Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

nu porneste


Recommended Posts

am un e39 525tds din 97 si am urmatoare probleme: 1.cand vreau sa pornesc dimeneata si ii dau contact porneste nasol tare scutura face urat motoru

dar daca ii dau contact il iau si ii dau din nou porneste bine 2. folanta se aude nasol dar daca apas ambreaju nu se mai aude nimic dupa 2000 de turanti in bord ramane acolo sau chiar se accelereaza singura numai daca e pe liber si in mers3. odata dupa ce merg ma opresc si ii dau chei se aude un tac sub capota si nu porste si ii dau contact de cateva ori si dupa porneste.motorul merge fff bine trage super.daca ma poate ajuta cineva multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

am un e39 525tds din 97 si am urmatoare probleme: 1.cand vreau sa pornesc dimeneata si ii dau contact porneste nasol tare scutura face urat motoru

dar daca ii dau contact il iau si ii dau din nou porneste bine 2. folanta se aude nasol dar daca apas ambreaju nu se mai aude nimic dupa 2000 de turanti in bord ramane acolo sau chiar se accelereaza singura numai daca e pe liber si in mers3. odata dupa ce merg ma opresc si ii dau chei se aude un tac sub capota si nu porste si ii dau contact de cateva ori si dupa porneste.motorul merge fff bine trage super.daca ma poate ajuta cineva multumesc anticipat.

1.verifica bujiile incandescente.ai cel putin o bujie care nu functioneaza.

2.daca apesi ambreiajul la jumatate si simti o vibratie in talpa e posibil sa ai volanta decalita,decalibrata.ca sa poti aprecia corect chestia asta,verifica sa ai tampoanele de la motor si cutie bune(sa nu fie sparte,pt ca atunci apar vibratii).pune totusi un tester pe ea sa vezi de ce se accelereaza singura.

3.incearca sa scoti si sa pui la loc mufa de la senzorul de pe volanta.oricum ar trebui sa apara ceva si pe tester.

Link to comment
Share on other sites

am uitat sa zic ca am pus-o pe tester si nimica tot este ok pe tester...senzorul se ajunge usor la el ala de pe volanta???ms mult

 

da difera anvelopele, pe spate is mai mari ....dar merg de mult asa si debia acuma o inceput sa faca

asa aveam si eu, pe spate mai mari.

nici la mine nu a inceput sa faca imediat.

diferenta la mine nu era mare, 225/55 r16 spate, 205/55 r16 fata.

la fel , ramanea turata daca o scoteam din viteza la 2000 ture.

 

este un fel de eroare de la abs sau ceva de genul. eu am schimbat anvelopele, toate egale si nu am mai avut probleme, nici macar pe la tester nu am mai tercut.

bafta!

Link to comment
Share on other sites

azi am pus anvelope toate egale si am scapat de problema,si am schimbat si electromotoru si mai am o intrebare ala vechi era mai mare ca asta care lam pus acuma e de la dezmembrari,si park mi se pare ca are un zgomot sa dau un exemplu ca un fel de turbina mai micuta :D se aude o secunda dupa ce porneste masina.este ok sau e pe duca si asta??
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.