Jump to content

cutie viteza automata.... intrebre?


Roberttyno

Recommended Posts

Salut,

Sunt fericitul posesor al unui e46 320d 2003 de 110kw a carui cutie a inceput sa imi faca probleme

Intrebarea mea este - se poate pune o cutie de pe un e39 525d din 2000 pe a mea?

Va rog sa imi raspundeti numai daca sunteti siguri ...

sau ce cutii automate as putea pune pe a mea?...(330d 320i 325i 330i)

cele de 320d se gasesc foarte greu si sunt evident mai scumpe

Link to comment
Share on other sites

iti trebuie cutie GM A5S390R. A fost prezenta pe mai multe modele, inclusiv pe e39 cateva motorizari, 525i,530i, 525D, 325i, 330i, inclusiv pe X5 3.0i, dar bineinteles depinde si de anul de fabricatie, masina de pe care o iei trebuie sa fie dupa 2000. A fost chiar si pe 318i cu motoare n42..

Cutia asta e cam pe toate drumurile, nu ar trebui sa ai probleme in a gasi una.

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

iti trebuie cutie GM A5S390R. A fost prezenta pe mai multe modele, inclusiv pe e39 cateva motorizari, 525i,530i, 525D, 325i, 330i, inclusiv pe X5 3.0i, dar bineinteles depinde si de anul de fabricatie, masina de pe care o iei trebuie sa fie dupa 2000. A fost chiar si pe 318i cu motoare n42..

Cutia asta e cam pe toate drumurile, nu ar trebui sa ai probleme in a gasi una.

 

 

k ms mult pt raspuns codul asta care mi-lai dat u a5s390r de unde il iau la mine pe cutie este o eticheta verde pe care e scris un cod ceva ce incepe cu 8.

daca iti dau codurile de p ambele cutii imi poti zice sigur daca se potriveste.

ce altcva mai tre sa fac daca shimb cutia resoftare schimbare calc etc ??

ms mult pt raspuns

Link to comment
Share on other sites

nu trebuie sa schimbi cutia ptr niste probleme..incearca sa le remediezi! ce simptome are?

 

pai are momente cand vibraza toata masina cam aceasi vibratie ca si atunci knd calci linia coninua ( aceea de este in relief )de schimbat mi-se par ca a inceput sa si smuceasca putin....la inceput trepidatia aia aparea foarte rar ...o data pe zi si daca nu stiai ce e era,.....era insesizabila acum....face destul de des si atunci cand vibreaza scade si turatia cu cateva sute de ture (2 -3)

am mai gasit un singur user cu o problema asemanatoare daca nu identica cu a mea si nici el nu i-a dt de cap .

stiu sigur ca este din cutie pt ca am exclus toate variantele....

si era sa uita ultimul de drum catre bucuresti (eu sut din craova) am condus mai sportiv ( accelerari mai bruste iar pe autostrada am tinut-o pe la 200 ) la intoarcere mi-a aparut eraore la cutie acolo langa D a aparut rotita zimtata cu semnu mirarii in interior si cutia a ramas in treapta a 4 am mers asa pana aks ( era noapte si nu m-a incurcat nimik ) am sunt un prieten cu testerul si direct la el m-am oprit aveam ceva eroare pe vteza a 5-a , a sterso si acum merge ca inainte trepideaza si asa mai departe....

am gasit un prieten cu un 525 d de anglia pe care oricum vrea sa il vanda si mi-a zis sa ma interesz daca se poriveste cutia lui cu a mea si si daca da sa ma apuc sa le schimb:)

Link to comment
Share on other sites

Clar! Nu ai ulei in cutie suficient! Cutia schimba vitezele pe presiune de ulei! Smunceste,nu merge cum trebuie datorita uleiului uzat,insuficient ori ca e prea uzat si nu face o presiune suficienta in convertizor! Poti verifica daca ai ulei pe la busonul de nivel din lateralul cutiei! Mergi la mecanic si pune-l sa stearga murdaria si sa vezi pe unde pierzi...pe la semering,pe la baia de ulei,ĂŽmbinari,etc!! Poate ai noroc si nu ai mers cu ea fara ulei si nu ai gripat nimic in ea! Iti recomand sa schimbi uleiul din cutie aprox 6-8 l si filtrul de ulei din cutie si vei vedea ca masina va fi ca noua ..asta in cazul in care nu ai facut ce am scris mai sus! Bafta! Sa ne tii la curent!!

 

Scuze daca am scris uzat si cutie repetativ:) dar am raspuns dupa telefon!

