Jump to content

Schumacher vs. Rosberg


jon doe

Schumacher vs. Rosberg - Cine va aduna mai multe puncte in 2011 ?  

30 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Dupa cea de-a 15-a runda din sezonul 2011 al Formulei 1, situatia se prezinta astfel :

 

Pos. Driver Nationality Team Points

 

.....

 

7. Nico Rosberg German Mercedes 63 points

8. Michael Schumacher German Mercedes 60 points

 

 

 

Mai sunt 4 curse de disputat : Korea , India, Abu Dhabi, Brazilia

Edited by jon doe
Link to comment
Share on other sites

Rosberg pe un singur tur de calificare e mai rapid decat schumacher in general, e mai rapid in virajele lente, asa arata telemetria. Dar in curse msc e mai constant, mai destept si mai experimentat. Mai ales cursele de la spa si monza au fost fenomenale, cine le-a vazut stie ce vb.

 

Comparatia pare asemanatoare ca cea button vs hamilton, hamilton e mai rapid pe un singur tur dar in curse button termina mereu in fata lui sau chiar castiga. Bine nu se pune problema, rosberg nu e atat de imbecil ca hamilton.

 

Nu e important cina va aduna mai multe puncte, important e sa aiba o masina buna la anu care sa fie capacila de cateva victorii, ca de titlu nu se pune problema, in 2013 zicea ross brawn ca ar fi realistic sa se bata la titlu.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

...

Nu e important cina va aduna mai multe puncte, important e sa aiba o masina buna la anu care sa fie capacila de cateva victorii, ca de titlu nu se pune problema, in 2013 zicea ross brawn ca ar fi realistic sa se bata la titlu.

 

Pentru un fan Schumi, asa cum sunt eu, si probabil alte milioane de oameni, este important ca Michael chiar daca nu a avut sansa sa se bata pentru titlu de cand a revenit in F1, macar sa termine sezonul in fata coechipierului. Ceea ce nu a fost cazul pana acum, din nefericire. :roadrage:

Link to comment
Share on other sites

Pentru un fan Schumi, asa cum sunt eu, si probabil alte milioane de oameni, este important ca Michael chiar daca nu a avut sansa sa se bata pentru titlu de cand a revenit in F1, macar sa termine sezonul in fata coechipierului. Ceea ce nu a fost cazul pana acum, din nefericire. :roadrage:

Culmea parerea mea despre mine e ca eu sunt cel mai mare fan al lui, dar cu sufletul nu cu postere, si machete ferrari pe birou. Stii ce se zice despre el, e omu care ori il iubesti ori il urasti, eu o sa fiu cu el pana la moarte, forzza mihael.

 

E singurul la care mai vedem manevre din era formulei 1 a anilor '90, cu weaving, blocking, defensive driving, am fost mereu de acord cu el si toate manevrele ( murdare ar spune unii) pe care le-a luat impotriva tuturor celor cu care s-a batut in curse, gen "if you try to overtake me, you will crash" :D

Edited by Lucenzo
Link to comment
Share on other sites

Culmea parerea mea despre mine e ca eu sunt cel mai mare fan al lui, dar cu sufletul ...

Suntem doi cei mai mari fani :thumbsup: nu esti singurul "cel mai mare fan"

Eu il urmaresc din anii 90, cand se lupta cu Hill.

Referitor la wave-ing, sincer, nu sunt de acord. O minima regula tre' sa existe, altfel ori numai poti face nici o depasire, ori se intampla un accident.

 

Culmea parerea mea despre mine e ca eu sunt cel mai mare fan al lui, dar cu sufletul ...

Suntem doi cei mai mari fani :thumbsup: nu esti singurul "cel mai mare fan"

Eu il urmaresc din anii 90, cand se lupta cu Hill.

Referitor la wave-ing, sincer, nu sunt de acord. O minima regula tre' sa existe, altfel ori numai poti face nici o depasire, ori se intampla un accident.

