Jump to content

temperatura apa motor


Recommended Posts

am si eu o problema cu cresterea temperaturii lichidului de racire a motorului (apa din motor). mai exact , dupa 20 de minute de mers prin bucuresti(semafoare trafic) la o temeratura de aprox. 7-10 grade cu +(cat au fost in bucuresti zilele astea) acul la temperatura apei abia trece de zona albastara, sa zic ca ajunge pe la maxim 40 grade, ceea ce nu e normal si oricat as merge prin oras nu ajunge la 90 de grade oricat de sportiv as conduce.in afara orasului costat ca temperatura apei scade pe la 40 de grade , asta in cazul in care pana la iesirea din oras sa zic ca a ajuns pe la 60 de grade. logic, am banuit ca a ramas termostatul lichdului de racire blocat pe pozitia deschis si l-am schimbat cu unul nou. nu am rezolvat mai nimic, daca sa zic ca observ o crestere a temperaturii mai repede , dar pana pe la 45 50 de grade si ramane acolo. ma mai poate ajuta cineva cu vreo opinie sau poate cineva a avut aceiasi problema? multumesc anticipat celor care imi vor raspunde la acest topic.
Link to comment
Share on other sites

am si eu o problema cu cresterea temperaturii lichidului de racire a motorului (apa din motor). mai exact , dupa 20 de minute de mers prin bucuresti(semafoare trafic) la o temeratura de aprox. 7-10 grade cu +(cat au fost in bucuresti zilele astea) acul la temperatura apei abia trece de zona albastara, sa zic ca ajunge pe la maxim 40 grade, ceea ce nu e normal si oricat as merge prin oras nu ajunge la 90 de grade oricat de sportiv as conduce.in afara orasului costat ca temperatura apei scade pe la 40 de grade , asta in cazul in care pana la iesirea din oras sa zic ca a ajuns pe la 60 de grade. logic, am banuit ca a ramas termostatul lichdului de racire blocat pe pozitia deschis si l-am schimbat cu unul nou. nu am rezolvat mai nimic, daca sa zic ca observ o crestere a temperaturii mai repede , dar pana pe la 45 50 de grade si ramane acolo. ma mai poate ajuta cineva cu vreo opinie sau poate cineva a avut aceiasi problema? multumesc anticipat celor care imi vor raspunde la acest topic.

ai verificat la motor temperatura furtunurilor de apa,daca sunt incinse si nu poti sa pui mana pe ele atunci ai ceasul defect, daca sunt decat caldute dupa ce ai condus mai sportiv, atunci e termostatul chiar daca l-ai schimbat cu unul nou,poate fii o coincidenta ciudata

Edited by sebilica 73
Link to comment
Share on other sites

SĂŁ ĂŽnțeleg cĂŁ este o problemĂŁ comunĂŁ la e39 ?

 

Aceeasi problemĂŁ o aveam și eu, dar dupa ce am montat un nou termostat și-a revenit cat de cat, urca mai repede dar nu asa cum ar trebuii, in special cand urc 'in predeal de ex' ĂŽmi stĂŁ apa puțin mai jos de jumĂŁtate si nici nu bagĂŁ caldurĂŁ !

 

Are cineva un cod pentru al doilea termostat ?

 

Mai nou ĂŽmi pierde lichid pe undneva si nu imi dau seama pe unde !

Link to comment
Share on other sites

Imi cer mii de scuze, masina e 520d an 2000, 100kw/136cp motor M47( bv max83 si srb-alex). Si ca sa raspund la ce ati spus voi, da, masina baga caldura asa cum trebuie, parca un pic mai repede acum de cand am schimbat termostatul lichidului de racire, dar nu pot sa garantez pentru ca abia acum am inceput folosesc caldura anul acesta si e posibil sa fie o senzatie inselatoare. Am pus si mana pe furtunele de apa si am constatat ca furtunul din partea dreapta sus(cum te uiti la motor din fata catre spatele masinii)este fierbinte , iar cel din partea stanga jos este cu mult mai rece decat primul, concluzia mea e ca termostatul lichidului de racire functioneaza corect(inchide/deschide). Am facut aerisirea instalatiei pe cele doua guri de aerisire( oricum asta stiu ca nu are legatura cu temperatura scazut ci se ia in calcul arisirea atunci cand iti fierbe apa). Mai spunea gelu_bmw ceva de termostatul egr, dar eu am o retinere in privinta acestuia. Nu vad care ar fi legatura , poate imi poate explica cineva pls,no ofense!
Link to comment
Share on other sites

si acum , dupa ce ai schimbat acest termostat egr , cum e cu temperatura ? creste mai repede?

 

Eu l-am desfacut azi.. Bate vantul prin el dacĂŁ sufli, si motorul se incalzea greu , si se acul de la temperatura scĂŁdea la sfert..

si acum , dupa ce ai schimbat acest termostat egr , cum e cu temperatura ? creste mai repede?

Link to comment
Share on other sites

si acum , dupa ce ai schimbat acest termostat egr , cum e cu temperatura ? creste mai repede?

 

 

si acum , dupa ce ai schimbat acest termostat egr , cum e cu temperatura ? creste mai repede?

Numai luni ĂŽți pot spune , ca luni ajunge comanda si il montez, azi numa am vrut sa il verific.. Nu cred ca e normal sa sufli prin el si sa treacĂŁ ușor aerul.. Cred ca e defect

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.