Jump to content

Achizitie e36 328i


r0n1n

Recommended Posts

Va salut.

Ma gandesc sa achizitonez un e36 328i din 96 inmatriculat pe Bulgaria.

Nu ma gandesc sa tin mult masina, doar pana prin vara.

As aprecia mult niste pareri pro si contra achizitiei.

De asemenea care ar fi problemele specifice e36.

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 100
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

@max: Vreau sa merg cu masina cel putin pana in vara, zic eu ca e destul timp sa ma satur de ea

 

@alex iulian: merci pt incurajare, ma astept sa fie diferenta mare fata de fostul 320i.

 

@Ciumidel: merci pt oferta dar nu pot sa mai astept.

Merg de vreo 1 luna cu un Cruze cu motor de 1.6 si m-a disperat.

Link to comment
Share on other sites

Am fost si am vazut masina asta.

Omul o lasa la 1600E si are urmatoarele probleme:

Sitele de la toba intermediara fac zgomot

Prezinta rugina pe aripile spate

Bara fata e un pic sparta.

Se simt vibratii in scaun la ralanti.

Are o grila lipsa.

 

Totusi masina trage f bine, mult mai bine decat fostul meu 320i care era chipuit si in mintile lui.

 

Deci, in conditiile date merita achizitia?

Link to comment
Share on other sites

1. Ai grija cu bulgarica

2. Admisie de 2.5, cam primul lucru de facut, gasesti la dezmembrari :thumbsup:, sa vezi atunci dambla...se zice ca ajunge in jur de 240 (plus niste fan delete-uri si alte mici modificari)

Edited by XLN
Link to comment
Share on other sites

tampoane motor cutie,volanta ,daca e din motor poate merge-n 4-5 .

 

Verifico bine inainte sa cumperi chiar daca e pret derizoriu 1000-2000, reparatia poate duce cat valoarea masini si iti spun ca nu o mai vinzi pe atat nici inmatriculata.

 

Daca tot este pe BG dc nu-ti iei ceva un e39 cu motor mare 540 cva?

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca merita, tinand cont ca nu platesti impozit sau alte taxe pe ro si la banii care ii cere ,asa o masina de fun, de weekend, de vreme rea- pt iarna desi puterea care o dezvolta o face putin "periculoaa" eu zic ca e perfect.In felul asta nici nu risti sa intre unu in tine sau sa intri tu in ceva si sa iti para rau de o masina de banii multi.
Link to comment
Share on other sites

 

2. Admisie de 2.5, cam primul lucru de facut, gasesti la dezmembrari :thumbsup:, sa vezi atunci dambla...se zice ca ajunge in jur de 240 (plus niste fan delete-uri si alte mici modificari)

 

Ajunge la caii aia doar cu ceva bani bagati in el .... pe langa admisie mai trebuie evacuare( galerie) si soft plus alte axe cu came . Vezi masina colegului roco123!

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pt incurajari baieti.

 

Initial vroiam sa imi iau un 525 e60 nfl, dar am alte prioritati pana la anul in toamna.

Si ca sa nu ma mai chinui cu zdreanta de 1.6, am zis sa imi fac o "dambla" si sa achizitionez un bmw cu motor puternic.

Dar pe care totusi sa il vand pana anul viitor in toamna.

As da pana la 3000E pe un 328i manual, dar asta e singurul care l-am vazut la vanzare.

 

Turatia nu variaza, dar se simt vibratii in scaun, in rest trage super, schimba bine, din cate mi-am dat seama nu sunt probleme la cutie, grup, ambreiaj.

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

faimosul Check engine apasa pe check-ul de obc ( daca are obc) si iti listeaza erorile. Cele mai comune sunt problemele legate de admisie sau evacuare(debitmetre ... senzori) ceea e perfect de inteles la un E36 luat la cost. Ar trebuii sa se stinga dupa o perioada de mers. recomand sa te uiti la gazele de evacuare...culoare ..miros(gazele inchise la culoare ...prea multa benzina ... debitmetru sau sonda pe duca, miros de benzina pronuntat>>HC mare>>bujii, compresie). Nu-l cumpara pana cand nu faci un test de compresie (daca nu ma insel este Nikasil(M52))
Link to comment
Share on other sites

De ce nu te duci in de. dupa un 325i sau 328i,apoi il inmatriculezi tu cu manuta ta la BG.Chiar daca cheltui 1000e in plus eu zic ca merita.

 

Umbla destule povesti cu masini inmatriculate la BG direct in fata mall-ului din CT,in fond ar trebui sa cauti bulgarul din acte ca sa iti faca procura direct pe tine,ceea ce este greu.Unde mai pui ca nu ai cum sa o verifici daca este sau nu furata.Pe 4 tuning cel putin isi schimba baietii masinile Bg ca pe sosete,intre ei.

Link to comment
Share on other sites

Nu are NICI o legatura martorul CHECK cu martorul CHECK ENGINE.

 

CHECK in bord iti arata ca ai o eroare pe OBC, si daca apesi butonul CHECK de la OBC o sa iti arate niste erori, memorate in modulul CHECK prin functia CHECK CONTROL.

 

nu are legatura cu motorul, ci cu luminile (instalatia el), nivel lichid racire, nivel lichid parbriz, lichid frana si alte chestii.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.