Jump to content

Probleme electrice grave BMW e46, HELP!


Allexcsys

Recommended Posts

Salut fratilor, am si eu un e46 (318i- 1999) si ma macina ca are ceva pb mai vechi.. Are momente.. Mai frecvente acum cand se manifesta un scurt in bord.. Nu merge claxonul, nu merg comenzile de pe volan, cand cobor parasolarul si dechid protectia la oglinda, in loc sa se aprinda lumina se stine navigatia din bord si se aprind stopurile de frana, cand ii dau faza lunga, merge dar nu imi apare martorul in bord ci se aprind si stopurile de frana si pt scurt timp si lumina de habiraclu. Cortina de pe spate nu merge iar bordul e f. slab iluminat.. Astea sunt cand e in scurt.. Dupa un timp (saptamani) isi revine pt putin timp.. Sunt disperat, am incercat exorcizari, mecanici, electricieni.. Nimic frate.. M-a terminat psihic si acum.. si financiar. A mai patit-o careva? Se poate face? Sa-mi iau campii?

 

P.S. Colac peste curcan, acum un an i-am schimbat cantarul de la pasager (senzorul de airbag) sa scap de becul aprins din bord.. 6 luni mai tz m-am dus la detailing cu ea si.. cand am luat-o de acolo era airbag-ul aprins.. Am inceput sa am spasme, aia ridicau din umeri (evident), la garantie ala mi-a spus ca nu comunica airbag-ul cu tester-ul deci nu e de competenta lui.. Probabil trebuia sa ma duc la un macelar ca ala e mai competent.. A, si mi s-a dus volanta, vibreaza tare cand o turez pe liber fara ambreiaj calcat.. Tinand cont ca una costa cat anu' fi-ca'mii la gradi, cat pot sa merg cu ea asa?? Nu de'alta dar nu vreau sa ajunga asta mica o stripperita ca tacsu' a bagat banii ei de educatie in 'cazan'..

 

Sper sa nu va fi plictisit, orice ajutor este mai mult decat binevenit. Multumesc;

Link to comment
Share on other sites

Am patit ceva de genul tau , legat de partea electrica , cand am scuturat prelata deasupra masinii si au luato toate alea razna , aeroterma mergea doar pe turatie maxima chiar cand era cheia scoasa din contact , nu mergea casetofonul , nu semnalizare si multe alte probleme electrice ! Sfatul l-am primit de la un prieten care repara calculatoare , el mi-a spus sa scot borele de la baterie cel putin 30 de minute ca in momentul ala se restarteaza calculatorul de confort si problema dispare ! Asa am facut si au trecut 2 ani de atunci fara sa mai am probleme ! Incearca si tu treaba asta poate POATE se rezolva! MULTA BAFTA !
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

intensitatea lumini din bord se regleaza de la buton...

 

 

Darius stiu de unde se regleaza intensitatea, daca bordul masinii este in scurt permanent pot sa-mi fac o supa cu butonul ala.. de fapt cu tot blocul de lumini ca nu reactioneaza nicicum.. am incercat si faza cu bornele, nimic.. acum si-a revenit, dar presimt ca o apuca iar..

Link to comment
Share on other sites

ai un scurt (ac in carul cu fan) sau o masa praf pe undeva.

 

Exact la aia ma gandeam si eu .. este o masa.. dar mi se pare ca nu prea se poate repara, nu? adica, pot verifica legaturile principale si atat.. mi se pare ca ar trebui deomntata toata masina sa gasesti defectul sau exista o harta electrica undeva .. chiar nu a mai patit-o nimeni? iar sunt eu ala mai prost?:))

Link to comment
Share on other sites

depinde.cunoscatorii de e46 cam stiu zonele unde se mananca firele intre ele. mie imi vine in minte doar cotul cu fire de la portbagaj.

 

oricum nu poti decat sa le iei la rand...ok, nu-i asta, urmatorul...

