Jump to content

am o problema cu puterea 730d e65


Recommended Posts

am un 730d din 2003 mentionez ca am schimbat toate filtrele aer , combustibil, ulei NU si filtrul epurator( nu stiu unde se afla) dar nu am nici un fel de eroare. cand am cumparato am fost la un service bmw din germania ptr un test , test la care mi-au iesit 5 bujii ca nu ar functiona . de pornit porneste f usor kiar si pe la 5 grade c merge bn se duce pana la 240 km\h mai mult nu iam dat DAR MERGE PARCA GREOI FACE DE LA 0-100 IN circa 20 de secunde, mentionez ca muncesc in germania. mai scoate fum negru la kick down imi mananca si putin ulei cam 150-200 g la 2000 km ( la drumuri lungi am obsertvat cand am fost acasa la arad am mai pus 200g de ulei,si AM UITAT SA VA ZIC MASINA ARE 265.000 km) . ma poate ajuta cineva sa imi zica ce problema este? turbina? injectoare? filtrul acela epurator? egr?
Link to comment
Share on other sites

Daca scoate fum negru in mers tot timpul e filtrul epurator! NU are cum sa ti-l de-a pe tester ca eroare! Se afla undeva sub filtrul de aer! ptr scaderea de putere pune un tester iar si vezi presiune turbina!

 

la egr ai ai un regulator de vacum..incearca sa scoti furtunul din EGR sa vezi daca face vacum cand accelerezi!!

Link to comment
Share on other sites

in EGR intra un furtunas de vacum..urmareste furtunul si vezi ca te va duce la un regulator..verifica daca iti face vaccum suficient in EGR ..de aici sunt unele pierderi de putere si interzieri de acceleratie! filtrul epurator nu il schimba daca nu iti scoate fum in mers..cand e unfundat acel filtru masina scoate fum!
Link to comment
Share on other sites

deci sa inteleg ca mai mult ca sigur ar putea fii de la egr aceasta intarziere de putere ?( AJUNGE INCET LA 100-120 DAR DUPA RUPE) sa nu imi fac griji de injectoare?? mentionez in mers NU scoate fum doar la plecari de pe loc cu acceleratia la blana si doar 2-3 secunde dupa nu mai scoate gram ( cred ca e motorina nearsa)

 

cand am curatat egr nu era f murdar era un pic de ulei acolo si doar pe axu din interior un pic de ''carbune'' comparativ cu ce am scos de la un vw bora 1,9 tdi( m-am speriat ce era acolo nici nu se cunopstea axu si arata cat degetu gros:) nici nu stiam ca axu ala e mult mai subtire defapt)

Link to comment
Share on other sites

salut.Am un bmw 730d 2003...Si problema e ca porneste cam greu, si cate odata porneste putin mai greu ....ADICA MAI GREU DECAT GREU:)...la cald sau invers la rece .Am fost cu ea la reprezentanta si miau zis ca trebuie schimbat injectorul la C1 ei bine lau schimbat si tot asa este masina, si au mai zis ca are mici trepidati pe care uneori nu se simt deloc.mentionez ca despre bujii nu stiu nimik cand au fost schimbate ultima data.si inca ceva important despre valorile injectoarelor era cam asa ,C1 2,2.C2 2,4 C3....si dupa ce au schimbat injec. C1 2,2 C2 2,3...DECI VALORILE LA INJEC.NOU NU A SCAZUT DELOC ,DAR A SCAZUT LA C2 CU UN PROCENT SAU CUM I ZICE......PAREA LOR ERA CA SAR PUTEA SA FIE O SEAIBA IN MOTOR SAU APA.ASTEPT INDRUMARI DE LA CINE SE PRICEPE.MULTUMESC Edited by boros
Link to comment
Share on other sites

In legatura cu pornitul greu, verifica electromotorul. Am avut o problema asemanatoare, motorul invartea de mai multe ori decat normal dar in schimb fara niciun sunet ciudat. L-am schimbat si problema a disparut complet, porneste perfect indiferent de temperatura.

