Jump to content

consuma ulei -1.5l/1000km si trage greu 320ci 170cp 2001


Recommended Posts

salut...cine imi poate da o solutie sau o idee la ceea ce se intampla cu masina mea? Consuma ulei de rupe si trage greu in turatii mici! uleiul folosit s-ar putea sa nu fie tocmai cel indicat, mobil 2000 semisintetic 10w40! Cert este ca am mers catva sute de km fara sa-mi dau seama, asta dupa ce am cumparat masina, si la schimbul de ulei mai aveam cel mult 3 litri in loc de 6.5 ! sa se fi dus ceva?
Link to comment
Share on other sites

tot timpu ti a consumat ulei asa mult? inainte ce ulei bagai? motorul cum suna? scoate fum?

 

 

am cumparat masina in iunie, si la o luna jumate au inceput sa bata tachetii....avea in ea liqui moly 10w40 si i-am bagat mobil super2000 10ww40! cei de la service l-au recomandat , eram undeva prin tara si trebuia sa i bag ulei! Apoi am crezut ca nu stiu eu sa verific uleiul, cand defapt el era prea putin ca sa mai apara pe tija! Acum 2 saptamani i-am bagat 1 l si nu se cunostea, apoi i-am mai bagat 2 l si e aproape de nivelul maxim! Scoate si fum daca o turez tare!

Link to comment
Share on other sites

Dupa ce scoti uleiul vezi cum se prezinta, daca este curat e OK. Vezi ca ai un senzor care indica nivelul uleiul insa la majoritatea masinilor cred ca este defect. La 3 litri de ulei in masina esti sub jumatatea cantitatii.

Iti bate motorul ? Daca a capatat bataie e cam nasol. Recomand si schimbul de bujii, standard, nu iridium ca ai un simplu 6 in linie de 2.2, am aavut si iridium si nu am simtit diferenta decat faptul ca erau bujii noi.

Eu zic sa iti pui BMW 5w40 si sa faci schimbul la maxim 10.000 de km. Daca pui 5w30 poti sa il tii mai mult dar avand in vedere ca mananca din el cred ca in 15-17.000 de km deja o sa ai schimbul facut prin prisma completarii cu ulei(asta e o gluma). Eu am avut multe schimburi cu 5w30 si cam pe la 10.000 de km, foarte rar, la prima pornire dupa 2,3,4 zile de stationare imi bateau tacheti cam 1-2 secunde. Am trecut pe 5w40 si nu am mai auzit deloc bataie de tacheti.

Nu vreau sa o luati ca pe o regula, spun doar ce am constatat la masina mea.

Oricum una peste alta un 10w chiar daca nu este indicat pentru motorul tau, in conditii normale nu trebuia sa manace gram de ulei.

Link to comment
Share on other sites

salut...cine imi poate da o solutie sau o idee la ceea ce se intampla cu masina mea? Consuma ulei de rupe si trage greu in turatii mici! uleiul folosit s-ar putea sa nu fie tocmai cel indicat, mobil 2000 semisintetic 10w40! Cert este ca am mers catva sute de km fara sa-mi dau seama, asta dupa ce am cumparat masina, si la schimbul de ulei mai aveam cel mult 3 litri in loc de 6.5 ! sa se fi dus ceva?

Salut,

100% boala acestor motoare(M54B22) - segmentii de ungere se infunda cu calamina si mananca ulei de rupe. Singura solutie - SEGMENTARE. Probabil nu a fost deloc bine ca ai mers fara ulei. Daca nu prea te intereseaza masina si daca esti adeptul ROMANISMELOR - a doua solutie VANZARE. Succes!

 

 

P.S. Nu baga banii in diversi senzori aiurea. Pana nu faci segmentare nu se va rezolva. O data cu segmentarea sa iei in calcul si valva PCV+toate furtumele adiacente(originale).

Link to comment
Share on other sites

Eu iau in calcul mai multe variante.

1. Senzor bun dar nu l-a bagat in seama.

2. Senzor defect si aprinzanduse mereu iar nu l-a bagat in seama.

3. Led scos din bord de fostul proprietar pentru ca masina mananca ulei, fapt ascuns la vanzare si omu chiar nu a avut de unde sa isi dea seama ca nu are uleiul la nivel.

