Jump to content

probleme motor m43


tripelx

Recommended Posts

buna ziua

am una mica problema la kompactul meu motor de 1.6 benzina m43

am spalat motorul azi primavara toate bune si frumoase. de cand a venit frigul la prima pornire numi sta relantiul numa daca il tin din acceleratie vreo 30 secunde dupa care nu mai am probleme de loc .

motorul nu consuma exagerat nu da in nsa de loc inca chiar treage ff bine , nu oscileaza acceleratia de loc.

va multumesc tuturor care ma puteti ajuta.....

Edited by tripelx
Link to comment
Share on other sites

buna ziua

am una mica problema la kompactul meu motor de 1.6 benzina m43

am spalat motorul azi primavara toate bune si frumoase. de cand a venit frigul la prima pornire numi sta relantiul numa daca il tin din acceleratie vreo 30 secunde dupa care nu mai am probleme de loc .

motorul nu consuma exagerat nu da in nsa de loc inca chiar treage ff bine , nu oscileaza acceleratia de loc.

va multumesc tuturor care ma puteti ajuta.....

 

Poate ai crapat vre=un furtun cu jetu, pare ca=ti trage aer pe undeva. Ai cumva sistemul ala pe care-l pun nemtii pe masini ca sa reduca poluarea? Mie ala imi cauza exact ce spui tu atunci cand venea iarna.

Link to comment
Share on other sites

Poate ai crapat vre=un furtun cu jetu, pare ca=ti trage aer pe undeva. Ai cumva sistemul ala pe care-l pun nemtii pe masini ca sa reduca poluarea? Mie ala imi cauza exact ce spui tu atunci cand venea iarna.

 

ai cutiuta aia mica neagra cu e2 pe ea? cu niste fire si o siguranta inspre instalatia masinii? d'aia am si eu dar nu mi-a facut probleme.

 

 

on: curata regulator de relanti, si inspecteaza cotul de la admisie si furtunele de la vacuum.

Link to comment
Share on other sites

Poate ai crapat vre=un furtun cu jetu, pare ca=ti trage aer pe undeva. Ai cumva sistemul ala pe care-l pun nemtii pe masini ca sa reduca poluarea? Mie ala imi cauza exact ce spui tu atunci cand venea iarna.

Dar care-i treaba cu cutiuta aia? De ce ar face probleme?

Edited by pyu
Link to comment
Share on other sites

regulatoru ala este ca in poza anexata, cel marcat cu galben. Ala baga aer in plus la pornire, cand e motorul rece, iar iarna creeand un amestec mai sarac, relantiul e instabil. Eu cum o incepe sa tremure il decuplez iar, practic ii scot decat furtunul care baga aer in admisie in rest il las asa, nu interactioneaza cu nimic.
Link to comment
Share on other sites

regulatoru ala este ca in poza anexata, cel marcat cu galben. Ala baga aer in plus la pornire, cand e motorul rece, iar iarna creeand un amestec mai sarac, relantiul e instabil. Eu cum o incepe sa tremure il decuplez iar, practic ii scot decat furtunul care baga aer in admisie in rest il las asa, nu interactioneaza cu nimic.

Din ce an e masina ta?

Eu nu am vazut asa ceva la a mea...

Am un cilindru, plin de carbune, cam 6-8cm diametru, si 15 cm inaltime (aproximativ, nu mai stiu exact).

Link to comment
Share on other sites

regulatoru ala este ca in poza anexata, cel marcat cu galben. Ala baga aer in plus la pornire, cand e motorul rece, iar iarna creeand un amestec mai sarac, relantiul e instabil. Eu cum o incepe sa tremure il decuplez iar, practic ii scot decat furtunul care baga aer in admisie in rest il las asa, nu interactioneaza cu nimic.

 

asa ceva am eu pe masina,este de la un sistem pus pentru norma de poluare(este pus ulterior),mie daca nu aveam aia pe masina nu vroia sa o scoata E2

Link to comment
Share on other sites

asa ceva am eu pe masina,este de la un sistem pus pentru norma de poluare(este pus ulterior),mie daca nu aveam aia pe masina nu vroia sa o scoata E2

 

si eu am o chestie ptr norma poluare, dar ceva mai mult electric, o cutiuta neagra cu multe fire care duc in instalatia elctrica motor?, cu o siguranta de 10, si pe care scrie E2. desi motorul e M43, deci Euro 2. la RAR cand am omologat-o (masina) a iesit e2 fara probleme.

Link to comment
Share on other sites

si eu am o chestie ptr norma poluare, dar ceva mai mult electric, o cutiuta neagra cu multe fire care duc in instalatia elctrica motor?, cu o siguranta de 10, si pe care scrie E2. desi motorul e M43, deci Euro 2. la RAR cand am omologat-o (masina) a iesit e2 fara probleme.

eu am m50 vanos deci tot E2 dar au cam facut figuri,noroc cu instalatia aia

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.