Jump to content

intrebare DSC


darius_x

Recommended Posts

Ideea e ca atunci cand apesi DTC-ul se dezactiveaza DSC-ul!

 

alta prostie pe care o spui! sigur vrei sa fii moderator pe bmw forum? dsc ramane on chiar daca dtc on (limited slip and drift). daca il apesi mai mult atunci il dezactivezi? daca nu ai dtc, du-te cu o masina care are, da dtc on si vezi ca vei avea dsc activ. pana atunci, keep a low profile ca e cam...rusinica!!

 

La E60/E90 cand apesi DTC si se aprinde DTC in bord inseamna ca e activat si permite putin wheelspin. Are dreptate radusky.

 

 

poti sai dai si manualul (mie mi l-a recomandat cu o zi inainte) ca tot nu-l schimbi! e mai incapatanat de felul lui am impresia. asta nu e nimic, dar ca moderator pe forum bmw sa fii asa habarnist da rau...

 

Depinde de anul fabricatiei.

 

Obisnuiti-va ca atunci candd puneti o intrebare tehnica, sa furnizati toate detaliile relevante, gen model, motorizare, an fabricatie, samd.

E aiurea sa pui o intrebare fara sa dai un minim de informatii. Si sa se poarte un dialog inutil de genul "da ce masina ai" de fiecare data.

 

e si mai aiurea sa fii moderator la un forum auto si sa nu ai habar de marca!...vad ca esti si irascibil, nu doar incapatanat...

Link to comment
Share on other sites

Mai nea caisa, invata sa ataci ideea, nu persoana. Sunt satul de mitocani ca tine, care cand nu mai au argumente incep sa jigneasca.

 

Eu ti-am explicat unde ai gresit, am vorbit cat se poate de elegant cu tine, ti-am pus chiar si paragraf din documentatia BMW in care este explicata mult mai detaliat functionarea sistemului decat ai gasit-o tu in manualul de utilizare.

 

Dar tu, in loc sa aduci argumente si sa porti o discutie civilizata, te trezesti sa ne arati cat esti de prost crescut.

 

Invata matale sa vorbesti si ne mai vedem peste 10 zile.

 

E ridicol sa spui ca ai o problema la masina si sa soliciti ajutor, fara sa spui ce masina ai!

E o chestie de bun simt (da stiu, e o chestie straina tie), ca atunci cand ai o problema si soliciti ajutorul pe forum, sa dai toate detaliile relevante despre problema ta, in special cele legate de masina. Ca sa nu-i pui pe cei ce ar vrea sa te ajute in postura de extrage cu clestele informatii de la tine.

 

Referitor la DTC, exista si google translator daca ti se pare ca e dificil paragraful acesta:

DTC is an optimised version of DSC for certain road conditions on forward momentum. The dynamic traction control (DTC) provides improved traction with partially reduced driving stability and is thus only recommended for exceptional situations. In the following exceptional situations, it can be useful to activate DTC briefly:

•When 'rocking free' or driving off in deep snow or on loose ground.

•When driving on snow-covered upward inclines, in slush as well as on uncleared roads

•When driving with snow chains.

 

The function DTC corresponds to that of DSC with a slightly modified control strategy. DTC can be activated by shutting down DSC (DTC button). By means of brake intervention, DTC replicates the function of a conventional differential interlock. It increases the input torque to wheels on a road surface with a higher coefficient of friction.

 

Advantage: with DTC, greater traction is available. Interventions to stabilise the vehicle (e.g. reduction in the engine output) are carried out slightly later than in the case of DSC. In certain situations, the driver must intervene correctively to stabilise the vehicle.

 

Deci, dupa cum spuneam, prin apasarea butonului DTC se dezactiveasa DSC!

Cu DTC activ, masurile de stabilizare ale vehicolului se iau ceva mai tarziu decat in cazul cand este DSC activ.

