Jump to content

Problema Troncanit dreapta fata BMW e46


ad!tza

Recommended Posts

Sal, am un BMW e46 325i din 2001 192 cp si de vre-o luna de zile am un troncanit pe partea din dreapta fatza, mai exact ce se intampla cand trec peste sina de tramvai sau la mici denivelari se aude un ''troncanit'' ca si cum ceva s-ar fi desprins de undeva si acum nu mai sta fix... am fost la un mecanic care si-a dat cu parerea si a ascultat-o,a mers cu ea si a zis ca ar fi flansa de la amortizor, mentinonez ca inainte sa se auda acest ''troncanit'' am dat intr-o groapa la vre-o 120 km/h rezultatul a fost caucicuc gaurit, janta indoita. ar putea fi aceasta flansa de amortizor? Pana sa se intample partea cu groapa nu se auzea absolut nimic. Va multumesc anticipat pentru ajutor. As vrea sa particip si eu la intalniri dar nu stiu cand si unde se tin in Bucuresti. Multumesc inca odata celor care vor incerca sa ma ajute sau sa imi dea sfaturi. As mai avea o mica problema cu martorul airbag dreapta, mi se aprindea din cand in cand si m-am gandit eu ca ar fi de la mufa de sub scaun si am umblat la ea fara sa deconectez borna de la baterie,acum imi ramane tot timpul aprins am inteles ca se pot pune o dioda si o rezistenta in paralel sa se anuleze senzorul de prezenta din scaun,dar imi trebuie un tester pentru a putea anula eroarea aparuta,credeti ca m-ar putea ajuta cineva din Bucuresti cu asa ceva. Multumesc. Edited by ad!tza
Link to comment
Share on other sites

Sal, am un BMW e46 325i din 2001 192 cp si de vre-o luna de zile am un troncanit pe partea din dreapta fatza, mai exact ce se intampla cand trec peste sina de tramvai sau la mici denivelari se aude un ''troncanit'' ca si cum ceva s-ar fi desprins de undeva si acum nu mai sta fix... am fost la un mecanic care si-a dat cu parerea si a ascultat-o,a mers cu ea si a zis ca ar fi flansa de la amortizor, mentinonez ca inainte sa se auda acest ''troncanit'' am dat intr-o groapa la vre-o 120 km/h rezultatul a fost caucicuc gaurit, janta indoita. ar putea fi aceasta flansa de amortizor? Pana sa se intample partea cu groapa nu se auzea absolut nimic. Va multumesc anticipat pentru ajutor. As vrea sa particip si eu la intalniri dar nu stiu cand si unde se tin in Bucuresti. Multumesc inca odata celor care vor incerca sa ma ajute sau sa imi dea sfaturi.

 

 

sunt destul de mari sansele sa fie de la flansa, daca zici ca mecanicul s a uitat pe sub ea si nu a vazut nimic stricat, intalnirile acum se tin sambata in bucuresti la academia militara la ora 12.

Edited by 09uby
Link to comment
Share on other sites

a ridicat-o pe elevator si a verificat ...totul ok... cel putin asa a zis el a bagat niste rangi pe la roata a ridicat ...nimic a zis ca totul e ok... s-a uitat si la pivoti si a spus ca sunt ok si ca nu au joc. Cand merg cu 10 20 km/h si iau stanga dreapta de volan se aud niste ''scartieturi'' ''pacaneli'' nu deranjante dar eu le aud...si cand iau viraje la fel...
Link to comment
Share on other sites

am verificat pivotii si bieleta antiruliu si tot nu se vede nimic doar se aude... adica pivotii sunt ok am inteles ca ar fi flansa de la amortizor... dar nu sunt sigur intreb cum ar trebui sau ce simtome sunt cand e de la flansa...
Link to comment
Share on other sites

eu zic sa verifici bine amortizorul, s ar putea cind ai luat groapa aia sa se fi indoit , asta nu se vede cu ochiul liber ,asa a patit un prieten cu seria 5 a laut o groapa si a inceput sa ii troncane , bine acum a schimbat amindoua telescoapele , si scirtitul poate fi de la pivotii asa ,la inceput face cite putin dar pe urma scirtie mereu , asa am patit eu si ca sa le mai lungesc viata am bagat ulei cu seringa prin membrana
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Intre timp am mai fost pe la niste ''mecanici'' de cartier care si-au dat cu parerea despre troncanitul asta dar nimic concret mi-au zis sa schimb bascula de pe dreapta dar mie nu mi se pare a fi de la ea... troncanitul se aude undeva sus ca si cum ar fi ceva care bate pe tabla asa infundat nicidecum fier pe fier... el a zis ca pivotul cam are joc si de acolo aar fi... nu stiu ce sa zic am zis ca o sa incep si eu cu ce e mai ieftin cu flansha... cu martorul de la airbag am pus o rezistenta de 12k si o dioda 1N4007 si acum astept o resetare pe tester... sper sa fie bun montajul care l-am facut :) Aveti idee cat costa o flansha ?
Link to comment
Share on other sites

cred ca aceeasi problema am si eu! se aude in partea dreapta un scartait, defapt e ca un trosnet. cand pun frana si ma opresc pe loc sau la gropi. am fost la o gramada de service-uri si nu am rezolvat, m-au pus sa schimb, bascule stanga dreapta, buscse bascule ambele parti, bielete de directie, bielete bara stabilizatoare, bucse bara stabilizatoare, toate originale, si masina inca face zgomotul acela. e foarte enervant! o sa schimb dupa sarbatori si flansele la amortizoare si eventual amortizoarele. Tinem legatura si vedem care cum a rezolvat.
Link to comment
Share on other sites