 

 

P.S. Nu m-am gandit niciodata ca sunt atat de putini fani ai Formulei 1, aici, pe forum. :huh: Sunt oarecum....dezamagit.... :hmm:

Link to comment
Share on other sites

Suntem doi cei mai mari fani :thumbsup: nu esti singurul "cel mai mare fan"

Eu il urmaresc din anii 90, cand se lupta cu Hill.

Referitor la wave-ing, sincer, nu sunt de acord. O minima regula tre' sa existe, altfel ori numai poti face nici o depasire, ori se intampla un accident.

 

 

Suntem doi cei mai mari fani :thumbsup: nu esti singurul "cel mai mare fan"

Eu il urmaresc din anii 90, cand se lupta cu Hill.

Referitor la wave-ing, sincer, nu sunt de acord. O minima regula tre' sa existe, altfel ori numai poti face nici o depasire, ori se intampla un accident.

 

 

P.S. Nu m-am gandit niciodata ca sunt atat de putini fani ai Formulei 1, aici, pe forum. :huh: Sunt oarecum....dezamagit.... :hmm:

 

Nu e neaparat de fani F1. E mai degraba problema de fani Schumi :blush:. Eu recunosc ca dintotdeauna am fost contra lui. In anii '90 am fost fan Hakkinen/McLaren, si ca echipa de suflet Jordan F1 pentru care am un respect enorm. Apoi in dupa retragerea lui Mika si disparitia Jordan, m-a lasat total rece modul lui Schumi de a castiga titlurile. Nu am inteles de ce a trebuit sa fure victorii lui Rubens pentru a-si asigura titlul. Era clar ca era cel mai bun de pe grila si avea cea mai buna masina. Oricum, acum mi-a devenit simpatic dupa ce am urmarit mai multe interviuri si dupa ce ultimile sezoane l-au facut sa para ceva mai uman in ochii mei. Din 2007 de cand am inceput sa ma uit din nou la Formula 1 am fost cu Button. Despre Vettel, da, un talent enorm, insa pana cand McLaren si Ferrari nu vor fi in stare sa faca o masina mai competitiva care sa stea pe curbe asa cum o face RBR-ul, nu ma pot convinge 100% ca este net superior lui Button, Hamilton sau Alonso.

Link to comment
Share on other sites

Respectele mele, Bogdan.

Daca te uiti in urma, toti marii campioni au avut si momente in care au jucat murdar. La Schumi, poatre ca era dorinta de a stabili noi si noi recorduri.

Vettel , da are o masina imbatabila. Dar, personal, probabil ca este campionul cel mai "fad" pentru mine. Nu l-am vazut sa fie bataios in curse, ci mai degraba monoton. Alonso, Hamilton, Petrov ii vezi ca se agita, muncesc. Vettel este un metronom.

 

De cand a revenit Schumi, mi se intampla ceva foarte interesant, atunci cand urmaresc cursele de Formula 1. La start, nu ma mai uit la cei din fata, ci sunt atent in jutul locului 6-7-8, sa vad ce se intampla.

Mai apoi, in cursa, sunt atent doar la timpii si strategiile celor din jurul lui Schumi. :blush:

Edited by jon doe
Link to comment
Share on other sites

Respectele mele, Bogdan.

Daca te uiti in urma, toti marii campioni au avut si momente in care au jucat murdar. La Schumi, poatre ca era dorinta de a stabili noi si noi recorduri.

Vettel , da are o masina imbatabila. Dar, personal, probabil ca este campionul cel mai "fad" pentru mine. Nu l-am vazut sa fie bataios in curse, ci mai degraba monoton. Alonso, Hamilton, Petrov ii vezi ca se agita, muncesc. Vettel este un metronom.

 

De cand a revenit Schumi, mi se intampla ceva foarte interesant, atunci cand urmaresc cursele de Formula 1. La start, nu ma mai uit la cei din fata, ci sunt atent in jutul locului 6-7-8, sa vad ce se intampla.

