Jump to content

imi smuceste cutia.


Recommended Posts

Uleiul la cutie trebuie schimbat dupa primele de 80-100k. Nu curge decat 5 litri , ii faci un schimb si dupa 40-50k ii mai schimbi 5 litri si o tzii tot asha. Cutiile de GM nu s-au mai pus la modelele mai vechi de 2004 - asha ca ai din aia buna de ZF

 

Bune tare astea de ZF, :laugh: . Aia proasta de GM m-a tinut 360.000 km , astea de ZF nu prea apuca 200.000 neumblate la ele.

De fapt din 10 topicuri cam 2 sunt despre socuri si probleme la cutii. Eu zic ca trebuie facuta sectiune speciala. Sa vezi in 1-2 ani ce vine cand mai imbatranesc nitel e60-urile :LMAO:

Asta pentru cine vroia idee de afaceri. O masina de flush si 10-20 comenzi pe luna doar de aici de pe forum le aduna.

Link to comment
Share on other sites

90% din cei ce schimba uleiul, nu prea vin "preventiv" , vin cand ii doare sufletul cand afla cat e un rebuild de cutie si spera sa scape mai ieftin doar cu uleiul.

 

Aici in Olanda se urca intai inginerul cu tine in masina si o incearca , daca e dusa iti zice pe fata si iti zice cat costa. Daca tu vrei sa schimbi doar uleiul e problema ta, nu prea ai ce sa la zici dupa, mai ales ca au certificari ZF, specializari etc si se acopera cu acte.

Link to comment
Share on other sites

Mi-am vandut X5-ul la un patron de service din Craiova, chiar am fost la el acolo in service si am vazut ca lucra pe BMW-uri. Smucea putin cutia si i-am spus si eu, si stia si el, ca tre sa ii faca schimbul de ulei. A trebuit sa ii explic eu telefonic cum sa procedeze, el initial scosese vreo 4 litri de ulei din cutie, si a bagat tot 4 litri, cum dracu sa mai mearga bine cutia aia. Ma suna disperat ca tot asa smuceste. Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

o masina de flush e vreo 400 de dolari, e chiar accesibila si pentru un service cu 2 anigajati...

Cred ca scoti banii astia in 2 luni maxim daca iei manopera 1 mil la un schimb complet, cea ce e chiar putin.

 

Depinde de masina, la mine sunt vreo 3 ore bune de demontat daca te pricepi doar pana dai jos capacul de la cutie. E bine cand baietii fac pretul pe model de masina, pentru ca la majoritatea e60-urilor merge fara sa dai jos evacuarea, la mine nu :)

 

Mi-am vandut X5-ul la un patron de service din Craiova, chiar am fost la el acolo in service si am vazut ca lucra pe BMW-uri. Smucea putin cutia si i-am spus si eu, si stia si el, ca tre sa ii faca schimbul de ulei. A trebuit sa ii explic eu telefonic cum sa procedeze, el initial scosese vreo 4 litri de ulei din cutie, si a bagat tot 4 litri, cum dracu sa mai mearga bine cutia aia. Ma suna disperat ca tot asa face.

 

Nu i-a facut nivelul corect la 60 grade.

Link to comment
Share on other sites

ma gandeam +1 mil la folosirea masinii de flush, bineinteles ca la unele schimbi si capacul + filtru etc.. depinde de model.

Gen te costa 6 mil manopera la un schimb normal .. cu 7 iti face total. Sunt convins ca ar da multi un ban in plus...

Asa mult dureaza la tine dat jos evacuarea aia.. ? la mine cred ca in 20 de min e jos.. am fost recent si am schimbat toate tamponele la toba. .

 

Apropo, vreau sa zic ca a devenit si mai silentios motorul, nu imi place de loc, nu se mai aude nimic in masina, decat scartaiturile interiorului.. :)

Link to comment
Share on other sites

Asa mult dureaza la tine dat jos evacuarea aia.. ?

