Jump to content

cost anual intretinere seria3?(model dupa 2000))


iulicaba

Recommended Posts

Cat costa anual intretinerea la seria3?(model dupa 2000)???

156940[/snapback]

 

Deja a trecut peste un an de cind am 320dA din 2001. 25.000 km si cam 1400 eur service constind din: ulei + filtre de citeva ori, amortizoare spate, duze injectoare, placutze, fulie(amortizor) motor, pompa apa. Nimic pe partea de rulare. Poate in primavara o bucsa + bielete fatza.

Link to comment
Share on other sites

Cat costa anual intretinerea la seria3?(model dupa 2000)???

156940[/snapback]

 

 

CASCO- pe la vreo 900 - 1000 Euro - dupa calculele de anul trecut (ptr o masina din 2000)

 

Ulei, filtre (aer, polen, ulei, eventual benzina) - de 2 ori pe an minim (adica la maxim 10000 de km) - 10 milioane (de 2 ori in jur de 5 milioane)

 

Bucse fata - (daca aduci masina din Germania in maxim 6 luni o sa le schimbi) - cu montat cu tot in jur de 5 milioane

 

Cauciucuri (masina vine cu un singur set de vara sau iarna deci sigur vei avea nevoie de inca 4 bucati) - in medie vreo 4 milioane de cauciuc (la calitate Nokian, Pirelli, Vredestein si altii, pentru roti de 16)

 

 

Valva PCV - vreo 40 de Euro

 

Debitmetru - vreo 250/300 Euro

 

O-ringuri (la filtrul de ulei) - 4-5 Euro dar la schimbare o sa schimbi si uleiul si filtrele deci e preferabil sa le schimbi in acelasi timp (daca nu s-au schimbat deja cu siguranta o sa le schimbi tu)

 

Alte smecherii maxim vreo 200 Euro - ma refer la diferite furtunase, vasul de expansiune, etc.

 

 

In principiu cam astea sunt piesele care se schimba in primul an de utilizare la un e46 motor pe benzina (adica 316)... Desigur chestiile astea nu trebuiesc schimbate neaparat dar in general trebuie sa le iei in calcul la achizitia masinii. Cred ca 50% din posesorii de e46/ 316i au schimbat deja cam toate piesele mentionate acolo in primii 5-6 ani de utilizare (ma refer la Valva PCV, debitmetru, O-ringuri, etc) iar bucsele cedeaza ptr ca in Romania drumurile sunt proaste iat bucsele cu siguranta nu au fost schimbate in Germania deci au deja vreo 5-6 ani de utilizare.

 

Avantajul este ca aceste masini sunt in numar mare pe strazile din Romania si gasesti informatii si suport foarte usor (inclusiv aici) asa incat nu prea o sa ai probleme cu masina.

Link to comment
Share on other sites

o mica rectificare...la model 2000 full casco la al meu la ASIROM era 750 EURO calculat azi primavara ...oare e mai mult acuma???

157004[/snapback]

 

depinde daca ai avut evenimente sau nu si ce varsta ai... anul viitor vor fi luate in calcul mai multe elemente si s-ar putea sa ai mai mult de cotizat...

 

 

on-topic - o alta problema des intalnita sau care apare este cea legata de circuitul de racire, adica vas expansiune si furtunuri sau coturi de conectare... nu costa mult (toate duc cam la 150-200 Euro) insa pot crea foarte multe probleme daca se rup cand ti-e lumea mai draga...:blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.