Mai apoi, in cursa, sunt atent doar la timpii si strategiile celor din jurul lui Schumi. :blush:

 

Asta mi se intampla si mie cand urmaream echipa Jordan. Hakkinen era tot timpul in lupta cu Schumi, Irvine, Villneuve si Coulthard pentru victorie. Insa Jordan se lupta pentru un loc in top 5,chiar top 10. Nu mai spun de perioada cand l-au avut pe Hill sau pe Frentzen si au reusit chiar victorii. E un feeling aparte cand tii cu cineva si nu stii pana in ultimul moment pe ce loc va iesi...apoi te bucuri chiar si pentru un loc 5, 6.

 

Cat despre Schumi, da. Ai dreptate. Insa mi-a luat ceva timp sa inteleg psihologia lui. Avea o dorinta mare de a castiga si de a stabili recorduri.

 

Vettel este un foarte "nice guy", talentat si inteligent. Dar cum spuneai si tu, fad. Multi mi-au spus ca la fel este si Button, insa englezul este altceva. Modul fluent in care conduce, in care pastreaza resursele pentru luptele pe final, unde mai adaugi si strategiile lui care i-au dus victorii. Singura lui hiba e ca a stat prea mult timp la BAR Honda. Prea mult pana cand a dat de o echipa competitiva si stabila. Totusi, cu toata dominatia lui Vettel, am ajuns sa ma bucur din nou de F1. Da, este ceva mai atrificial(vorbesc aici in special de DRS) insa atat timp cat ma tine :popcorn: la TV inseamna ca ce au facut, au facut bine.

 

Respectele mele si tie!

Edited by ViBogdan
Link to comment
Share on other sites

Button stie cand sa apese pe acceleratie, si cand sa mearga conservandu-si pneurile si carburantul.

Totusi, pentru telespectatori, mult mai picant pare Hamilton, care are un stil de condus dus la extrem.

Da, DRS, KERS, sunt toate pentru show. Oare cand vor baga si NITRO ? :thumbsup:

 

 

Revin , poate pentru ultima oara, la intrebarea mea : oare de ce asa de putini fani BMW ( BMW fiind si o marca sportiva, nu doar premium ) sunt si fani Formula 1 ? ? ?

Edited by jon doe
Link to comment
Share on other sites

Button stie cand sa apese pe acceleratie, si cand sa mearga conservandu-si pneurile si carburantul.

Totusi, pentru telespectatori, mult mai picant pare Hamilton, care are un stil de condus dus la extrem.

Da, DRS, KERS, sunt toate pentru show. Oare cand vor baga si NITRO ? :thumbsup:

 

 

Revin , poate pentru ultima oara, la intrebarea mea : oare de ce asa de putini fani BMW ( BMW fiind si o marca sportiva, nu doar premium ) sunt si fani Formula 1 ? ? ?

 

Acum depinde. Sant multi care nu citesc aceasta categorie stiind ca nu este foarte dezbatuta. Iti recunosc ca mie azi dimineata mi-a sarit in ochi thread-ul tau, ca de altfel nu intram pe categoria "BMW Motorsport" sa vad ce si cum. Stiu cativa pe forum, cu o cultura foarte buna in domeniul F1 care insa nu prea posteaza pe aici din cauza faptului ca ar vorbi singuri. Cu timpul probabil s-au obisnuit sa nu mai verifice la vizita pe forum si acest spatiu dedicat motorsportului. Eu unul nu prea o fac...nu ca as fi cine stie ce mare stiutor in domeniul F1, dar ma pasioneaza subiectul. Insa acum, decoperind ca mai sant si altii dispusi sa discute, cred ca voi vizita mai des thread-urile de pe aici :drinks:

Edited by ViBogdan
Link to comment
Share on other sites

Anul asta au interzis weaving-ul, ai voie sa faci o singura manevra de aparare.

 

Defensive driving by michael schumacher :D l-a tinut in spate pe hamilton vreo 27 de ture - http://www.youtube.com/watch?v=p3AGhntqzjU

S-a plans hamilton pe team radio "he's blocking me", aia de la mclaren s-au dus repede la FIA sa faca plangere si intr-un final l-a lasat sa treaca, ia zis ross brawn "Michael leave room at ascari".

