Jump to content

e36 nu porneste


Recommended Posts

Salut

Am nevoie de ajutor Am un E36 316i din 95 care nu mai porneste.

Nu invarte motorul nu porneste tras si nu suna nici pompa de benzina cand pun contactul.

Se aprind becurile de pe bord la punerea contactului si in rest nimic.

Am oprit si dupa 5 minute m-am urcat din nou in masina si nimic.

Ma gandesc ca poate cipul din cheie?? cum se poate rescrie eventual??

Un ajutor va rog

Link to comment
Share on other sites

Salut

Am nevoie de ajutor Am un E36 316i din 95 care nu mai porneste.

Nu invarte motorul nu porneste tras si nu suna nici pompa de benzina cand pun contactul.

Se aprind becurile de pe bord la punerea contactului si in rest nimic.

Am oprit si dupa 5 minute m-am urcat din nou in masina si nimic.

Ma gandesc ca poate cipul din cheie?? cum se poate rescrie eventual??

Un ajutor va rog

 

 

 

verifica pompa de benzina si releul

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

E singura cheie pe care o ai? Incearca cu alta daca ai.

Ai adaugat vre-un sistem de centralizata pe telecomanda, sau ai umblat la inchiderea centralizata?

nu mai am alta cheie

nu am facut nici o modificare la instalatia electrica

am oprit-o si atat nu a mai pornit

Link to comment
Share on other sites

puna alta baterie, daca nici asa nu merge, verifica siguranta 18 ptr pompa. apoi cu contactul pus, asculta langa pompa (scota sezutul banchetei) si vezi daca incarca, sau daca te pricepi, pune-o pe direct din releu si vezi daca baga (se aude in injectoare).

 

daca e ok pompa, o iei mai departe, babeste, scanteie la fise, bobina inductie, senzorul de pozitie ax came, calculator.

Link to comment
Share on other sites

puna alta baterie, daca nici asa nu merge, verifica siguranta 18 ptr pompa. apoi cu contactul pus, asculta langa pompa (scota sezutul banchetei) si vezi daca incarca, sau daca te pricepi, pune-o pe direct din releu si vezi daca baga (se aude in injectoare).

 

daca e ok pompa, o iei mai departe, babeste, scanteie la fise, bobina inductie, senzorul de pozitie ax came, calculator.

bateria este ok pompa de benzina este ok sigurantele si releeele sunt ok a mai ramas cheia cipul din ea mi-o trage sunt 90% convins

nu stiu cum sa rescriu cipul din cheie sau sa anulez ews-ul

Link to comment
Share on other sites

Cand nu porneste, se poate sa fie si din cauza senzorului de vibrochen aka crankshaft pulse generator.

La M43, e jos, in fata, "citeste" de pe fulie.

 

da este ok ce zici cu senzorul dar atunci invarte motorul si nu primeste scanteie

la mine nu invarte motorul si nici pompa de benzina nu porneste

Link to comment
Share on other sites

pai si de ce crezi tu ca e cipul de pe cheie? ala nu cred ca moare de pe azi pe maine.

 

cred ca mai repede iti crapa DME-ul decat cipul.

 

ews-ul stiu ca se poate anula, facand punte intre 2 fire sau ceva de genu si gata.

 

cauta l pe userul emu_e3 ca iti spune sigur cum anulezi ews.

Link to comment
Share on other sites

eu cand am bagat cheia fara cip in contact se invartea cheia in continuu in contact fara sa dea nici un semn, am facut o cursa de 360 d egrade si am scos-o, dupa ce i-am pus cipu a mers.

O singura data mi-a facut asa cum zici tu, cand am incuiat masina din telecomanda din interior si apoi am incercat sa o pornesc. EWS-u nu ma lasa sa o pornesc daca e incuiata.

 

Electromotoru merge? I-ai dat curent pe direct cu contactu pus? poate de acolo e beleaua.

Link to comment
Share on other sites

Daca ar fi cipul din cheie problema,EWS te lasa sa invarti motorul si merge si pompa de benzina ,da si scanteie numai ca nu da semnal la injectoare .De aia eu zic ca nu e de la cheie e altceva.Si nu poti pacali EWS-ul cum a zis un coleg mai sus. Edited by DEST
Link to comment
Share on other sites

Daca ar fi cipul din cheie problema,EWS te lasa sa invarti motorul si merge si pompa de benzina ,da si scanteie numai ca nu da semnal la injectoare .De aia eu zic ca nu e de la cheie e altceva.Si nu poti pacali EWS-ul cum a zis un coleg mai sus.

ok

ai dreptate nu se poate pacali EWS

am descoperit pana la urma care-i beleaua a murit DME calculatorul de mtor si din cauza aia nu mai merge nici pompa de benzina si nici nu invarte motorul

rezolvarea este sa schimb cipul de pe cheie , EWS-ul ,si calculatorul de motor , alta solutie daca stie cineva???

Link to comment
Share on other sites

Cum ti-ai dat seama ca e defect DME-ul?

am cumparat un tester si nu comunica cu calculatorul

am fost la un meserias si am scos afara ews-ul si am pus un dme de e36 de 1,8

masina a pornit dar nu merge bine la relanti, si acuma urmeaza sa caut un DME pentru modelul meu impreuna cu EWS si cipul de cheie

momentan nu am gasit

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.