 

Cristi29:

 

Simti cumva intre 2000 si 3000 de ture in primele trepte ca si cum ar zvacni usor?

Tine-ne la curent daca rezolvi problema.

Link to comment
Share on other sites

Si nu ai simtit o diferenta in intensitatea zvacniturilor in functie de combustibil? Sau cand pui cutia in modul DS se simt mult mai putin?

Verifica daca calci pedala progresiv ai aceleasi simptome.

Edited by OoZz
Link to comment
Share on other sites

salut.saptamana viitore o sa schimb bujiile ,dar nu stiu de care sa iau ,CE IMI RECOMANDATI? si electromotoru cum se poate verifica daca invarte bine??

 

cu un tester...bujiile in echipare originale sunt BERU! cand faci test verifica si releul de bujii!!

 

salut.Am un bmw 730d 2003...Si problema e ca porneste cam greu, si cate odata porneste putin mai greu ....ADICA MAI GREU DECAT GREU:)...la cald sau invers la rece .Am fost cu ea la reprezentanta si miau zis ca trebuie schimbat injectorul la C1 ei bine lau schimbat si tot asa este masina, si au mai zis ca are mici trepidati pe care uneori nu se simt deloc.mentionez ca despre bujii nu stiu nimik cand au fost schimbate ultima data.si inca ceva important despre valorile injectoarelor era cam asa ,C1 2,2.C2 2,4 C3....si dupa ce au schimbat injec. C1 2,2 C2 2,3...DECI VALORILE LA INJEC.NOU NU A SCAZUT DELOC ,DAR A SCAZUT LA C2 CU UN PROCENT SAU CUM I ZICE......PAREA LOR ERA CA SAR PUTEA SA FIE O SEAIBA IN MOTOR SAU APA.ASTEPT INDRUMARI DE LA CINE SE PRICEPE.MULTUMESC

 

seaiba in motor? ti-as recomanda sa mergi la un mecanic bun..sa iti de-a admisia jos ...si sa vada compresia pe fiecare piston in parte!

 

o ezitare la pornire am avut si eu la un 530d e39 ..datorita unei compresii insuficiente la pistonul 5-6! Testerul imi zicea ca injectoarele 5-6 sunt pe duca si nu merg in parametri reali..iar mecanicul meu ca am o problema la supape la pistoanele 5-6! am dat jos _chiulasa_ , si am gasit pistonul 6 ciocanit tot in cap, supapele blocate iar piston 5 -2 supape pe admisie strambe! Cauza? cel de la care am luat masina a schimbat doar admisia dupa ce i-a tras o clapeta de admisie in motor si nu a mai dat _chiulasa_ jos, etc! masina tragea bine, se simtea un mic tremurat la rrelanti dar insesizabil de o persoana care nu cunoaste si o usoara ezitare la pornire ..dar am pus pe seama injectorului!

Link to comment
Share on other sites

Am observat ca apar preponderent la kick-down si rareori la calcare usor/progresiv, cu combustibil V-power de la Shell, parca aceasta este denumirea in Germania se simteau foarte putin. E posibil sa avem aceasi problema, mie abia mi-a aparut. Este deranjant la depasire, e foarte lenta. Am folosit INPA pt o diagnosticare, dar nicio eroare.

Daca e cineva care sa ne ajute cu ceva tutoriale in legatura cu modul de testare INPA as putea afla mai multe. Am banuit prima data debitmetrul, dar inainte sa dau bani pe altul as vrea sa-i vad valorile, eroare nu da. Ai incercat cu mufa de la debitmetru scoasa sa vezi daca sesizezi vreo imbunatatire/inrautatire?