 

Cat despre Vettel, cred ca gresiti putin, nu are cum sa fie bataios pentru ca pleaca mereu din pole si castiga aproape tot. Dar toti pilotii de top ( Alonso, hamilton, button, schumacher ) au recunoscut ca este extrem de bun si de talentat.

 

Uitati si dovada http://www.youtube.com/watch?v=QFhPAvr_OMo&feature=related ce depasire!!!

 

Cat despre Jordan si Damon hill- Niste gunoaie umane! Imi e scarba de Hill, la spa in 1998 a dat dovada de cea mai mare lasitate din istoria formulei 1.

priviti si ascultati aici !

 

 

Damon Hill: I'm going to put something to you here, and I think you'd better listen to this.

If we race, if we two race, we could end up with nothing, so it's up to Eddie (Jordan).

If we don't race each other, we've got an opportunity to get a first and second, it's your choice.

 

Hill's radio message to the Jordan pitwall

 

Nu merita respectu nimanui acest pilot fetita!

Link to comment
Share on other sites

 

 

Nu merita respectu nimanui acest pilot fetita!

 

Se numeste strategie de echipa. Era prima sansa de a obtine un 1-2 pentru acea echipa mica...tot sezonul a fost pana in acel moment un fiasco pana la acea cursa. Omul nu a spus sa nu lase coechiperul sa-l depaseasca ci a spus aedvarul. Daca ne luptam exista sansa ca unul din noi sau amandoi sa iasa si nu se obtine nimic. Daca Hill e gunoi pentru asta, Schumi ar fi material radioactiv...pe langa multele povesti, iti amintesc cum si-a castigat un titlu la Benetton...a intrat in Hill, gunoiul de care vorbesti, pentru a-l scoate din cursa si sa-si pastreze avantajul si pentru a lua titlul. Asa ca... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Se numeste strategie de echipa. Era prima sansa de a obtine un 1-2 pentru acea echipa mica...tot sezonul a fost pana in acel moment un fiasco pana la acea cursa. O

Era mai interesant sa-si rupa masinile amandoi , cred ca la asta s-a referit :hyper: . Sportul asta nu e pt spectacol , e pt bani si puncte

Link to comment
Share on other sites

Era mai interesant sa-si rupa masinile amandoi , cred ca la asta s-a referit :hyper: . Sportul asta nu e pt spectacol , e pt bani si puncte

Oarecum inteleg dorinta de spectacol man. Dar nu vad de ce ar fi interesant ca doua masini din aceeasi echipa se se lupte intre ele pana la rupere. In cazul in care doar o singura echipa domina, da, ok. Dar mai ales in cazul in care Jordan se straduia sa intre in Top 3. Se stie bine ca Rubens avea in contract clauze stricte sa respecte ordinele de echipa. A spus-o el de multe ori, a spus-o Todt in nenumarate randuri. Schumi a apelat de multe ori la aceasta clauza desi nu avea nevoie deloc, dar absolut deloc sa o faca. Asa ca nu inteleg de ce unii se comporta ca niste domnisoare flori pe camp cand aud de aceasta strategie Jordan. Acea echipa a venit de nicaieri, a muncit pentru fiecare punct si au ajuns in cele din urma in Top 3. Hill a subliniat foarte bine in acea cursa, desfasurata pe ploaie crunta(asa de crunta incat nici Schumi nu a rezistat fara sa se infiga din plin in Coulthard) care sunt avantajele si ricurile. Avea orice drept sa ridice acest subiect dindata de prima jumatate din sezon a lui Ralf a fost dezastru, iesind in decor de multe ori si luand cu el ceva victime. Dar e usor sa acuzi fara sa fi urmarit acel sezon sau echipa Jordan. La momentul respectiv nimeni nu a retinut celebrele vorbe a lui Todt "Let Michael pass for the Championship", dar cand e vorba de faza lui Hill, vai....cata degradare. Plus ca mi se pare pueril sa spui despre un pilot de formula 1 ca nu merita respect. Merita respect pana si ultimul de pe grila dindata ce se afla acolo. Mai ales Hill care a castigat mai multe curse decat a castigat colegul de mai sus partide de table. Hill mi se pare un "sir" al sportului. Cand a fost scos intentionat din cursa de Schumi pentru a-i lua acesta campionatul(cine stie sezonul isi aminteste clar) a pus totul pe baza tensiunii...no hard feelings, that's racing. Si totusi...vorbin de un titlu de campion mondial nu orice. Sa-i fi facut asa ceva lui Hamilton sau Alonso ca-l mancau cu tot cu combinezon pe Schumi. Nu mai spun de Webber sau Montoya. Pana si regretatul Senna apela la astfel de strategii, intrand adesea in Prost...

