Jump to content

2011 525xd


fbdcnt

Recommended Posts

asta e ca in fabula cu bobu de sare, aoleu cade bobu si omoara copilu ... sa fim seriosi, daca ar fi fost problema atat de grava si de intalnita precum se discuta eu nu cred ca BMW nu facea ceva mai serios ... noi pana una alta tocmai am dat comanda pentru maica-mea de un x1 18d, motor N47, la motor ag de data asta, stie fbdcnt de ce
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Frumos 525d ul acela,chiar ieri am condus unul,a fost superb!In comparatie cu 3.0 ul meu nu mi s-a parut pututros ,chiar ducea foarte bine "cutia",interiorul este nemaipomenit,foarte silentios motorul ,singura problema este motorizarea de 3l care aduce impozitul cu sine,dar cred ca merita sa dai 19 mil in plus sa poti avea asaceva sub capota.Cine are bani sa dea 40+ mii pe una putin rulata nu vad care ar fi problema cu 500 de euro pe an,exceptie facand aceia care dau toti banii ce ai au pe masina si apoi nu le ramane bani nici de motorina.
Link to comment
Share on other sites

Si totusi e plin in Germania de 520d , A6 2.0 TDI etc . si impozitul nu e pe cilindree la ei.

 

Germanii mi se par un popor de zgartari si nici masini asa fenomenale n-am vazut la ei.

Sunt cateva masini sa-ti ia ochii dar in rest lumea merge cu "harburi"(adica masini obisnuite VW, Opel, Renault si multe BMW/Mercedes trecute demult de prima tinerete)

 

Am fost mult mai impresionat de ce am vazut in Londra decat ce am vazut pana acum in Germania si Olanda.

Link to comment
Share on other sites

Germanii mi se par un popor de zgartari si nici masini asa fenomenale n-am vazut la ei.

Sunt cateva masini sa-ti ia ochii dar in rest lumea merge cu "harburi"(adica masini obisnuite VW, Opel, Renault si multe BMW/Mercedes trecute demult de prima tinerete)

 

Am fost mult mai impresionat de ce am vazut in Londra decat ce am vazut pana acum in Germania si Olanda.

 

Asa am zis si eu de greci , numai masini de genul Polo si Suzuki Swift vedeam...pana am prins un weekend pe la Meteora si au aparut cateva sute de Porsche-uri parca de nicaieri , cred ca era vreo reuniune.Multi au doua masini , si aia buna e de weekend.

Prin Munchen am fost anul trecut de Paste , era plin de seria 3 E90/92 facelift , Audi noi noute , au un parc de masini foarte noi.

Link to comment
Share on other sites

Au mașini noi și cel mai important, au mai multe mașini. Pe ring era colecție de GT3 RS-uri, toate din Germania, dar probabil nu circulĂŁ cu ele ĂŽn mod curent, cĂŁ ar fi o prostie. Ăn general din miile de km fĂŁcuți la nemți, rar am vĂŁzut mașini scumpe la naveta de dimineațĂŁ. Cine a trecut prin asta, știe despre ce vorbesc.
Link to comment
Share on other sites

masinile misto si motoare mari sunt de week-end, drum lung.

Cand e vacanta scolara merg toti cu autobuzul ca nu trebuie sa mai duca copii pe la scoli/gradinite si apoi la servicim deci nici vw, opel etc.. nu le mai scot..

Practic in vacantele scolare traficul scade la jumatate fata de normal chiar si in orele de varf, ca merg toti cu autobuz/tren... etc..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Frumos 525d ul acela,chiar ieri am condus unul,a fost superb!In comparatie cu 3.0 ul meu nu mi s-a parut pututros ,chiar ducea foarte bine "cutia",interiorul este nemaipomenit,foarte silentios motorul ,singura problema este motorizarea de 3l care aduce impozitul cu sine,dar cred ca merita sa dai 19 mil in plus sa poti avea asaceva sub capota.Cine are bani sa dea 40+ mii pe una putin rulata nu vad care ar fi problema cu 500 de euro pe an,exceptie facand aceia care dau toti banii ce ai au pe masina si apoi nu le ramane bani nici de motorina.

Pai vezi ca 525d 2011 are motor de 2.0 L/ 2000cc/cm3.

Link to comment
Share on other sites

Si la noi de risipitori,aici lumea si daca castiga minimul pe economie se orienteaza tot catre bmw.