 

In portbagaj dupa ce am dat izolatia jos am dat de un fir rosu rupt, desprins din caroserie.. l-am pus la loc (romanism, n-am avut pistol de lipit), ma rog, chestia e ca aia era masa de la senzorii de parcare, n-a ajutat cu mult.. adica deloc..

Link to comment
Share on other sites

Salut fratilor, am si eu un e46 (318i- 1999) si ma macina ca are ceva pb mai vechi.. Are momente.. Mai frecvente acum cand se manifesta un scurt in bord.. Nu merge claxonul, nu merg comenzile de pe volan, cand cobor parasolarul si dechid protectia la oglinda, in loc sa se aprinda lumina se stine navigatia din bord si se aprind stopurile de frana, cand ii dau faza lunga, merge dar nu imi apare martorul in bord ci se aprind si stopurile de frana si pt scurt timp si lumina de habiraclu. Cortina de pe spate nu merge iar bordul e f. slab iluminat.. Astea sunt cand e in scurt.. Dupa un timp (saptamani) isi revine pt putin timp.. Sunt disperat, am incercat exorcizari, mecanici, electricieni.. Nimic frate.. M-a terminat psihic si acum.. si financiar. A mai patit-o careva? Se poate face? Sa-mi iau campii?

 

P.S. Colac peste curcan, acum un an i-am schimbat cantarul de la pasager (senzorul de airbag) sa scap de becul aprins din bord.. 6 luni mai tz m-am dus la detailing cu ea si.. cand am luat-o de acolo era airbag-ul aprins.. Am inceput sa am spasme, aia ridicau din umeri (evident), la garantie ala mi-a spus ca nu comunica airbag-ul cu tester-ul deci nu e de competenta lui.. Probabil trebuia sa ma duc la un macelar ca ala e mai competent.. A, si mi s-a dus volanta, vibreaza tare cand o turez pe liber fara ambreiaj calcat.. Tinand cont ca una costa cat anu' fi-ca'mii la gradi, cat pot sa merg cu ea asa?? Nu de'alta dar nu vreau sa ajunga asta mica o stripperita ca tacsu' a bagat banii ei de educatie in 'cazan'..

 

Sper sa nu va fi plictisit, orice ajutor este mai mult decat binevenit. Multumesc;

 

scurtul e undeva prin bord,volan..mergi la un electrician bun ( nu toti carpacii) sa desfaca si sa vada de unde e problema..e clar ca ceva iti intra in scurt!

volanta nu vibreaza cand e pe liber si turezi...ea troncane cand calci ambreiaj, simti turatiile in pedala, troncane tare cand opresti motorul..cel putin astea era simptomele masinii mele cand am schimbat volanta,ambreiaj, placa de presiune, rulment etc..si crede-ma ca ma costat cat 2-3 ani a celei mici la gradirolleyes.gif daca e dusa volanta mai mergi pana auzi poc, se opreste motorul, nu mai pleaca masina de pe loc!

Daca imi permiti sa fac si o gluma...poate scurtul se datoreaza apei sfintite din ritualul de exorcizareflowers.png

Edited by expensivemann
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

harta electrica gaesti in WDS ( toate instalatia electrica de la bmw )

 

 

e posibil sa fie roasa instaltia electrica de soareci sau ai fire cu izolatia crapata care se ating intre ele sau bat la masa.

 

eu zic ca sa nu desfaci toata masina sa incepi prin a verifica modulul si firele care pleaca din el cu cele mai multe probleme ( ex. modulul de lumini ) dar poti incerca si un tester gen DIS care iti poate da cateva idei pe unde ai fire in scurt.

 

spor la treaba

Link to comment
Share on other sites

scurtul e undeva prin bord,volan..mergi la un electrician bun ( nu toti carpacii) sa desfaca si sa vada de unde e problema..e clar ca ceva iti intra in scurt!

volanta nu vibreaza cand e pe liber si turezi...ea troncane cand calci ambreiaj, simti turatiile in pedala, troncane tare cand opresti motorul..cel putin astea era simptomele masinii mele cand am schimbat volanta,ambreiaj, placa de presiune, rulment etc..si crede-ma ca ma costat cat 2-3 ani a celei mici la gradirolleyes.gif daca e dusa volanta mai mergi pana auzi poc, se opreste motorul, nu mai pleaca masina de pe loc!

