Jump to content

frane 325 e36 pe 318is e36


Recommended Posts

va salut ..... ma intereseaza si pe mine daca se poate aduce modificarea franelor la is-ul meu cu unele de 2.5 ??

ma gandesc ca discurile sunt mai mari in diametru iar etrierii mai mari de asemenea...dupa calculele mele ar trebui sa fie o imbunatatire a franei ...

se poate?nu se poate?

daca se poate care sunt pasii care trebuiesc urmatzi?\

va multumesc...si astept cu interes raspunsuri pe topic ...

Link to comment
Share on other sites

cel mai '"priceput'" tip in bmw-uri pe care il cunosc a zis ca sunt la fel ... cu o singura remarca...2.5 are ventilatie si pe spate ... iar asta nu inseamna neaparat o imbunatatire pentru is

2.5 are discuri pline pe spate, 2.8-ul are ventilate.

foarte "priceput" amicul tau :)

Link to comment
Share on other sites

imi permit sa te contrazic ... cine e cu mine,mana sus ! :thumbup1:

 

Eu vorbeam din punct de vedere practic, si mie imi plac cum "dau" niste jante de 17 de exemplu dar din pacate nu sunt deloc practice pe o masina de zi cu zi. Nu sunt dispus sa dau 6-7 mil pe luna (cam atat de des estimez ca iau o groapa mare de tot) pe o anvelopa de 17 galmata in vreo groapa. La 15" nici macar nu se galmeaza si chiar daca am ghinionul costa mult mai putin. ;)

Link to comment
Share on other sites

Eu vorbeam din punct de vedere practic, si mie imi plac cum "dau" niste jante de 17 de exemplu dar din pacate nu sunt deloc practice pe o masina de zi cu zi. Nu sunt dispus sa dau 6-7 mil pe luna (cam atat de des estimez ca iau o groapa mare de tot) pe o anvelopa de 17 galmata in vreo groapa. La 15" nici macar nu se galmeaza si chiar daca am ghinionul costa mult mai putin. ;)

 

boss, nu te supara, dar daca ar fi cum zici tu, inseamna ca tu conduci cu ochii pe cer...si cu spatarul lasat la max pe spate...

 

1 singura data in 3 ani am indoit o janta si rupt un cauciuc intr-un crater, si atunci ptr ca eram viteaz si o forjam in oras.acum conduc low and slow, ca e mai frumos si mai sanatos.cel putin in oras...

 

deci sus mainile ptr 17 si 10J :laugh: :laugh: :laugh:

 

on: nu vad asa mare smecherie cu discuri ventilate pe spate.

Edited by max83
Link to comment
Share on other sites

boss, nu te supara, dar daca ar fi cum zici tu, inseamna ca tu conduci cu ochii pe cer...si cu spatarul lasat la max pe spate...

 

1 singura data in 3 ani am indoit o janta si rupt un cauciuc intr-un crater, si atunci ptr ca eram viteaz si o forjam in oras.acum conduc low and slow, ca e mai frumos si mai sanatos.cel putin in oras...

 

deci sus mainile ptr 17 si 10J :laugh: :laugh: :laugh:

 

on: nu vad asa mare smecherie cu discuri ventilate pe spate.

 

Nu am de ce sa ma supar. Poate am exagerat ca iei o groapa mare pe luna dar oricum pericolul exista oricat de atent ai fi.

 

La 10J latimea recomandata este de 265mm sau 275mm (minimul este 255 si maximul 285).

 

Una din marimile stock de E36 este 225/55 R15 si calculand echivalenta (ca diametrul total al rotii sa ramana cat mai aproape de original) la janta de 17 / 10J cu 265mm anvelopa echivalenta este:

 

265/40 R17 (diametrul e cu 2.4% mai mare decat original) si costa in jur de 900 ron/anvelopa. :laugh: :laugh: :laugh: Cam mult zic eu.

 

Cu discurile ventilate pe spate ai dreptate nu e mare smecherie.

 

sus mainile pentru 17" ....daca nu-mi permit sa indrept o janta pe 17" de ce sa-mi mai pun?

 

Iti permiti sa o indrepti pe asta? :)

 

http://www.clean-image.co.uk/assets/twisted-wheel.jpg

Link to comment
Share on other sites

265 pe 10j?! :laugh: :laugh: :hyper:

 

nu nu, 10j cu 235/40 sau 245/35. do your homework.

 

aia din poza nu cred ca e din gropi. sigur sigur accident.

 

deci eu am luat cel mai mare crater posibil, si doar s-a indoit buza jantei, iar peretele cauciucului s-a fisurat.

 

acum poate depinde si cum sunt jantele facute, material, forjate etc..

Link to comment
Share on other sites

upgrade de discuri fara upgrade de etrieri si pompa e un fel de frectie la picior de lemn, e ca si cand ai da foc la banii care ii bagi in ele.

 

Da-mi voie sa te contrazic un pic la textul in bold.

 

La restul este evident!

 

In afara de bias-ul care este cam dus daca schimbi numai pe fata, nu sunt probleme, masina franeaza mult mai violent de la viteza mare si brake fading-ul a incetat sa mai apara.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.