Jump to content

Am luat masina cu start/stop dezactivat


23LKY

Recommended Posts

Salut prieteni! Sunt de cateva luni proprietar de 118d, facelift, si are acest feature din fabrica. Problema e ca vechiul proprietar l-a dezactivat, cum nu stiu inca, pentru ca pe buna dreptate spunea el afecteaza in timp motorul si mai ales electromotorul. Problema e ca ma enerveaza, aparand mereu cand pornesc motorul eroare in bord. Am gasit pe internet ca ar fi o procedura sa fie by default pe off acest feature si ma gandesc ca ar fi binevenit asa, din moment ca sincer nu-l consider necesar.

 

Deci, aveti idee cum l-a dezactivat? Butonul de on off se aprinde stinge deci pe undeva pe traseu cred ca e problema.

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

use NCS Expert, open up the CAS master ECU, choose the IHK sub-ECU module, and switch the MSA_MEMORY option from nicht_aktiv to aktiv. That will put Start/Stop into Last State mode. I'm sure there's a way to use coding to have it always start up enabled or disabled, but I was more interested in achieving Last State, so there you go.

 

Cu alte cuvinte, procedura face ca masina sa memoreze ultima setare, astfel incat o data setat pe off auto start/stop-ul sa ramana asa pana se vrea din nou din varii motive reactivarea lui.

 

Deci daca poseda cineva cablu BMW INPA / Ediabas K+DCAN USB Interface, D-CAN, CAN si doreste sa ne-ajute, eventual de nu gasim pe nimeni voi cumpara eu interfata si va voi ajuta.

 

 

 

__________________

Link to comment
Share on other sites

Era by default masina asa, si astept daca se poate comentarii constructive. Logic ca cel mai usor ar fi sa ma incarce Bavaria cu 200 euro manopera pentru aceasta codare, in eventualitatea in care se ocupa cu asa ceva insa scopul meu era altul, ca de altfel cred, al unui forum...
Link to comment
Share on other sites

@rashpy: genul asta de atitudine chiar nu duce nicaieri. Si tu chiar crezi ca oprind si pornind motorul nu se uzeaza mai mult anumite componente? Normal ca daca iei masina noua cu garantie si o tii pe perioada garantiei nu prea te intereseaza dar altfel te doare daca pica ceva nasol.

Ca si exemplu "swirl flaps". Daca iti pica in motor in garantie ai motor nou. Daca iti pica dupa te faci de un motor nou/second etc.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu ma mira unele raspunsuri, frunzarind forumul am observat mult mai multe astfel de "copilarii" si atitudini de copii rasfatati de bani gata. E pacat ca nu cred ca asta sa fie clientela concernului BMW, cel putin nu la nivel mondial. Am fost avertizat ca voi gasi astfel de atitudini pe bmwclub insa poate cu ajutorul meu, al moderatorilor si al celorlalti oameni maturi si educati sa-l schimbam, in bine :)
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Cel mai bine intreaba-i pe cei ce oferta servicii de diagnoza/testare/codare ! Sincer, daca as avea optiunea asta pe masina, cred ca as sta si eu in dubii daca sa o dezactivez sau nu. Ai gasit undeva date concrete despre cum ar afecta optiunea asta motorul si/sau electromotorul ?
Link to comment
Share on other sites

si eu cred ca electromotorul se uzeaza mult mai repede astfel....ei fac economie de combustibil astfel....asta se doreste chiar daca electromotorul pica de 10 ori mai repede....in plus cred eu ca si motorul este mai afectat de porniri mai multe,decat ar merge la relanti.

 

eu as dezactiva-o daca as avea.

Link to comment
Share on other sites

Pai in momentul in care se opreste si porneste de 57 de ori la semafoare la un drum in Bucuresti cred ca incepi sa-ti faci problem asupra sanatatii motorului. Are 90000km masina si deja la pornire scartaie cureaua de accesorii cred...
Link to comment
Share on other sites

si eu caut de ceva vreme pe cineva care sa-mi dezactiveze blocarea volanului , ca si la tine exista niste linii in soft-ul CAS raspunzatoare cu diferite comenzi care trebuie activate sau dezactivate , sau se mai poate rescrie softul fara acele optiuni.

