Jump to content

Recommended Posts

Salutare, am si eu nevoie de cateva sfaturi de la popesorii de BMW care au fost "fericiti" ca si mine, sa se aleaga cu turbina stricata.

Am un 320 d din 2006 163 CP, iar aseara turbina mea a luat-o razna, mai intai a inceput sa fluiere infiorator, am continuat sa merg 2-3 km, dupa care am oprit masina, apoi am fost nevoit sa plec si dupa alti 1-2 km a incetat si "fluieratul" dar si motorul sa mai traga. Acuma nu se mai aude nimic, dar merg ca Fred Flingstone, nu mai am nici un pic de putere pe masina.

 

Cineva a mai reparat turbina de la modelul acesta? Unde imi recomandati? Si cam pe la ce pret se invarte? Caci eu am gasit noua la 920Euro si nu stiu ce sa fac. Multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

Salutare, am si eu nevoie de cateva sfaturi de la popesorii de BMW care au fost "fericiti" ca si mine, sa se aleaga cu turbina stricata.

Am un 320 d din 2006 163 CP, iar aseara turbina mea a luat-o razna, mai intai a inceput sa fluiere infiorator, am continuat sa merg 2-3 km, dupa care am oprit masina, apoi am fost nevoit sa plec si dupa alti 1-2 km a incetat si "fluieratul" dar si motorul sa mai traga. Acuma nu se mai aude nimic, dar merg ca Fred Flingstone, nu mai am nici un pic de putere pe masina.

 

Cineva a mai reparat turbina de la modelul acesta? Unde imi recomandati? Si cam pe la ce pret se invarte? Caci eu am gasit noua la 920Euro si nu stiu ce sa fac. Multumesc anticipat.

 

Vezi ca e una noua pe okazii la 3000ron...

Link to comment
Share on other sites

eu cred ca te-ai grabit :)

 

si a mea suiera cand este frig afara si motorul rece, dupa ce se incalzeste motorul totul e ok.. si cred ca sunt 2-3 ani de cand face asa , iar masina merge zi de zi

 

A mea a suierat foarte tare 5 minute dupa care a murit definitiv. Daca doar suiera la rece nu o schimbam.

Link to comment
Share on other sites

deci a suierat cand motorul era cald ?!

 

acum , cu noua turbina nu mai suiera? ca poate ai ceva furtun /galerie sparte

 

Acum nu mai suiera nimic, merge totul ok, am verificat furtunele cand am montat-o pe cea noua. Cea veche a suierat puternic 5 minute dupa care liniste totala, dar si putere ioc. A suierat calda , dupa care a murit definitiv.

Link to comment
Share on other sites

cand spui ca a murit, la ce te referi , la faptul ca nu a mai facut galagie sau la faptul ca s-a stricat de tot ?! :)

 

A murit in sensul ca nici nu a mai suierat dar nici masina nu a mai tras. Am incercat sa o opresc, sa o pornesc si la rece si la cald, si tot degeaba, nu s-a mai auzit nici un suierat nimic si nici puterea nu si-a mai revenit.

 

Sti cumva daca intre turbina si filtru de particule, care se prinde direct de iesirea din turbina, ar trebuii sa fie o garnitura ceva? Pentru ca nu mi se aseaza perfect acolo si imi pierde putine gaze pe acolo. In rest acum totul pare normal. Masina trage, nu se mai aude nimic, dar datorita scaparilor de gaze, la semafor (cand stau pe loc cu motorul pornit) vine putin miros de gaz in interior.

Link to comment
Share on other sites

daca nu ti se aseaza bine turbina cu evacuarea ,inseamna ca ,fie nu ai evacuarea la linie ,fie nu e montata corect turbina sau nu este exact pt tipul tau de masina/motor/an/putere

 

Turbina este pentru modelul respectiv, este luat pe part number, deci nu are cum sa nu fie turbina ei, de montat corect ... nu prea ai cum sa gresesti ca nu ai toleranta in suruburi, nu te lasa sa o pui decat intr-o anumita pozitie, ma gandesc ca s-ar putea sa fie din evacuare deoarece a trebuit dat catalizatorul jos si e posibil sa nu mai fie la linie.

