Jump to content

povestea continua


CRM

Recommended Posts

A inceput cu un e32 care si-a pus amprenta f. apasat :)

 

A continuat cu un e34 pe care din pacate nu l-am gasit cu motor pe benzina ci tds (dar avea restul specificatiilor pe care le voiam: touring, facelift, trapa, a/c si alte bonus-uri cum ar fii trim piano black, al doilea airbag, etc). A avut o viata f. scurta si din pacate mi s-au reactivat in alta perspectiva experientele neplacute pe care le-am avut cu e32 (la care m-as intoarce daca nu ar fii acest impozit....). Din nou am concluzionat ca in Rromania, daca ai o masina mai veche ai 2 optinui: 1) pui mana pe scule si pe manualul de reparatii si o inveti/inveti sa-ri rezolvi singur orice probleme sau 2) nu ai/o vizni; ceea ce am decis sa fac dupa o a doua experienta dezastruoasa cu Autobeyern care s-a intins pe parcursul a 8 luni de zile cu masina imobilizata la ei in service, multa indiferenta si nepasare. Imi pare rau de culoarea misto.

 

Din cumulul celor de mai sus am luat decizia sa trec la o generatie mai noua, in care nevasta sa se urce si pt. drumuri ce depasesc granita mun. Bucuresti (in ultimele 2 concedii am mers cu Kia ei :| ), sa nu aibe frica sa ramanem in drum, iar eu sa beneficiez de placerea de a conduce :)

 

Topicul il fac in ideea de a posta aici diverse intrebari asupra ceea ce nu stiu; fara sa creez altele noi.

 

In urma cantaririi optiunilor, cautarilor (nu foarte lungi) si a unei bune serii de emotii precum si probleme idioate corelate cu serviciile publice am in curte un nou bavarez, fabricatie 2006, cu 6 cilindri si (din nou) diesel.

 

Vreau sa multumesc aici colegului Caius din Timisoara fara ajutorul caruia nu reuseam sa iau decizia precum si a celor de la BMW Banat Car care au fost mai mult decat "ospitalieri" :)

 

Nu este nemaipomenit de doata insa foarte bine intentionata :)

Link to comment
Share on other sites

=))

 

da

 

Poze nu am acum.

 

Am continuat traditia cu 5 touring asa ca am pus mana pe un e61. Imi plac mult formele unui tourer si mai ales versatilitatea lui.

 

Am vizualizat cateva masini in Bucuresti (singurele 3 tourere in Bucuresti) din care unul facelift dar cu 2.0.

Am dorit neaparat un motor in 6 cilindri dar nu am fost dispus la impozit de ~2000 ron asa ca am ramas la 2.5 care la facelift nu mai e defapt 2.5....

Cele din Bucuresti aveau diverse probleme mai mult sau mai putin evidente pe care nu eram foarte nerabdator sa le preiau. M-am ferit de cutia automata pentru ca nu am garantia unei revizii anterioare corecte asa ca masina este manuala.

 

Masina a inclinat balanta in favoarea ei prin atitudinea vanzatorului si "back-ground-ul" lui si ma rezum a spune ca piesele pt. revizie le voi achizitiona de acum de la Arad :) Mi-a spus inaintea plecarii mele din Bucuresti faptul ca suspensia nu mai este self leveling ci este direct "leveled" :) compresorul fiind demontat si reparat.

Mai departe, la verificari au reiesit urmatoarele (fata de ceea ce mi s-a spus deja):

1. senzor ploaie decalibrat (de la schimbarea parbrizului)

2. resetare interval schimb placute de frana (mi-a dat senzorii)

3. bec ars pozitie (mi l-a dat; l-am montat la 17:58 la Banat Car, chiar la finalul programului)

4. am descoperit acasa ca lipseste antifurtul.

 

Dotarile nu exceleaza; cred ca mi-as fi dorit sa aibe si trapa insa cumva am inceput sa am ochi pt. lucrurile negative specifice seriei e60/1 fapt ce nu ma incanta: scimbare galerie admisie, probleme cu unitatea m-ask&co, precum si alte "delicii" gen: schimb implicit de senzori impreuna cu placutele :) dar mi le asum ca o consecinta a evolutiei tehnologice..........

 

Ca dotari: extra full; jante, motor, scaune fata-spate, priza bricheta si o boxa undeva sub bord =))

Link to comment
Share on other sites

mda; am facut topicul astazi din plictiseala; nu am avut sa pun si poze; nu stiam ca se face gaura-n cer :)

M-a animat constatarea ca e sezon de luat e60-uri :) si am zis sa incep sa leg 2 vorbe despre al meu.

 

Voi reveni cu poze si alte detalii/intrebari pe parcurs.

