Jump to content

MY '10 BMW E87, 118D


dumi_id

Recommended Posts

Salutare,

Dupa o lunga asteptare, de miercuri 05.10 sunt posesorul unui E87, 118d din 2010, 28500km.

Desi nu foarte accesorizat, avand clima automata cu 2 zone de reglaj si CD BMW professional plus alte chestii minore, de detaliu dar si cu BMW service inclusive 5 ani (din care au ramas 4).

Nu am facut mai mult de 100km cu ea, dar am ajuns la urmatoarele concluzii:

Pozitive

- tractiunea spate este surprinzatoare - in bine;

- materialele din bord foarte placute la atingere, par moi, cotiera si manerele de la usi sunt din piele (imitatie cred) si vor rezista bine la uzura sau tocire;

- pare foarte inchegata, nu zdrangane nimic, nici o grila, nimic;

- sasiul mi se pare destul de rigid, ceea ce este ok;

- sistemul start&stop este foarte util dar nu in aglomeratii gen Bucuresti unde se merge foarte incet (nu imi place ca se opreste instantaneu la stationarea masinii si dupa care trebuie sa pleci in 3-5 secunde ca sa avansezi 5 metri) dar are buton de dezactivare pe care il folosesc;

Negative

- cauciucurile sunt cam tocite pentru km facuti, oricum vine iarna si imi voi lua gume de sezon asa ca mai am timp pana in primavara sa imi iau altele noi;

- o sa imi lipsesca scaunele incalzite la iarna (pe care le aveam la masina anterioara)

- neavand pachet partial piele (volan-schimbator-maneta frana) maciulia schimbatorului pare ieftina la atingere, fiind dintr-un plastic tare negru.

- sustinerea laterala a scaunelor lasa de dorit, dar ma voi obisnui sau le voi schimba la un moment dat.

- airbagul de la volan este diferit fata de cel de la volanul sport :( ;

 

Masina pe care am avut-o inainte este Honda Civic 5d, 1.8l, 140CP, an 2008.

 

Si cateva poze cu ea....

post-49617-0-19956100-1318088524_thumb.jpg

post-49617-0-01966900-1318088531_thumb.jpg

post-49617-0-73507900-1318088536_thumb.jpg

post-49617-0-30823500-1318088546_thumb.jpg

post-49617-0-11528400-1318088554_thumb.jpg

post-49617-0-95562800-1318088575_thumb.jpg

post-49617-0-38616600-1318088598_thumb.jpg

post-49617-0-23934900-1318088619_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Revin cu un update:

Am adaugat tweetere in locasurile fata pentru ca nu existau :(, adica nu ma asteptam ca la RCD Professional sa nu aiba si tweetere, si numai 6 boxe (cred ca 6, ca nu am scos capacele de la cele de sub scaune sa vad daca exista ceva acolo) si un subwoofer. Acum nu mai distorsoneaza deloc, normal pentru ca boxele nu mai sunt incarcate si cu joase.

Am achizitionat si un set de roti de iarna jante tabla + gume Goodyear Eagle Ultragrip run-flat, ca profil seamana cu UG7 parca....zapada sa mai vina.

Dupa ceva mai mult de 500km pe care i-am facut in cele 2 saptamani sunt multumit de comportamentul ei. Consumul s-a stabilizat pe la 9% dar din cauza ca bu am isit din oras, astia de la leasing inca nu mi-au dat numerele, acum am inca numerele de la autotransilvania cluj si nu mi-am facut rovigneta.

Start&Stop sucks!

Va tin la curent!

Link to comment
Share on other sites

Nu, fara....Nu se preteaza la bucuresti decat in weekend si seara tarziu cand poti fi sigur ca stationezi la semafoare. Asa nu rezolvi nimic, se opreste coloana, se opreste si motorul, stai 5 secunde iar porneste. Il opresc cand plec la drum de diminetata.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Am o intrebare, ma duc la revizie joi, la ce costuri sa ma astept? Am BMW Service Inclusive, teoretic nu platesc unele materiale (ulei, filtru ulei si filtru aer), in afara de maopera de revizie o sa mai schimb filtru de polen si filtrul de motorina.

 

Sunt multumit de ea, nu a aparut nici o problema pana acum, consumul a ramas sub 9% in bucuresti. Abia astept sa plec la Budapesta in decembrie sa vad cum se simte masina si la drum intins, ca pana acum cel ma lung a fost pana la Targoviste :).

Am incaltat-o si cu botoseii de iarna....SA VINA ZAPADA!

Edited by dumi_id
Link to comment
Share on other sites

Filtrul de polen e inclus in pachetul de service, la fel si cel de motorina daca ai 60.000 km (atat e intervalul de schimbare in manual).

 

Eu la fiecare revizie am platit doar costul filtrului de motorina + manopera pentru ca am ales sa il schimb mai des si placute+manopera cand a fost cazul.