Link to comment
Share on other sites

EU AM INTELES ASA ... DSC ( CARE INGLOBEAZA SI DTC) SUNT ACTIVE IN PERMANENTA . ATUNCI CAND TII APASAT DTC PT. CATEVA SECUNDE SE DEZACTIVEAZA DTC, IAR ATUNCI CAND TI APASAT DTC MAI MULT TIMP SE DEZACTIVEAZA SI DSC ........CEL PUTIN ASA E LA MINE E90 , CEEA CE E IMPORTANT DE STIUT E FAPTUL CA ELE SUNT TOT TIMPUL ACTIVE SI DEVIN INACTIVE DOAR ATUNCI CAND DORIM NOI SA LE DEZACTIVAM ( PE RAND) !
Link to comment
Share on other sites

Nu e asa, citeste paragraful de mai sus.

DSC este activ implicit iar DTC este oprit. Cele doua sisteme nu pot functiona simultan. Daca apesi butonul DTC se dezactiveaza DSC si se activeaza DTC.

 

 

Da , e bine sa lamurim aceste lucruri ca sa stim ce putem face cu acele functii. Acum cineva care se pricepe sa ne lamureasca concret ce face DSC si ce face DTC , ce rol au ele independent (simultan ziceti ca nu se poate ) dar fara chestii de genul search pe google si restul...

Link to comment
Share on other sites

Pai descrierea sumara a functiilor o gasesti chiar in textul pe care l-am postat deja de doua ori.

Hai ca vad ca pe google e greu de cautat, dar tot greu e sa citesti si un post mai de sus? :unsure:

 

Da , acum am citit postul de mai sus care intr-adevar este foarte sugestiv . Multumesc pentru lamuriri .

Link to comment
Share on other sites

Au fost mai multe versiuni de DSC, si nu toate functioneaza la fel. De aceea trebuie precizat clar la ce anume model/motorizare/an de fabricatie se face referire.

 

DTC-ul este de fapt o versiune (sau mai degraba un regim de functionare) a sistemului DSC, optimizata pentru anumite conditii de drum. De aceea este un nonsens sa spui ca DTC poate functiona simultan cu DSC. Prin activarea DTC de fapt se comuta sistemul din modul DSC in modul DTC.

DTC permite o crestere a tractiunii pe seama reducerii stabilitatii, si de aceea se recomanda doar in situatii speciale, cand drumul este alunecos si este nevoie de tractiune suplimentara: drum acoperit cu zapada, drum alunecos.

 

DTC simuleaza un diferential autoblocant. Daca o roata tinde sa patineze, sistemul o franeaza, astfel incat este crescut cuplul disponibil pe cealalta roata.

 

La E60 DSC este activ implicit.

La o apasare scurta a butonului DTC se dezactiveaza DSC si se activeaza DTC.

La o apasare mai lunga a butonului DTC, se dezactiveaza atat DSC cat si ASC.

ABS-ul ramane permanent in functiune.

 

Abrevieri:

ABS: Anti-lock braking system

CBC: Cornering brake control

MSR: Engine drag-torque control

ASC: Automatic Stability Control

DSC: Dynamic Stability Control

DTC: Dynamic Traction Control

DBC: Dynamic Braking Control

HDC: Hill Descent Control

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mai nea caisa, invata sa ataci ideea, nu persoana. Sunt satul de mitocani ca tine, care cand nu mai au argumente incep sa jigneasca.

 

Eu ti-am explicat unde ai gresit, am vorbit cat se poate de elegant cu tine, ti-am pus chiar si paragraf din documentatia BMW in care este explicata mult mai detaliat functionarea sistemului decat ai gasit-o tu in manualul de utilizare.

 

Dar tu, in loc sa aduci argumente si sa porti o discutie civilizata, te trezesti sa ne arati cat esti de prost crescut.

 

Invata matale sa vorbesti si ne mai vedem peste 10 zile.

 

E ridicol sa spui ca ai o problema la masina si sa soliciti ajutor, fara sa spui ce masina ai!