P.S nu cred ca trebuie sa schimbi cutia ptr o problema minora...verifica nivelul uleiului ,remediaza problema pe unde pierzi si daca nu ai pierdut mult( nu ai balta de ulei sub masina) schimba-l ...la tine merge un ATF ,schimba si filtrul de ulei si cred ca ai sanse de 90% sa mearga bine din simptomele care le-ai prezentat

Link to comment
Share on other sites

ms mult pt raspuns

acum partea proasta e ca in 3 locuri am intrebat ce ulei tre sa iau si am primit 3 raspunsuri diferite .....

am codul cutiei scris pe o hartie in masina o sa il scriu maine aici astept si parerile voastre

ms mult inca odata sper sa fie o rezolvare asa simpla

n.b.

Link to comment
Share on other sites

ms mult pt raspuns

acum partea proasta e ca in 3 locuri am intrebat ce ulei tre sa iau si am primit 3 raspunsuri diferite .....

am codul cutiei scris pe o hartie in masina o sa il scriu maine aici astept si parerile voastre

ms mult inca odata sper sa fie o rezolvare asa simpla

n.b.

 

mergi cu certificatul masinii la un magazin de piese auto si o sa-ti recomande ei ce ulei trebuie! sau pune ultimile 7 nr ale seriei de sasiu si iti zic eu! pe cutie scrie ce ulei trebuie sa folosesti..e o eticheta galbena!

Link to comment
Share on other sites

mergi cu certificatul masinii la un magazin de piese auto si o sa-ti recomande ei ce ulei trebuie! sau pune ultimile 7 nr ale seriei de sasiu si iti zic eu! pe cutie scrie ce ulei trebuie sa folosesti..e o eticheta galbena!

 

pe cutie este o eticheta verde

uite si ultimile 7 caractere cj34159

Link to comment
Share on other sites

Aoleooo! Ti-as spune treaba aia cu "citeste cartea masinii" dar in limbaj mai colorat; nu-ti spun deocamdata. Du-te la un service BMW sa-ti schimbe uleiul si filtrul la cutie. Te costa 700 lei. Si dispar problemele. Iar cand iti mai apare eroare la cutie, tragi frumos pe dreapta, opresti motorul, pornesti dupa 30 secunde si gata, dispare. Daca mergi cu ea asa, o strici iar din ce am citit ti-ai cam batut joc. Totusi s-ar putea sa ai noroc: cutiile astea daca nu sunt lovite sunt cam indestructibile.

Si citeste si tu manualul de utilizare.

Link to comment
Share on other sites

Bogdan acelasi lucru i l-am sugerat si eu dar se pare ca ne racim gura degeaba!!

Robertyno....ai mai avut masini pana acum? Daca gasesti balta de ulei sub ea,vezi baia murdara de ulei e logic ca ai pierdut ulei iar cutia nu mai merge in parametri....ti-am explicat detaliat in mesajul de mai sus principiul de functionare al unei cutii! Vad ca tu pierzi timp pe forum in loc sa mergi la un mecanic sa vada pe unde pierzi si apoi sa schimbi uleiul! Ti-a zis si Bogdan costurile!! Apropos...cand cumperi o masina sh te interesezi de istoric si apoi schimbi consumabilele..,,nu te culci" pe cealalta ureche ca le-a schimbat fostul proprietar!

 

Ca fapt divers...nici seria de sasiu nu stii sa o dai corecta:)))

Ti-as recomanda o Solenza :)) ai costuri mai mici de intretinere ...iar daca vrei sa te uiti la joja din cand in cand e bine,daca nu tot aia e! Bafta!!

Link to comment
Share on other sites

am intrat pe acest forum pentru a obtine ajutor nu pt a ma lua uni la baza daca deviati de la subiect va rog sa va abtineti si nu mai postati

m=am saturat sa stau prin serviceuri sa imi zica unu si altu ca e grupu ca e flansa sau alte ideii pana acum la majoritatea problelmelor pe care le-am avut am gasit rezolvare aici nu mai am incredere in mecanici sa isi dea fiecare cu parerea

nu am balta de ulei sub masina doar ca am observat ca baia e putin unsuroasa / am verificat si ueiul .e la nivel si arata destul de bine o sa il schimb oricum weekndu asta si sa vad cum fac sa scot cat mai mult

Link to comment
Share on other sites

am intrat pe acest forum pentru a obtine ajutor nu pt a ma lua uni la baza daca deviati de la subiect va rog sa va abtineti si nu mai postati

m=am saturat sa stau prin serviceuri sa imi zica unu si altu ca e grupu ca e flansa sau alte ideii pana acum la majoritatea problelmelor pe care le-am avut am gasit rezolvare aici nu mai am incredere in mecanici sa isi dea fiecare cu parerea

nu am balta de ulei sub masina doar ca am observat ca baia e putin unsuroasa / am verificat si ueiul .e la nivel si arata destul de bine o sa il schimb oricum weekndu asta si sa vad cum fac sa scot cat mai mult