P.S. de curand am vazut un E90 20d 184ps cumparat de la Cluj care nu avea fizic airbag-urile din fata , iar masina nu arata nici o eroare in bord , isi facea testul de airbag cand puneai contactul si nici nu avea rezistente in bord.

Link to comment
Share on other sites

"pe buna dreptate spunea el afecteaza in timp motorul si mai ales electromotorul" niste idioti aia de la BMW.. pun ei optiuni d'astea sa strice masinile :)) :poke: :bash:

 

Treaba sta in felul urmator...normal ca afecteaza electromotorul...motorul mai putin sau chiar deloc. Aia de la BMW nu-s idioti, dar crezi ca le pasa de electromotorul tau ? NU, evident. Ei fac pentru mediu, datorita unor directive europene, etc. Doar nu sunt ei interesati de cat te tine pe tine electromotorul sau altele...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Treaba sta in felul urmator...normal ca afecteaza electromotorul...motorul mai putin sau chiar deloc. Aia de la BMW nu-s idioti, dar crezi ca le pasa de electromotorul tau ? NU, evident. Ei fac pentru mediu, datorita unor directive europene, etc. Doar nu sunt ei interesati de cat te tine pe tine electromotorul sau altele...

Sigur ti-ai dat seama ca eram putin ironic la faza cu "idioti" .. Sunt de acord cu tine ca o gramada de modificari sunt datorate mediului si directivelor europene.. DAR, sunt 100% sigur ca tin cont si de fiabilitatea masinii.. de aceea modificarile pe care le aduc nu sunt intamplatoare si sunt testate de sute sau chiar mii de ori.. Vorbim de o marca premium unde fiabilitatea primeza (sau asa ar trebui)..

 

 

Revenind la subiect, crezi ca nu s-au luat masuri impotriva uzurii premature a electromotorului? In fine.. e un test al carui raspuns il vom afla in timp..

 

 

Link to comment
Share on other sites

Pe langa moartea prematura a electromotorului mai e si cea a bateriei. O baterie folosita in asemenea regim cedeaza mai repede. E un sistem cu mai multe minusiri decat plusuri.

 

 

exista baterii AGM, care sunt extrem de scumpe si echipeaza masinile cu optiunea asta

in viitorul foarte apropiat or sa fie numai asa ;)

Link to comment
Share on other sites

Da start-stopul asta nu vene cu un demaror/alternator, (angrenat direct pe vibrochen, fara perii) si eventual cu baterie separata de pornire?

Eu asa citisem acum mai multi ani ca aveau de gand sa-l faca, desi la partea cu baterie speciala probabil ca s-a renuntat din start.

Daca va suna a aberatii, nu-i nimic - nu sunnt ale mele :)

Edited by lucian81v
Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca are de suferit bateria f mult pentru ca masina oricum vine cu brake energy regeneration sau ceva de gen care ajuta mult, insa mie mi-era de electromotor si de faptul ca de multe ori, cu motorul rece, ciclurile de pornit oprit nu cred ca-i fac bine. Exista buton de off insa cum ziceam la mine e dezactivat intr-un mod pe care nu l-am descoperit inca, iar setarea sa memoreze ultima setare mi se pare mie cea mai ok din toate punctele de vedere. In USA s-au livrat toate cu start stop pus pe off by default iar la europeni pe on. Pana la urma trebuiesc facute codarile cum trebuie.
Link to comment
Share on other sites

eu am un smart fortwo cu start-stop, un microhibrid. domnul care a spus mai devreme ca e o porcarie, are 100% dreptate. nu numai ca beleste electromotorul mult mai repede (si mi se pare normal, la cateva sute bune de porniri-opriri zilnic, in bucuresti), dar si consumul. de cand merg cu el dezactivat, masina consuma in bucuresti cu cel putin 1 litru in minus, la 100km. e o porcarie start-stop, e facut doar pe considerente ecologiste, si fatarnice, parerea mea. doar sa nu poluezi la semafor, si-atat. parerea mea, desi nu conteaza, este sa il lasi dezactivat. bine, e normal sa verifici pentru linistea ta sufleteasca, sa ai o masina perfecta tehnic...dar o sa-ti treaca, il vei dezactiva singur, ai sa vezi. spor!
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.