Jump to content

2011 525xd


fbdcnt

Recommended Posts

poate nu iti mai da impresia ca trage, dar cred ca si un 520d de 177 sta cu un e39 530d (avand in vedere varsta si noile generatii de cutii), bine poate nu in toate conditiile... da un 525d f10 Edited by neo2004
Link to comment
Share on other sites

...dar cred ca si un 520d de 177 sta cu un e39 530d ....

 

Never... ever ! :) Am condus E39 530d, e tanc pe langa F10 520d. Si pe hartie E39 530d face 0-100 in 8 secunde iar F10 520d face 8,2 secunde; oricum eu nu mai incredere in calculele astea, am vazut ca in realitate au abateri.

 

Cred ca e vorba de faptul ca intr-adevar F10 isi "livreaza" caii putere si cuplul mai calm decat vechile generatii. Mie imi place si asa, oi mai fiimbatranit eu :))

Link to comment
Share on other sites

Setat in modul cel mai agresiv, in conditii ideale, iar treptele probabil ca sunt etajate fix la 100 Km/h, adica prinzi cu a 2-a 100 Km/h ma gandesc eu. Intr-adevar ceva nu prea se pupa cu cifrele 0-100 la F10.

 

E39 530d vs F10 523i

http://www.zeperfs.com/en/duel100-3500.htm

523i are declarat 8,2s dar in realitate atinge suta in 9 secunde. Si nu e greseala fiindca si la 0-1Km ramane in urma fata de E39.

 

Pentru F10 520d sau 525d nu am gasit date, dar si la 530d are declarat 6,3s pentru 0-100 si in teste a iesit 6,8s. 528i are 6,2 declarat si 6,6 in realitate.

Link to comment
Share on other sites

crede-ma ... toata lauda, stima si dragostea pentru e39 (masina pe care o detin), doar ca isi mai arata din cand in cand cate-un rid :console: :flowers: si se uita la astea tinerici cu coada ochiului :angry2: Edited by neo2004
Link to comment
Share on other sites

La o masina sunt multe alte capitole cel putin la fel de importante ca motorul.

 

Mai exista un sistem electronic in plus, o noua generatie de DSC, un alt sistem de navigatie, alt sistem audio si mai ales un nou nivel de siguranta.

 

Sa compari un E39 cu un F10 este cel putin inutil.

Link to comment
Share on other sites

Setat in modul cel mai agresiv, in conditii ideale, iar treptele probabil ca sunt etajate fix la 100 Km/h, adica prinzi cu a 2-a 100 Km/h ma gandesc eu. Intr-adevar ceva nu prea se pupa cu cifrele 0-100 la F10.

 

E39 530d vs F10 523i

http://www.zeperfs.com/en/duel100-3500.htm

523i are declarat 8,2s dar in realitate atinge suta in 9 secunde. Si nu e greseala fiindca si la 0-1Km ramane in urma fata de E39.

 

Pentru F10 520d sau 525d nu am gasit date, dar si la 530d are declarat 6,3s pentru 0-100 si in teste a iesit 6,8s. 528i are 6,2 declarat si 6,6 in realitate.

 

In realitate e foarte greu sa scoti datele date de producator , 0-100 dat de ei e cel mai bun posibil de masina aia , in conditii de aderenta foarte buna , inclinatie zero a pistei , clima foarte buna etc..

Ca si la consum , una sunt datele , alta e realitatea...plus ce zici tu de etajarea cutiei diferita , 0-100 e asa un etalon care multi il iau in considerare dar in real life e 90% degeaba. Mult mai mult conteaza 80-120kmh de exemplu...

Edited by bitz
Link to comment
Share on other sites

Never... ever ! :) Am condus E39 530d, e tanc pe langa F10 520d. Si pe hartie E39 530d face 0-100 in 8 secunde iar F10 520d face 8,2 secunde; oricum eu nu mai incredere in calculele astea, am vazut ca in realitate au abateri.

 

Cred ca e vorba de faptul ca intr-adevar F10 isi "livreaza" caii putere si cuplul mai calm decat vechile generatii. Mie imi place si asa, oi mai fiimbatranit eu :))

Daca comparam o caruta cu o masina adevarata deja ar trebui inchis topicul,nu vreau sa supar posesorii de E39.Am facut sambata un test drive la Mhs cu F10 520d.Este o masina incredibila de comfortabila si felul in care m-am simtit la volan nu am simtit la nici o masina.Motorul se misca destul de bine pt 184cai si automata.Cutia in 8 trepte este un mare plus la aceasta masina.Legat de putere este mai slaba decat a mea,fiind resoftata,dar sunt convins ca trage mai bine decat 530d E39 in orice situatie.

Link to comment
Share on other sites

Va cam contraziceti degeaba.

Motorul 3.0d, fie si cel de pe e39, tot trage mai bine decat acest 2.0d de 184 cai.

Nu va luati doar dupa repriza de la 0 la 100km/h ci luati-va dupa real life cand aveti de facut o depasire la viteze intre 80 si 140, 160km/h.

 

Poate vi se pare nu stiu cum ce o sa spun eu, mai ales teoreticienilor care rup netul in doua dupa cifre, valori, masuratori, etc din diverse surse care mai de care mai interesante si... neoficiale.

Puterea din turbo este mai ofilita si se manifesta diferit fata de puterea iesita natural din cilindree.

 

Adica, un motor diesel de 3.0 si sa zicem 184 de cai, totdeauna o sa fie mai bun decat un 2.0d si tot 184 de cai.

