Jump to content

2011 525xd


fbdcnt

Recommended Posts

mike:

trebuie sa ai date in telefon si sa poti folosi tel ca modem. la nokia faci tu setarea asta, la iphone suni la provider si ceri sa-ti activeze "personal hotspot". e gratis. la masina numai daca masina e noua merge, din sept 2011 parca, nu sunt sigur. trebuie si la aia activat internetul. bmw apps -> internet.

cristian:

de unde stii? ai testat? suna ca un benzinar de 3000, nu zici ca e diesel. oricum cu sunetul la masini normale, de strada, mi se pare o prostie, la m mi-am pus toba eisenmann dar la astea normale mi se pare kitschos si obositor. sunetul stoc la bmw oricum e placut, cel putim asa mi se pare mie.

Link to comment
Share on other sites

Salut Doru,

 

Am o intrebare referitoare la garda la sol. Nivelele de setare confort, sport, etc, banuiesc ca

nu modifica garda la sol ci doar taria amortizoarelor, nu?

 

Ca singura chestie cu care Audi si Mercedes sunt dupa parerea mea superioare e suspensia reglabila...

Si daca vrei sa o tavalesti un pic risti sa o julesti pe dedesupt...

 

Mersi

Link to comment
Share on other sites

re: suspensie

 

masina mea nu are suspensie reglabila de nici un fel. am avut la cateva bmw- uri (m3, x6, 730) dar nu aveai posibilitatea sa ridici masina cand doreai, ceea ce mi se pare f nasol. la x6 era complet autoadaptiva, nici macar nu aveai setari gen sport, confort ca la septar de ex.

modurile sport/confort/economic la 525 se refera doar la motor/cutie/volan. crad ca nici nu am vazut suspensie adaptiva in lista de optionale, poate ma insel dar nu imi aduc aminte.

din cauza costului extrem de ridicat al componentelor (mii de euro) si a faptului ca daca ceva se defecteaza masina nu se mai misca nu recomand acest tip de suspensie. in plus, suspensia standard la bmw mi se pare extrem de bine facuta.

Link to comment
Share on other sites

Pentru cĂŁ toate mașinile care au așa ceva au anumite probleme dupĂŁ o vreme. A fost unul dintre motivele pentru care am respins Audi Allroad, deși poate la mine nu ar fi stat suficient de mult cât sĂŁ se strice, dar nu se știe niciodatĂŁ. Și la Audi și la Lexus am vĂŁzut cum se comportĂŁ defectul și practic rĂŁmâi imobilizat, iar reparația costĂŁ foarte mult uneori.
Link to comment
Share on other sites

mike:

nu prea, mai degraba un lesin, cutia schimba mai rar, volanul e mai fleasca...de-astea.

la septar se transforma in barca, nu puteam merge pe confort. tu 750i ai acum? o masina de vis. imi place noul 7, am vrut sa-mi iau, cica are cutia veche cu 6 nu asta noua cu 8. oricum la motorul tau putea fi si in 3 tot nu conta - :).

eu am renuntat deocamdata la motoare mari. nu ca as saraci din impozit dar nu am chef sa platesc bani aiurea la stat.

Edited by fbdcnt
Link to comment
Share on other sites

3l și 2000 de lei nu-i un impozit uriaș. ĂnsĂŁ ce este peste, deja devine ridicol.

 

3.2l deja ĂŽnseamnĂŁ dublu fațĂŁ de 3.0, ceea ce reprezintĂŁ o imbecilitate. Probabil ĂŽntr-un viitor oarecare, orice este peste 1.6l va fi taxat grav pentru a forța lumea la downsize. M-aș mira sĂŁ facĂŁ un impozit inteligent bazat pe nivelul de CO2.