 

Cat despre bani, e clar. Trebuie sa te gandesti si la asta. Fara bani nu ar fi F1. Banii intrau in discutie si pe vremea lui Prost, Mansell sau Senna.

Edited by ViBogdan
Link to comment
Share on other sites

Se numesc ordine de echipa, strategia de cursa e altceva. Stii tu ceva da nu stii bine.

 

Mi-am dat seama din postul tau ca esti mare fan Damon Hill si ca te-a deranjat ce am spus de el. Sir Hill ? lol

 

Rubens nu avea nici o clauza in sensu ala in contract, avea doar contractu care l-a semnat, era angajat ferrari si trebuia sa respecte ordinele la fel ca Schumacher, doar ca schumacher era pilotul nr 1, asta a fost mereu politica ferrari, inca e si o sa fie: Un pilot nr 1 si un secund. Chiar Stefano Domenicali a zis recent ca ferrari nu are nevoie de 2 piloti egali, au nevoie de un pilot talentat si cu experienta si de unul tanar care sa fie locotenent.

Schumacher nu a apelat la nicio clauza, nu cred ca s-a rugat de echipa vreodata in cel josnic mod "Va rog, opriti-l pe rubens ca o sa ma depaseasca si imi e frica, eu vreau sa castig cursa".

In austria in 2002 ferrari au apelat la ordine de echipa si chiar inainte de finish rubens l a lasat pe schumacher sa castige, cum ai zis tu ( rubens let michael pass for the championship ) dar se pare ca nu ai retinut asta!!! Pe podium chiar daca schumacher castigase, la impins pe barichello pe locu 1 si el s-a urcat pe treapta a2a. Dupa cateva curse, in acelasi an la marele premiu al statelor unite, schumacher conducea cursa si in ultimul tur inainte de finish a incetinit si l-a lasat pe rubens sa castige cursa ca sa ii intoarca favoarea din austria. Asta inseamna un pilot adevarat cu o inima mare si un caracter corect.

Da pe vremea aia era de bine sa intri in alt pilot, deci forzza michael. Daca trebuie sa intre in alt pilot sa-l faca sa abandoneze ca sa iasa el campion mondial, foarte bine, sunt de acord cu asta 100%. Si comparatia schumi vs hill chiar nu are rost, hill a castigat 22 curse schumi 91, e o diferenta. Si iti aduc aminte de cursa de la spa din 1995 cand ploua, schumacher era pe slick-uri si hill pe gume de ploaie si nu a avut nici o sansa impotriva lu schumi.

Webber ? daca mi l-ai adus pe webber in discutie chiar nu are rost sa mai continuam, daca tu il pui pe webber la nivelu lu montoya sau alonso e clar. Semeni putin cu alt coleg de pe aici, tiberiunache parca... v-ati uitat la cateva curse probabil si nu cunoasteti toate detaliile si ati tras concluzii pripite.

 

Sper sa nu te superi daca am fost putin acid, am incercat sa atac ideea nu persoana.

Link to comment
Share on other sites

Se numesc ordine de echipa, strategia de cursa e altceva. Stii tu ceva da nu stii bine.

 

Mi-am dat seama din postul tau ca esti mare fan Damon Hill si ca te-a deranjat ce am spus de el. Sir Hill ? lol

 

Rubens nu avea nici o clauza in sensu ala in contract, avea doar contractu care l-a semnat, era angajat ferrari si trebuia sa respecte ordinele la fel ca Schumacher, doar ca schumacher era pilotul nr 1, asta a fost mereu politica ferrari, inca e si o sa fie: Un pilot nr 1 si un secund. Chiar Stefano Domenicali a zis recent ca ferrari nu are nevoie de 2 piloti egali, au nevoie de un pilot talentat si cu experienta si de unul tanar care sa fie locotenent.

