Jump to content

O zi cu 118d


Romulus

Recommended Posts

Am avut ocazia sa conduc de dimineata pana seara un 118d.

 

Nu scria pe spate ce model este. Am fost sigur ca e 120d. La un moment dat, la un semafor, am vrut sa fiu sigur si am cautat in talon. Surpriza... 118d. Sigur, capacitatea cilindrica este la fel cu 120d, doar puterea si cuplul difera...

 

Masina se simte foarte voioasa. Pe autostrada ajunge foarte usor la 170-180 km/h. Acum citesc ca are 0-100 km/h in 10 secunde, dar credeti-ma pare mult mai rapida.

 

Se plafoneaza repede motorul in turatie dupa 3.000-3.500 rpm si nu mai are vana, dar de la 1.700-1.800 pune jos cuplul de diesel ca un nebun. Daca se vrea un condus mai sportiv, ar trebui schimbat foarte des si cu mare atentie. Daca se vrea un condus mai relaxat cu acceleratii in forta, este foarte usor cu masina asta.

 

Are o stabilitate in curbe de ti-e frica ca se vor sfasia rotile la urmatorul viraj. In o curba, orice apasare intempestiva a acceleratiei, va aprinde martorul de DTC de pe bord, fara nici o consecinta decat o luminare galbuie si intermitenta a dintilor care se intrezaresc din cauza ranjetului de pe fata. Greu de sters dealtfel. Si cand te dai jos din masina ai acelasi ranjet.

 

Pozitia la volan mi s-a parut foarte buna, sezutul scaunului masinii mele m-a obisnuit in alt fel. Altfel, foarte bine.

 

Vederea prin parbriz este tipic BMW, montant central avansat si parbriz relativ mic. Pozitie la volan ceva mai joasa. Excelent.

 

Spatiu in spatele meu? Nu stiu, ca mi-am pus doar haina de la costum acolo. Nu mi-as lua o masina pentru mai mult de 2 persoane si unul sau doi copii. Dar as lua-o oricand ca si masina a 2-a in familie. ORICAND.

 

Si apoi, seara, m-am intors la masina mea. Am crezut ca e defecta si nu trage. Apoi, mi-am amintit ca la 3.000-3.500 rpm, motorul meu se trezeste si isi arata coltii. Si m-am linistit. Mi-am amintit de ce-mi place benzina si de ce-mi place dieselul.

 

Bravo BMW. Bravo seria 1.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

interesant ce ai spus.Confortul pe drum cum era ? sau calitatea meaterialelor cum ti s-a parut ? e vreo diferenta fata de E60?ai simtit vreo clipa ca ai tractiune spate si ai putea sa pierzi aderenta ?M-ar interesa pt sora mea un 118d dar nu stiu cat s-ar descurca cu tractiunea spate.s-ar putea sa fie un A3 pana la urma.
Link to comment
Share on other sites

Confortul la drum mi s-a parut comparabil cu E60-ul meu cu suspensii sport si roti de 17". Adevarat insa ca am condus pe drumurile si autostrazile din Bavaria.

 

E60 mi s-a parut mai lejer in interventiile electronicii, pe cand la 118d mi s-a parut ca nu prea simti ca se intampla ceva, exceptand martorul pe bord aprins. Nu mi-as face probleme ca sora ta, sau a altcuiva, n-ar putea sa-l conduca iarna, fara sa stie ca e tractiunea spate.

 

In Bavaria erau 2-8 grade saptamana asta si cam ploua.

Link to comment
Share on other sites

am testat si eu demult, cand au aparut. trage de pe loc dar moare repede, fuge de fata iar interiorul e pur si simplu sordid. tavanul iti sta in cap. eu sunt dieselist dpdv al practicitatii dar diesel fara cutie automata sucks rau de tot.

157077[/snapback]

Pai ar fi mai comod cu automata dar la motorul asta ar face masina prea lenesa

Link to comment
Share on other sites

am testat si eu demult, cand au aparut. trage de pe loc dar moare repede, fuge de fata iar interiorul e pur si simplu sordid. tavanul iti sta in cap. eu sunt dieselist dpdv al practicitatii dar diesel fara cutie automata sucks rau de tot.

157077[/snapback]

 

Nu mi s-a parut deloc sa fuga de fata, e chiar neutra rau, si am tras ceva de ea intr-o zi. Interiorul o fi sordid, dar e o masina de clasa compacta si mi se pare normal, nimic iesit din comun si mult peste orice alt compact.

 

Culmea ca mie nu mi-a picat tavanul in cap si sunt inalt si mi-a placut si o manuala, desi sunt adeptul steptronicului. Nu m-a deranjat deloc si cred ca pe un 118d nu merita pus automata din nici un punct de vedere. Poate pe un 120d sau 130i. In plus, interiorul cu piele schimba cu totul interiorul.

Link to comment
Share on other sites

Si seria 1 va avea in curand ceva nou.Deci discutia cum arata in interior nu mai are rost e schimbat inspre bine.La locul din spatele soferului e mai bun un Golf sau un Audi A3 si la potbagaj,dar la technica si dinamica e f f bun la clasa lui pacat ca nu sunt mai multe motoare.Sigur asa cum e e un BMW si asta conteaza o tractiune la clasa asta pe spate daca exista mai buna nu am vazut si eu cel putin am vazut si condus ceva masini in viata mea.Dar eu am o vorba nu orice ce este bun in ochii mei este si bun pentru altcineva,caci gusturile sunt diferite.
Link to comment
Share on other sites

Da,pentru un incepator e mai buna o masina cu tractiunea integrala sau pe fata mai ales iarna sau in conditii de drumuri mai rele.Nu X-drive nu va venii deocamdata pe seria 1 era vorba de un face lift care arata masina mai bine zic eu si materialele sunt mai bune.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Va salut!

sunt nou pe aici...

