Jump to content

Intrebare Lichid Racire


Alex4u

Recommended Posts

Am si eu o intrebare ca nu prea am gasit am un m43b18 1.8 am radiator cu vas de expansiune in el cred..si nu stiu pana unde trebuie sa fie nivelul lichidului de racire..am vazut ca am un semn acolo dar nu stiu mi imi pare ca e scazut lichidul sub aceasta dunga? ce sa fac sa completez cu apa distilata pana unde? sau cum sa fac?
Link to comment
Share on other sites

Am si eu o intrebare ca nu prea am gasit am un m43b18 1.8 am radiator cu vas de expansiune in el cred..si nu stiu pana unde trebuie sa fie nivelul lichidului de racire..am vazut ca am un semn acolo dar nu stiu mi imi pare ca e scazut lichidul sub aceasta dunga? ce sa fac sa completez cu apa distilata pana unde? sau cum sa fac?

 

 

Cum stai cu fata la masina, undeva in spatele radiatorului cam pe la jumatate este semnul de umplere; nu te lua dupa striatiile de pe lateral. Dupa cum ti s-a mai spus verifica inainte de completare concentratia, dar din cate stiu eu produsele de tip antigel de astazi sunt gandite ca si consumabile si dupa 2 ani isi cam pierd proprietatile, asa ca daca il ai in radiator de mai mult cel mai bine il schimbi cu totul. Este foarte simplu si nu-ti trebuie decat vreo 2,5 litri.

Link to comment
Share on other sites

Cum stai cu fata la masina, undeva in spatele radiatorului cam pe la jumatate este semnul de umplere; nu te lua dupa striatiile de pe lateral. Dupa cum ti s-a mai spus verifica inainte de completare concentratia, dar din cate stiu eu produsele de tip antigel de astazi sunt gandite ca si consumabile si dupa 2 ani isi cam pierd proprietatile, asa ca daca il ai in radiator de mai mult cel mai bine il schimbi cu totul. Este foarte simplu si nu-ti trebuie decat vreo 2,5 litri.

Lichidul este schimbat iarna trecuta odata cu pompa de apa...deci dintre striatii pleaca o linie sub care e scris ceva..nu am descifrat inca ce...si completez pana la acest nivel? al meu e cu vreo 2 degete mai jos

Link to comment
Share on other sites

Lichidul este schimbat iarna trecuta odata cu pompa de apa...deci dintre striatii pleaca o linie sub care e scris ceva..nu am descifrat inca ce...si completez pana la acest nivel? al meu e cu vreo 2 degete mai jos

 

exact pana la acel nivel. Trebuie verificat pana la ce temperatura rezista concentratia actuala....si in functie de asta completezi cu antigel sau cu apa.

Link to comment
Share on other sites

pai de ce vrei sa il depresurizezi cu motorul cald? ca sa completezi, il lasi sa se raceasca un pic.

 

daca vrei sa schimbi antigelul, il lasi un pic cald, pui contactul cu temp HOT, se desface usor usor busonul, dar nu de tot, astfel incat sa se depresurizeze, apoi se desfac surubelele de scurge pe radiator si de sub bloc...

 

Section 3 - Refilling the Engine Coolant

 

Step 1: Using a funnel, start slowly pouring the coolant mix into the overflow tank.

 

Note: Take your time when pouring coolant back into your car. The car will only accept new coolant at a certain rate and will easily overflow. Do everything you can to avoid spilling coolant.

 

Step 2: Fill the new coolant up to the "Cold" mark on the passenger side of the overflow tank. You will find that if you wait a few moments when it gets to this mark the fluid level will go down. Keep adding more fluid until it stops going down and stays at the Cold mark.

 

Note: Having a light source to illuminate the inside of the funnel helps to see where the fluid level.

 

Step 3: Loosen the radiator bleed screw.

 

Step 4: Turn the ignition to the On position but do not start the car.

 

Step 5: Continue to slowly add coolant - adding more after the level has dropped.

 

Step 6: Eventually coolant will start to bubble out of the bleed screw. When the bubbling has stopped and only fluid comes out of the bleed screw hole, tighten the bleed screw while continuing to pour.

 

Step 7: Replace the radiator cap.

 

Step 8: Start the car and let it heat to the normal operating temperature.

 

Step 9: Check for any obvious coolant leaks.

 

Step 10: Using a hose, quickly spray the inside of the engine and underneath the car to rinse away any coolant remnants.

 

Step 11: Clean up your tools.

 

Step 12: Dispose of the old coolant according to the laws in your area. Do not pour coolant down the drain or into the ground.

 

Follow Up: When the car has cooled down for several hours or the next day, check the coolant level in the expansion tank. If it is below the Cold level, add more coolant mix to bring it to this level. For the next day or so, look underneath your car and also inside the engine compartment when it has been parked for several hours to see if there are any leaks. Sometimes a coolant leak may take several days to be noticeable.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Revin cu alte intrebari de cand a dat frigul si nu am vrut sa mai deschid alt topic pentru asta..

-am luat mostra din antigel si l-am dus la un laborator..incepe sa inghete..adica sa formeze prima crusta la -55 de grade..mi se pare mult prea concentrat..ma gandesc sa mai scot si sa adaug vre-un l de apa distrilata

 

alta problema ar mai fii de cand a dat frigul ca mi se misca foarte greu volanul dimineata...parca a inghetat uleiul de servo? asa patiti si voi? apoi dupa vreo 4-5 km isi revine si merge usor inainte de a da frigul mergea fara nici o problema..si la fel patesc si cu cel din cutie..decat ca am observat ca viteza 1-a intra mai greu..usor intra doar daca apas ambreiajul jumatate daca il apas complet intra mai greu ..mai fortat..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.