Jump to content

Problema consum E46 320D


nailbombmax

Recommended Posts

Salut, am o mare problema cu masina, E46 320D 2001 136 cai, manuala, am cumparat masina de la cineva, turbina si EGR-ul nu mai erau in stare de functionare, dar masina tragea liniar, ajungea destul de repede la 130- 140, consumul afara era undega la 6 - 6,5 si in oras la 8-9 %.

Lucrari facute la ea: refacut turbina integral, curatat EGR, curatat admisie, verificat injectoare ( nu au trebuiet curatate), curatat intercooler, schimbat toate filtrele, schimbat ulei, schimbat bujii, totul OK, dar la prima proba masina prezenta urmatoarele simptome: putere estimez undeva la 40 de cai :) consum 11- 12% in oras 8 -9 afara, dupa ce se sting toate becurile din bord la 15 secunde se aprinde cel de ulei in portocaliu ( precizez ca inainte de schimb ulei se aprindea), turbina are un mic suierat.

Am fost cu ea la tester, a sters ceva erori si masina a urcat undeva la 70 - 80% din ce poate sa faca, dar, consumul a ramas undeva la 10,5 - 11 in oras, si 7,5 - 8 afara, mers cat se poate de decent, apa nu urca mai sus de prima linie.

Astazi am fost iar la tester, am mai reseatat ceva si a reusit sa urce apa la centru, dar dupa cam 8 - 10 Km de mers prin oras, in rest acelasi lucru, am cumparat si senzorul de vacuum ( cel de langa turbina, am citit ca multe probleme apar de acolo, nici o schimbare), precizez ca masina nu scoate pic de fum.

Acum va intreb, daca masina mergea OK ( mai putin EGR si turbina) ce s-a putut intampla ca dupa ceea ce am schimbat sa mearga asa?? sa nu fi pus galeria calumea, o mufa unde nu trebuie, un injector.....ca eu unul nu mai inteleg nimic, daca s-a mai confruntat cineva cu aceste probleme si poate sa-mi de-a un sfat ii multumesc.

Edited by nailbombmax
Link to comment
Share on other sites

Din tester mi-e greu sa cred ca cineva a putut rezolva probleme....apropos..pentru .ceea ce ia-i facut unde ai dus-o?Incearca la Marian in Bartolomeu.Ii va da sigur de cap

 

Ca si consum a mea e remapata si consuma afara 6-6,5 si in oras 9.....nu te astepta la consum de carte mai ales acum cand s-a lasat frigul Temperatura apei e influentata in cele mai multe cazuri de termostat EGR

Edited by thunder rock
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Revin, nu am reusit sa fac nimic, masina nu trage si consumul este undeva la 13%, am schimbat debitmetru, injectorul cu fir, vacumul de la EGR si cel de la turbina, senzorul de la admisie, nici o modificare. Am reconditionat turbina acum 3 saptamani dar se pare ca nu trage, desi baga aer. Daca am 2500 de ture si apas pedala pana la capat, creste doar consumul, nu se simte ca ar intra turbina. O voi duce din nou la verificare, dar nu stiu daca este numai turbina sau daca nu este altceva, ceva pareri?
Link to comment
Share on other sites

Eu asa am patit cu motorina de la Q8 sau Agip ,dupa care am pus de la Esso(si am fost multumit) ,nu aveam putere mai deloc si scotea si fum cand vroiam sa schimb viteza, dupa care am ajuns in tara si am pus de la Omv sau Petrom. Eu te sfatuiesc sa cumperi un aditiv de la Wurtz( scrie pe el pt motorina)si sa-l pui in rezervorul aproape gol(cand se aprinde martorul galben)dupa care bagi motorna la OMV(in botosani e cea mai buna si mai aditivata motorina) ,ori jumatate sau rezervorul plin. Dupa aceea poti pune motorina si de la Petrom daca vrei. Acum poate la tine e o alta problema, dar eu la masinile care le-am avut asa am rezolvat problema ca nu trageau cum trebuie.Acest aditiv costa 55-60ron si merita incercarea pt ca este cel mai bun aditiv pt motorina testat de mine. Nu vreau sa insinuez ca Rompetrol nu este bun ,dar poti pune aditivul asta cu motorina si de la ei daca vrei. Stima!
Link to comment
Share on other sites