Link to comment
Share on other sites

Am facut primele poze ale masinii cu telefonul ca sa dau coloare topicului

 

Acum are rotile de iarna cu replici luate noi cu Dunlop-uri. Masina are de asemenea jantele oem cu Yokohama 245/40/18 :)

 

Un pic despre dotari:

model cu buton start-stop (psihic eram mai linistit cu cheie; m-au paranoizat clipuri de pe utube despre cat de usor se poate fura)

m-a interesat sa aibe xenon; nu voiam sa-mi pierd timpul si banii inlocuind faruri (nu pricep cum o masina care costa atatia bani se putea livra fara; la e34/39 farurile cu lupa cel putin erau standard; intre timp si-au dat seama ca pierd bani....standard :) )

are senzori de parcare; cam lenti in a detecta ce-i in jur

pachet lumini

control al tractiunii (cred ca toate au)

piele bej (a fost oarecum bonus; ma interesa starea masinii mai mult decat interiorul)

scaune incalzite

magazie cd-uri (cred ca toate au)

plasa cargo

perdelute spate (sa zicem tot bonus caci nu ma dau pe spate astfel de dotari; nu-i sufragerie sa aibe jaluzele)

clima cu functii extinse (care nu ma innebuneste)

 

Mi-as mai fi dorit:

- trapa; nu mai sunt atat de sigur ca-mi doream pt. ca observ probleme ce necesita multe re-initializari (la modele vizionate) ori scurgeri infundate de unde rezulta alte probleme

- pachet M - asta am sa-l pun; probabil de la colegul bulgar ProParts. Se intampla sa am drum de cateva ori pe an chiar in Plovdiv. Cel mai probabil dupa iarna fac asta. De asemenea ma framanta ideea unei capote aftermarket.

- shadowline; nu suport cromul. Am sa infloliez in colant lucios ornamentele geamurilor iar grile le voi cumpara. (tocmai am ratat un set aici, pe forum)

 

Un pic despre ceea ce consider minusuri:

 

- "Navigatia" este cea business si:

1. nu ma atrage deloc ideea unei navigatii cu harti inutilizabile (ma refer la Romania)

2. Bluetooth-ul se "imperecheaza" numai cu 4 modele de telefoane presetate

3. inteleg din ceea ce am citit pe aici sa fiu pregatit sa scot sigurante/inlocuiesc module caci inevitabil imi va face figuri datorita proiectarii acesteia

4. desi suntelul este foarte slab calitativ nu am optiuni sa-l imbunatatesc (adica nu am optiuni rezonabile ca si pret/efort unde mai adaug o mare lipsa de "personal calificat" sa faca eventuale upgrade-uri de genul CCC-CIC ca apoi sa instalez alte boxe/amp)

5. Nu-mi lipseste ecranul lat ori functia de force feed-back la joystick; mi-as fi dorit sa citeasca mp3-uri ori sa am conectivitate usb.......kia are :)

Pe scurt, prin utilitatea navigatiei (cel putin Business) simt ca am doar un OBC frumos colorat :)

- trebuie sa investesc intr-un kit de roata de rezerva

- minunatul sistem self leveling strikes again (povesteam mai sus despre compresor). Iau in calcul anularea lui si montarea unui set de arcuri "de ultima generatie" :) care in mod cert nu-mi vor face surprize. La e34 facea figuri; la e39 a continuat sa faca figuri si constat ca si la e61 este problematic....oare inginerii/proiectantii nu s-au prins ca trebuie "imbunatatit"/schimbat ? Poate sunt eu paranoic dar am avut si o experienta 1st hand cand am asistat la bubuirea unei perne de aer la o masina care STATIONA CU MOTORUL OPRIT (se intampla pe ferry cand traversam Dunarea......)

 

Masina se recomanda a avea acum 104.500 km.

Fabricatie 2006, ultima revizie in Germania la 25.000 km, in 2007

CIV RO scoasa in 02.2008 cu unic proprietar, cel de la care am cumparat-o

Imi apare ca filtrul de particule mai are 80.000 km -> nu stiu daca/cum se umbla...probabil ca daca e sa fie umblata la km se rezolva si detaliul asta dar am judecat 200.000km viata filtrului - 80.000km ramasi = 120.000km actuali (avand pe bord 102.000 la achizitie +/- conditii utilizare ce influienteaza viata filtrului) => relativ onest :)

Are in zona capotei toate autocolantele si prinderile originale din fabrica => nu pare sa fie trosnita frontal

 

Pana acum (dar nu e timpul trecut) nu a facut figuri in mod semnificativ. M-a avertizat totusi intr-o seara ca am nivelul lichidului de racire scazut si am constatat ca aveam capacul vasului desfacut. Am comopletat 700 ml pana a ajuns la semn. Urmeaza sa fac sambata asta o constatare a furtunelor; sa nu fie si altceva. Intre timp incerc sa-mi explic cum s-a desurubat capacul.

 

Alta chestie care nu o pricep dar cica ca e comuna/"asa fac toate": urme de lichid in jurul capacului vasului de servo. Mi-a aratat propietarul la cealata masina si mi-au confirmat si cand am verificat-o.

post-1861-0-90355500-1320134156_thumb.jpg

post-1861-0-73904900-1320134165_thumb.jpg

Edited by CRM
Link to comment
Share on other sites

pt mine era important sa am cauciucurile de iarna atarnate pe ceva faceless.png nu exceleaza in nici o directie; oricum are deja 5 ani din cei 10 atribuiti

 

..si mai important a fost ca jantele le-am gasit la oferta, noi; nu am riscat sa le iau stranbe ori sudate.

Edited by CRM
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
mie mi-a placut cum mege masina asta, trage binisor, cutia manuala e bine proportionata ca rapoarte pentru dric (pot sa-i zic asa, doar sunt mai mult decat inrudite bavarezele noastre da?). intr-adevar ecranul de navi pare incomplet, dar macar are culori frumoase (spre deosebire de E39-le meu cu navi mic 4:3). una peste alta, astept vara sa facem un drum sinuos de munte, sunt curios cum se simte la solicitarea suspensiei (si una, si cealalta din bavarezele mama si fiica)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.