Jump to content

Vasco pornit tot timpul ?


Recommended Posts

Poate spun prostii, este posibil ca vasco sa ramana cuplat tot timpul ?

De ieri dimineata a inceput sa se auda un sunet gros in interior (ca de compresor, ventilator cuplat, vasco sau chiar poate un plastic desprins), masina merge impecabil, se incalzeste normal numai ca am parte de sunetul asta gros, mentionez ca am si niste bucsi de la evacuare de schimbat (cele de amortizare, unde trece evacuarea dintr-o parte in alta) si mai cred ca am un tampon de motor cu probleme <_< . Ma enerveaza la culme sunetul asta, sper sa nu fie ceva aiurea. De curand am schimbat toate rolele si intinzatoarele

Link to comment
Share on other sites

este posibil ca,vasco-cuplajul sa mearga tot timpul si cred ca e si normal sa mearga asa.ar fi o problema daca nu ar functiona,pt ca atunci motorul tau nu ar mai avea racire.

poate zgomotul ala gros vine de la compresorul de ac,electroventilator.ridica-i capota cu motorul pornit si verifica.

Edited by popi112
Link to comment
Share on other sites

Aseara am fost la BMW-UTU, am pus-o pe tester si motorul este in parametrii, sunetul gros din ce imi dau eu seama provine de undeva de la instalatia de recirculare a gazelor incepand de la EGR sau de la admisie, urmeaza in weekend sa dau iar admisia jos si sa inspectam ... masina trage foarte bine, este in parametrii dar sunetul este suspect ... :popcorn:. Sunetul apare dimineata cand este frig, dispare prima data cand motorul are temperatura optima (indicatorul din bord la jumatate) si apare ulterior aleator ...

 

compresorul de ac este in stanga jos din ce imi aduc aminte si nu este cazul deoarece sunetul vine din fata motorului, electroventilatorul l-am verificat prima data cand am inceput sa aud sunetul asta, iar ce ziceam eu prima data cu vasco-cuplajul este ilogic (functionarea lui este mecanica, prin mecanica fluidului - densitatea lui lucreaza).

Edited by neo2004
Link to comment
Share on other sites

NU e bine ca vascul sa fie cuplat tot timpul(pe direct).

scade din puterea motorului si forteaza pompa de apa.

nu scade sub nici o forma puterea motorului si nu forteaza pompa de apa pentru ca functioneaza absolut independent,fara nici o comanda electrica.are in interior o substanta vascoasa care isi modifica proprietatile in functie de temperatura apei.acesta incepe sa se invarta odata cu pornirea motorului si inceteaza odata cu oprirea lui.vasco-cuplajul NU poate fi "pe direct" sau "pe indirect".este pur si simplu un ventilator mecanic,care,daca nu ar functiona(daca nu s-ar invarti),nu ar asigura racirea motorului.

Edited by popi112
Link to comment
Share on other sites

nu scade sub nici o forma puterea motorului si nu forteaza pompa de apa pentru ca functioneaza absolut independent,fara nici o comanda electrica.are in interior o substanta vascoasa care isi modifica proprietatile in functie de temperatura apei.acesta incepe sa se invarta odata cu pornirea motorului si inceteaza odata cu oprirea lui.vasco-cuplajul NU poate fi "pe direct" sau "pe indirect".este pur si simplu un ventilator mecanic,care,daca nu ar functiona(daca nu s-ar invarti),nu ar asigura racirea motorului.

Exact ..., eu inca nu i-am dat de cap cu sunet-ul dar azi am scos vacuum-ul de la EGR si din ce am observat "parca" nu se mai aude

Link to comment
Share on other sites

@popi112, am pus o poza cu vascul pt a elimina orice dubiu.

PS: tu probabil vorbesti de electro-ventilator.

reciteste post-ul meu pt ca faci confuzie.mie imi este foarte clara treaba cu vasco.am si explicat-o!s-ar parea ca tu te referi la electroventilator.initiatorul topicului a inteles perfect la ce ma refeream eu,ca drept dovada raspunsul lui la postul meu.

Link to comment
Share on other sites

cred ca se referea la faptul ca atunci cand se defecteaza vascul, unii ciobani neavand 4 mil sa cumpere altul, il prind cu suruburi de fulia pompei de apa. si atunci este "cuplat" pe direct, merge cu turatia pompei sau ce e acolo..

 

 

Va contraziceti pe 2 chestii care nu au legatura.

 

Link to comment
Share on other sites

e posibil sa ai dreptate.eu nu ma contrazic cu nimeni.am incercat si cred ca am reusit sa lamuresc initiatorul topicului in problema pe care a ridicat-o.pentru mine problema este foarte simpla si foarte clara,dar,se pare ca pentru ciumidel nu e tocmai asa.e problema lui.i-am recomandat sa reciteasca posturile mele pentru ca face confuzie. Edited by popi112
Link to comment
Share on other sites

Am gasit provenienta sunetului ... EGR-ul , lucreaza bine dar are un zgomot ca de compressor :getlost:, probabil fiindca l-am curatat recent si inainte de acest "proces" nu lucra. Acum sper sa o rezolv prin simpla recuratare mai in amanunt a acestuia.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.