Jump to content

bmw 525D 2000 nu trage


Recommended Posts

Am un bmw 525d din 2000, am masina din 2002 are 430.000 de km, masina nu trage, pur si simplu intr-a 5-a la 100 cand apas acceleratie la fund nu se duce de loc, ma intrece si un logan 1.4, mai am un passat din 2004 1.9 tdi 131 cp si la 100 intr-a 5-a cu aceleratia la fund fuge de rupe!Mentionez ca, cu masina s-a mers subuturat mai tot timpu, adica schimbari numai la 2.000-2300, cand trece de 3.000 rpm masina fuge de rupe, mentionez ca nu are filtru de aer schimbat de 5 ani, sa fie asta problema?

 

mentionez ca tot timpu in videoclip cand se duce consumu in sus acceleratia era apasata la maxim.

 

http://www.youtube.com/watch?v=sz4NgBNvdNw

Link to comment
Share on other sites

eu am schimbat filtru de aer inainte de paste (aprilie parca) si acum o saptamana m-am uitat la el si este aproape dus ... adica in jumatate de an .... 3/4 din timp numai prin Bucuresti ... in 5 ani se carbonizeaza si mai mult ca sigur ai stricat debitmetrul si o sa te cam costa, schimba-i toate filtrele, uleiul si scoate-o pe centura sau la drum iar in cazul in care ai automata mergi pe sport cel putin 50 km , asta de inceput.

Acum daca te pricepi putin la mecanica te-as sfatui sa ii schimbi filtrul epurator si sa ii cureti admisia, o sa ai parte de minuni :flowers:

oricum debitmetru s-ar putea sa fie dus ... incearca si un tester dupa operatiunile descrise mai sus

Edited by neo2004
Link to comment
Share on other sites

eu am schimbat filtru de aer inainte de paste (aprilie parca) si acum o saptamana m-am uitat la el si este aproape dus ... adica in jumatate de an .... 3/4 din timp numai prin Bucuresti ... in 5 ani se carbonizeaza si mai mult ca sigur ai stricat debitmetrul si o sa te cam costa, schimba-i toate filtrele, uleiul si scoate-o pe centura sau la drum iar in cazul in care ai automata mergi pe sport cel putin 50 km , asta de inceput.

Acum daca te pricepi putin la mecanica te-as sfatui sa ii schimbi filtrul epurator si sa ii cureti admisia, o sa ai parte de minuni :flowers:

oricum debitmetru s-ar putea sa fie dus ... incearca si un tester dupa operatiunile descrise mai sus

 

 

nu este automata, este manuala cu 5 trepte, am scos debitmetru si trage la fel, nu mai spui ca la 100 intr-a 5-a cu aceleratia la fund e jale, aceleratia urca ca melcu.

Link to comment
Share on other sites

mentionez ca nu are filtru de aer schimbat de 5 ani, sa fie asta problema?

 

Daca asta de aer nu l-ai schimbat de 5 ani, mi-e groaza sa intreb de cel de motorina. Unde faci reviziile? mecanicul ala (sau tu) nu a desfacut niciodata acolo unde e filtrul de aer? macar sa-l sufle cu compresorul daca de schimbat nu era vorba.

Link to comment
Share on other sites

5 ani si peste 150.000 de km, problema este ca mai tot timpu cand trebuia sa fac schimbu nu aveau acel filtru pe stoc, peste tot cautam acel filtru dar nu il aveau ca nush ce ziceau ca e diferit de seria 5, si tot timpu ziceau ca il comanda dupa nu il aveau pe stoc, si tot ziceam ca il schimb data viitoare, data viitoare, iar acu 5 zile am mers cu un amic tot cu 525D si mergea de rupea, eu nici nu alerg masina, mai mult de 110 nu i-am dat, nu imi place sa merg tare, deobicei schimb pe la 2000-2500, dar nu inteleg dc fuge tare cand trece de 3000 de turatii.
Link to comment
Share on other sites

Pana nu cureti toata admisia nu ai un puct de plecare.