Schumacher nu a apelat la nicio clauza, nu cred ca s-a rugat de echipa vreodata in cel josnic mod "Va rog, opriti-l pe rubens ca o sa ma depaseasca si imi e frica, eu vreau sa castig cursa".

In austria in 2002 ferrari au apelat la ordine de echipa si chiar inainte de finish rubens l a lasat pe schumacher sa castige, cum ai zis tu ( rubens let michael pass for the championship ) dar se pare ca nu ai retinut asta!!! Pe podium chiar daca schumacher castigase, la impins pe barichello pe locu 1 si el s-a urcat pe treapta a2a. Dupa cateva curse, in acelasi an la marele premiu al statelor unite, schumacher conducea cursa si in ultimul tur inainte de finish a incetinit si l-a lasat pe rubens sa castige cursa ca sa ii intoarca favoarea din austria. Asta inseamna un pilot adevarat cu o inima mare si un caracter corect.

Da pe vremea aia era de bine sa intri in alt pilot, deci forzza michael. Daca trebuie sa intre in alt pilot sa-l faca sa abandoneze ca sa iasa el campion mondial, foarte bine, sunt de acord cu asta 100%. Si comparatia schumi vs hill chiar nu are rost, hill a castigat 22 curse schumi 91, e o diferenta. Si iti aduc aminte de cursa de la spa din 1995 cand ploua, schumacher era pe slick-uri si hill pe gume de ploaie si nu a avut nici o sansa impotriva lu schumi.

Webber ? daca mi l-ai adus pe webber in discutie chiar nu are rost sa mai continuam, daca tu il pui pe webber la nivelu lu montoya sau alonso e clar. Semeni putin cu alt coleg de pe aici, tiberiunache parca... v-ati uitat la cateva curse probabil si nu cunoasteti toate detaliile si ati tras concluzii pripite.

 

Sper sa nu te superi daca am fost putin acid, am incercat sa atac ideea nu persoana.

 

Unu la mana, nu, nu am fost mare fan Hill ci doar am un mare respect pentru el asa cum am si pentru Schumi cu care evident nu se compara. Cat despre intratul unul in altul pentru a castiga campionate, fiecare se distreaza intr-un mod diferit uitandu-se la curse. Eu il consider un gest nepotrivit. Tu daca il consideri spectaculos si frumos atunci asta este viziunea ta. Insa Michael avea tendinta sa certe orice pilot care ii statea in cale la calificari sau in cursa...oare ce ar fi spus daca Mika, de exemplu, ar fi intrat in el in 2000 ca sa-si pastree avansul si campionatul? Doi, ordinele de echipe se bazeaza pe o bine definita strategie de echipa. Iar la Ferrari aceasta strategie este fix ce ai spus mai sus...un numar unu si un locotenent, oricand dispus sa cedeze. Asta nu apare subit intr-o cursa, cum s-a intamplat la faza cu Hill, ci este pusa pe hartie cu mult timp inainte inceperii sezonului.

 

"Rubens Barrichello says he has to obbey the team, then realizes what he is saying, and says "as well as Michael", and that if he wanted not to be the 2nd driver but the top driver he'd have to go elsewhere... but he wouldn't have a winning car.

Irvine makes it more clear: my role is written in the contract, it can't change, it's all written, black and white."

 

Asa ca, iti place sa recunosti sau nu, diferenta intre un om cu inima mare si un gunoi de om in ochii tai este facuta de simpatie, nu fapte reale. Asa cum o facem toti defapt...natura umana.

