Jump to content

consuma ulei -1.5l/1000km si trage greu 320ci 170cp 2001


Recommended Posts

Salut O problema asemanatoare cu cea descrisa de tine am avut si eu. Am rezolvat-o prin schimbarea simeringurilor de la supape. imi consuma cam 1l la mie. Dupa multe diagnosticuri date printre care segmenti,separator ulei si altele s-a ajuns la concluzia ca e de la simeringuri, masina avand in momentul acela 140000 km absolut reali ca eu am luat-o din Germania. Ia in cosiderare si aceste piese.

Oricum uleiul acela nu este adecvat pt motorul tau. La tine merge asa 5w30 0w30 0w40 5w40.

Daca iti da fum, este foarte important sa vezi cum iti da fum(la pornire la relanti in forta...)

Eu de exemplu cand o acceleram si-n 5-6 mii nu scotea fum, numai dupa ce mergea sa zic 3 min la relanti prima pedala si era nor in spate dupa care nimic.

 

 

imi scoate fum de la 5000 in sus....usor albastru! masina are 210.000 km ! unde ai schimbat simeringurile? si cat te-a costat? vreau sa o fac si astfel de info. ma ajuta mult!...multumesc!

 

pai de la cine ai luat masina intetionat a bagat 10w40 pentru ca deja bateau tachetii si ca sa mascheze tot chiar daca nu e recomandat acest ulei la motorul tau tipul a bagat un ulei gros 10w40 o fi bagat si un aditiv si nornal ca numa dupa 1 luna a inceput sa se vada problemele masinii!!!

verifica uzura tachetilor....

pe la nga tacheti uzati poti avea si culbutori uzati si afectat poate si ax cu came

 

Legat de consumul enorm de ulei:

chiar daca sa bagat asa ulei gros nu are voie sa iti manace in halu ala ulei

o masina mananca ulei in asa cantitate numa daca e gata motorul sau pierde ulei

 

de asemenea verifica presiunea la ulei

 

 

scuza-mi insistenta!..dar cum as putea verifica eu toate cele mentionate de tine?..e o ordine ceva?...nu stiu de unde sa ma apuc!

Link to comment
Share on other sites

imi scoate fum de la 5000 in sus....usor albastru! masina are 210.000 km ! unde ai schimbat simeringurile? si cat te-a costat? vreau sa o fac si astfel de info. ma ajuta mult!...multumesc!

 

 

 

 

scuza-mi insistenta!..dar cum as putea verifica eu toate cele mentionate de tine?..e o ordine ceva?...nu stiu de unde sa ma apuc!

 

cel mai usor e sa mergi la un mecanic bun daca cunosti si care o sa iti masaoare presiunea la ulei dupa ce acesta se incalzeste la temperatura optima de funcionare

legat de tacheti se desface partea de sus si se verifica uzura lor(tachetii sunt hidraulici deci nu se pot regla trebuie schimbati)dupa care alaturi de tacheti in acel compartiment se pot verifica pastilele de la ei culbutorii si axu

cunosc boala asta la benzinare cu tachetii, o au in special si 316 si 318

am avut un prieten care tot asa avea un 316i si vechiul proprietar a bagat 10w40 si dupa nici 1 luna a inceput sa tacane :la inceput doar cateva secunde apoi in timpul mersului pe diferite perioade si in cele din urma tot timpul!

de asemenea cand masina e turata peste 3000 ture tachetii bateau dinou(clara fiind uzura)

 

oricum din ce ma gandesc eu la tine poate fi si alta probleme care a dus la bataie de tacheti si care are legatura cu pierdutul uleiului!!!

 

Legat de ulei: zicem ca il poti pierde daca se scurge pe undeva ori daca e gata motorul!!

Ma gandesc si la faptul ca la tine sa iti piarda ulei nu sal manance si problema sa o fi avut si fostul proprietar!!

Si atunci normal ca daca acela na sesizat acea scurgere sau lipsa a uleiului motorul a mers cu foarte piutin ulei astfel au ajuns si tachetii sa ti se uzeze si sa iti bata!!!!!

dar cum ziceam mai sus cel mai sigur verificat foarte bine

Edited by motorsport
Link to comment
Share on other sites

daca nu se rezolva problema cu schimbul de ulei, eu zic sa nu te apuci sa desfaci motorul, baga METABOND pt consum mare de ulei si problema o sa se diminueze sau sa dispara

 

eu zic sa verifice bine cele de mai sus in loc sa se chinuie cu acesta problema bagand bani in aditivi

Link to comment
Share on other sites

Eu am 254 de mii si probleme la motor am avut 0.

Daca se considera probleme la motor pot spune ca am schimbat pompa de servodirectie, vas expansiune, termostat iar acum pe week-end o sa schimb garnitura de la capacul motorului( de la supape-culbutori nici nu stiu cum ii zice exact ca am gasit discutii despre ea si era botezata in toate felurile).

Link to comment
Share on other sites

fa un test de compresie si daca este bine iti

 

spun ca sunt simeringurile...nu te apuca sa pui diferiti aditivi care oricum daca ar fi simeringurile coapte nu ar ajuta la nimic. iti doresc succes

operatiunea de schimbat simeringurile pe mine m-a costat undeva la 900 lei, fara sa se dea chiulasa jos

Link to comment
Share on other sites

fa un test de compresie si daca este bine iti

 

spun ca sunt simeringurile...nu te apuca sa pui diferiti aditivi care oricum daca ar fi simeringurile coapte nu ar ajuta la nimic. iti doresc succes

operatiunea de schimbat simeringurile pe mine m-a costat undeva la 900 lei, fara sa se dea chiulasa jos

 

 

le-ai schimbat in Bucuresti? sa inteleg ca testul de compresie nu e afectat de starea simeringurilor?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 11 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.