Jump to content

Noul F 10


Pharmacistu'

Recommended Posts

Domi, cand esti sarac nu-ti iei BMW. Nu de alta dar daca nu ai bani de una noua care nu se strica, una second cere mai multi bani ca si intretinere.

Asa ca daca ai bani de un BMW second mai bine iti iei o Kia cu garantie de 7 ani sau un Hyundai cu 5 ani ori alte marci care stii ca esti cat de cat asigurat si nu te doare capul...

 

Nu vreau sa va suparati pe mine dar in Romania nu poti amesteca posesorii de BMW. Una sunt cei cu masinile cumparate second, alta sunt cei cu ele luate noi. Din multe motive care nu stau eu sa le explic aici.

Cunosc o persoana care si-a luat un superb F01 si ghici ce. Si-a luat pneuri pe el de la sehas... Deci unii, oricat de multi bani ar avea, samanta lui de coclit, tot acolo-l tine.

Edited by d-rive
Link to comment
Share on other sites

Domi, cand esti sarac nu-ti iei BMW. Nu de alta dar daca nu ai bani de una noua care nu se strica, una second cere mai multi bani ca si intretinere.

Asa ca daca ai bani de un BMW second mai bine iti iei o Kia cu garantie de 7 ani sau un Hyundai cu 5 ani ori alte marci care stii ca esti cat de cat asigurat si nu te doare capul...

 

Nu vreau sa va suparati pe mine dar in Romania nu poti amesteca posesorii de BMW. Una sunt cei cu masinile cumparate second, alta sunt cei cu ele luate noi. Din multe motive care nu stau eu sa le explic aici.

Cunosc o persoana care si-a luat un superb F01 si ghici ce. Si-a luat pneuri pe el de la sehas... Deci unii, oricat de multi bani ar avea, samanta lui de coclit, tot acolo-l tine.

 

Nuuu! Nu poti fi fudul intr-o ...KIA! Ai vazut tu sa agati cu Kia? Se urca fetite de liceu in Kia? Scoti cartierul pe geam cu Kia? Poate in ..Africa! Dar, in Bucuresti , .....:laugh:

Link to comment
Share on other sites

asta e chestie relativ locala, cine pana mea te invata management finainciar. Nimeni. In Romania oricine stie unde e Trinidad Tobago, dar sa isi gestioneze un ban.. ii numeri pe degete...

 

 

Nimeni nu stie sa gestioneze bani nici la privat nici la stat, asta e boala nationala.

 

Totusi la mine in oras de exemplu, ce cunoscuti aveam, cand aveau suficient de o masina mai putin anosta dar noua, gen o kia c'eed, isi luau dinaia.

Bineinteles, multi se arsesera inainte cu legendele toamnei cu masini de 8-10 ani care mergeau ceas si nu trebuia bagat nimic in ele. Dar si-au invatat lectia, bine fara mari pierderi din fericire, ca piata inca mergea, , vandute "impecabile" etc.. si s-au potolit.

Ce am observat eu e ca la o masini mai vechi de 5 ani , diferenta intre un de 5 ani si una de 10 ani la intretinere e nula, difera doar pretul de pornire, poate dotari, poate e alta generatie si consuma o idee mai putin dar cam atat. Si e direct proportionala cu puterea si capacitatea cilindrica.. la anumite trepte creste chiar geometric...

 

Dar pana nu te dai cu capul de prag nu pricepi asta.

Pai zi si mie dintre toti care ii cunosti stie care va ce e ala un TCo si daca e un factor cand cumpara o masina noua, sau SH. Daca intreaba dealer-ul, daca citeste vreun studiu /marca etc.. si nu vorbuim de un logan aici, o suma relativ mica, ci de masini de zeci si zeci de mii..

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

o fi de familie, dar nu e asa anosta ca un megane de exemplu.. e mai haioasa, are o forma acolo, si interiorul e mai vesel.. ma rog.

 

oricum nu prea vad cum un hatch de dimensiunea aia poate fi masina de familie.. poate de familie gen luna de miere+ 9 luni.. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Cel cu 204 cp are 2998 cm3 (6 pistoane L) iar cel cu 218 cp are 1995 cm3 (4 pistoane). 525d cu 1995cm3 a aparut doar pe la sfarsitul lui 2011.

 

mi se pare foarte ciudata treaba

 

cum sa scoata 218 cp din 1995 cm3 , iar cu 2998 cm3 au reusit sa scoata numai 204cp ... e sigura informatia ?

Link to comment
Share on other sites

mi se pare foarte ciudata treaba

 

cum sa scoata 218 cp din 1995 cm3 , iar cu 2998 cm3 au reusit sa scoata numai 204cp ... e sigura informatia ?

 

E 100 % sigura informatia. Cel de 1995 cm3 are doua turbine dupa cum stiu eu. Si mie sincer mi se pare cam fortata motorizarea dar sunt sigur ca au stiut ei ce fac .

 

525d 1995 cm3

http://www.ultimatespecs.com/car-specs/BMW/62586/BMW-F10-5-Series-Sedan-525d.html

 

525d 2993 cm3

http://www.autoevolution.com/engine/bmw-5-series-f10-2009-525d-204-hp.html

 

Din pacate pentru noi ,nu avem varianta de mijloc , adica de 2.5 diesel. Deci ori dai statului roman 200 ron si asculti zgomotul de tractoras al motorului de 2000cm3, ori dai 2200-2300 ron si asculti sunetul rafinat al unui L6:D Cum nu s-or putut gandi nemtii astia si la noi romanasii :)

Edited by Scorpio 82
Link to comment
Share on other sites

mi se pare foarte ciudata treaba

 

cum sa scoata 218 cp din 1995 cm3 , iar cu 2998 cm3 au reusit sa scoata numai 204cp ... e sigura informatia ?