 

Apoi vine vorba de Webber. Esti acid fara vreo baza reala. Da...l-am pus pe Webber la nivelul lui Montoya si Alonso...dar nu ca nivel de talent ci ca nivel de agresivitate. Vezi de cate ori l-a crticat chiar si pe Vettel pentru greseli. Oare ce ar fi spus daca cineva ar fi intrat in el pentru a-i lua campionatul? Fix la asta m-am referit nu ca ar fi cine stie ce talent. Asa ca inainte sa ma dai deoparte din discutie te rog reciteste ce am scris. Concluzii pripite trageam daca iti aruncam niste fapte ilogice pe hartie. Dar nu am facut-o. De obicei tind sa vorbesc desper ce am habar si nu despre ceva care imi este vag. Cazul lui Hill si ale lui Schumi le stiu prea bine si de aceea am tinut sa le pun in discutie. Si nu, nu condamn nicio strategie sau ordine de echipa. Hakkinen, favoritul meu, a facut-o fata de Coulthard. Nu am de ce sa-l condamn. Asa ca sa nu iei drept condamnare ce am spus mai sus fata de Schumi. Nu...e pur si simplu o relatare a faptului ca nu numai Hill a facut-o. S-a mai intamplat si altora. Stiu ca am vazut un clip vechi(incerc sa-l gasesc si sa-l postez) pe RTL in care inclusiv nemtii au apreciat ca modul lui Hill de a pune problema in acea cursa a fost diplomat. Era constient ca e mai incet decat Ralf, dar nici dispus sa renunte la victorie. Asa ca a pus lucrurile pe masa...ne luptam=> riscam, nu ne luptam=> avem 1,2. Decizia a aprtinut lui Eddie. Daca ai fi fost in locul lui ce ai fi spus? Nu? Luptati-va si riscam primul nostru 1,2? Posibil chiar singurul. Asta dupa ce omul avea pana si casa garantata pentru imprumutul facut ca sa porneasca acea echipa? E usor din fotoliu sa-l critici pentru ca a stricat spectacolul dar banii sunt totusi un detaliu important in orice sport.

 

Cu toate respectele insa nu incerca sa ma mai asemeni cu persoane care poate te-au deranjat in unele discutii. Nu poti lua decizii pripite despre ce stie cineva despre un anumit domeniu din citirea unui post pe care aparent nu mi l-ai inteles. Bafta!

Edited by ViBogdan
Link to comment
Share on other sites

Toti pilotii de Formula 1 merita respectati. Sunt niste atleti desavarsiti. Am vazut un documentar in care se arata cum se antreneaza baietii astia. Este incredibil la ce forte sunt supusi in timpul cursei, ce ritm cardiac au, cat slabesc, etc.

Dar, ca orice padure, unii sunt mai talentati , iar altii mai putin talentati. Daca mai adaugam ca si ingrediente masinile pe care piloteaza ( care au performante diferite ) si caracterele lor ( diferirte si ele, bineinteles ), iasa un mix numai bun de urmarit.

 

La inceput mi-a placut Senna. Carisma, stil de pilotaj, totul. Idol. Dar a murit.

Trebuia sa-l inlocuiesc cu altcineva. Cu Hill. Dar nu stiam de ce. Si nu stiu nici pana in ziua de astazi.

Apoi, a aparut incidentul prin care Schumi a devenit campion mondial. Am fost socat. Nu era posibil asa ceva. Cum sa castigi in felul asta? Cum de FIA nu a avut nicio reactie impotriva lui si a echipei. Am luat foc la vremea respectiva.

Apoi, urmarind stirile sportive, am observat ca in fiecare an, undeva prin 4-5-6 Ianuarie, cand erau primele zile lucratoare, Schumi era pe pista, facand teste. Printre gramezile de zapada adunate la marginea pistei, neamtul se antrena, se invartea, regla, etc. Am vazut faza asta cativa ani. Ceilalti piloti veneau la teste undeva in ultima parte a lunii Ianuarie. Si lucrul asta m-a facut sa-l admir pe Michael Schumacher.

 

Asa cum am spus intr-o postare anterioara : nu veti gasi niciun mare campion fara sa aibe unele umbre in cariera sa. Niciunul.