Link to comment
Share on other sites

mike:

nu prea, mai degraba un lesin, cutia schimba mai rar, volanul e mai fleasca...de-astea.

la septar se transforma in barca, nu puteam merge pe confort. tu 750i ai acum? o masina de vis. imi place noul 7, am vrut sa-mi iau, cica are cutia veche cu 6 nu asta noua cu 8. oricum la motorul tau putea fi si in 3 tot nu conta - :).

eu am renuntat deocamdata la motoare mari. nu ca as saraci din impozit dar nu am chef sa platesc bani aiurea la stat.

 

 

Da doru, cutia e in 6 trepte, is umpic nemultumit de ea: daca merg umpic mai turat cu ea, sa zic vreo5 minute, daca vreau sa o las mai moale, l imi tine turometru destu de sus pt o perioada iar cand schimba in sfarsit intr-o treapta superioara parca smuceste, dar asta face doar o singura data pana trece in modul "linistit", in rest nu prea am ce sa-i bag de vina.

 

 

 

3l și 2000 de lei nu-i un impozit uriaș. ĂnsĂŁ ce este peste, deja devine ridicol.

 

3.2l deja ĂŽnseamnĂŁ dublu fațĂŁ de 3.0, ceea ce reprezintĂŁ o imbecilitate. Probabil ĂŽntr-un viitor oarecare, orice este peste 1.6l va fi taxat grav pentru a forța lumea la downsize. M-aș mira sĂŁ facĂŁ un impozit inteligent bazat pe nivelul de CO2.

 

True, no sa vedem impozite corecte la noi in veci...

Link to comment
Share on other sites

Nu nimic. Am doar doua masini cu motoare de ~3000cmc si de asta sunt fericit :rofl:

Glumesc, fie si de va fi sa imi iau masina cu numere de Ro sa o inmatriculez in alta tara, tot nu voi renunta la a avea un motor bun din toate punctele de vedere pe masina.

Nu mor caii cand vor cainii.

Link to comment
Share on other sites

Pentru ca "ei" au astfalt si prin padure,citeodata,..Pentru coclauri exista Defender,G-u,si Cruiser,... :yes:

 

Dar nu de cocaluri este vb,mi-ar fi placut sa cobor garda la x6 de la 210mm la 180mm sa zicem pe autostrada

 

Pentru că toate mașinile care au așa ceva au anumite probleme după o vreme. A fost unul dintre motivele pentru care am respins Audi Allroad, deși poate la mine nu ar fi stat suficient de mult cât să se strice, dar nu se știe niciodată. Și la Audi și la Lexus am văzut cum se comportă defectul și practic rămâi imobilizat, iar reparația costă foarte mult uneori.

 

Am multi prieteni cu mert-uri (ML,2xE,Viano),toate au avut pb cu pernele de aer,aprox la 70-90k km,insa atat timp cat as fi cumparat-o cu 0km nu mi-as fi facut pb.

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

Uhmmm, chiar nu am nici o statistica sa stiu ca din X masini cu suspensii pneumatice Y masini s-au stricat, dar tind sa cred ca nu se stricau pe banda rulanta, anyway, esti ca pe o barca in modul confort, e super la drumuri lungi.

 

la audi allroad generatia trecuta era o problema cunoscuta, cand treceai de 120k km, incepeau sa faca probleme pernele pe spate, am avut unul in familie, pana nu s-a schimbat toata suspensia spate, senzori, compresor, perne, calculator, nu s-a rezolvat, pur si simplu cand il apuca nu mai ridica perna stanga.

 

in general pneumaticele pun probleme dupa un numar de km, indiferent cata grija ai de compresor, dar la BMW doar pe x5/6 intalnesti aceasta suspensie din cate stiu eu, in rest 3/5/7/x3 se pun amortizoare adaptive, electromagnetice, la fel si la vag de altfel, pneumatica se foloseste doar la masinile la care se modifica garda la sol, in rest amortizoare adaptive.

 

nu stiu cat sunt de eficiente amortizoarele folosite de BMW, dar la vag m-am dat cu un gti si sincer nu mi s-a parut o diferenta care sa justifice banii intre confort si sport ... insa, cel putin teoretic, nu mai prezinta problemele de fiabilitate a suspensiei pneumatice.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.