Nu vreau sa stiu cate ai putut sa strici daca ai stat 5 ani cu acelasi filtru de aer(la mine la jumate de an e muci si tu l-ai tinut 5 ani).

 

Oricum nu ai ce sfaturi sa primesti aici. Gaseste un mecanic, explica-i ce tampenii ai facut, pune-l sa curete toata admisia si mai vedeti dupa aia.

 

PS: si eu cred ca e la misto topicul pentru ca pare incredebil cum cineva nu schimba cel mai important filtru timp de 5 ani.

Link to comment
Share on other sites

mentionez ca nu are filtru de aer schimbat de 5 ani, sa fie asta problema?

toate filtrele au fost schimbate acu 3 luni, topicul nu este deschis la misto, daca era la misto nu ma mai chinuiam sa filmez ca masina nu trage.

5 ani si peste 150.000 de km, problema este ca mai tot timpu cand trebuia sa fac schimbu nu aveau acel filtru pe stoc

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Revin la problema mea, azi am dat jos filtru de aer sa vad daca trage mai bine, tragea la fel de prost, am dat jos si debitmetru si nimic.

 

sa curat egr?unde este pozitionat la bmw 525d?

 

sa fie filtru epurator?

sal, pe filtrul de motorina ai o mufa , dupa ce pornesti motorul scoate mufa aia si vezi daca merge...daca nu incearca sa o pornesti tot asa cu mufa scoasa si vezi cum merge ...

Edited by Dariusel
Link to comment
Share on other sites

nici nu stiu ce sa mai fac, ma duc la 10 mecanici, merge domne, fuge de rupe( da de unde ca daca fac o liniuta cu o dacie dintr-a 2-a la relantiu imi da fum), masina pur si simplu nu trage pana la 3.000 de ture, sub 3.000 de ture ma face orice masina, am mai citit pe forum ca poate sa fie electrovalva de la turbina.
Link to comment
Share on other sites

nici nu stiu ce sa mai fac, ma duc la 10 mecanici, merge domne, fuge de rupe( da de unde ca daca fac o liniuta cu o dacie dintr-a 2-a la relantiu imi da fum), masina pur si simplu nu trage pana la 3.000 de ture, sub 3.000 de ture ma face orice masina, am mai citit pe forum ca poate sa fie electrovalva de la turbina.

ai facut cum am zis ? mergi si incearca 5 minute

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nu e sub admisie, e sub capacul de plastic de pe motor,deasupra filtrului de aer. Dupa ce indepartezi capacul de plastic , in partea stanga cum te uiti din fata, ai sa vezi un capac de plastic negru prins in 5 suruburi mi se pare. Sub el se afla epuratorul.

Sub piesa 11 din link http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/Sedan/Europe/525d-M57/LHD/M/2002/september/browse/engine/cylinder_head_cover/

Link to comment
Share on other sites

sa fie oare din filtru epurator? Azi am fost la un mecanic si a inceput sa zica ca e debitmetru, i-am zis sa scoata mufa de la debitmetru sa vada daca trage mai bine, a scos-o increzator ca aia e, si a vazut ca trage ca inainte, dupa a zis ca filtru de aer, dupa a zis ca egr, i-am zis ca e curatat acu 2 zile, sa fie oare din filtru epurator? masina nu trage pana la 2800 de ture, dupa 2800 trage normal.

post-50974-0-00905600-1320695780_thumb.jpg

Edited by florin03
Link to comment
Share on other sites

Tu esti unul din aceia de isi bat joc de masinii. Cum sa nu schimbi filtru de aer 5 ani, crezi ca e tractor, cum ai ajuns sa iti iei tu seria 5 nush, ia mai bine o dacie 1310 ca aia ti se potriveste.Deaia tot ce cumperi la mana doua din romania sunt coji ca sunt multi ca tine.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.