Jump to content

Probleme pornire dimineata e34


Recommended Posts

Salutari tuturor,la venirea anotimpului rece am inceput sa observ o schimbare in comportamentul masinii mele,un bmw e34 m50b25.La prima pornire dimineata porneste la sfert de cheie insa relantiul da sa moara,mai ales daca incerc sa plec imediat cu ea de pe loc,trebuie sa o turez mai tare altfel moare in mers.pe langa asta,pana se ridica acul de temperatura peste zona albastra nu merge tinuta acceleratia constant la o viteza pt ca incepe sa intre in frana de motor,merge doar calcata.dupa zona albastra de pe ceasul de temperatura merge bine...vre-o idee?pe tester nu da nimic.am carsoft si nu arata nici o eroare.multumesc
Link to comment
Share on other sites

Salutari tuturor,la venirea anotimpului rece am inceput sa observ o schimbare in comportamentul masinii mele,un bmw e34 m50b25.La prima pornire dimineata porneste la sfert de cheie insa relantiul da sa moara,mai ales daca incerc sa plec imediat cu ea de pe loc,trebuie sa o turez mai tare altfel moare in mers.pe langa asta,pana se ridica acul de temperatura peste zona albastra nu merge tinuta acceleratia constant la o viteza pt ca incepe sa intre in frana de motor,merge doar calcata.dupa zona albastra de pe ceasul de temperatura merge bine...vre-o idee?pe tester nu da nimic.am carsoft si nu arata nici o eroare.multumesc

 

debitmetru e bun ?

dau si eu cu parerea...

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

salut,debitmetrul nu da eroare,iar cand il scot din mufa trepideaza si merge mai prost.masina in general merge foarte bine,exceptand dimineata pana ajunge acul la prima linie.voi incepe atunci prin a schimba bujiile care au vre-o 20000km.erau bosch cu 4 elementi,bobinele sunt ok schimbate de curand dar problema a persistat.Am verificat acel senzor de temperatura pentru calculator prin metoda ohm din manual,iar valorile erau apropiate.ma mai gandesc doar la regulatorul de ralanti,bujii sau debitmetru.

Ciudat e ca in carsoft nu imi da nici o eroare,desi l-am bagat la prima pornire,chiar cand facea urat..

Link to comment
Share on other sites

salut,debitmetrul nu da eroare,iar cand il scot din mufa trepideaza si merge mai prost.masina in general merge foarte bine,exceptand dimineata pana ajunge acul la prima linie.voi incepe atunci prin a schimba bujiile care au vre-o 20000km.erau bosch cu 4 elementi,bobinele sunt ok schimbate de curand dar problema a persistat.Am verificat acel senzor de temperatura pentru calculator prin metoda ohm din manual,iar valorile erau apropiate.ma mai gandesc doar la regulatorul de ralanti,bujii sau debitmetru.

Ciudat e ca in carsoft nu imi da nici o eroare,desi l-am bagat la prima pornire,chiar cand facea urat..

 

 

Acelasi simptom pentru e34.

La pornire la rece abia mergea, murea motorul , dupa care se incalzea functiona bine. (atentie nu trepida)

Am avut , pana intr-o zi cand i-a venit sfarsitul , intr-o zi friguroasa.

 

cauza ? Pompa de benzina.

Si culmea cand se incalzea masina ducea pana 6500 rpm fara probleme.

 

Am scos pompa de benzina , alimentat-o la 12v, mergea struna, am reconectat-o si nu invartea .Si tot asa ba mergea, ba se bloca .

 

 

 

 

Se comporta ca si cum nu s-ar alimenta ?

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

e chestia ca merge daca ii calc acceleratia chiar si rece,doar ca daca o tin constant la 60 la ora in a 3-a sa zicem da sa intre in frana de motor si da in nas oarecum..stie cineva..daca scot mufa de la debitmetru in timp ce merge motorul cum trebuie sa se comporte daca debitmetrul e bun? Edited by cata precup
Link to comment
Share on other sites

e chestia ca merge daca ii calc acceleratia chiar si rece,doar ca daca o tin constant la 60 la ora in a 3-a sa zicem da sa intre in frana de motor si da in nas oarecum..

