Jump to content

pedala ambreiaj/pompa ambreiaj


Krebs

Recommended Posts

Ar fi bine sa fie de la cilindru :) e doar vreo 200 de lei.

 

 

eu zic ca la tine totusi este alta buba, n-are cum sa ti se strice 3 pompe in 3 ani..

 

L.E. iar la mine 100% este cilindru caci , scartaie.

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

In afara de lichid prost nu am alta explicatie. 3 pompe cu 1 singur lichid...Cea originala de pe masina la 2-3 luni dupa ce am schimbat lichidul ca aparuse ceasul in bord. Cea second hand care s-a dus tot cam in 3 luni dar am zis ca e second hand si ultima care a fost noua si a tinut cam 1 an si jumatate. Dupa ce s-a stricat si asta noua am zis ca firar-mama-masii-de-palarie si am pus tot noua cu lichid nou de frana. Poate trebuia sa-mi dau seama mai repede ca lichidul ar fi de vina, dar cea de pe masina si cea second am zis ca au fost uzate/terminate. Abia cand s-a dus si asta noua nu am gasit alta solutie decat lichidul.
Link to comment
Share on other sites

si la mine scartaie cand apas ambreajul, asta inseamna ca am cilintrul pe patul de moarte sau doar trebuie uns pe acolo ca sa nu scartie. eventual sa rezolv si problema intratului in treapta 1 pentru ca deja ma dispera. cand vreau sa plec si eu de la semafor calm si linistit nu vrea sa intre si atunci incep sa ma agit pt ca ma claxoneaza toti.
Link to comment
Share on other sites

eu nu sunt impacat cu scursu ala pe langa tija atunci cand era in presiune si l-ai eliberat din presa =)) adica sa nu-mi fi stricat cilindru cu presiunea aia ,cand ai dat presa jos,desi era in presiune mare :)

 

sa vedem maine dimineata ce se-ntampla :) sper sa fie ok.

 

revin cu impresii maine, in rest doctor bmw :thumbsup:

 

sper sa nu patesc asta si sa curga

 

http://www.youtube.com/watch?v=68PIYbXk1nc

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

mai bine murdar decat sa-l spal cu apa :) oricum capacele sunt murdare , nu altceva

 

asa, deci ,concluzia finala, am facut praf degeaba si cu pompa si cu cilindru (ambele sunt/erau bune) =)) modificari zero.

 

parerea mea ar fi ca e din ambreiaj ,probabil si acel scartait ,cred ca placa de presiune sau tija/fierul care impinge in rulment , oricum , de cand am pus noul ambreiaj am problemele astea(intra putin mai greu la rece 1-a si scartaitu), asa ca..tot el este si de vina probabil .

 

topic close !

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Salut

 

Dar ce credeti ca ar fi de vina cand, la debraiere in a1-a, imi da un soc in toata transmisia cere sigur pleaca din ansamblul ambreiaj - pompa, cilindru, disc, placa. Ca sa fiu mai explicit: cand plec de pe loc, mergand incet (fiind pe aleea din fata blocului) trebuie sa opresc la intersectie. In clipa in care debraiez (masina avand 10 km /h sau chiar mai putin - practic este intr-un fel de frana de motor deja) imi da un soc in transmisie ca si cum discul de ambreiaj ar incepe sa se ridice de pe placa, apoi, la jumatatea cursei, ar reveni brusc pe placa dupa care s-ar ridica total. Asta daca apas ambreiajul normal. Daca il apas gradual, undeva pe la jumatatea cursei, imi debraiaza brusc masina avand un soc fin. Ceva de genul frana de motor pana la jumatatea cursei, soc fin, mers liber (debraiere completa). Mentionez ca initial pentru aceasta probeme am shimbat Kit-ul ambreiaj (acum o luna ) si problema persista. cel ce mi-a schimbat ambreiajul, imi recomanda acum sa schimb volanta :blink: . Eu totusi suspectez ori cilindrul ori pompa. cu care credeti ca ar trebui sa incep? Sau ce credeti ca e? Lichidul de frana schimbat in termen cu pompa, nu clasic.

