Jump to content

Ma poate ajuta cineva?


alex21ro

Recommended Posts

Am si eu o intrebare stie cineva sau a mai schimbat cineva caloriferul la un e36!cat de greu este!eu am urmatoarea problema!a crapat si mi-a curs o gramada de antigel in masina si nu stiu cum s-a intamplat dar a ajuns antigel si pe la ceasuri,rezultatul numai am semnalizare ceasurile numai merg singurul lucru care imi mai merge este lumina si kilometrajul!

intrebarea este se da jos tot bordul sau o sa trebuiasca scoase numai ceasurile pt fi curatete si panoul central pt a scoate caloriferul?pun aceste intrebari ca as incerca sa le fac eu inainte sa o duc la un service!aa si am gasit si 2 sigurante arse,nu le-am schimbat in ideea de a remedia problema si dupa aceea le voi schimba!

este vorba de reperul 1 din poza:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...568&hg=64&fg=15

Link to comment
Share on other sites

Aoleo Alexe,nasol rau de tot,i sa intamplat unei cunostinte si cand mi-a aratat ce de apa era in masina m-am ingrozit numai la faptul ca in momentele alea m-am gandit pt. cateva secunde cum ar fi daca mi s-ar fi spart mie si imi curgea atata apa in e30,cred ca ma imbolnaveam cat al sterg eu,cat al siliconez,si mai ales sa imi curga prin ceasuri si alte alea......mai ales ca instalatia electrica nu mai este ea cum era cand era noua...,sper sa treci cu bine peste toata supararea asta.
Link to comment
Share on other sites

cu tevile alea am avut eu problema si trebuie sa te dezamagesc, nu de la ele iti curge apa in masina. Tevile se prind cu un surub pe calorifer si asta se face din exteriorul habitaclului, adica de sub capota motorului. Asta a uitat Braia sa iti spuna: ca dupa ce demontezi cam tot bordul si aeroterma, ca sa scoti caloriferul, trebuie sa dai la o parte elemntul ala flitrant dintre stergatoarele de parbriz ( de plastic), apoi e o piesa din ceva material dur dar nu e metal, care se prinde in cateva holfsurubuir si sub ea dai de intratea/iesirea din calorifer, adica tevile respective. Le dai jos de pe calorifer, ca sa poti apoi scoate caloriferul din aeroterma, din interiorul masinii. Vezi ca sta in pozitie verticala caloriferul, asa ca... o sa ai ceva de munca. Dar daca e probelma de la tevile respective ( repet, cauta postul meu ca de ele vorbeam), nu iti afecteaza habitaclul, nu are cum sa iti curga apa in masina. Apa ( antigel) in interior inseamna CLAR ca ai caloriferul fisurat/spart. Sorry ca iti aduc o astfel de veste proasta.

Braia ai un loc pe yahoo si ptr mine, ca vreau si eu manual de E36?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.