Daca imi permiti sa fac si o gluma...poate scurtul se datoreaza apei sfintite din ritualul de exorcizareflowers.png

 

 

ahahah, good one .. :)) atunci la mine sa fie rulmentul de presiune?? adica, pe liber cand o turez caraie de rupe si cand opresc motorul zdrangane.. in rest.. m-am gandit si eu ca era din zona contactului.. pt ca o faceam in vara.. din cheie, cand aveam scurt bagami si scoateam cheia si miscam de ea pana cand era bordul luminat corect si imi mergeau toate dispozitivele..

Link to comment
Share on other sites

cum a spus si ahile..nu desfa toata masina...ia-o incet..pas cu pas..desfa la contact, la volan,la modulul de lumini si vezi ce ar fi in neregula pe acolo ! cand zdrangane ceva in zona cutiei e volanta..simti o vibratie in pedala cand e la relanti pe liber fara sa ai ambreiajul calcat ci doar putin sprijinit pe el? cand calci si dai drumul la amreiaj cu masina scoasa din viteza cu motorul pornit se aud zgomote, huruituri?
Link to comment
Share on other sites

cum a spus si ahile..nu desfa toata masina...ia-o incet..pas cu pas..desfa la contact, la volan,la modulul de lumini si vezi ce ar fi in neregula pe acolo ! cand zdrangane ceva in zona cutiei e volanta..simti o vibratie in pedala cand e la relanti pe liber fara sa ai ambreiajul calcat ci doar putin sprijinit pe el? cand calci si dai drumul la amreiaj cu masina scoasa din viteza cu motorul pornit se aud zgomote, huruituri?

 

 

da, exact asa se manifesta.. spune-mi ca e o piulitza desfacuta si se rezolva in doi timpi si trei miscari..:))

Link to comment
Share on other sites

da, exact asa se manifesta.. spune-mi ca e o piulitza desfacuta si se rezolva in doi timpi si trei miscari..:))

 

:))) nu e nici o piulitza desfacuta spre dezamagirea ta ..e volanta..pe mine la e60 530d ma ajuns 1300 euro volanta-kit ambreiaj! la tine sper sa fie undeva la jumatate! nu ai ce sa rezolvi in 2 timpi si si 3 miscari pentru ca va trebui data cutia jos si vazut ce e acolo! daca tot spuneai ca rezolvai problema cu acel scurt din contact si cheie...de ce nu desfaci la volan sa vezi ce se intampla pe acolo?

Link to comment
Share on other sites

:))) nu e nici o piulitza desfacuta spre dezamagirea ta ..e volanta..pe mine la e60 530d ma ajuns 1300 euro volanta-kit ambreiaj! la tine sper sa fie undeva la jumatate! nu ai ce sa rezolvi in 2 timpi si si 3 miscari pentru ca va trebui data cutia jos si vazut ce e acolo! daca tot spuneai ca rezolvai problema cu acel scurt din contact si cheie...de ce nu desfaci la volan sa vezi ce se intampla pe acolo?

 

Ma voi duce saptamana asta a un electronist sa vad ce rezolv cu el.. e pacat de masina ca se manifesta asa, uneori imi vine s-o vindec prin clasicul mod 'Molotov'..

Link to comment
Share on other sites

Ma voi duce saptamana asta a un electronist sa vad ce rezolv cu el.. e pacat de masina ca se manifesta asa, uneori imi vine s-o vindec prin clasicul mod 'Molotov'..