 

tare asta cu flansa, grupul, etcgoodjob.gif

atat eu cat si

bogdan-cta am fost destul de expliciti ...si am incercat sa ne facem intelesi...de ce o tii pe a ta? Ti-am spus in felul urmator: urca masina pe un elevator sau pe un canal , dai scutul jos, stergi locul unsuros, il degresezi si vezi pe unde ai pierderi...pierderea nu e din senin.. schimbi uleiul, filtrul si bagi ulei pana la nivel iar masina va merge perfect! undeva te contrazici...cum ai verificat tu nivelul si de unde ai tras concluzia ca arata destul de bine? zi-mi si mie poate invat ceva nou! ti-am cerut ultimile 7 din seria de sasiu( o gasesti pe certificat...e lungaaaaaaaaa) nu seria cutiei sa iti pot spune ce fel de ulei poti baga! oricum trebuie sa apelezi la un service pentru ca acel ulei se baga sub presiune in cutie iar tu acasa nu vei avea cu ce sa-l bagi! 2 la mana nu ai ,, cum sa vezi sa scoti cat mai mult,, pentru ca nu ti se va goli tot uleiul din cutie ci vei scoate 50% -60% din cantitate! Sfatul meu e sa mergi la un mecanic bun( adevarul e ca sunt si multi cretini care isi spun mecanici) sa iti faca el toata operatiunea!

Link to comment
Share on other sites

tare asta cu flansa, grupul, etcgoodjob.gif

atat eu cat si

bogdan-cta am fost destul de expliciti ...si am incercat sa ne facem intelesi...de ce o tii pe a ta? Ti-am spus in felul urmator: urca masina pe un elevator sau pe un canal , dai scutul jos, stergi locul unsuros, il degresezi si vezi pe unde ai pierderi...pierderea nu e din senin.. schimbi uleiul, filtrul si bagi ulei pana la nivel iar masina va merge perfect! undeva te contrazici...cum ai verificat tu nivelul si de unde ai tras concluzia ca arata destul de bine? zi-mi si mie poate invat ceva nou! ti-am cerut ultimile 7 din seria de sasiu( o gasesti pe certificat...e lungaaaaaaaaa) nu seria cutiei sa iti pot spune ce fel de ulei poti baga! oricum trebuie sa apelezi la un service pentru ca acel ulei se baga sub presiune in cutie iar tu acasa nu vei avea cu ce sa-l bagi! 2 la mana nu ai ,, cum sa vezi sa scoti cat mai mult,, pentru ca nu ti se va goli tot uleiul din cutie ci vei scoate 50% -60% din cantitate! Sfatul meu e sa mergi la un mecanic bun( adevarul e ca sunt si multi cretini care isi spun mecanici) sa iti faca el toata operatiunea!

 

exact asta am facut am fost la mecanic si mi-a sters toata zona unsuroasa el a desfacut un surub undeva in lateral si a zis ca uleiul este la nivel si tot el a zis ca arata bine uleiul pt ca a iontalnit altele care aveau alta culoare si miroseau a ars sper sa rezolv problema cu schimbatul uleiului..iar in legatura cu ultimele 7 caractere ce e cu ele ca tot nu inteleg ?ti-leam dat mai sus

tot mecanicul a zis ca o sa incerce sa scoatacat mai mult ulei cu nu stiu ce pompa pt ca o mare parte din ulei e in convertizor .

p.s . asta e singurul mecanic care mi-se pare ca are habar de ceea ce face

Edited by Roberttyno
Link to comment
Share on other sites

tare asta cu flansa, grupul, etcgoodjob.gif

atat eu cat si

bogdan-cta am fost destul de expliciti ...si am incercat sa ne facem intelesi...de ce o tii pe a ta? Ti-am spus in felul urmator: urca masina pe un elevator sau pe un canal , dai scutul jos, stergi locul unsuros, il degresezi si vezi pe unde ai pierderi...pierderea nu e din senin.. schimbi uleiul, filtrul si bagi ulei pana la nivel iar masina va merge perfect! undeva te contrazici...cum ai verificat tu nivelul si de unde ai tras concluzia ca arata destul de bine? zi-mi si mie poate invat ceva nou! ti-am cerut ultimile 7 din seria de sasiu( o gasesti pe certificat...e lungaaaaaaaaa) nu seria cutiei sa iti pot spune ce fel de ulei poti baga! oricum trebuie sa apelezi la un service pentru ca acel ulei se baga sub presiune in cutie iar tu acasa nu vei avea cu ce sa-l bagi! 2 la mana nu ai ,, cum sa vezi sa scoti cat mai mult,, pentru ca nu ti se va goli tot uleiul din cutie ci vei scoate 50% -60% din cantitate! Sfatul meu e sa mergi la un mecanic bun( adevarul e ca sunt si multi cretini care isi spun mecanici) sa iti faca el toata operatiunea!