 

Evacuarea si cele 20 scuturi prinse cu 100 de suruburi si vreo 2 traverse. Mi-a luat jumatate de ora de desfacut doar ca sa vad 3 cm de flansa de cardan cu lanterna . Oricum e problema lor cand voi schimba uleiul, banuiesc ca pretul e facut pentru e60, vreo 400 euro.:laugh:

Link to comment
Share on other sites

Evacuarea si cele 20 scuturi prinse cu 100 de suruburi si vreo 2 traverse. Mi-a luat jumatate de ora de desfacut doar ca sa vad 3 cm de flansa de cardan cu lanterna . Oricum e problema lor cand voi schimba uleiul, banuiesc ca pretul e facut pentru e60, vreo 400 euro.:laugh:

 

trebuie scuturi multe la gropanii si aratura aia de prin olanda.. :)

cam asa iti i-a sigur daca intra 3 ore numai sa ajungi la ea..

 

 

Link to comment
Share on other sites

...Nu i-a facut nivelul corect la 60 grade.

Pana la urma nivelul se face dupa tester sau nu (la al meu e39), am auzit o groaza de pareri si eu vreau sa schimb uleiul si multi habar nu au de treaba cu nivelul dupa o anumita temperatura <_<

Edited by neo2004
Link to comment
Share on other sites

Nu merg la un service, ci la IF63BMW (Marian) care poate confirma ceea ce am schimbat la ea pana acum, si preventiv si pentru ca era cazul:

- rulmenti fata - necesar;

- vasc - preventiv;

- fulie vibrochen;

- role intinzatoare;

- ambele curele;

- o revizie costa doar 1.000 RON, intra 8 litrii de ulei+toate filtrele - se fac cam 2 pe an, merg cam 25-30.000 pe an;

- jante+gume pt ca mi-am taiat 2 cauciucuri pe dreapta si am preferat sa schimb si jantele;

- bascule fata + bucsi bascule;

- bucsi bascule a doua oara;

- flanse amortizoare fata;

- bara rigidizare fata;

- scos clapete admisie - aici e doar costul manoperei;

- urmeaza amortizoare fata care sunt cam duse - deci inca nu se pun astea dar urmeaza;

- cauciucuri iarna anul trecut, urmeaza altele anul asta pt ca am jante de 18 acum, inainte aveam de 17;

- am vopsit o aripa si bara spate de 2 ori pentru ca am gasit-o zgariata in parcare, acum o las asa pt ca este iar zgariata acolo;

- cruce coloana directie;

- geometrie, echilibrari roti, schimb cauciucuri etc;

- reconditionat caseta directie.

 

La piese adaugati si manopera :rolleyes:

 

Ideea este ca vreau sa tin masina in top shape, probabil ca de acum inainte 2 ani de zile nu va trebui sa bag in acelasi ritm bani in ea dar cred ca ati inteles ideea.

Toate piesele sunt de cea mai buna calitate, cumparate de la Grozadan sau ClaudiuBWR.

 

Chiar imi e lene sa fac totalul din nou insa cred ca pe acolo se ajunge cu toate astea....

 

Si nu, masina nu este un junghi si nu a fost, doar ca eu conduc in Bucuresti tot timpul iar drumurile noastre lasa de dorit. Masina este si grea, 1630 kg, asa ca articulatiile te lasa mai repede ca la un 318 care e cu aproximativ 200 kg mai usoara....mai ales pe fata. Nu mai zic de jante de 18" cu suspensie sport...

 

La toate astea adaugati motorina cam de 900-1000 RON/luna, casco cam 400 RON/luna, RCA cam 50 RON/luna si, din pacate, rata credit de 900-1000 RON/luna in functie de curs de schimb etc.

 

Cred ca in final cam pe la 2500-3000 RON/luna ajunge, asa cum am spus si initial, cumuland costurile de functionare cu tot ce inseamna cost de intretinere.

 

Si nu, nu cred ca exagerez, mecanicul chiar nu ma trage in piept ci chiar il recomand.

Dar recunosc ca am schimbat cateva piese si preventiv, trebuia sa fac un drum lung si chiar nu am vrut sa raman cu masina pe undeva... Dar realitatea asta e, mie mi se pare mult, cel putin la posibilitatile mele (nu ma ajuta nici mami nici tati, totul este din banii pe care ii fac eu).

Edited by Tudor NTD
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.