In sfarsit am fost la mecanic si am schimbat flansa de la amortizor de pe partea dreapta... ce-i drept era cam foarte uzata... e adevarat ca daca nu ai scule nu e bine sa te apuci,bine ca nu m-am apucat eu ca sigur nu as fii reusit. Asa... pai rezultatul : a disparut troncanitul de la denivelari si de la trecera peste sinele de tramvai si culmea nu imi mai fuge nici masina pe denivelari... acum a mai ramas decat scartaitul ala enervant cand iau curba am inteles ca este de la bucsile de la bara stabilizatoare, nu le-am gasit astazi ca le schimbam si pe astea... am inteles ca sunt pana in 50 de lei si in plus de asta am mai gasit si burduful de la caseta de directie care este rupt si cica e neaparata nevoie sa il schimb pana nu da zapada... cica intra mizerie la caseta si la revedere... infine treaba pe jumatate rezolvata. costuri: 110 ron flansa + 100 ron inlocuirea ei... Timp de lucru: 1h. E bine de stiut. Va tin la curent dupa ce voi schimba si bucsile... succes
Link to comment
Share on other sites

In sfarsit am fost la mecanic si am schimbat flansa de la amortizor de pe partea dreapta... ce-i drept era cam foarte uzata... e adevarat ca daca nu ai scule nu e bine sa te apuci,bine ca nu m-am apucat eu ca sigur nu as fii reusit. Asa... pai rezultatul : a disparut troncanitul de la denivelari si de la trecera peste sinele de tramvai si culmea nu imi mai fuge nici masina pe denivelari... acum a mai ramas decat scartaitul ala enervant cand iau curba am inteles ca este de la bucsile de la bara stabilizatoare, nu le-am gasit astazi ca le schimbam si pe astea... am inteles ca sunt pana in 50 de lei si in plus de asta am mai gasit si burduful de la caseta de directie care este rupt si cica e neaparata nevoie sa il schimb pana nu da zapada... cica intra mizerie la caseta si la revedere... infine treaba pe jumatate rezolvata. costuri: 110 ron flansa + 100 ron inlocuirea ei... Timp de lucru: 1h. E bine de stiut. Va tin la curent dupa ce voi schimba si bucsile... succes

 

o sa schimb si eu ambele flanse sa vad daca se remediaza problema. si la mine fuge pe denivelari. bucsele de cauciuc sa le iei originale BMW, pe mine m-au costat 65 lei bucata.

Link to comment
Share on other sites

Pe mine m-au costat 34 de lei bucata... si 31 de lei burduful de la caseta de directie...Abea astept sa le montez sa vad daca mai scartzaie :D Eu zic sa iti schimbi flansele de la amortizor si sa iti faci si o geometrie fata/spate si sigur nu vei mai avea problema asta.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
tot in urma unor zgomote am schimbat si eu bucsile mari de la brat, amortizoare si flanse de pe fata si totusi tot se mai aud pacanituri numai la gropi si la denivelari. mecanicul a zis ca ar fi pivotii si asta ar insemna sa schimb bratele cu totul.
Link to comment
Share on other sites

In sfarsit eu am scapat de acel troncanit am schimbat aproape tot de pe fatza bratele,bucsile,bielete,flansa amortizor acum este ok nu se mai aude nimic merge super e adevarat ca m-a cam costat toate astea dar macar nu mai am troncanitu ala care imi mancase zilele :) acum vreau s-o dotez cu o suspensie sport macar sa pot zice ca am schimbat chiar tot pe fatza :)
Link to comment
Share on other sites

mda..pana la urma asta cred ca e solutia sa schimb totul pe acolo sa scap de acel troncanit ...dar acum cum nu prea mai dispun de buget o sa dau muzica putin mai tare sa nu le mai aud :)

:D metoda asta merge intotdeauna :p. asa fac si eu deocamdata pana in vara cand inevitabilul de a schimba mai tot se produce:P

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Redeschid eu topicul.

Cand dau peste gropi, indiferent ca sunt mici sau mari, suna ca si cum as lovi cu ceva in caroserie, nu stiu cum sa zic altfel..ca si cum as lua o groapa la viteza foarte mare.

Acest fenomen il simt si la viteze de 30 km/h.

 

LE: La denivelari fara gropi nu am probleme iar in curbe e f stabila, ceea ce ma face sa cred ca nu e din amortizoare. Bucsele de la bascule sunt schimbate.

Bataia se aude pe ambele punti (atat pe fata cat si pe spate). Poate sa fie din flansele amortizoarelor, chiar atat de tare?

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.