As vrea sa aflu si e mai multe detalii despre 118D...

plus`uri... minus`uri....

cat consuma?

cat este de fiabila?

 

si m-ar interesa in special...

cam la ce pretzuri sunt la mana a2a de prin 2004-2005?

Ce distanta are intre prezoane?

si ce fel de becuri are pe Faza scurta, lunga si proiectoare?

ma refer la tipul becului H1,H3,H4,H7 etc...

 

 

 

Astept raspuns!

 

va multmesc

Link to comment
Share on other sites

ce`i ET`u asta?

183192[/snapback]

 

OFFSET(ADANCIMEA DE COMPRIMARE)

Adancimea de comprimare (ET) de la o janta, este distanta de la suprafata de montaj a rotii pana la centrul real al jantei.

Un offset pozitiv insemna ca suprafata de montaj a jantei este pozitionata in fata axei reale a jantei. Ca rezultat roata va fi mai apropiata de aripa.

In sens invers, un offset negativ va duce la deplasarea suprafetei de montaj in spatele axei reale a jantei. Efectul este ca roata va sta in afara aripei.

post-35-1169625530_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

OFFSET(ADANCIMEA DE COMPRIMARE)

    Adancimea de comprimare (ET) de la o janta, este distanta de la suprafata de montaj a rotii pana la centrul real al jantei.

....

183562[/snapback]

OFF-TOPIC:

Merci si eu...am mai invatat ceva :) ..pt ca am observat si eu aceste ET-uri cand cautam jante de 15 pentru e28-ul meu...si gaseam numai deastea care atingeau amortizoarele pe fata...si eu spuneam, pe limbaj comun :blink: , ca vreau jante care scot roata in afara...sunt sigur ca daca ma duceam si spuneam ca vreau jante cu offset negati...cine stie ce-mi ziceau :)

Edited by iulian518i
Link to comment
Share on other sites

Scuze de offtopic:Romulus cum ai incaput la volanul unui seria 1 ?Nu vreau sa te jignesc dar si eu am codus un 116i si mi-am reglat scaunul cum imi place,sa am o pozitie comoda la condus....dar vreu sa spun ca pe locul din spate nu mai incapea nimeni :blink:
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

NU VREAU SA TE CONTRAZIC!!!

dar...

am 118 d 122 cp...dub 2500 nu trage !sa zicem ca la 2500 se trezeste si la 2750 incepe intra devar sa se simta bine..chiar si la 3900 inca trage..pe la 4000 4100 se' plafoneaza'///dar poti sa nu schimbi treapta...

 

 

acum intrebare pnt toti posesorii de 122cp 118d!

 

cum trebuie sa mearga de fapt?trage la vreunul si sub 2500???daca da de unde incepe cu adevarat sa simti...e posibil sa fie la mine dus ceva?? totusi am scos o din service bmw germania!!!unde au testat o si soft si tot...

 

 

ps:cand bag aerul incepe sa se auda un mers al motorului sacadat care in 2 minute aproape ca nu se mai simte...dar ceva ceva tot mai este..e normal?

 

Am avut ocazia sa conduc de dimineata pana seara un 118d.

 

Nu scria pe spate ce model este. Am fost sigur ca e 120d. La un moment dat, la un semafor, am vrut sa fiu sigur si am cautat in talon. Surpriza... 118d. Sigur, capacitatea cilindrica este la fel cu 120d, doar puterea si cuplul difera...

 

Masina se simte foarte voioasa. Pe autostrada ajunge foarte usor la 170-180 km/h. Acum citesc ca are 0-100 km/h in 10 secunde, dar credeti-ma pare mult mai rapida.

 

Se plafoneaza repede motorul in turatie dupa 3.000-3.500 rpm si nu mai are vana, dar de la 1.700-1.800 pune jos cuplul de diesel ca un nebun. Daca se vrea un condus mai sportiv, ar trebui schimbat foarte des si cu mare atentie. Daca se vrea un condus mai relaxat cu acceleratii in forta, este foarte usor cu masina asta.

 

Are o stabilitate in curbe de ti-e frica ca se vor sfasia rotile la urmatorul viraj. In o curba, orice apasare intempestiva a acceleratiei, va aprinde martorul de DTC de pe bord, fara nici o consecinta decat o luminare galbuie si intermitenta a dintilor care se intrezaresc din cauza ranjetului de pe fata. Greu de sters dealtfel. Si cand te dai jos din masina ai acelasi ranjet.

 

Pozitia la volan mi s-a parut foarte buna, sezutul scaunului masinii mele m-a obisnuit in alt fel. Altfel, foarte bine.

 

Vederea prin parbriz este tipic BMW, montant central avansat si parbriz relativ mic. Pozitie la volan ceva mai joasa. Excelent.

 

Spatiu in spatele meu? Nu stiu, ca mi-am pus doar haina de la costum acolo. Nu mi-as lua o masina pentru mai mult de 2 persoane si unul sau doi copii. Dar as lua-o oricand ca si masina a 2-a in familie. ORICAND.

 

Si apoi, seara, m-am intors la masina mea. Am crezut ca e defecta si nu trage. Apoi, mi-am amintit ca la 3.000-3.500 rpm, motorul meu se trezeste si isi arata coltii. Si m-am linistit. Mi-am amintit de ce-mi place benzina si de ce-mi place dieselul.

 

Bravo BMW. Bravo seria 1.

157001[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.