Jump to content

PEDALA FRANA TARE


Recommended Posts

Pistoane etrieri blocate sau garnituri duse, cilindru pompa frana, eventual apa in compartimetul de sub filtru de habitaclu stanga.

 

Garniturile de la etrieri sunt foarte ieftine si nu e asa greu sa le inlocuiesti. Cilindru pompa frana parca se schimba cu totul.

Edited by DSF
Link to comment
Share on other sites

!nici o legatura cu etrieri sau cu alte trasnai!

 

Si cum se manifesta masina cand ai o garnitura piston etrier dusa sau piston ruginit in etrier ? Cumva e foarta tare pedala si cand o apesi cu forta isi da drumul ?

 

La fostul e39 cand se dusese o garnitura etrier, la fiecare viraj dreapta stiam ca prima data cand puneam frana era foarte tare si dupa aia isi dadea drumul. Flexa pistonul in etrier la viraj pentru ca avea garnitura mancata.

Link to comment
Share on other sites

Si cum se manifesta masina cand ai o garnitura piston etrier dusa sau piston ruginit in etrier ? Cumva e foarta tare pedala si cand o apesi cu forta isi da drumul ?

 

La fostul e39 cand se dusese o garnitura etrier, la fiecare viraj dreapta stiam ca prima data cand puneam frana era foarte tare si dupa aia isi dadea drumul. Flexa pistonul in etrier la viraj pentru ca avea garnitura mancata.

Nu am fot inteles ! Pedala devine mai moale in momentul in care turez motorul apas o singura data si iar e tare. Nu stiu daca are legatura dar asta am patit-o brusc. cred ca popi112 are dreptate . Nopate precedenta intamplarii a ploat si a fost aproape de 0 grade. O sa revin cu alte detalii maine merg la un mecanic !

 

VA MULTUMESC TUTUROR PT SFATURI SI PARERI

Edited by Danny D
Link to comment
Share on other sites

Nu am fot inteles ! Pedala devine mai moale in momentul in care turez motorul apas o singura data si iar e tare. Nu stiu daca are legatura dar asta am patit-o brusc. cred ca popi112 are dreptate . Nopate precedenta intamplarii a ploat si a fost aproape de 0 grade. O sa revin cu alte detalii maine merg la un mecanic !

 

VA MULTUMESC TUTUROR PT SFATURI SI PARERI

verifica pompa de vacuum, circuitele de vacuum, si unitatea servo a pompei de frana, poate are pierderi de subpresiune, Nu te apuca sa umbli la etriere, verifica numai vacuumurile si servo

Link to comment
Share on other sites

Si cum se manifesta masina cand ai o garnitura piston etrier dusa sau piston ruginit in etrier ? Cumva e foarta tare pedala si cand o apesi cu forta isi da drumul ?

 

La fostul e39 cand se dusese o garnitura etrier, la fiecare viraj dreapta stiam ca prima data cand puneam frana era foarte tare si dupa aia isi dadea drumul. Flexa pistonul in etrier la viraj pentru ca avea garnitura mancata.

tu la prima pedala aveai frana tare dupa care isi dadea drumul iar in cazul de fata colegul nostru este in situatia inversa,adica:prima pedala este moale,normala iar a doua tare!asta inseamna in proportie de 90% condens sau rugina in servofrana,eventual pierde presiune pe la vreun vacuum,dupa cum a spus si colegul sorynvl!!(exista desigur si riscul sa ma insel!)

Edited by popi112
Link to comment
Share on other sites

Problema rezolvata! Defectul a fost la orificiul de scurgere a compartimentului de sub filtru de aer(compartimentul pompei de frana, nu in pompa de frana!), era infundat si tulumba era scufundata 1/3 in apa . Am deschis orificiul situat in partea stanga(spre motor privit din fata in dreptul furtunului de vacum)si la primele teste a dat semne de revenire. VA MULTUMESC PENTRU AJUTOR! in special lui popi112 care m-a ajutat sa identific pozitia pompei de frana.
Link to comment
Share on other sites

Problema rezolvata! Defectul a fost la orificiul de scurgere a compartimentului de sub filtru de aer(compartimentul pompei de frana, nu in pompa de frana!), era infundat si tulumba era scufundata 1/3 in apa .

Nu ai rezolvat inca.

Apa nu mai iese din servo. Oricum nu va mai functiona corect la ce distrugeri face rugina.

Uite aici ce se intampla in servo:

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/75450-inceput-de-diy-schimbarea-pompei-de-servofrana-la-e39/page__p__1056591__fromsearch__1#entry1056591

 

Singura solutie este sa schimbi servofrana.

Link to comment
Share on other sites

Nu e vorba de rugina doar. Este absolut imposibil sa mai scoti apa din servo. Sunt 2 membrane si 4 compartimente in interior.

La iarna o sa inghete apa in servo si nu va putea apasa deloc pedala de frana.

de apasat o va apasa dar de forma.cunosc senzatia pt ca iarna trecuta am schimbat si eu servofrana mea.la prima pedala dadeam cu capul de volan iar pe a doua o dadeam sa ma aflu in treaba,...asaaaa de control!

Link to comment
Share on other sites

Mersi. Incepe sa ma ingrijoreze reparatia la rabla, vad ca ma duc intr-o mie numai pentru frane. Nepasarea e cam scumpa: pentru cei care inca nu aveti probleme, puneti mana si verificati compartimentul ala si orificiile de scurgere din dreptul soferului: sigur o s-o patiti mai devreme sau mai tarziu.
Link to comment
Share on other sites

Se poate inlocui tulumba fara a deconecta conductele de frana ? Perimite spatiul manevra aceasta? Ma gandeam sa deconectez pistonul de tulumba apoi sa o scot separat!

Ar fi fost frumos sa se poata, dar nu se poate.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.