Jump to content

BMW 318i E46 1999(M43B19)-se opreste in mers


Recommended Posts

Salutare,

Am un BMW 318i E48 NFL 1999cu motor M43B19, recent cumparat. Dupa achizitie am observat ca pe la 4000-5000 turatii(din viteza 2 in 3 sau din 3 in 4) se oprea motorul in mers, dupa care imediat pornea. am pus toate astea pe baza schimburilor de comsumabile(masina nu prea fusese purtata in ultimele 6luni). Zis si facut: am schimbat urmatoarele: bujii NGK, toate filtrele pe MANN, Ulei BMW 5W40, si mecanicul a verificat valva PCV si furtumul aferent rezultatul fiind ca nu trebuie inlocut nici valva nici furtumul.

Acum dupa toate aceste schimburi a reaparut oprirea motorului dar la turatii mai mici(in trafic normal de oras la 40-50KM/H). Motorul porneste imediat ce dau la cheie. Se intampla asta o data cam la 20-30KM parcursi.

A mai patit cineva???Astept si eu pareri....(la relanti motorul merge OK). Pornire dimineata OK.

Link to comment
Share on other sites

daca i-ai face o diagnoza ai gasi si ceva explicatii

 

cel mai probabil e din aprindere, dar abia dupa ce ai un rezultat de la tester, mai stam de vb :pardon:

Salut,

Am fost la tester si singura problemuta detectata a fost sonda lambda de dupa catalizator(nu isi modifica deloc valoarea, adica probabil defecta). Baiatul care a facut diagnoza a zis ca sonda lambda de dupa catalizator nu poate provoca problema descrisa(de fapt cica nu prea influenteaza cu nimic mersul motorului). Alta eroare nu exista. Un mecanic a zis ca este sigur SENSOR VIBROCHEN(deoarece ala nu da eroare pe tester). Pe forum am mai citit ca poate fi si SENSOR AX CAME sau DEBITMETRU. Mai astept pareri, eventual daca a mai patit cineva.

 

P.S Nu prea as vrea sa fac experimente de piese pe masina(toti cei trei sensori sunt ff scumpi pe original)

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

Am un BMW 318i E48 NFL 1999cu motor M43B19, recent cumparat. Dupa achizitie am observat ca pe la 4000-5000 turatii(din viteza 2 in 3 sau din 3 in 4) se oprea motorul in mers, dupa care imediat pornea. am pus toate astea pe baza schimburilor de comsumabile(masina nu prea fusese purtata in ultimele 6luni). Zis si facut: am schimbat urmatoarele: bujii NGK, toate filtrele pe MANN, Ulei BMW 5W40, si mecanicul a verificat valva PCV si furtumul aferent rezultatul fiind ca nu trebuie inlocut nici valva nici furtumul.

Acum dupa toate aceste schimburi a reaparut oprirea motorului dar la turatii mai mici(in trafic normal de oras la 40-50KM/H). Motorul porneste imediat ce dau la cheie. Se intampla asta o data cam la 20-30KM parcursi.

A mai patit cineva???Astept si eu pareri....(la relanti motorul merge OK). Pornire dimineata OK.

Nimeni nimic......

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.