 

 

sa nu imi spui ca u ai crezut ca cj34159 sunt ultimile 7 caractere din seria de pe cutie ???

Link to comment
Share on other sites

Roberttyno, nu te ia nimeni la baza, nici eu, nici expensivemann, nimeni. Trebuie insa sa stii ca unii dintre noi, cei de pe forum, suntem ceva mai experimentati si mai familiarizati cu denumirile si problemele, iar unele lucruri care pentru noi par simple si aproape ca nu le dam atentie, pentru cineva care nu stie despre ce este vorba devine o problema majora. Ca sa lamurim problema cu seria care sa stii ca ajuta foarte mult, mai ales pe real oem, sau bmw fans sau info, DKU, etc, este cea din talon unde scrie serie sasiu si importante sunt ultimile 7, care arata sub forma "FM39824" sau "ST44659"; cu astea, cei de aici pot identifica usor masina ta, si crede-ma ca sunt membrii care au acces in bazele de date bmw si te pot ajuta in mod real cu un sfat sau o parere corecta. Mai ai in vedere ca sunt mecanici care lucreaza la bmw si sunt pe forum, samd. Sigur, nu orice parere este buna, dar daca te uiti la profilul utilizatorului iti dai seama simplu daca e credibil sau nu. Revenind la problema ta: este adevarat ca nivelul uleiului in cutie se verifica din lateral, de unde spuneai si tu. Daca ti s-a spus ca este ok, verifica furtunele de comanda de la cutie, cele care merg la un mic radiator montat sub radiatorul de racire al motorului si vezi daca cuplele sunt curate; se poate daca nu, sa piarda presiune pe acolo si atunci nu e in regula. Raman insa la parerea mea: du-te la BMW si cere o diagnoza: ei pot citi calculatorul cutiei si-ti spun exact ce are. Mai ales ca nu ai N-ul, adica cel de 150CP si ala are muuult mai multi parametri de citire pe bord computer. Crede-ma, in final dupa ce o sa cheltui o gramada pe la te miri cine, tot acolo ajungi.
Link to comment
Share on other sites

Roberttyno, nu te ia nimeni la baza, nici eu, nici expensivemann, nimeni. Trebuie insa sa stii ca unii dintre noi, cei de pe forum, suntem ceva mai experimentati si mai familiarizati cu denumirile si problemele, iar unele lucruri care pentru noi par simple si aproape ca nu le dam atentie, pentru cineva care nu stie despre ce este vorba devine o problema majora. Ca sa lamurim problema cu seria care sa stii ca ajuta foarte mult, mai ales pe real oem, sau bmw fans sau info, DKU, etc, este cea din talon unde scrie serie sasiu si importante sunt ultimile 7, care arata sub forma "FM39824" sau "ST44659"; cu astea, cei de aici pot identifica usor masina ta, si crede-ma ca sunt membrii care au acces in bazele de date bmw si te pot ajuta in mod real cu un sfat sau o parere corecta. Mai ai in vedere ca sunt mecanici care lucreaza la bmw si sunt pe forum, samd. Sigur, nu orice parere este buna, dar daca te uiti la profilul utilizatorului iti dai seama simplu daca e credibil sau nu. Revenind la problema ta: este adevarat ca nivelul uleiului in cutie se verifica din lateral, de unde spuneai si tu. Daca ti s-a spus ca este ok, verifica furtunele de comanda de la cutie, cele care merg la un mic radiator montat sub radiatorul de racire al motorului si vezi daca cuplele sunt curate; se poate daca nu, sa piarda presiune pe acolo si atunci nu e in regula. Raman insa la parerea mea: du-te la BMW si cere o diagnoza: ei pot citi calculatorul cutiei si-ti spun exact ce are. Mai ales ca nu ai N-ul, adica cel de 150CP si ala are muuult mai multi parametri de citire pe bord computer. Crede-ma, in final dupa ce o sa cheltui o gramada pe la te miri cine, tot acolo ajungi.

deja am programat schimbul de ulei o sa revin cu informatii dupa (o sa fac si niste poze) si o sa le zic la mecanici sa verifice si furtunele despre care mi-ai zis ms mult pt sfat

cum adica nu am N-ul ( sper sa nu razi de mine da nu stiu ce e ala )

pana acum am avut 3 e46 (2 automate /toate facelift) nu am avut probleme cu cutia la nici unul la toate ultimele 7 caractere incepeau cu CJ .....si nici acum nu inteleg de ce zicea expresivemann ca nu stiu sa ii dau ultimele 7 caractere

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.