 

De acord si cu romanii.

Dar ei mi se par cateodata exagerati.

Un german a zis ca sunt bogatas daca imi permit sa dau cate un euro zilnic ca sa iau cafea de la automat.

Numai zic ce batalie e cand mai tine cate un manager mare un discurs iar la final se dau bauturi si prajituri.

Si exemplele ar putea continua dar n-are rost.

PS: vorbim de multinationala in telecom unde cam toti angajatii au macar 3500 de euro net.

 

LE: ti-am cam stricat topicul. Frumoasa masina btw ;)

Edited by siulian
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Germanii mi se par un popor de zgartari si nici masini asa fenomenale n-am vazut la ei.

Sunt cateva masini sa-ti ia ochii dar in rest lumea merge cu "harburi"(adica masini obisnuite VW, Opel, Renault si multe BMW/Mercedes trecute demult de prima tinerete)

 

Am fost mult mai impresionat de ce am vazut in Londra decat ce am vazut pana acum in Germania si Olanda.

Pai deh, nemtii inca n-au ajuns la nivelul nostru de trai :D

Neamtul e un om foarte calculat, isi ia masina in functie strict de nevoile pe care le are. De aia la nemti vezi ca umbla masini fara climatronic, pe cand un roman s-ar uita urat la tine sa incerci sa-i vinzi masina fara clima tri-zonica :) (myself included)

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

e adevarat ca nemtii sunt calculati cu banii dar asta nu e in mod necesar un lucru rau. chestia asta cu stricatul banilor, cu impresionatul vecinilor, cred ca e tipic est-europeana. referitor la clima, aia din nord nu prea au nevoie. in general ma abtin sa critic natii, chiar si persoane care overall au o performanta mai buna decat mine/noi. nimeni nu e perfect. 5-aru merge bine dar o luna a stat neatins in curte printre nameti. cred ca mai imi iau o lada niva sau un panda 4x4.
Link to comment
Share on other sites

Am condus recent 700 de km un f10 525d xdrive cu steptronic. Ca si design interior si exterior im place, mi se par de calitate chiar daca ca si forma e vorba de gusturi.

 

Pe mine ce m-a dezamagit este motorul. La 218 cp si +400 nm ma asteptam sa imi rupa spatele. Surpriza, dar vechiul meu e39 se simtea mult mai puternic si urca in ture muuult mai frumos. De acord ca eu sunt obisnuit cu benzinarele, dar caii de pe f10 sunt skinny rau de tot, nu impresioneaza. Cred eu, e diferenta intre 6 cilindrii si 4 cilindrii, noua gaselnita a celor de la BMW... dar nu mai e BMW !

 

Parerea mea este ca merita 530d sai orice alta varianta in 6 cilindrii daca vrei sa simti un BMW pur-sange.

Link to comment
Share on other sites

Depinde de modul de perceptie , nu toti vor sa li se rupa capu de tetiera.

 

Marketingul global nu numai al celor de la BMW se orieteaza spre down-sizing, si cat mai multe turbine si reducerea emisiilor de noxe.

 

Un motor de 2.0 2012 poate dvdv al performantelor ce putea un fost 3.0 L6, si in mare parte contribuie greutatea foarte mare la F10 fata de generatiile precedente.

 

De ce? Pentru ca trebuia plusat acolo unde e60 era cam slab si anume la : siguranta.

 

face 100 in 7.0s si are 450 Nm, pentru un 2.0 este exceptional, cat vechiul meu 330cd.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

e adevarat ca nemtii sunt calculati cu banii dar asta nu e in mod necesar un lucru rau. chestia asta cu stricatul banilor, cu impresionatul vecinilor, cred ca e tipic est-europeana. referitor la clima, aia din nord nu prea au nevoie. in general ma abtin sa critic natii, chiar si persoane care overall au o performanta mai buna decat mine/noi. nimeni nu e perfect.

Nici eu nu-i criticam, ba din contra, ii admiram pentru ca isi chibzuiesc banii cu cap, si nu-i arunca pe lucruri nefolositoare.

Link to comment
Share on other sites

Depinde de modul de perceptie , nu toti vor sa li se rupa capu de tetiera.

 

Sa stii ca si asta o fi un aspect la care m-am gandit. Fiind un executive saloon, nu trebuie sa fie salbatica si au "imblanzit-o" putin. Poate asa e setat motorul si cutia...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.