Jump to content

Colegul noname! a plecat dintre noi


Calin

Recommended Posts

dar toata lumea are un hooby, un viciu, care oricat il costa...daca acel lucru ii face placere nu renunta la el...

asa la mine...ii masina asta...

lucrand in comert, cu oameni zilnic, cateodata sunt terminat cu nervii, te suna fel si fel de oameni... comercializand si anvelope second hand, nu doar noi, cateodata imi vine sa fug in lume, cand aud ce oameni dificili exista pe lumea asta, si cu niste pretentii de raman socat...

si atunci asta ii relaxarea mea...

poate sa fie o saptamana extraordinar de grea, sa fi lucrat nonstop etc...

dar duminica, cand ma urc in ea...si merg pana la tm, sau budapesta sa zic intr-o plimbare.....chiar uit de tot

uit de tot stresul acumulat in acea sapt, uit ca bucsele au costat 2700euro, uit ca impozitu este peste 50 de mil....uiti de tot...si nimic nu mai conteaza :)

si luni o poti lua de la capat...

 

 

Asta zicea in topicul cu Porsche care apropo e 993 targa nu Boxster cum au zis la tv.Pacat ca tocmai pasiunea l-a nenorocit.

Edited by bitz
Link to comment
Share on other sites

Am facut si un mic filmuletz cu respectiva curba, care nu e periculoasa chiar deloc.

 

el intra sau iesea din sambateni? daca avea curba la dreapta, pe contrasens si coloana, nu cred a vazut nimic pana cand...

 

ifx, on 24 May 2011 - 18:20, said:

 

Frumoasa, frumoasa!

Sa o stapanesti sanatos si multi km fara incidente.

PS: Totusi ai grija ca astea tind sa atenteze la viata proprietarilor!

Doar un zvon, nimic concret

 

 

 

am auzit si eu zvonul asta

imi amintesc prima zi cand am iesit cu ea

 

 

doamne, asta parca a sunat ca un wakeup call, din partea doamnei cu coasa...sinistru :o

Edited by max83
Link to comment
Share on other sites

Nici nu mai conteaza. Oricum, din ce am inteles, a derapat, posibil sa se fi repliat si atunci sa-i fuga spatele, intorcandu-l si aruncandu-l cu partea dreapta in Opel. E foarte posbil ca depasirea sa-i fi reusit dar sa piarda controlul o data revenit pe banda lui, in curba. Probabil a avut curba la stanga el. Edited by KIP
Link to comment
Share on other sites

era in curba la dreapta (iesea din curba app), si a intrat in opel cu partea dreapta/pasager...din ce reiese din poze.

 

eu cred ca a vrut sa evite prin stanga, dar cu niste borduri de 40 cm....ma intreb care e scopul alora acolo? ar fi putut face manevra de evitare in stanga si se duce pe camp, sine de tramvai sau ce era acolo....

 

http://www.aradon.ro/galerie/1546615-11

Edited by max83
Link to comment
Share on other sites

Curba incepe pe la secunda 45, nu am putut merge mai incet ca in spate aveam coloana si as fi incurcat pe ceilalti. Am intrat in curba cu aprox 110-120 km/ora. Locul impactului e in stanga se vede pe camp ceva macara care ridica resturi din masina. Am filmat exact traseul pe care la facut si Robi, dinspre Arad spre Sambateni.

Desi aparent curba nu pare periculoasa a facut zeci de victime.

Acum 4 sau 5 ani au murit 4 baieti din orasul Lipova, toti de o varsta cu mine care mergeau la servici. Un Opel Vectra A intrat sub un camion. Nu m-am dus deoarece unul din morti era o ruda indepartata cu mine si nu am vrut sa merg. Toti cu familii.

Acum 7 ani au pierit 5 baieti cu varste intre 18 si 30 ani, au intrat cu o Dacie sub un TIR pana la puntea spate (mai exact s-au oprit in diferebtialul camionului). Am fost de fata cand au scos dacia de sub camion.

Si foarte multi altii care nu-i cunosc, vad doar flori puse la crucile lor.

 

http://www.youtube.com/watch?v=SR18P3LAo64

Link to comment
Share on other sites

Asa e. Acum am vazut si eu ca iesea din curba la dreapta. Ar fi trebuit sa fie pe o traiectorie buna masina venind de pe banda 2 pe banda 1 la iesirea dintr-o curba la dreapta. Cine stie ce s-o fi intamplat de s-a intors de-a latul asa de ciudat, spre stanga. :(
Link to comment
Share on other sites

curba e destul de lejera, chiar si fiind pe contrasens, si coloana pe dreapta cred ca se vad luminile unei masini venind din sensul opus...dar poate avand 200 timpul de reactie scade extrm de mult.