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

am shimbat Kit-ul ambreiaj (acum o luna ) si problema persista. cel ce mi-a schimbat ambreiajul, imi recomanda acum sa schimb volanta :blink:

daca e cu masa dubla schimb-o!

daca schimbi volanta si discul e uzat risti sa nu mai iasa din viteze decat cu spritz.

e logic!

Link to comment
Share on other sites

Kit-ul e nou iar acelasi mecanic care mi-a spus ca volanta arata ok la schimbarea Kit-ului imi zice acum ca volanta e vinovata....tind sa cred ca este totusi o problema la hidraulica: pompa, cilindru...
Link to comment
Share on other sites

Salut

 

Dar ce credeti ca ar fi de vina cand, la debraiere in a1-a, imi da un soc in toata transmisia cere sigur pleaca din ansamblul ambreiaj - pompa, cilindru, disc, placa. Ca sa fiu mai explicit: cand plec de pe loc, mergand incet (fiind pe aleea din fata blocului) trebuie sa opresc la intersectie. In clipa in care debraiez (masina avand 10 km /h sau chiar mai putin - practic este intr-un fel de frana de motor deja) imi da un soc in transmisie ca si cum discul de ambreiaj ar incepe sa se ridice de pe placa, apoi, la jumatatea cursei, ar reveni brusc pe placa dupa care s-ar ridica total. Asta daca apas ambreiajul normal. Daca il apas gradual, undeva pe la jumatatea cursei, imi debraiaza brusc masina avand un soc fin. Ceva de genul frana de motor pana la jumatatea cursei, soc fin, mers liber (debraiere completa). Mentionez ca initial pentru aceasta probeme am shimbat Kit-ul ambreiaj (acum o luna ) si problema persista. cel ce mi-a schimbat ambreiajul, imi recomanda acum sa schimb volanta :blink: . Eu totusi suspectez ori cilindrul ori pompa. cu care credeti ca ar trebui sa incep? Sau ce credeti ca e? Lichidul de frana schimbat in termen cu pompa, nu clasic.

 

Multumesc.

flansa de cardan zic eu, nu prea am inteles tot ce ai spus tu, dar la mine face asa, cand accelerez in a 1a pana la 1500-2000 si apas ambreiajul brusc,imi da soc in toata transmisia, si sunt sigur ca e flansa de cardan, face doar in a 1a si face dupa ce un prost, mi-a scos masina din viteza ea find parcata, si blocata de treapta in panta, si in momentu acela sa auzit ceva urat la cardan, si de-atunci face asa

Link to comment
Share on other sites

Maine merg la mecanic. Am fost ieri si a vazut simptomele, si mi-a spus ca s-ar putea sa fie de la tija cilindrului receptor care s-ar putea sa faca cursa neuniform datorita uzurii sau a unei deformari. Maine se va uita si v-a stabili daca e cilindru sau pompa. Revin cu noutati.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Salutare,

 

Am si eu problema.

Am cumparat un BMW E90 din 2006 318d, acum vreo 6 luni si a 2 a zi dupa ce l-am luat am gasit pedala de ambreiaj lipita de podea.

Am schimbat pompa ambreiaj si totul a revenit la normal pentru o luna,problema a revenit, insa daca o ridic cu piciorul sus pedala,aceasta nu mai coboara pana cand ramane mai mult timp nepornita(o noapte).

Avand garantie la pompa,m-am dus la service si baietii au pus alta noua.

O luna iara nu am avut probleme,insa apoi iar a inceput sa cada pedala la jumate din distanta la care trebui sa stea.

Precizez ca pedala de ambreiaj se lasa,doar cand las masina in parcare peste noapte,daca ridic pedala aceasta nu se lasa niciodata in timpul mersului doar daca stationeaza pentru mai mult timp.

Un alt simptom care il mai are ar fi ca uneori la semafor nu vrea sa intre in viteza a intaia si trebuie sa plec cu a 2 a.

Eu tind sa cred ca este cilindru hidraulic dupa ce am schimbat pompa de 2 ori.

Nu pierde lichid de frana deloc,borcanul este plin si de fiecare data cand am schimbat pompa de ambreiaj am schimbat si lichidul.

Pe la service-urile la care am fost mi-au zis sa o iau pe incercate si sa scimb pe rand pompa,cilindru,arc pedala,furtune etc.

Nu am primit pana acuma un verdict clar.

Voi ce credeti ca ar putea fi?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.