Link to comment
Share on other sites

in alta ordine de idei daca in carte scrie ca tre sa faca 100km\h in 8 sec si mie imi face 100 km\h in 15 secunde unde ar putea fi buba ???(:

 

merge cot la cot cu orice masina NICI UN PIC DE SUPERIORITATE IN DEMARAJE ( nici de pe loc ,nici de la 100 in sus nu simt cei 218CP doar ca ajunge in 240 si poate mai mult nu stiu) nici pe SPORT NU AM MARI PERFORMANTE TOTUSI SE SIMTE UN PIC MAINE DACA POT POSTEZ UN FILMULET de la 0 la 100 si de la 0 la 200 sa imi ziceti ce parere aveti??? se misca greoi ori mi se pare mie

Link to comment
Share on other sites

am desfacut azi mai cu atentie si stupoare e 'sudat' egr meu pe inkis si nu mam mai obosit sa il deblokez . maduc maine sa comand unul nou . cred ca daca il deblocam in scurt timp POSIBIL sa se blokeze iar si nu mai vreau sa am batai de cap cu aceeasi problema asa ca va tin la curent dupa ce il skimb pe cel vechi si eventual am sa schimb si kestiile alea care trag aer scuzati-mi lapsusul . pe ambele plus furtunele vacumatice TOATE noi si SPER SA SE REZOLVE CU PUTEREA. ca doar e o herghelie. va tin la curent
Link to comment
Share on other sites

am desfacut azi mai cu atentie si stupoare e 'sudat' egr meu pe inkis si nu mam mai obosit sa il deblokez . maduc maine sa comand unul nou . cred ca daca il deblocam in scurt timp POSIBIL sa se blokeze iar si nu mai vreau sa am batai de cap cu aceeasi problema asa ca va tin la curent dupa ce il skimb pe cel vechi si eventual am sa schimb si kestiile alea care trag aer scuzati-mi lapsusul . pe ambele plus furtunele vacumatice TOATE noi si SPER SA SE REZOLVE CU PUTEREA. ca doar e o herghelie. va tin la curent

 

ti-am zis din start ca e problema de EGR ..schimba-l sau curata ca se poate si schimba electrovalva EGR+ furtunasele de vacum daca sunt subrede!

Link to comment
Share on other sites

am fost azi pana la urma la A.T.U unde am facut un test si miau iesit 8 erori si m-au directionat spre BOSCH sau BMW si la BMW ma programau tocmai peste 2 sapt m-am dus la BOACH care au fost ma ''rapizi'' si m-au aruncat pe luni...asa ca am sa raman in 'compania' BOSCH sa vedem ce maruntaie imi schimba ...luni si cat a costat nesuferita de problema
Link to comment
Share on other sites

parerea mea este ca nu trebuie sa te arunci la reprezentanta BOSCH, ce piese au voie sa vanda pentru BMW or sa fie mai scumpe decat la BMW RO, si la BMW RO oricum sunt duble la pret fata de DE.

Vezi ca mai sunt furtunase de vacuuum si sub admisie, poti verifica daca merge si egr-ul de la turbina, pune pe cineva sa accelereze in timp ce tu te uiti la EGR-ul de la turbina, ar trebui sa intre si sa iasa tija de la EGR-ul turbinei direct proportional cu acceleratia.

Treaba cu anulatul EGR-ului de la admisie nu mi se pare o ideea prea buna, fiecare cu parerea lui, eu unu l-am intrerupt de mai multe ori si situatia este relativa ... acceleratie brutala de pe loc dar in ture nu mai urca, se comporta ca un diesel conventional - parerea mea, asta ar fi "partea rea" , partea buna ar fi ca in mers prin oras mi se pare putin genial, masina pare si se comporta mai ok prin aglomeratie, asta 1 si al 2-lea lucru si cel mai important nu mai indopi admisia cu mizerie.

Ai curatat admisia ? am citit dar eram curios daca i-ai dat jos si clapetele de admisie, eu unu mi le-am dat pe toate individual, curatate, sterse, verificate si abia dupa ce am curatat vreo 3 ore la admisie le-am montat la loc.

Ar mai fi la tine sa nu ai filtru de particule infundat sau/si catalizator la fel infundat.

Eu unu cu orice ocazie pe care o apuc inafara Bucurestiului perg pe DS (sport) chiar ii dau si manual sa mearga mai turata ... se curata simtitor.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.