Jump to content

Problema E90 facelift


Recommended Posts

Am un E90 facelift dec2008 318d si de cateva zile imi tot reseteaza ceasul (--:--), km parcursi, consumul/100km si uneori ramane si data in urma, asta nu se intampla de fiecare data cand plec cu masina ci numai uneori dar niciodata in mers numai cand e parcata(precizez ca nu e de la frig pt ca am tinut-o si in garaj si tot asa face).

Am comandat si o baterie dar pana ajunge am zis sa aud mai multe pareri.

Link to comment
Share on other sites

Un singur topic este suficient. In plus, in sectiunea dealer poti intreba una alta legate de service, preturi, proceduri.

 

De defectiuni, probleme, intretinere etc. poti intreba in sectiunile dedicate ale forumului.

 

Sa revenim...

 

Cam astea sunt simptomele de baterie pe duca. Oricum, atunci cand o schimbi sa nu uiti un reset din diagnoza deorece este obligatoriu o astfel de procedura.

 

Pentru mai multe detalii da un search pe forum. Gasesti multe topicuri pe forum in care se vorbeste despere asta.

Link to comment
Share on other sites

de la baterie nu este(am pus si alta baterie), masina porneste perfect si am mai observat ca daca o pornesc la intervale mai mici de 1-1,5 ore nu se reseteaza nimic, sa fie calculatorul de confort?

daca opresc masina inainte cu 1,5-2 ore inainte de 12 noaptea am observat ca imi ramane si data in urma, deci cam dupa 1,5-2 ore imi taie curentul de la baterie, dar nu am problema sa nu pot deschide usile sau sa nu porneasca.

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut bateria descarcata si fix asa facea. Cand se taie alimentarea la calculatoarele masinii exact asa face. Se poate intampla si daca este interpretata aiurea bateria sau rezistenta ei interna este mare (baterie uzata).

 

Daca nu o inregistrezi, cu o baterie noua nu vei vedea niciun semn pana cand se apropie sfarsitul ei de viata, cand calculatorul masinii care seocupa de baterie va interpreta aiurea datele.

 

@hornetb - Incearca sa nu mai fi asa de categoric in exprimare. Mai ales atunci cand faci ceva in felul tau, fara documetatie suficienta si contrar recomandarilor producatorului masinii.

Link to comment
Share on other sites

recomanda-mi si mie pe un electrician bun in buc care sa aiba si tester bmw sa vad exact ce zice, eu pe masina am baterie bmw varta neagra de 90 amperi si 900 curent pornire, cand miau comandat baterie la servis dupa seria de masina miau adus baterie bmw alba de 90 amperi si 720 curent pornire, sa foe asta de pe masina pusa gresit? ce imi recomanzi?
Link to comment
Share on other sites

Nu am reusit sa rezolv nici acum problema, am pus pe tester la vali din buc si imi arata IBS un releu si JUNKBOX 2, releul este bun, am scos mufa la IBS si tot asa face.....pana la urma am facut programare la filaret, dar pana miercuri am zis sa mai studiez problema(deoarece cred ca imi vor lua bani si tot nu o vor rezolva) si am observat ca o inchid duc cheia la 6-8 metri de ea si la interval de 1 min se aprinde butonul de pornire si fasaie ceva la motor, dupa 16 sec se opreste lumina din ele si se aude un clanc, dupa un min iar se aprinde si dupa 16 sec se stinge si tot asa.....acum dupa vreo 40 min inca mai face asa :(((
Link to comment
Share on other sites

sa le spui asta la reprezentanta!!!

 

Eu am patit cand am descuiat masina, ca a inceput sa clantane ceva la motor. Am fugit la ei si da: exista un bug in soft (E60 520d LCI dec 2007) care a fost corectat ulterior. Eu am patit asta cam prin 2009... Cativa ani nu s-a manifestat bugul deloc!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Am inteles ca la toate seria 3 e90 au ibs situat pe borna negativa acum poate nu are masina ta asa ceva(nu este obligatoriu).

Calculatorul a fost 1370 lei si vreo 400 resoftare si recodare plus vreo 4oo diagnoza pentru aflarea cauzei.

Nu au fost probleme la resoftare dar am semnat inainte ca orice s-ar intampla servisul nu raspunde.:(((((

Link to comment
Share on other sites

Am inteles ca la toate seria 3 e90 au ibs situat pe borna negativa acum poate nu are masina ta asa ceva(nu este obligatoriu).

Calculatorul a fost 1370 lei si vreo 400 resoftare si recodare plus vreo 4oo diagnoza pentru aflarea cauzei.

Nu au fost probleme la resoftare dar am semnat inainte ca orice s-ar intampla servisul nu raspunde.:(((((

 

400 diagnoza?! asta se cheama japca pe fata. Mie mi s-ar parea normal ca daca un client vine la tine sa ii faci o diagnoza si apoi comanda piesele necesare reparatiei tot de la tine, acea diagnoza sa fie gratuita. Si asa au adaosuri f mari la piese, iar manopera nu e nici ea prea ieftina [ultima data cand am fost intr-o reprezentanta BMW era 205lei/ora.]

 

PS: Ai navi? Cred ca doar cele cu navigatie au IBS.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.