Am mers ieri 200 Km cu masina, a inceput sa-si de-a drumul la cald, dar asta inainte de turbo, turbo nu se simte deloc chiar daca o duc in 4000 rpm, consumul a ramas destul de mare undeva la 8-9 afara din oras. Apa nu creste mai sus de prima linie si nu stiu ce termostat sa schimb ( cel de EGR sau cel de apa? ) .Astazi o sa dau turbina jos sa o duc iar la verificat sper sa fie de acolo, precizez ca nu scoate gram de fum.
Link to comment
Share on other sites

Poate sunt amandoua stricate termostatele, pana nu desfaci sa verifici nu ai cum sa aflii

Am pus altul SH si curgea ( nu stiam acest lucru) dupa care temperatura urca la normal ( seara mi-am dat seama ca a curs, cand a trebuit sa completez cu 3 litri de apa ), vorbesc de cel de la EGR.

Link to comment
Share on other sites

in legatura cu temperatura apei... schimba termostatu de pe pompa de apa. ala e problema. plimbate o ora prin oras si pune-o pe tester dupa aia si vezi ce temperatura ai la apa. daca nu e in jur de 80 inseamna ca termostatu e blocat pe deschis si trebuie schimbat.

 

la faza cu trasu si consumu ... iti recomand sa verifici daca e ok convertorul de presiune de la turbo, si sa schimbi toate furtunele de vacuum. posibil sa fie duse si electrovalvele.

Link to comment
Share on other sites

ai presiune in turbina ? ce presiune dadea pe tester? ai zis ca ai reconditionat turbina...dar de ce suiera daca ai reconditionato? din ce spui teoretic nu ai turbo ...ai verificat regulatorul de EGR si cel de turbo? iti pun o poza cu ele sa stii care sunt! daca nu rezolvi ma contactezi si te duc la un baiat care repara turbine...si ii vom da de cap 100% vad ca esti din Brasov..relativ aproape de mine!

P.S regulatoarele turbo si EGR niciodata nu vor da erori pe tester:)

post-49351-0-94911100-1320050252_thumb.png

post-49351-0-37614500-1320050267_thumb.png

Edited by expensivemann
Link to comment
Share on other sites

in legatura cu temperatura apei... schimba termostatu de pe pompa de apa. ala e problema. plimbate o ora prin oras si pune-o pe tester dupa aia si vezi ce temperatura ai la apa. daca nu e in jur de 80 inseamna ca termostatu e blocat pe deschis si trebuie schimbat.

 

la faza cu trasu si consumu ... iti recomand sa verifici daca e ok convertorul de presiune de la turbo, si sa schimbi toate furtunele de vacuum. posibil sa fie duse si electrovalvele.

am cumparat astazi termostatul, sper maine sa-l montez, toate furtunasele sunt noi, am verificat vacuum-urile si le-am si schimbat cu altele, degeama, convertorul de la turbo este OK

 

ai presiune in turbina ? ce presiune dadea pe tester? ai zis ca ai reconditionat turbina...dar de ce suiera daca ai reconditionato? din ce spui teoretic nu ai turbo ...ai verificat regulatorul de EGR si cel de turbo? iti pun o poza cu ele sa stii care sunt! daca nu rezolvi ma contactezi si te duc la un baiat care repara turbine...si ii vom da de cap 100% vad ca esti din Brasov..relativ aproape de mine!

P.S regulatoarele turbo si EGR niciodata nu vor da erori pe tester:)

De ce suiera turbina nu pot sa-ti spun, asta m-au intrebat toti mecanici, (daca ai reconditionat-o total de ce suiera???????? :) ) nu am sa-ti dau o explicatie logica cel care a reconditionat-o imi spune ca este din alta parte ( nu stiu ce sa spun) , regulatoarele sunt verificate, am incercat si cu regulatoare noi, nu este nici o diferenta!!