 

tu intrebi serios asa ceva ? chiar ii banuiesti de incompetenta pe saracii de la BMW ? asta inseamna ca tu nu ai deloc cunostinta de restul variantelor de 3000 cmc de la BMW.

 

pai tot cum din cel de 3000 scot 381 c.p asa scot si 204. si cum din cel de 2000 scot 116 c.p si 218 c.p.

 

sunt puteri pentru toate plajele de clienti, si pentru toate tipurile de impozitari din anumite tari, unde se taxeaza la KW nu la cmc.

Link to comment
Share on other sites

E 100 % sigura informatia. Cel de 1995 cm3 are doua turbine dupa cum stiu eu. Si mie sincer mi se pare cam fortata motorizarea dar sunt sigur ca au stiut ei ce fac .

 

525d 1995 cm3

http://www.ultimatespecs.com/car-specs/BMW/62586/BMW-F10-5-Series-Sedan-525d.html

 

525d 2993 cm3

http://www.autoevolution.com/engine/bmw-5-series-f10-2009-525d-204-hp.html

 

Din pacate pentru noi ,nu avem varianta de mijloc , adica de 2.5 diesel. Deci ori dai statului roman 200 ron si asculti zgomotul de tractoras al motorului de 2000cm3, ori dai 2200-2300 ron si asculti sunetul rafinat al unui L6:D Cum nu s-or putut gandi nemtii astia si la noi romanasii :)

Nu e chiar tractoras. E adevarat ca nu are rafinamentul unui 6 cil dar nici foarte zgomotos nu e

Link to comment
Share on other sites

Nu e chiar tractoras. E adevarat ca nu are rafinamentul unui 6 cil dar nici foarte zgomotos nu e

 

Auzit din exterior din punctul meu de vedere 2.0d e tractoras, in interior totul e perfect cel putin in primii 150k km. Sincer chiar am ramas surprins ce silentios e (auzit de afara) dci-ul de 2.0 de la renault fata de al meu E60 520D de 177 CP :D Dar cu toate acestea tot spre un F10 2.0D am sa ma indrept ;)

Edited by Scorpio 82
Link to comment
Share on other sites

am 2.0D de 177 de cai , cred ca e acelasi si nu mi se pare tractoras.

 

Imi poate spune cineva ??? eventual proprietari ar fi indicat ce defecte ar avea F10 520D ?

 

Studiez un F10 520D automat... sunt masini destul de noi deci f multe feedback uri nu am auzit...

 

- problema cu distributia gen N47 177 cai - sa rezolvat la acest 184 sau 218 ?

- cu turbina cum e garret sau tot mitsu ?

- la cel cu 2 turbine ce turbine foloseste ?

 

- Singurul lucru care l-am auzit despre F10 pana acum e ca pica f des senzorii la ele...

Link to comment
Share on other sites

E 100 % sigura informatia. Cel de 1995 cm3 are doua turbine dupa cum stiu eu. Si mie sincer mi se pare cam fortata motorizarea dar sunt sigur ca au stiut ei ce fac .

De ce fortata? Si seria 1 (123d) are 2 turbine si tot 1995cm3...si x1 23d si altele daca or mai fi. Din ce stiu exista o turbina normala (mitsubishi sau garett) si alta mai mica.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

De ce fortata? Si seria 1 (123d) are 2 turbine si tot 1995cm3...si x1 23d si altele daca or mai fi. Din ce stiu exista o turbina normala (mitsubishi sau garett) si alta mai mica.

 

123D are 204 cp nu 218cp (nu ca ar fi imensa diferenta), si cat de fortate sau nu sunt aceste motoare vom vedea in timp. Cele 525d cu 218 cp inca nu am vazut prea multe cu sute de mii de km facuti pentru ca sunt fabricatie destul de recent. Verdictul (fiabile sau nefiabile) il vom putea afla peste vre-o 2-3 ani la aceste motoare, asta dupa parerea mea.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

am 2.0D de 177 de cai , cred ca e acelasi si nu mi se pare tractoras.

 

Imi poate spune cineva ??? eventual proprietari ar fi indicat ce defecte ar avea F10 520D ?

 

Studiez un F10 520D automat... sunt masini destul de noi deci f multe feedback uri nu am auzit...

 

- problema cu distributia gen N47 177 cai - sa rezolvat la acest 184 sau 218 ?

- cu turbina cum e garret sau tot mitsu ?

- la cel cu 2 turbine ce turbine foloseste ?

 

- Singurul lucru care l-am auzit despre F10 pana acum e ca pica f des senzorii la ele...

 

Citisem in topicul dedicat ca problema distributiei s-a rezolvat incepand cu 3/2011

Cele 2 turbine sunt folosite diferentiat in sensul ca la turatii inalte intervine si a 2a turbina

Nu stiu despre ce probleme cu senzorii ai auzit tu dar mie nu mi-a picat nici unul si am masina de 1 an ( am facut 30000 de km)

Link to comment
Share on other sites

Citisem in topicul dedicat ca problema distributiei s-a rezolvat incepand cu 3/2011

Cele 2 turbine sunt folosite diferentiat in sensul ca la turatii inalte intervine si a 2a turbina

Nu stiu despre ce probleme cu senzorii ai auzit tu dar mie nu mi-a picat nici unul si am masina de 1 an ( am facut 30000 de km)

 

de la cati km ai luat masina ?

ce motorizare ai / cati cai ?

Edited by torelo
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.