 

Pai asa o tineam si eu din acceleratie la pornire.

 

Ai putea testa presiunea in rampa de benzina daca e buna la un service.

 

Dupa care poti sa te gandesti la amestec.

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

Cu mufa de la debitmetru scoasa de tot merge destul de bine comparativ cu felul in care merge cu el defect, singurul lucru notabil este ca scade mai greu turatia si ramane mai turata cateodata.

Si eu am un simptom similar, la pornire se tureaza pana pe la 1300 si dupa scade odata turatia pana la 500rpm, apoi se stabilizeaza, dar nu face mereu; mai am si un tremurat la relanti cand se incalzeste, suspectez si sonda lambda, nu ar strica sa incerci cu o alta sonda daca ai de unde.

Link to comment
Share on other sites

mersi pt post,azi am testat debitmetrul si se comporta asa cum ai zis tu,la oprire dupa 3 sau 4 secunde firul devine incandescent deci functioneaza normal,am scos sonda de temperatura lichid racire si am testat-o cu un termometru,se pare ca da valorile bune,sonda lambda e deconectata,deci a mai ramas un singur senzor posibil ..cel de la clapeta acceleratie.dupa ce am deconectat senzorul de la clapeta motorul s-a ridicat in ture pe la 900-950 cum e normal cand e rece,apoi dupa ce s-a incalzit a coborat la 750-800.intr-adevar ca mergand fara acel senzor de la clapeta conectat am simtit ca nu mai raspunde asa de bine la pedala de acceleratie dar s-a rezolvat problema cu socul electronic.voi mai incerca si dimineata tot cu mufa de la senzorul clapeta scoasa...se pare ca el ar fi problema
Link to comment
Share on other sites

mersi pt post,azi am testat debitmetrul si se comporta asa cum ai zis tu,la oprire dupa 3 sau 4 secunde firul devine incandescent deci functioneaza normal,am scos sonda de temperatura lichid racire si am testat-o cu un termometru,se pare ca da valorile bune,sonda lambda e deconectata,deci a mai ramas un singur senzor posibil ..cel de la clapeta acceleratie.dupa ce am deconectat senzorul de la clapeta motorul s-a ridicat in ture pe la 900-950 cum e normal cand e rece,apoi dupa ce s-a incalzit a coborat la 750-800.intr-adevar ca mergand fara acel senzor de la clapeta conectat am simtit ca nu mai raspunde asa de bine la pedala de acceleratie dar s-a rezolvat problema cu socul electronic.voi mai incerca si dimineata tot cu mufa de la senzorul clapeta scoasa...se pare ca el ar fi problema

 

Debitmetrul tau este hot-film, se incinge la oprire ca sa se curete. Dar asta nu cred ca garanteaza ca e bun ,cel mai bine incerci cu altul.

 

Pentru senzor clapeta ai o plaja de rezistenta , acea plaja este specificata in autodata, si iti arata si pinii .Ai putea testa la fel si pentru el.

Stiu ca trebuie ca rezistenta sa se modifice treptat , este un potentiometru. Misti clapeta , de la min la max.

 

da..mersi pt sfat o sa schimb bujiile si o sa testez presiunea in rampa parca 3 bar trebuie sa aiba?

 

nu stiu , scrie in autodata cred, la M60 era 3.5 bar.

Cauta dupa Pressure Regulator pentru motorul tau . Pentru el se da o valoare , care trebuie tinuta in rampa constant

Edited by ak_47
Link to comment
Share on other sites

de-asta am intrebat cum trebuie sa se comporte debitmetrul bun daca il scoti din mufa..asa se comporta si al meu,o sa testez si cu altul,problema e ca face asa numai la prima pornire si nu sunt multe teste pe care le poti face intr-o zi.senzorul acela de la clapeta poate fi masurat intr-adevar insa eu am m50-ul cu senzorul sub galeria de admisie nu in lateral.trebuie sa il scot de tot de acolo dand jos tot ansamblul clapeta.voi face si asta in weekend.am gasit in bentley ca pompa trebuie sa scoala 875ml in 30 secunde de actionare,o voi testa tot in weekend.in rest sunt foarte nemultumit de mecanicii din romania care toti te trimit sa iei fel de fel de piese..
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.