Jump to content

Sonda nivel combustibil e39 530dat


Recommended Posts

Recent (1 luna) am descoperit functia din OBC sa vezi litrajul combustibilului din rezervor stanga/dreapta/medie, si tot in OBC am observat ca am o eroare legata de nivelul combustibilului din partea stanga a masinii ... imi indica 0 L in rezervorul stang ... cu doua saptamani in urma am scos bornele bateriei vreo jumatate de zi si incercand sa monitorizez ceva am observat ca isi revenise sonda de nivel (cred ca asa se numeste) din rezervorul stang, dupa inca o resetare la borne iar nu mai indica nimic in rezervorul stang, si acum este si mai rau ca inainte, daca las masina parcata pe o bordura sau in orice caz inclinata dimineata imi apare in bord ca nu mai am motorina (abia dupa 10-15km isi revine nivelul la normal)... asa se face ca in 2 zile am alimentat de 3 ori :shifty: ma gandeam ca a ramas pornit webasto si a consumat mai mult.

S-a mai lovit cineva de problema asta ? se schimba vreo sonda de nivel ?

Link to comment
Share on other sites

sub 30 aveam ... dar cand "mergea" arata si sub 30.

LE: Ma gandesc ca prima data cand am resetat aveam peste 30 de litri si a avut ce sa calibreze , iar la a 2-a resetare (scos bornele) au fost sub 30, acum chiar peste 30 nu indica stanga

Edited by neo2004
Link to comment
Share on other sites

sub 30 aveam ... dar cand "mergea" arata si sub 30.

LE: Ma gandesc ca prima data cand am resetat aveam peste 30 de litri si a avut ce sa calibreze , iar la a 2-a resetare (scos bornele) au fost sub 30, acum chiar peste 30 nu indica stanga

cred ca ai o problema cu plutitorul din partea stanga, au un sistem ingenios in ce priveste carburantul din ambele compartimente pompa de motorina situata in compartimentul dreapta trimite carburantul prin compartimentul stanga unde exista un sistem de ejectie care in momentul cand carburantul iese spre motor trimite carburantul din compartimentul stang in cel drept

Link to comment
Share on other sites

acum alta "problemuta", am vrut sa mut masina si surpriza a pornit la a 5-a cheie <_< ca si cum nu ar fi ajuns motorina destula, a 4-a oara a pornit si s-a oprit dupa 4-5 secunde. Asta dupa ce cu 1 ora înainte a pornit si mers perfect. Filtrul de motorina l-am schimbat in Aprilie :blink: Edited by neo2004
Link to comment
Share on other sites

acum alta "problemuta", am vrut sa mut masina si surpriza a pornit la a 5-a cheie <_< ca si cum nu ar fi ajuns motorina destula, a 4-a oara a pornit si s-a oprit dupa 4-5 secunde. Asta dupa ce cu 1 ora ĂŽnainte a pornit si mers perfect. Filtrul de motorina l-am schimbat in Aprilie :blink:

problema asta apare cand pompade motorina e pe duca ,restul stii si tu :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

ti apasat butonul din dreapta de la ceasuri (butonul de check) ... tin apasat mai mult timp, prima data iti apare statusul masinii, de ex check ok ... , apoi dispare si apare check nr. 1 (pana nu apare treaba asta nu ii dai drumul), tot din butonul check schimbi meniurile si ca sa intri in ele apesi pe butonul din stanga. In cazul in care vrei sa intri intr-un meniu si iti apare mesajul lock, la apasarea repetata a butonului check vor creste niste numere, parca pana la 20 ... asta reprezinta suma ultimilor 5 cifre ale vin-ului tau, eu de exemplu am suma = 15 si am apasat butonul check pana la 15 si apoi apas pe butonul din stanga (de resetat km), meniul devine activ ... IDIFERENT DE CE VREI SA FACI ... NU INTRA IN MENIUL 21 - reseteaza ceva la calculator, nimeni nu a avut curaj sa intre si nu te sfatuiesc sa incerci acest lucru.

In rest de la 1-20 cu cateva meniuri inactive vezi diferite informatii : tara de origine, tipul motorului, consumul instant (de ex L/h), turatia reala a motorului, temperatura motorului, nivelul combustibilului, etc. .

Link to comment
Share on other sites

intreb si eu tot aici desspre problema care mi-a aparut azi la un seria 5 din 2001 estate, motor 2000 motorina. aveam rezervorul jumatate si am decis sa alimtentez sa fiu sigur pt ca faceam un drum mai lung, am facut plinul, m-am urcat in masina dar indicatorul tot jumatate arata. am bagat din nou pistolul in rezervor cu gandul ca poate nu baga motorina dar am mai alimentat 2 litri si a urcat sus la buson, deci motorina este. am mers asa iar range-ul si acul au scazut normal pana la minim si au ramas acolo. am facut iar plinul si nimic.
Link to comment
Share on other sites

intreb si eu tot aici desspre problema care mi-a aparut azi la un seria 5 din 2001 estate, motor 2000 motorina. aveam rezervorul jumatate si am decis sa alimtentez sa fiu sigur pt ca faceam un drum mai lung, am facut plinul, m-am urcat in masina dar indicatorul tot jumatate arata. am bagat din nou pistolul in rezervor cu gandul ca poate nu baga motorina dar am mai alimentat 2 litri si a urcat sus la buson, deci motorina este. am mers asa iar range-ul si acul au scazut normal pana la minim si au ramas acolo. am facut iar plinul si nimic.

probleme cu plutitoarele,sau unu din ele

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.