 

In rest, nu exista termen de comparatie intre un motor 2.0 si 4 cilindri si unul de 3.0 si 6 cilindri.

 

Am mai auzit si goanga cum ca cei de la BMW au setat ca puterea sa fie livrata mai "calm" la aceasta masina din diverse motive, care mai de care mai interesante. Nu exista asa ceva. 525d(6cil), 530d, 535d... toate in 6 cilndri, iti rup gatul, asa cum s-au exprimat unii pe aici.

Link to comment
Share on other sites

pe "sport" e foarte nevricoasa. probabil cea pe care ai condus-o nu avea optiunea aia, ii zice cutie "nu-stiu-cum" si o poti seta normal, sport sau economic. pe normal asa e, pare bolnava - hahaha. x3 -ul 2,0 e mai agitat. optiunea aia trebuie luata neaparat. in orice caz v-am spus, la sosea bun e 3l, nici nu se discuta, dar in oras eu optez pt 2l.
Link to comment
Share on other sites

Am gasit niste cifre 520d 184cp vs 530d 184cp

0-1000m - 30s vs 29.4s

90-130 tr a4a - 7.5s vs 7.6s

90-130 tr a5a - 9.8s vs 9.7s

Super. Daca pui si sursa iar sursa e BMW AG, atunci e super fain.

Sa pui si modelele ca nu toata lumea stie pe ce generatie de 5 au fost acele motorizari.

Si nu in ultimul rand, tipul de transmisie si greutatea fiecarei motorizari in parte.

Raportul din grup ar fi si el interesant de stiut :)

 

Daca tot facem o treaba dichisita :p

Link to comment
Share on other sites

pe "sport" e foarte nevricoasa. probabil cea pe care ai condus-o nu avea optiunea aia, ii zice cutie "nu-stiu-cum" si o poti seta normal, sport sau economic. pe normal asa e, pare bolnava - hahaha. x3 -ul 2,0 e mai agitat. optiunea aia trebuie luata neaparat. in orice caz v-am spus, la sosea bun e 3l, nici nu se discuta, dar in oras eu optez pt 2l.

 

Ba da, avea optiunea si am setat-o pe Sport+ dar degeaba.

 

In fine, nu vreau sa nasc polemici pe forum, normal ca F10 este superioara lui E39 la muuuulte capitole.

 

Eu ma refeream strict la motor+cutie si la faptul ca la +26 CP si +160 nm in plus la F10 525xd fata de batrana mea E39 525iA ma asteptam la mai multe de la motor... Ramane un mister pentru mine :)))

Link to comment
Share on other sites

Nu e niciun mister :rolleyes: Atata poate.

 

Vezi ca ai uitat sa spui si cate kg are in plus F10. Si are destule.

 

Iar F10 e superioara lui e39 la toate capitolele. E in legea firii sa fie asa. Doar la capitolul "nostalgie" e superior e39 iar faptul ca F10 este in mod evident urmasul lui e39 si nu al lui e60, este onorant pentru e39. Pur si simplu l-a readus in inima multora care-l uitasera.

Link to comment
Share on other sites

Ba da, avea optiunea si am setat-o pe Sport+ dar degeaba.

 

In fine, nu vreau sa nasc polemici pe forum, normal ca F10 este superioara lui E39 la muuuulte capitole.

 

Eu ma refeream strict la motor+cutie si la faptul ca la +26 CP si +160 nm in plus la F10 525xd fata de batrana mea E39 525iA ma asteptam la mai multe de la motor... Ramane un mister pentru mine :)))

 

Exagerezi pe bune,noul 2.0d bi-turbo matura pe jos cu 2.5-ul de 192cp si automat,nu stiu cum ti s-a parut tie ca trage mai bine 2.5-ul de pe e39,s-au dus vremurile cand lasai totul in urma cu 6 in linie si 192cp .

 

Super. Daca pui si sursa iar sursa e BMW AG, atunci e super fain.

Sa pui si modelele ca nu toata lumea stie pe ce generatie de 5 au fost acele motorizari.

Si nu in ultimul rand, tipul de transmisie si greutatea fiecarei motorizari in parte.

Raportul din grup ar fi si el interesant de stiut :)

 

Daca tot facem o treaba dichisita :p

 

zeperfs,cred ca au gresit sau exista si 520d e60 cu 184cp ?

Link to comment
Share on other sites

nu are rost disputa pe cilindree, e clar. daca nu ar interveni alte criterii (economice) eu as tine motoare oricat de mari aspirate nu turbo mici si nu diesel. cum nu sunt seic arab cumpar ce pot sa tin.

f10 525xd pe sport taie orice echivalent prin oras, distante scurte, etc. la sosea se screme dar sa zicem ca da din el ca un 3l de acum 10 ani. aia cu ruptul gatului se poate face dar duce la ruptul turbinei. cum si asa mi se par cam in blana motoarele astea, o las asa. bmw seria 5 a fost masina mea ani in sir. e60 nu mi-a placut, nu am avut niciuna, m-am plimbat intre celelalte modele. f10 mi se pare misto. cat despre putere la asta al meu, e suficienta pt ce este si atat.

Link to comment
Share on other sites

de fapt ai puterea unui 530 e60 X5 X3 dotat cu motoru de 218cp, acum vreo 10 ani erau cele de 184 de cai. :thumbsup: ceea ce este fenomenal.

 

As face aceeasi alegere dpdv al motorizarii dar cu power box.

 

zi-ne un consum mai mult urban ca aici e important. :thumbsup:

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.