E o chestie de bun simt (da stiu, e o chestie straina tie), ca atunci cand ai o problema si soliciti ajutorul pe forum, sa dai toate detaliile relevante despre problema ta, in special cele legate de masina. Ca sa nu-i pui pe cei ce ar vrea sa te ajute in postura de extrage cu clestele informatii de la tine.

 

 

..."mitocan", "prost crescut"...hm, tinere, ar cam trebui sa fii tras de urechiuse ca te-ai cam intins, nu gluma...asa te-ai intins ca ai si uitat cu cine vorbesti si ce raspunzi, ca altfel nu inteleg despre ce problema la masina vorbesti? ("E ridicol sa spui ca ai o problema la masina si sa soliciti ajutor, fara sa spui ce masina ai!") pai am ce masina vrei tu, daca vrei, daca nu e cea din semnatura...da, nu am nici o problema la ea. stii tu mai multe? vezi de ce nu merita sa te enervezi? pierzi sirul ideilor....

am si eu o intrebare: pe voi moderatorii (mai precis pe unul ca mataluta), cine va mai regleaza un pic?...am inteles, nu la nivel de cunostinte, ca aici nu sunt sperante, da la limbaj, la gura, ca a ta cel putin s-a dovedit mai...(alegeti tu din cele citate din ce scrii pe aici)?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
sunt nou pe site dar....la e46 fl la mine cand apas imi da voie sa derapez putin deci e logic ca e oprit...si cat tin apasar mai mult si se aprinde si celalalt bec nu te mai intelegi cu ea...cand becurile sunt stinse inseamna ca este pornit si nu iti da voie sa derapezi si nici sa se invarta rotile in gol la plecare.
Link to comment
Share on other sites

..."mitocan", "prost crescut"...hm, tinere, ar cam trebui sa fii tras de urechiuse ca te-ai cam intins, nu gluma...asa te-ai intins ca ai si uitat cu cine vorbesti si ce raspunzi, ca altfel nu inteleg despre ce problema la masina vorbesti? ("E ridicol sa spui ca ai o problema la masina si sa soliciti ajutor, fara sa spui ce masina ai!") pai am ce masina vrei tu, daca vrei, daca nu e cea din semnatura...da, nu am nici o problema la ea. stii tu mai multe? vezi de ce nu merita sa te enervezi? pierzi sirul ideilor....

am si eu o intrebare: pe voi moderatorii (mai precis pe unul ca mataluta), cine va mai regleaza un pic?...am inteles, nu la nivel de cunostinte, ca aici nu sunt sperante, da la limbaj, la gura, ca a ta cel putin s-a dovedit mai...(alegeti tu din cele citate din ce scrii pe aici)?

Te exprimi tare greoi si nu are rost sa pierd timpul incercand sa-ti inteleg posturile.

Vad totusi ca nu te-ai lecuit, si reiei un subiect incheiat, poate poate o mai iesi de-o mitocanie.

 

Iti mai explic totusi o data, poate acum pricepi: ataca ideea, nu persoana!

Si data trecuta cand te-am sanctionat tot la fel ai facut, cand ai vazut ca nu mai ai argumente valide ai inceput cu jignirile si cu mitocaniile.

Pe probleme tehnice ne putem contrazice oricat, nu e nicio suparare, toti putem gresi.

Ti-am explicat pe scurt intai. N-ai inteles. Pe urma ti-am pus explicatia din manualul de service. Te-ai plans ca e in engleza. Ti-am explicat in limba romana. Ai continuat sa te contrazici si sa ma faci in fel si chip.

Nu e nicio rusine sa recunosti ca ai gresit. Insa este o reactie anormala ca in loc sa-ti recunosti greseala, sa jignesti si sa devii agresiv.

 

Nu e deloc normal ca o discutie sa se transforme in atac la persoana.

 

pe voi moderatorii (mai precis pe unul ca mataluta), cine va mai regleaza un pic

Ce stiu sigur e ca daca nu te potolesti si nu vorbesti civilizat, tu vei fi cel reglat, ca prea sari calul cu magariile.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.