Jump to content

Recoandare acumulator auto 320d 136cp


Recommended Posts

De bateriile Banner știe cineva ceva? ...

 

 

Cica echipeaza mai nou Audi si BMW , sunt fabricate in Austria.

 

Cum majoritatea vanzatorilor de baterii sunt nenorociti si mint ca abia sunt scoase din fabrica trebuie avut in vedere data fabricatiei care din pacate e codata.

 

Am luat azi o bat Banner alba/ care e de fapt e ca cea originala BMW dar are 2 actibilde rosii cu taur in loc de cele cu siga bmw, are stantate 2 coduri :

 

Sub borna minus - AGBA L Sub borna + AA26 I daca stie cineva cand a fost facuta.....ar fi binevenita informatia. Vanzaorul a zis ca e din 2010 dar eu nu vad nicaieri vre-eun 0 sau 2 .

 

Aprp la bateriile oem cum este?

Edited by pcmarius
Link to comment
Share on other sites

Si eu am auzit lucruri bune despre ele .. Cât ai dat le ea si căti ah are?

 

 

425 lei direct de la depozit, 80 ah. Arata exact ca in poza de mai jos doar fara abtibildele albe deasupra , in loc de ele are 2 etichete mici rosii cu banner iar jos are unul mare.

Este made in Austria , codu de bare e cu 90xxxxxxx si sunt in 2 culori albe pt bmw si negre pt audi. Era perfect daca stiam si data de fabricare.

 

My link

Edited by pcmarius
Link to comment
Share on other sites

eu am o baterie Rombat! de 110A care in diametru e mai mica decat originala masinii! Cineva mi-a spus ca o sa am probleme pe iarna pentru ca masina are multi consumatori iar bateria nu va face fata!am un 530D e60 iar bateria pe care o am respecta amperajul original! sa o schimb cu una egala in diametru? cand se schimba bateria trebuie mers la tester sa imi recunoasca masina noua baterie?
Link to comment
Share on other sites

aha..atunci de unde zvonurile ca atunci cand schimbi bateria trebuie sa o pui pe tester sa ti-o recunoasca , altfel nu porneste?

Eu sincer nu am auzit .. Si am vĂŁzut schimbate o grĂŁmadĂŁ de baterii si la mașini mai noi si la mai vechi..

Link to comment
Share on other sites

Eu anul trecut pe BMW 520i de 2200 ccm 6 cilindri , cand s-a terminat aia veche mi-am luat Bosch silver de 100 Ah , nu mai stiu ce putere de pornire dar stiu ca era mare fata de ceilalti producatori . Foarte multumit . Am oscilat intre Bosch si Varta , dar vreo 3 persoane mi-au spus ca Varta se mai intorceau in garantie , deci a ramas sa aleg Bosch. Am dat pe ea vreo 500 RON .

Cel mai mult la tine conteaza puterea de pornire , tinand cont ca masina ta e diesel . Bateria originala avea putere mai mica , dar corespondentul ei de la BOSCH avea putere mai mare . Asa am ales-o eu , iar corespondentul l-am luat de pe net cand am introdus datele masinii , dar cred ca pot vedea si la magazinele auto care este corespondentul pt masina ta.

 

Am vasut ca Bosch Silver e de 3 feluri : cu albastru , cu argintiu si cu negru . Nu stiu care e cea mai tare , dar cred ca aia cu negru . Eu am luat aia de mijloc care e cu argintiu.

Link to comment
Share on other sites

eu ma refer la marimea ei fizica...la dimensiuni ...nu la amperaj! amperajul ptr 530d e de 110mah! cineva mi-a zis ca bateria mea Rombat fiind mai mica in dimensiuni decat originala nu va face fata la pornire iarna! conteaza dimensiunea ei in cm..latime, lungime dau amperajul daca se respecta! Prin urmare ajung la celebra intrebarefrantics.gif ,, CONTEAZA MARIMEA,,?rolleyes.gif Edited by expensivemann
Link to comment
Share on other sites

eu ma refer la marimea ei fizica...la dimensiuni ...nu la amperaj! amperajul ptr 530d e de 110mah! cineva mi-a zis ca bateria mea Rombat fiind mai mica in dimensiuni decat originala nu va face fata la pornire iarna! conteaza dimensiunea ei in cm..latime, lungime dau amperajul daca se respecta! Prin urmare ajung la celebra intrebarefrantics.gif ,, CONTEAZA MARIMEA,,?rolleyes.gif

Cum daracu sa conteze marimea?, conteaza marimea puterii . La e39-le tijele in care se fixeaza bateria sunt reglabile pt cazul marimii diferitelor baterii .

Link to comment
Share on other sites

Daca bateria este de amperaj diferit trebuie codata in calculatorul masinii ca sa stie alternatorul cu ce curent o incarca.

 

Sa stiti ca e buna intrebarea colegului mai sus referitor la "marime", de ex la depozitul unde am fost eu aveau multe tipuri de baterii : de ex un rombar de 80 ah era mai mica decat cea originala tot la 80 ah, alt ex era bateriile Tudor la fel mai mici ca varta sau banner.

 

Adica cum .... sa scoti 80ah si 760curent de pornire dintr-o bat mica ca volum? si alta chestie care am vazut-o, toate bateriile ieftine au curentul de pornire de 720-740 pe langa varta/oem ce are 640 sau 680.

Ziceau astia de la depozit ca o bat ieftina nu are real amperajul descris, iar sa pui o bat mai mare cu 10-20 Ah sa zic 100A ajiungi la acelasi pret cat una varta de 80 .

 

Eu cred ca este acelasi lucru ca si o baterie normala de electronice duracell sau 777 , una tine 2 saptamani alta 1 an. Cele mai bune baterii auto gasite in Romania in ziua de azi sunt Banner si Fullmen , intre 400-500 lei.

 

Vb aia , cat dai atita face :). Am atasat si poza reala.

post-15718-0-32421300-1319999284_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

nu e o problema de bani..ci am intrebat daca are relevanta ,, MARIMEA,, sau nu! masina imi porneste bine..am curatat si ochiul magic ca era murdar si de asta nu vedeam daca e verde sau nu ! ochiul e verde, masina o ia la prima cheie..vreau sa stiu din timp daca e vreo problema daca ,, marimea conteaza,, sa o pot schimba din timp sa nu ma prinda temperaturi cu multe grade sub minus si sa nu pot porni masina!! fiind un motor de 3L si diesel ma gandesc ca solicita destul de mult bateria la pornire! astept in continuare pareri... Edited by expensivemann
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

DAca bateria are aceeasi putere ca cea originala si porneste masina , sanatate nu iti mai fa probleme cand te lasa te lasa si gata o schimbi. Parerea mea ca dupa 4 ani poti sa o schimbi ca sa nu ai surprize cand ti-e lumea mai draga + poti sa o vinzi si mai scoti niste banuti cat inca functioneaza.

 

Amea avea 4 ani si cateva luni dar mi-a facut o figura azi vara in Grecia si de 2 ori acum in octombrie la 5 grade doar. Am dus-o la un test cu un aparat ce "trage" 240Ah timp de 30 sec(simulare de demaror)si nu trebuie sa scada sub 9,6V insemnand ca e stricata . Ideal e pana in 10,6V, la mine a cazut pana la 10,2 dar era incarcata full pe redresor alfel scadea pe la 10v .

Ideea e ca mai tinea poate 2 ani dar ma puteam astepta oricand la surprize ( genul sa nu porneasca masina in concediu la 1000km de casa).

Edited by pcmarius
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.