 

nu il disculp in nici un fel, dar dupa mine parapetii aia acolo nu au ce cauta...in cazul in care se intampla un astfel de incident, mai bine te duci pe camp, mai bine risti se iei un stalp, decat direct intr-o masina...mai ales ca se stie ca e o curba care inghite vieti pe banda.

 

le: facand o comparatie exagerata, am citit topicul lui romulus, cu incidentul din care a scapat din fericire, unde rares_cj a prezentat o situatie cum a scapat prin urechile acului :in curba, o duba era pe contrasens, paralela cu un autocar, iar el mergea regulamentar din sens opus, si au trecut toti trei in acelasi timp unii pe langa altii, pe dreapta mai fiind spatiu de apx 1m, indeajuns incat sa poata evita duba care venea mortal inspre el. daca erau si acolo borduri de 40cm la marginea asfaltului?

 

dua mine ar trebui scoase idioteniile alea d'acolo, nu sunt case pe margine, nu e nimic, si nu stiu cat de des trec tramvaie p'acolo...

Edited by max83
Link to comment
Share on other sites

Cine poate stii ce s-a intamplat cu exactitate ?

 

Oricum, nu cred ca bordura a cauzat decesul. Masina s-a rupt in bucati la impactul cu Opel-ul. Dar, poate ca a incercat sa evite impactul cu Opelul iesind prin stanga si din cauza ca a intrat cu fata in bordura sa-l fi intors si sa-l arunce de-a latul in fata Opel-ului.

 

Variante si supozitii sunt o gramada. Cel mai important e sa reprezinte o lectie pentru cei care citesc despre accident. Viteza ucide, asta e clar.

Edited by KIP
Link to comment
Share on other sites

Cine poate stii ce s-a intamplat cu exactitate ?

 

Oricum, nu cred ca bordura a cauzat decesul. Masina s-a rupt in bucati la impactul cu Opel-ul. Dar, poate ca a incercat sa evite impactul cu Opelul iesind prin stanga si din cauza ca a intrat cu fata in bordura sa-l fi intors si sa-l arunce de-a latul in fata Opel-ului.

 

Variante si supozitii sunt o gramada. Cel mai important e sa reprezinte o lectie pentru cei care citesc despre accident. Viteza ucide, asta e clar.

 

+1 ai mare dreptate. in plan general, asa e. :thumbsup:

 

in cazul strict de fata, in cazul acelei curbe, sunt de parerea ca nu poti preveni de tot genul asta de accidente, dar cred ca ar exista mai multe sanse de prevenire prin scoaterea prostiilor alora de pe margini.

 

nu vad rosul lor...eu sunt sigur ca a vrut sa evite in stanga.

 

@blondyna

 

cred/sper ca te referi la o poza cu el in viata.vezi ca e una cu vreo 3 pagini mai in urma, si un scurt filmulet cuu vreo 4-5 pagini in urma.

 

PS: vezi ca azi si maine e priveghi la el in Gradiste, iar luni e inmormantarea. :thumbsup:

Edited by max83
Link to comment
Share on other sites

In filmul postat de Calin se vede clar unde incepe linia continua si unde e masina care ridica resturile... distanta f mare. A depasit in curba, cu viteza f mare, calcand linia continua.

Cauza acestui accident = nerespectarea regulilor de circulatie.

 

Huidu a depasit calcand linia continua si a omorat 3 oameni nevinovati.

Acest baiat a depasit calcand linia continua si a lovit alta masina care circula regulamentar. Din fericire pentru ocupantii acesteia, impactul le-a fost favorabil lor in acest caz.

 

Cred ca tot ce se putea spune s-a cam spus si trebuiesc trase niste concluzii de aici... Codul rutier, cu bune si rele, nu e facut degeaba. Daca tii la viata ta, ar trebui sa nu depasesti in curba niciodata.

 

Dumnezeu sa il odihneasca!

Link to comment
Share on other sites

@GABI BMW 3

respect total din partea mea pentru gestul de a depune o corana de flori din partea BMWCLUB.RO pentru un coleg plecat prematur dintre noi

 

si eu as fi dorit sa contribui la un ultim omagiu pentru un coleg

sper sa nu mai avem parte de astfel de "stiri" EVER

 

pacat ca s-a sfarsit povestea lui la doar 22 de ani :(

prea multa adrelanina .... :(

Edited by claudiuBWR
Link to comment
Share on other sites

@kristal

 

nu a negat nimeni cauzele acesyui accident, si cred ca fiecare e constient de asta.

 

dar dinamica fiecarui accident e diferita de la caz la caz, iar in cazul asta se poate aprofunda dincolo de viteza, si linia continua.

