Jump to content

de la cutie manuala la cutie automata


Krebs

Recommended Posts

dupa ce vei face operatiunea, cred ca mana dreapta va avea reflexe ciudate :laugh:

 

aa, la e46 auto nu au in bord afisaj ptr treptele cutiei? daca da, cred ca va trebui rezolvat si asta, adica legat intre pinii de mufa X? de la ceasuri la calc cutiei.nu cred ca trebuie schimbate ceasurile cu totul. merge si fara, dar sa stii in ce treapta esti.

Edited by max83
Link to comment
Share on other sites

Daca observi, pana si tabloul de bord difera. In partea de jos are un mic display care iti indica treapata de viteza si modul: normal, manual sau sport.

 

 

foarte buna observatia !

 

am acel loc in bord..dar ..cred ca e doar locul, oare or trebui si ceasurile ?! :)

 

pe realoem sunt diferite ceasurile, nu stiu daca la manuala, exista spatiul ptr martorii de la auto, daca e, se pot activa.

sau pui ceasuri de auto.

 

exista acel loc si la mine in bord, dar nu are display-ul ,normal..

Link to comment
Share on other sites

si daca fac asta ..oare mai o sa am cei 179.000 din bord ?! :)..parca din LCM(sau blocul de lumini) isi ia km

Din cate stiam, cand se schimba ceasurile se merge la tester si o sa ai apoi kilometri tai reali 179.000. Ceasurile o sa arate initial kilometri de la cealalta masina dar cu un punct langa. Era un topic cu cineva care avea punctul ala pentru ca schimbase ceasurile si a rezolvat la tester.

Link to comment
Share on other sites

mai poti adauga ceva, alta volanta, dar aia e 2 lei ca e o bucata de metal cu zimti, nu e ca la manuala, o poti lua de la dezmembrari cu incredere, nu are ce sa se strice la ea..

 

 

 

Poate daca vinzi ce scoti de pe masina mai reduci din paguba. Altfel e destul de costisitor cred.

Eu zic sa faci si un calcul cat mia tii masina, poate iti iei pana la urma un A4/A6 DSG...

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

ice_man ,ok , merci ! thumbsup.png

 

banuiesc ca pt celalalt display mic, o sa trebuiasca o mufa sau ceva fire in plus in mufa generala(adica cele doua din spate) ?! :) sau or fi la fel..sau se alimenteaza din aceleasi fire/mufe existente

 

DOMI, daca e sa fac mutarea , nu vand nimic din ce dau jos ..poate doar sa fac o donatie cuiva, dar in general le tin depozitate la curte :)

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

nu sef, cred ca poti pastra ceasurile tale, si schimbi locasul de la ceasurile tale cu unul cu display ptr auto. iar ptr activare se trag fire de la calc cutiei( pin x?) la o anumita mufa de la ceasuri (pin y).

 

in manual la scheme elctrice sigur sunt trecuti pinii si ce reprezinta.

 

vezi in link, afisajul acela. nu pare sudat acolo

 

http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=164294&highlight=V1+instrument

Link to comment
Share on other sites

banuiesc ca pt celalalt display mic, o sa trebuiasca o mufa sau ceva fire in plus in mufa generala ?! :) sau or fi la fel..sau se alimenteaza din aceleasi fire/mufe existente

Eu am dat ceasurile jos cand mi-am pus inele cromate si avea aceleasi mufe ca la manuala. Uite aici cineva care a schimbat ceasurile si i s-a aprins punctul ala.

 

ice_man ,ok , merci ! thumbsup.png

Cu placere! :thumbsup:

Edited by Ice_man
Link to comment
Share on other sites

salutare tuturor

 

 

si eu am un pic pitic pe creier. am un e46 330xd 186 de cai cutie manuala. as vrea si eu sa schimb cutia cu una automata ( totul depinde de costuri )

 

sunt din bucuresti si la fel sunt satul sa mestec mamaliga toata ziua in infernul de aici.

 

m-am gandit sa schimb masina dar am investit prea multi bani in ea si nu as vrea sa o iau de la capat cu restul inclusiv o cutie automata intretinuta prost.

 

PUYUT daca mai afli ceva detalii sa-mi spui si mie te rog si daca ai putea sa imi dai lista cu ce ar trebui schimbat de pe masina ca sa mearga cutia automata.

 

eu sunt in cautarea unei masini donatoare dar totul depinde de costuri.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

mai gelu nu e bine . Efort cam mare si daca masina a venit cu manuala cred ca ai de schimbat f multe piese, si la pedale si la multe.

 

Nici nu cred ca sunt mesteri specializati in asa ceva.

 

S-ar putea sa o dai in bormasini si in flexuri ca sa faci schimbarea, sa nu iasa carpeala.

 

 

 

 

Amortizarea tuturor socurilor din trasmisie pana la roti il vad un mare avantaj . Protejezi multe piese cu cutia automata.Dar ai si pierderi mai mari ...

 

 

In afara de piesele bine cunoscute, gandeste-te ca pana si ceasurile de bord trebuiesc schimbate, cred ca si rescriere de ECU....

 

 

 

Acceleratia e potentiometru la automata , nu mai e cablu, si multe....

 

 

 

 

 

 

Pana la urma e alegerea ta , depinde cat de mult iti doresti. :)

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.