Jump to content

DE CE ?


Recommended Posts

deci pana la urma sa inteleg k este cv ineregula cu softu ( nu este facut cum trebe )

incearca sa pui niste roti/cauciucuri conform indicatiilor de pe stalp..indiferent cat 16.17.18..eu le-am avut pe toate, si cu 16 cred ca merge cel mai bine.. intre 17 si 18 nu am simtit mari diferente..la latimi de 225 ma refer

Link to comment
Share on other sites

vreau sa va mai intreb cv dak ma puteti ajuta .dak imi pun evacuare cap coada inox 63 mm se simte cv diferenta aveti carvea??

 

singura diferenta o sa provina de la faptul ca fentezi catalizatorul(cativa cai in pus)...altfel nimik....cea mai buna modificare care o poti aduce (simpla si cu rezultate mari la putere) e sa obturezi EGR-U...am vazut eu la un fiat si un ford, e diferenta f mare si nici nu mai scoate fum:D

Link to comment
Share on other sites

il blochezi...pui un capac, sa nu ti mai bage gazele inapoi in motor....cu un fiat stilo jtd 80 cp, dupa ce a obturat EGR-U am mers 4 persoane cu 190km/h :frantics: ....nu stiu cum e la bmw, dar pe forum la ford de exmplu este topic dedicat acestei modificari...si toti sunt super multumiti, acolo explica si cum se face! e foarte simplu
Link to comment
Share on other sites

il blochezi...pui un capac, sa nu ti mai bage gazele inapoi in motor....cu un fiat stilo jtd 80 cp, dupa ce a obturat EGR-U am mers 4 persoane cu 190km/h :frantics: ....nu stiu cum e la bmw, dar pe forum la ford de exmplu este topic dedicat acestei modificari...si toti sunt super multumiti, acolo explica si cum se face! e foarte simplu

la mondeo am blocat si eu egr-ul si mergea mult mai bine..nu stiu daca la bmw va fi la fel

Link to comment
Share on other sites

daca nu e commonrail motoru trebuie sa fie la fel....din cate am inteles doar acestea dau ceva eroare in bord, cel de 136cp nu e commorail park...

ahham OK am inteless . si mai o intrebare k am mai vb cu cineva akuma si mi-a spus sa verific dak functioneaza in parametri normali injectoarele turbina si debitmetru.( poate sa fie problema si de la ele ??? ms pt ajutor baieti

Link to comment
Share on other sites

nu inteleg de ce vorbiti de CP cand vine vorba de liniute, cand mai important este CUPLUL!!!

 

adica forta de "tragere" raportata la greutate...

te inseli.

masinile de formula 1 au cam 120 nm cuplu. Si merg binisor la o cusa de 400 de m.

 

 

 

 

Nu poti separa niciodata notiunea de cuplu de cea de putere.

Puterea este relevanta pentru ca e cuplu x rpm, si si pana la urma la acceleratie conteaza mult factorul putere dezvoltata / greutate.

Ba mai mult ce se masoara colo cand te uiti tu nu stiu pe ce site si visezi la liniute este cuplul la motor si nu la roata. Ce ajunge la roata e alta poveste si cuplul de la motor poate fi multiplicat cat vrei tu in functie de demultiplicarea din cutie.

LA o liniuta cu masini de puteri apropiate teoretic castiaga cea cu banda cea mai larga de cuplu maxim, sau aproape de ideal.

De exemplu daca faci o liniuta intre un diesel de 150 CP cu turbina fixa si unul tot de 150 cai cu turbina cu geometrie variabila, acelasi cuplu maxim, va castiga alt doilea.

Daca faci cu o masina cu un motor prost construit, cu valori maxime totusi mari, iar e nasol.

 

Ca sa iti dau un exemplu S38B38 era din punctul asta absolut inresionant pentru un motor complet aspirat. si ce era absolut impresionant la el era curba de cuplu care nici nu prea semana cu o curba ci o linie intinsa pe mii si mii de ture, de unde si performantele exceptionale ale masinii, desi cifrele absolute nu sunt impresionante avea daor 340 de cai si 400nm cuplu.

 

Conteaza si cat de repede e un motor capabil sa urce in ture, iar aici e important de exemplu factorul alezaj/cursa care favorizeaza masinile cu mai multi cilindri la o capacitate cilindrica totala similara, etc..

Ce vreau sa zic e ca treaba este mult mai complexa.

 

Daca ar fi vorba de cuplu motor exclusiv, un cap tractor de TIR ar castiga in fata oricarei masini de serie.

 

 

 

Dar discutia asta e nesfarsita, iti recomand un site de fizica unde problema e dezbatuta ceva mai stintific si nu dupa ureche si din auzite.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.