Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Eroare FUEL INJECTION SYSTEM in mers la 3400rot


bossgavros

Recommended Posts

Mi se aprinde eroare FUEL INJECTION SYSTEM in mers la 3400rot, si nu mai trage, asta numai cand masina a mers mai mult intr-un ritm mai alert altfel decat "batraneste",in relantiu merge super dar in sarcina nu trage aproape deloc. trag pe dreapt si motorul clantane, opresc si repornesca si eroarea dispare si motorul se aude normal. daca nu o solicit sa treaca de 3000-3400rot nu e nici o problema.

Am facut testare si nu am nici o eroare.

Poate sa imi zica si mie cineva ce poate sa aiba.

Edited by bossgavros
Link to comment
Share on other sites

vreau si eu recomandare de servis, mecanic bun in bucuresti.

 

putin probabil... cand clantane motorul scoate fum ? ce culoare?

 

 

chiar nu am observat daca scoate fum cand clantane :(. ieri am venit pe autostrada si am fortat-o si nu a mai facut. face doar cand vrea ea. nu stiu ce sa-i mai fac

Edited by bossgavros
Link to comment
Share on other sites

vreau si eu recomandare de servis, mecanic bun in bucuresti.

 

 

 

 

chiar nu am observat daca scoate fum cand clantane :(. ieri am venit pe autostrada si am fortat-o si nu a mai facut. face doar cand vrea ea. nu stiu ce sa-i mai fac

 

 

cineva mi a zis ca trebuie rescris softul, eu am cip pe masina de 3 ani. a mai patit cineva asa ceva?

Link to comment
Share on other sites

putin probabil... cand clantane motorul scoate fum ? ce culoare?

 

 

azi am observat ca imi apare eroarea numai cand incepe si vascocuplajul sa intre, deci cand e motorul incins. apare si numai trage, creste mai greu in ture,dar creste, exact ca si cum nu ar mai merge turbo,fum nu scoate deloc

am desfacut capota si m am uitat mai atent si am vazut ca la piesa 1 din imagine se prelinge putin lichid.

Stie cineva daca am acel termostat de racire a gazelor fisurat ce efect are?

Edited by bossgavros
Link to comment
Share on other sites

exact, numai daca am sub 30 litri de motorina. crezi ca poate fi pompa de joasa presiune? la tester a dat ca face presiune buna, am eroare pe una din sondele litrometrice.

 

pompa de joasa presiune ai spus ca ai schimbato si ai pus si un brand bun,deci se cam exclude.

daca doar sub 30l face fite,inseamna ca problema la tine incepe din rezervor.sonda aia sau cel mai probabil sa fie pompa de transfer motorina(e posibil sa iti functioneze dar sa nu transfere suficienta motorina in cealalta cavitate a rezervorului).se cam duc,eu am schimbato si pe asta

Link to comment
Share on other sites

pompa de joasa presiune ai spus ca ai schimbato si ai pus si un brand bun,deci se cam exclude.

daca doar sub 30l face fite,inseamna ca problema la tine incepe din rezervor.sonda aia sau cel mai probabil sa fie pompa de transfer motorina(e posibil sa iti functioneze dar sa nu transfere suficienta motorina in cealalta cavitate a rezervorului).se cam duc,eu am schimbato si pe asta

 

 

am schimbat-o pe cea de presiune medie de curand , cea de joasa presiune am schimbat-o acum 2 ani, dar atunci murea motorul in mers si nu mai pornea pana nu i puneam ceva motorina.

Si azi am facut un test si aveam "rail presure.....:" nu mai tin minte cum, dar dupa ce a sters nu a mai aparut. Am masurat toti paramentri in mers si totul ok. Am pleact de la servis si in trafic am cam alergat o sa o incing putin si din nou a facut la fel.

era prea tarziu ca sa ma mai intorc la servis, dar maine o iau din nou la alergat :(

de la servis zic ca e de la senzoru de la rampa de presiune dar eu cred ca daca era de la ala nu imi mai pornea bine sau chiar deloc.

Cert este faptul ca atunci cand se incinge masina nu mai trage si atunci daca o calc mai tare imi apare acea eroare.

Edited by bossgavros
Link to comment
Share on other sites

azi am observat ca imi apare eroarea numai cand incepe si vascocuplajul sa intre, deci cand e motorul incins. apare si numai trage, creste mai greu in ture,dar creste, exact ca si cum nu ar mai merge turbo,fum nu scoate deloc

am desfacut capota si m am uitat mai atent si am vazut ca la piesa 1 din imagine se prelinge putin lichid.

Stie cineva daca am acel termostat de racire a gazelor fisurat ce efect are?

Nu cred ca ai racitorul de gaze fisurat, ci mai degraba s-a uzat sau s-a montat necorespunzator O-ring-ul de la termostatul EGR. Demonteaza termostatul EGR si vezi in ce stare e O-ring-ul. Si la mine se prelingea si aveam o-ring-ul uzat de la montajul necorespunzator.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.