Jump to content

Problema consum E46 320D


nailbombmax

Recommended Posts

Eu zic sa testezi cu meniul 7.0 din BC daca apa sta la 90. Se poate sa steie la jumatate acul si ea sa aiba 75 grade ( e pe forum explicat cum sa ajungi in meniul respectiv )

 

Pana se incalzezte, pe frigul asta ia mai mult, iar apoi ar trebui sub 10L/100km. Si eu am vazut 15-16 si chiar mai mult pana s-a incalzit.

Cam 10L ia cel de 150cp cu motorul cald ( oras )

 

Dupa ce se incalzezte reseteaza-i consumul si vezi cum ii. Daca mergi doar drumuri scurte nu apuca se se incalzeasca si e normal sa ieie mai mult.

Edited by Dr.Cipry
Link to comment
Share on other sites

ieri, dupa ce am schimbat termostatul am mers destul de mult cu ea in probe si am reusit sa scad consumul in minim 10.9..11.. in general fac drumuri destul de scurte ~5km.. iar acul de la apa nu are timp sa ajunga la 90...

daca poate cineva sa imi explice si despre "injectorul cu fir" stau in dubii daca sa il schimb sau nu. daca nu imi aparea eroarea aia nici nu stiam ca are o problema.. repet masina merge ireprosabil din punct de vedere al motorului.

si mai e un lucru pe care vreau sa il aflu. relantiul la mine, de cand a venit iarna sta in 950 RPM, coboara foarte rar la 7-800 cum statea de obicei. chiar si cand aveam acul de temperatura la jumatate tot asa fluctua turatia. iar cand am motorul cald si sunt cu masina in miscare, pe liber, acul sta tot asa, la 950 RPM, dar cand e oprita complet si rotile nu se mai misca scade la turatia normala..

Link to comment
Share on other sites

pai doar testerul spune ca e injectorul dus.. masina nu da semne ca nu ii convine.. repet, din punct de vedere al motorului masina merge ireprosabil. nu inteleg cum ea merge bine si totusi am eroare la injector. e posibil sa fie intrerupt doar firul si injectorul sa functioneze normal? se poate schimba doar firul in cazul asta?
Link to comment
Share on other sites

Am avut si eu probleme cu "injectorul cu fir"... nu-ti scoate fum negru la turatii mari?

La mn masina pierdea din putere si motorul avea un zgomot ciudat. Ar fi bn sa masori rezistenta injectorului si apoi sa vezi daca trebuie sa-l schimbi (ceea ce ar fi indicat)

Link to comment
Share on other sites

nu scoate fum, nu trepideaza, trage bine.. am fost acum sa masor doar firul care vine pe injector si nu am valori pe el.. e posibil sa fie intrerupt undeva.. se poate schimba doar firul? sau trebuie injectorul cu totul? stau in dubii pt ca am citit pe forum cateva postari in care oamenii se plangeau ca nu mai trage masina dupa ce au schimbat injectorul..

@mas.. stii vreun mecanic bun d BMW in iasi?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Revin, problema nu a fost rezolvata de Marian, am schimbat injectoarele degeaba, in final calculatorul de motor a fost defect, nu a iesit pe tester, deci cine mai are probleme de genul sa incerce si schimbarea calculatorului. Daca masina merge prost, decuplati borna de la baterie pt 10 min, daca dupa ce a-ti cuplat bateria masina merge corect, surpriza, poate fi ECU, eu asa mi-am dat seama, cand Marian mi-a schimbat injectoarele a decuplat bateria si masina a mers bine 2-3 zile, apoi....... .Acum mi-am schimbat motorul cu unul FL, toate bune si frumoase, merge excelent doar ca papa, cu 65 de litri fac 660 km, evident am testat cu alt ECU, cu alte injectoare, cu alt debitmetru, cu alt EGR, returul nu este infundat, schimbat ceasuri de bord, nimic, pe OBC imi indica 6,6 la pompa 9,6 ( 110 km, 55 oras, 55 afara) mers foarte decent, astept pareri pertinente, multumesc.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.