Sa nu fiu rautacios dar daca masina a avut in ea 10w posibil varianta 3. Mai intreb ceva, de unde stii ca masina avea 10w ? Ti-a spus fostul proprietar.

Si inca ceva, stii cumva istoricul masinii ? Cati km are ?

Link to comment
Share on other sites

Salut,

100% boala acestor motoare(M54B22) - segmentii de ungere se infunda cu calamina si mananca ulei de rupe. Singura solutie - SEGMENTARE. Probabil nu a fost deloc bine ca ai mers fara ulei. Daca nu prea te intereseaza masina si daca esti adeptul ROMANISMELOR - a doua solutie VANZARE. Succes!

 

 

P.S. Nu baga banii in diversi senzori aiurea. Pana nu faci segmentare nu se va rezolva. O data cu segmentarea sa iei in calcul si valva PCV+toate furtumele adiacente(originale).

 

 

ai idee cat ar putea costa segmentarea?

 

Eu iau in calcul mai multe variante.

1. Senzor bun dar nu l-a bagat in seama.

2. Senzor defect si aprinzanduse mereu iar nu l-a bagat in seama.

3. Led scos din bord de fostul proprietar pentru ca masina mananca ulei, fapt ascuns la vanzare si omu chiar nu a avut de unde sa isi dea seama ca nu are uleiul la nivel.

Sa nu fiu rautacios dar daca masina a avut in ea 10w posibil varianta 3. Mai intreb ceva, de unde stii ca masina avea 10w ? Ti-a spus fostul proprietar.

Si inca ceva, stii cumva istoricul masinii ? Cati km are ?

 

 

Fostul proprietar mi-a lasat in portbagaj o jumatate de bidon liqui moly 10w 40..spunea ca avea revizia facuta recent! Acum ca o fi fost combinator si ca yo ca fraieru l-am crezut pe cuvant....m-am cam ars! becu de la ulei se aprinde galben la ficare 5-10 secunde upa pornire si sta aprins alte 10-15 secunde!

Link to comment
Share on other sites

Incearca cu alt ulei.

Si mie la acelasi motor ma disperase consumul de ulei, ii puneam bmw 5w30.

La urmatorul schimb am pus liqui moli 5w40, bidon mov si a consumat mai putin.

Iar la al treilea schimb am completat doar 500 gr la 10000km.\

 

Segmentarea din cate m-am interesat eu te duce peste 1000E.

Link to comment
Share on other sites

Aha OK. Senzorul este defect.

Sa nu crezi ca eu sustin ca ai luat teapa sau ceva de genu, doar ca nu prea suport chestia asta si o data am auzit-o, masina cumparata de buna si dupa o luna doua incep sa iasa la iveala nenumarate vicii ale masinii.

Frate daca vinzi o masina spune-i omului ce are ce nu are masina si toata lumea e multumita, asta daca majoritatea ar face asa, ca mai sunt si samsari care din asta traiasc.

Pai cum sa duc eu masina mea in autovit sa o pun la vanzare si sa cer un pret langa altele cu "120 de mii de km" dati inapoi de la 300 de mii, cu km reali pe care ii am si ii si spun 254 de mii. Cine o cumpara pe a mea cand vede langa "asemenea acazii".

Link to comment
Share on other sites

Sa stii ca se practica asta si e deranjant. Am patit-o si eu cand am luat masina. Mi-a zis ca tocmai a facut schimbul de ulei si la fel avea pus 10w40 si l-am intrebat daca are si alte probleme sa stiu la ce ma astept. Care crezi ca a fost raspunsul?Masina e ok. Ca urmare dupa 1500 km s-a aprins martorul de ulei. Si a mea consuma cam 1litru/1500km.

urmeaza sa o segmentez sperand ca voi scapa de consumul enorm de ulei. Asta a cam ramas singura buba care o are ca restul le-am cam facut.

Edited by sherban77
Link to comment
Share on other sites

Incearca cu alt ulei.

Si mie la acelasi motor ma disperase consumul de ulei, ii puneam bmw 5w30.

La urmatorul schimb am pus liqui moli 5w40, bidon mov si a consumat mai putin.

Iar la al treilea schimb am completat doar 500 gr la 10000km.\

 

Segmentarea din cate m-am interesat eu te duce peste 1000E.