 

cred ca toti realizaeaza ca robi a avut cateva secunde la dispozitie, din momentul in care a vazut masina din fata, chiar si la 200 km/h a avut reflexul de a trage de volan stanga, in incercare de a evita impactul, intrand in bordura/papapet, masina fiind joasa a ricosat orizontal direct in opel. apoi s-a rupt in doua, motorul fiind in spate s-a dus pe carosabil, iar botul masinii ajungand pe liniile de tramvai. altfel intra direct frontal...

 

de ce mi se pare relevant acest lucru? pentru ca daca nu ar fi existat parapetii aia acolo, avea sanse sa iasa pe camp, peste liniile de tramvai, si poate nu patea nimic, sau poate lovea un stalp...dar poate nu mai intra direct in opel.

 

e putin diferit de cazul huidu, unde ala nu a avut nici un reflex, desi era spatiu 2m in lateral ptr evitare. ala probabil avea putin peste 100 si nu a avut nici un stres, robi la 200 totusi a incercat sa evite....din instinct, tocmai bine ca nu a intrat frontal in opel si mureau si nevinovatii aceia.

 

D'aia nu inteleg scopul lor acolo...nu e nici prapastie acolo, nu sunt nici case...sunt doar niste sine de tramvai pe care oricum nu poti merge, ca sunt in genul celor de tren.

 

Inca o data, nu il disculp in nici un fel, dar a pastra bordurile alea acolo, e ca si cum ar zice autoritatile : ai incalcat legea, mori!

Edited by max83
Link to comment
Share on other sites

max83, bine ca ai repetat, ceea ce si eu am zis cateva pagini mai in spate, pacat ca a murit, dar ceea ce eu ii salut lui, este initiativa de a evita impactul frontal cu acel opel (o mica paranteza, ceea ce huidu nici nu a avut nici cel mai mic gest, si normal nici soferul din logan, care cel din urma sa trezit cu huidu in viteza peste el), stia ca la 150-160-200..etc... daca intra frontal, el sigur murea, si mai lua si 3 vieti dupa el, ceea ce a incercat sa faca, chiar daca a murit, este ca a vrut sa isi salveze pielea (fara sanse din pacate), si nu numai pe a lui, si pe a masini (opel) care ii venea din fata.

 

fiti sigur ca daca era intr-un x5,q7, etc... poate traia.

 

LE: sigur s-a gandit max83, si pe langa borduri care iti dau dreptate, este un lucru foarte important, denota ca avut un dram de constiinta, ca doar ii era foarte simplu sa intre si frontal, si stia ca frontal la aceea viteza avaria puternic si masina care ii venea din fata.

Edited by Munteanu
Link to comment
Share on other sites

poate s-a gandit si la cei din opel, poate s-a gandit doar sa evite impactul in sine, din instict. nu asta e important.

 

in cazul acestui accident, pe langa sfidarea lui clara a mortii (prin felul de a conduce), parca toate aspectele si circumstantele au facut ca el sa dispara dintre noi.

 

unul dintre aceste aspecte cred ca sunt parapetii aceia.

 

Eu ma gandesc ca pe viitor sigur vor mai muri oameni acolo (15 morti in ultimii 5 ani in curba aia) si poate dezafectarea acelor borduri inutile ar acorda niste sanse in plus de supravietuire a nefericitilor care isi pariaza viata cu doamna cu coasa (motivul fiind spatiul in plus de evitare, in cazul in care exista timp de reflexe, ca in cazul acesta).Dar sunt sigur ca acest aspect e fix zero in ochii autoritatilor...

Edited by max83
Link to comment
Share on other sites

Rãmân stupefiat când vãd ce comentarii lasã unii pe site-uri!

 

cel mai penibil comentariu pe care l-am vazut, facea referire la cate rele ar fi facut tatal lui Robert la viata sa, si prin urmare si pe baza de karma ereditara, Robert merita sa moara....

Edited by max83
Link to comment
Share on other sites

cel mai penibil comentariu pe care l-am vazut, facea referire la cate rele ar fi facut tatal lui Robert la viata sa, si prin urmare si pe baza de karma ereditara, Robert merita sa moara....

 

 

Ce sa faci, asa-i romanul, ii place sa-l vorbeasca de rau pe altul.

Edited by mada13
Link to comment
Share on other sites

Incredibil, curba aia mi se pare foarte obisnuita, intr-o calatorie de 500 km iei zeci de curbe asemanatoare daca nu si mai urate.

 

Parerea mea este ca s-a vazut si faptul ca masina avea motor in spate. Nu stiu nimeni care e raportul greutatilor pe punti la Porsche-ul modelul asta? Eu zic ca botul s-a facut praf din cauza ca n-a avut motor, am vazut foarte multe masini lovite in spate in portbagaj care s-au strans pana in bancheta, asa si aici, fara motor in fata tot botul a venit in scaun, am vazut ca volanul era peste el.

 

Oricum, a avut viteza mare la impact, la peste 100 la ora orice masina se face praf.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.