Link to comment
Share on other sites

Pai la asta ma refeream si eu, o sa cer sa fie schimbat si filtrul de motorina, chiar daca am 30k km. Motorina de la noi nu mai este asa proasta ca acum 4-5 ani dar oricum este sub cea din tarile occidentale. Parca filtrul de polen se shimba prin BMW Service odata la 2 revizii, asa mi s-a spus cand am luat-o.

Cat despre pret, la civic, maopera la reprezentanta pentru revizie era 350 Ron. La BMW ma astept sa fie ceva mai scump :).

Link to comment
Share on other sites

Pai la asta ma refeream si eu, o sa cer sa fie schimbat si filtrul de motorina, chiar daca am 30k km. Motorina de la noi nu mai este asa proasta ca acum 4-5 ani dar oricum este sub cea din tarile occidentale. Parca filtrul de polen se shimba prin BMW Service odata la 2 revizii, asa mi s-a spus cand am luat-o.

Cat despre pret, la civic, maopera la reprezentanta pentru revizie era 350 Ron. La BMW ma astept sa fie ceva mai scump :).

 

O sa platesti manopera doar la montarea pieselor care nu sunt incluse in BMW Service. Probabil manopera filtru polen + motorina vor fi in jur de 100-150 lei.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am sarbatorit ziua nationala plecand intr-un weekend prelungit la Budapesta, o calatorie asteptata de ceva vreme ca sa conduc masina la un drum ceva mai lung. Probleme nu au fost pe drum in afara de vremea de kko. Aici - cel putin in bucuresti - au fost 12-14 grade, iar in budapesta sau viena au fost 2-3, grade cel mult :(

Acum si cu drumul, mi-au ingetat spalatoarele de parbriz, mai aveam in instalatie si lichid de vara care la frigul de afara s-a facut bocna. Au fost pe + numai pana la pitesti dupa care intre -5 si -7 grade, pe autostrada la unguri au inceput sa se dezghete cand temperatura a ajuns la -0.5 grade.

Nici asta nu este masina in care sa nu ma doara spatele la drum lung :(, de fapt umarul drept, ceea ce am constatat la ultimele 3 masini.

Consumul inregistrat a fost destul de scazut, 5.8% in 2130km cu o viteza medie de ~86km/h (in poza apare 84.5 dar a mai crescut media pe autostrada pitesti-bucuresti, poza fiind facuta la o benzinarie in Deva - la acea alimentare imi arata o autonomie de 1018km).

Parca simt nevoia de ceva mai multi CP in unele depasiri....dar sunt multumit de comportamentul rutier. Cutia mi se pare cam lung etajata in unele momente dar ma adaptez.

post-49617-0-34260700-1323096758_thumb.jpg

post-49617-0-32327200-1323096763_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Wow. Am masina fix identica cu a ta :) Pana si optiunile sunt la fel. Iti consuma mult, acum nu stiu cum o conduci tu. Am facut Franta dus intors cu medie 5,3, asta cu cauciucurile de vara pe 17". Acum am trecut la roti de tabla si cauciucuri de iarna, si am facut weekendul trecut Focsani, Brasov, pe Intorsura Buzaului daca stii, adica un drum f frumos si solicitant, apoi Bran Moeciu, plimbat prin Brasov, Bucuresti si inapoi Focsani, in total 800km cu media 4,9. Ori esti sportiv, cu toate ca sunt si eu destul ori nu stiu... Se prea poate sa fie si cauciucurile tale. Oricum e multisor :)

 

Pentru putere ai optiunea unui chiptuning, eu am doua luni cu noul soft si raspunde perfect acum cerintelor mele. S-o porti cu placere si inca ceva, am vazut ca vinzi rotile si vrei de 17, iti creste consumul, asa ca ai grija. Eu vreau sa trec de la 17 la 16 insa nu-mi plac jantele tale ca ti le-as fi luat. Styling 229 si 222 sunt ok pe 16".

Link to comment
Share on other sites

Da, nu merg la consum, de fiecare data cand am ocazia depasesc indiferent de drum. Daca nu depasesti 120km/h si esti mai grijuliu scoti consumuri de te minunezi. Asta este valabil si la masini cu benzina. Am avut deseori la fosta masina (civic benzina 1,8l) consumuri de 6%. Stiu ca se poate da scoti ~5. La un peugeot 307 1,6 hdi 110 CP, nu scoteam consum sub 5,5 extraurban dar cand o conducea sora-mea avea media 4,6-5%.
Link to comment
Share on other sites

Am luat-o de la BMW rulate, ~18k cu tot cu tva, stiu ca gaseam mai ieftin dar nu se incadra in criteriile firmei de leasing ( finanteaza masini de maxim 5 ani si perioada este de maxim 5 ani, adica la asta din 2010 leasingul este pe o perioada de maxim 4 ani) si nici in ale mele privind rulajul. Plus ca la orice alta masina sh nu ai garantie si la asta am 2 ani. Prefer sa platesc mai mult si sa am garantie. Am vrut de la recuperate de la unicredit dar toate masinile bune si mainaccesibile erau rezervate. Sunt multumit pana acum de alegerea facuta cu toate ca imi lipsesc cateva dotari dar compenseaza prin consum.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.