Edited by nailbombmax
Link to comment
Share on other sites

Am mers ieri 200 Km cu masina, a inceput sa-si de-a drumul la cald, dar asta inainte de turbo, turbo nu se simte deloc chiar daca o duc in 4000 rpm, consumul a ramas destul de mare undeva la 8-9 afara din oras. Apa nu creste mai sus de prima linie si nu stiu ce termostat sa schimb ( cel de EGR sau cel de apa? ) .Astazi o sa dau turbina jos sa o duc iar la verificat sper sa fie de acolo, precizez ca nu scoate gram de fum.

eu am aceeasi masina dar septronic si imi ia 8- 10% in oras asa ca 10 pentru oras e ok... dupa parerea mea.

Link to comment
Share on other sites

o turbina care suiera se va duce si pe ulei...si in scurt timp pica.. parerea mea e ca nu a fost reconditionata..daca vrei sa te ajut cu turbina ..oricand cu placere!!

Maine o duc iar sa o verifice si sa vada exact, am platit deja reparatia si este in garantie, sper sa se rezolve problema, altceva nu stiu ce mai poate avea masina.

Cat despre consum imi ia 8-9 afara si 12- 13 in oras ceea ce nu cred ca este normal, am luat aceasta masina tocmai din acest considerent, mai am un E36 328 care consuma 15( dar stiu pentru ce :D ), probabil miercuri o sa pun sus turbina si o sa vad, multumesc de ajutor si daca cineva mai are vreo idee este bine venita!

Link to comment
Share on other sites

:( nu stiu ce sa mai spun, am dus turbina la reparat ( din nou) am pus aseara turbina pe masina si din pacate se simte o inbunatatire de 10%, nu se simte ca intra turbina. Am mers cu furtunul de la vacuum scos si merge cam la fel masina ( insesizabil mai rau), am pus furtunasul de la vacuum pe direct ( am bagat furtunasul direct in "vacuum-ul" de la turbina fara sa mai trec prin vecuum-ul dinaintea turbinei, acelasi lucru, masina nu trage, sau trage dar fara sa se simta turbo, cineva imi spunea ca posibil sa fie pompa ( nu este reglat avansul calumea) desi am schimbat injectorul cu fir si acesta lucreaza in parametrii, pareri???, precizez, masina nu scoate gram de fum, porneste la prima cheie, nu mai da in "nas". Edited by nailbombmax
Link to comment
Share on other sites

Ai fost unde ti-am spus? ....sau o mesteresti singur.....

 

 

Mai ai o posibilitate in Noua in incinta la fosta Casa Afacerilor...du-o si tu la cineva care stie nu la orice mester.O dai peste cap si apoi vei posta numai de rau .....parerea mea

Maine ma duc in Sacele sa o vada un nene care se ocupa de pompe si injectoare, nu stiu unde in bartolomeu, sunt foarte multe service-uri acolo, da-mi nr tau de tel sa vb, mersi!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

salut. imi cer scuze daca s-a mai discutat despre problema asta.. insa nu am gasit o rezolvare si din acest motiv deschid topicul nou.

am un bmw 320D e46 136CP si consuma exagerat.. 14.5 15l/100km. am probat termostatul de la EGR dupa ce am citit pe forum si era stricat. am schimbat astazi si consumul s-a redus la 12/100km.

pe tester am eroare la "injectorul cu fir".. masina merge perfect.. nu tremura, nu are pierderi de putere, nu porneste greu... intrebarea mea este daca acest senzor afecteaza consumul. parerile sunt impartite din ce am citit.. unii utilizatori spun ca este neaparat de schimbat, altii ca 80% dintre bmw-uri au problema asta.. si altii se plang ca masina nu mai trage dupa ce au schimbat injectorul.

e prima iarna pe care o fac cu masina asta, sunt din iasi.. 12l/100 e un consum normal sau nu pt vremea si gheatza de afara? (masina sta in garaj noaptea)

va multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.