Impartasim aceeasi parere.

Fa schimbul de ulei, pune BMW 5w40 si schimba si bujiile. Vezi cum merge masina daca se amelioreaza treaba atunci iti urez multi km fara probleme. Oricum mergi si la un tester bun si posteaza ce erori iti da, asta daca iti da erori.

Eu sunt de parere ca daca mergi la mecanic si ii spui cat iti consuma sigur iti zice ca trebuie segmentat, ca na, asta e meseria lui, ca la chirurg care stie doar sa taie.

Link to comment
Share on other sites

Impartasim aceeasi parere.

Fa schimbul de ulei, pune BMW 5w40 si schimba si bujiile. Vezi cum merge masina daca se amelioreaza treaba atunci iti urez multi km fara probleme. Oricum mergi si la un tester bun si posteaza ce erori iti da, asta daca iti da erori.

Eu sunt de parere ca daca mergi la mecanic si ii spui cat iti consuma sigur iti zice ca trebuie segmentat, ca na, asta e meseria lui, ca la chirurg care stie doar sa taie.

 

 

Pe tester nu apare nici o eroare...nici macar cea pt. senzor ulei! Doresc sa i fac si un test de compresie...O recomandare?

Link to comment
Share on other sites

http://www.bmw-filar...-puncte-26.html

 

Ăn perioada 15.03.2011-15.04.2011 vĂŁ aÂşteptĂŁm ĂŽn service-ul nostru ĂŽn vederea efectuĂŁrii unei verificĂŁri gratuite (ĂŽn 12 puncte ) la autoturismul dumneavoastrĂŁ.

 

 

:)) da...scuze nu vazusem...am facut programare, si comletand formularul au fost 2 bife intre care se putea opta: -5% si 12 puncte!...valabilitatea ofertei nu era scrisa! in orice caz...am sa apelez la ei , ca tot aud ca sunt cei mai in masura!...ma intreb CAT AR PUTEA COSTA ? TEST COMPRESIE!

Link to comment
Share on other sites

Salut O problema asemanatoare cu cea descrisa de tine am avut si eu. Am rezolvat-o prin schimbarea simeringurilor de la supape. imi consuma cam 1l la mie. Dupa multe diagnosticuri date printre care segmenti,separator ulei si altele s-a ajuns la concluzia ca e de la simeringuri, masina avand in momentul acela 140000 km absolut reali ca eu am luat-o din Germania. Ia in cosiderare si aceste piese.

Oricum uleiul acela nu este adecvat pt motorul tau. La tine merge asa 5w30 0w30 0w40 5w40.

Daca iti da fum, este foarte important sa vezi cum iti da fum(la pornire la relanti in forta...)

Eu de exemplu cand o acceleram si-n 5-6 mii nu scotea fum, numai dupa ce mergea sa zic 3 min la relanti prima pedala si era nor in spate dupa care nimic.

Link to comment
Share on other sites

am cumparat masina in iunie, si la o luna jumate au inceput sa bata tachetii....avea in ea liqui moly 10w40 si i-am bagat mobil super2000 10ww40! cei de la service l-au recomandat , eram undeva prin tara si trebuia sa i bag ulei! Apoi am crezut ca nu stiu eu sa verific uleiul, cand defapt el era prea putin ca sa mai apara pe tija! Acum 2 saptamani i-am bagat 1 l si nu se cunostea, apoi i-am mai bagat 2 l si e aproape de nivelul maxim! Scoate si fum daca o turez tare!

 

pai de la cine ai luat masina intetionat a bagat 10w40 pentru ca deja bateau tachetii si ca sa mascheze tot chiar daca nu e recomandat acest ulei la motorul tau tipul a bagat un ulei gros 10w40 o fi bagat si un aditiv si nornal ca numa dupa 1 luna a inceput sa se vada problemele masinii!!!

verifica uzura tachetilor....

pe la nga tacheti uzati poti avea si culbutori uzati si afectat poate si ax cu came

 

Legat de consumul enorm de ulei:

chiar daca sa bagat asa ulei gros nu are voie sa iti manace in halu ala ulei

o masina mananca ulei in asa cantitate numa daca e gata motorul sau pierde ulei

 

de asemenea verifica presiunea la ulei

Edited by motorsport
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.