 

rolleyes.gifrolleyes.gifrolleyes.gif da..ai scapa saraca masina de un chinrolleyes.gif

daca erai din bc te duceam eu la un baiat bun si o rezolvam 100%! cu volanta ..trebuie sa te pregatesti sa reduci din bugetul de gradi la aia mica din pacate:(

Link to comment
Share on other sites

Dupa cum ai expus problemele, eu inteleg ca acestea sunt cam in toata instalatia masinii adica nu doar blocul de lumini ai zis ceva si de navigatie, comenzi volan-claxon. Eu zic ca este posibil sa ai scurt sau masa intrerupta pe traseul principal al instalatiei electrice si iti da asemenea anomalii, mi-e greu sa cred ca ai probleme pe fiecare instalatie in parte.

Oricum un tester ii trebuie, dar unul profesional, nu te duce la mai multi ca o sa te zapaceasca fiecare cu solutia lui.

Link to comment
Share on other sites

Dupa cum ai expus problemele, eu inteleg ca acestea sunt cam in toata instalatia masinii adica nu doar blocul de lumini ai zis ceva si de navigatie, comenzi volan-claxon. Eu zic ca este posibil sa ai scurt sau masa intrerupta pe traseul principal al instalatiei electrice si iti da asemenea anomalii, mi-e greu sa cred ca ai probleme pe fiecare instalatie in parte.

Oricum un tester ii trebuie, dar unul profesional, nu te duce la mai multi ca o sa te zapaceasca fiecare cu solutia lui.

 

Tre' sa gasesc unu' in Brasov ca am fost la doi si nu au gasit nimic, doar ca nu comunica senzorul de airbag din scaunul pasagerului ..

Link to comment
Share on other sites

Tre' sa gasesc unu' in Brasov ca am fost la doi si nu au gasit nimic, doar ca nu comunica senzorul de airbag din scaunul pasagerului ..

 

 

cred ca ai un fir de la un canal de bus in scurt, unul care comunica cu mai multe module si de acolo problemele ce tin de mai multe module.

daca pui un tester gen dis, inpa sigur o sa-ti dea macar un indiciu de unde sa incepi. trebuie sa incepi de undeva. mai usor sau mai greu o sa ajungi si la miezul problemei.

Link to comment
Share on other sites

cred ca ai un fir de la un canal de bus in scurt, unul care comunica cu mai multe module si de acolo problemele ce tin de mai multe module.

daca pui un tester gen dis, inpa sigur o sa-ti dea macar un indiciu de unde sa incepi. trebuie sa incepi de undeva. mai usor sau mai greu o sa ajungi si la miezul problemei.

 

Ceva recomandari prin minunatul oras Brasov.. ? Mai vin si prin Bucuresti din gand in gand.. poate.. cine stie..

Link to comment
Share on other sites

Chestia asta cu "nu comunica bla bla bla" eu nu prea o inghit, cred ca respectivul nu prea stie cu ce se mananca testarea in amanunt a unei masini, cred ca ti-a spus erorile inregistrate pe "motor" care se poate invata la clasa a 5-a dar mai departe...

Airbagurile le-am testat si eu, martorul in bord cred ca imi sta aprins in bord de cel putin 2 ani, iar rezultatul a fost ca toate airbagurile sunt disponibile si functionale. Nu are treaba martorul aprins cu funtionarea airbagului, in caz de accident se declanseaza chiar daca in dreapta nu este cineva.

Link to comment
Share on other sites

Salut, parerea mea e ca ar trebui sa incepi cu tabloul de sigurante, mai bine zis cu cablurile care pleaca din el, cat despre airbag se poate sa fie modulul(cel putin la mine asta a fost)... succes

 

haideti ca scot sfaturile pe hartie si ma duc la un electronis bun in bv, mi l-a recomandat mecanicul meu, il cheama catalin si mi-a spus ca lucreaza foarte bine si nici nu ia pielea de pe tine. sunt mai mult decat dispus sa-l platesc pe om atata timp cat imi si repara masina... va tin la curent, asa cel putin daca se mai arde vreunul sa-l pot ajuta.

 

toate cele bune fratilor.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.