Referitor la wave-ing, Schumi - Hamilton, anul asta la Monza : ma gandeam ca daca scapa Schumi nepenalizat, inseamna ca FIA este iarasi pe-o mana cu el :)

 

P.S. Ati observat ca postarile din topicul acesta sunt printre cele mai lungi? :goodjob:

Link to comment
Share on other sites

Toti pilotii de Formula 1 merita respectati. Sunt niste atleti desavarsiti. Am vazut un documentar in care se arata cum se antreneaza baietii astia. Este incredibil la ce forte sunt supusi in timpul cursei, ce ritm cardiac au, cat slabesc, etc.

Dar, ca orice padure, unii sunt mai talentati , iar altii mai putin talentati. Daca mai adaugam ca si ingrediente masinile pe care piloteaza ( care au performante diferite ) si caracterele lor ( diferirte si ele, bineinteles ), iasa un mix numai bun de urmarit.

 

La inceput mi-a placut Senna. Carisma, stil de pilotaj, totul. Idol. Dar a murit.

Trebuia sa-l inlocuiesc cu altcineva. Cu Hill. Dar nu stiam de ce. Si nu stiu nici pana in ziua de astazi.

Apoi, a aparut incidentul prin care Schumi a devenit campion mondial. Am fost socat. Nu era posibil asa ceva. Cum sa castigi in felul asta? Cum de FIA nu a avut nicio reactie impotriva lui si a echipei. Am luat foc la vremea respectiva.

Apoi, urmarind stirile sportive, am observat ca in fiecare an, undeva prin 4-5-6 Ianuarie, cand erau primele zile lucratoare, Schumi era pe pista, facand teste. Printre gramezile de zapada adunate la marginea pistei, neamtul se antrena, se invartea, regla, etc. Am vazut faza asta cativa ani. Ceilalti piloti veneau la teste undeva in ultima parte a lunii Ianuarie. Si lucrul asta m-a facut sa-l admir pe Michael Schumacher.

 

Asa cum am spus intr-o postare anterioara : nu veti gasi niciun mare campion fara sa aibe unele umbre in cariera sa. Niciunul.

Referitor la wave-ing, Schumi - Hamilton, anul asta la Monza : ma gandeam ca daca scapa Schumi nepenalizat, inseamna ca FIA este iarasi pe-o mana cu el :)

 

P.S. Ati observat ca postarile din topicul acesta sunt printre cele mai lungi? :goodjob:

 

Perfect adevarat!

Link to comment
Share on other sites

votat cu schumacher si uite si stirea asta in care isi dovedeste inca o data talentul pe ploaie

http://formula1.automarket.ro/stiri/coreea-de-sud-antrenamente-1-schumacher-cel-mai-rapid-pe-ploaie-41124.html

 

Corect, asta a fost in Practice 1. In Practice 2, a iesit pe locul 14, pentru ca a testat setarea de curse.

 

@ Schumi : Sincer, nu cred ca Rosberg e mai rapid decat Schumi. Din ceea ce am vazut eu, are abilitatea de a-si incalzi anvelopele intr-un timp foarte scurt, spre deosebire de Michael. Ceea ce inseamna ca in Calificari, reuseste un flying lap mai bun, deobicei. Pe distanta unei curse, Schumacher ajunge mai repede la linia de finish.

Am tot auzit de faza " varsta isi spune cuvantul " referitiare la pilotii de F1, si nu am inteles-o. Ce legatura are varsta?

Anyway, este de notorietate obsesia cu care Schumi isi pregateste nu numai masina, ci si fizicul.

 

N.B. Nu sunt obsedat de Schumi, sunt doar un fan. Nu am gandirea absolutista si ingusta gen " Schumi ( orice ar face ) e cel mai bun, restul sunt doar soferi" :thumbsup:

Edited by jon doe
Link to comment
Share on other sites

Are o foarte mare legatura cu varsta. Si eu sunt si voi fi intotdeauna fan Schumacher, dar este vorba despre timpii de reactie, care oricat ai fi de antrenat si experimentant, cu inaintarea in varsta se mai diminueaza. Diferentele sunt foarte mici, dar daca intrebi un medic specialist o sa-ti confirme asta. Nu poti sa ai la 40+ ani timpi de reactie mai buni ca la 20+... Asta e natura..
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.