Link to comment
Share on other sites

salut,

 

eu am eliminat DPF-ul si am pun un downpipe. Eram si eu la instalare si am vazut cum arata instalatia... nu are cum sa puna prost turbina (sau orice altceva) :)) e stupid proof, iar cine instala a pus o pasta pe gura tevii inainte de montare care probabil s-a cimentuit si nu scapa nimic acolo (cand am desprins dpf de turbina prima data erau urme de alta pasta acolo..) Sau poate sa fie clema de vina, nr 2 de jos

 

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=VC31&mospid=48480&btnr=18_0591&hg=18&fg=10

Link to comment
Share on other sites

Am mers si eu fara DPF dar ma disperase fumu, asa ca l-am "reconditionat" pe cel vechi si acuma o data cu turbina noua, l-am pus la loc. Si eu cred ca trebuie data suprafata aia cu ceva solutie, dar nu stiu ce ar putea rezista la temperatura aia. Am comandat si clema noua, in speranta ca s-a slabit cea veche. O sa scriu rezultatul. Insa ce mi se pare ciudat la turbina noua, este faptul ca acuma cand intra turbina, are un sunet diferit fata de cea dinainte. Nu am mers cu nici o masina noua sa pot face diferenta (ma refer la motorul de 163) dar acum cand intra turbina, motorul scoate un sunet mai subtire, fata de turbina dinainte, care cand intra in ture, scoate un sunet mai gros.
Link to comment
Share on other sites

Scuze de off-topic, m-ar interesa si pe mine ce anume ai facut pentru a reconditiona DPF-ul (in cazul in care reconditionare = curatare, nu eliminare), unde ai facut lucrul asta si daca totul e ok cu masina dupa operatiune. Mie in bord imi arata ca mai am vreo 10.000 Km de facut cu el asa ca incep sa ma pregatesc. In cazul in care se poate curata si totul e in regula as opta pentru varianta asta, altfel va trebui sa cumpar unul nou. Am vazut si pe alt topic discutandu-se varianta curatarii insa nu am vazut nici un feedback de la vreun coleg care a facut lucrul asta...
Link to comment
Share on other sites

turbinele Mitshubihi sunt ceva mai pacatoase si ff putini le reconditioneaza! turbina ta a picat...nu era de la nici un furtun nimic..! turbina are o garnitura metalica ...probabil nu ti-a pus garnitura aia!

 

Scuze de off-topic, m-ar interesa si pe mine ce anume ai facut pentru a reconditiona DPF-ul (in cazul in care reconditionare = curatare, nu eliminare), unde ai facut lucrul asta si daca totul e ok cu masina dupa operatiune. Mie in bord imi arata ca mai am vreo 10.000 Km de facut cu el asa ca incep sa ma pregatesc. In cazul in care se poate curata si totul e in regula as opta pentru varianta asta, altfel va trebui sa cumpar unul nou. Am vazut si pe alt topic discutandu-se varianta curatarii insa nu am vazut nici un feedback de la vreun coleg care a facut lucrul asta...

 

DPF-ul ...se schimba cand pica...am vazut sau auzit la altii ca il dau jos si il curata cu spuma la spalatorie...dar nu fac decat sa o mai lungeasca ff putin..tinand cont ca e in jur de 2000Euro marea majoritate aleg varianta asta cu spalatul:)

Link to comment
Share on other sites

DPF-ul ...se schimba cand pica...am vazut sau auzit la altii ca il dau jos si il curata cu spuma la spalatorie...dar nu fac decat sa o mai lungeasca ff putin..tinand cont ca e in jur de 2000Euro marea majoritate aleg varianta asta cu spalatul:)

 

Nu ma refeream la o curatare cu spuma de spalatorie... Mi s-ar parea cel putin ciudat sa fac lucrul asta. Eu intrebam despre o curatare cu niste solutii speciale care din cate am inteles regenereaza filtrul si il fac sa se comporte ca unul aproape nou. Pe un alt topic un coleg spune ca are la activ cateva curatari de genul asta si ca totul a decurs fara probleme iar filtrul se comporta foarte bine in continuare. Vroiam sa aflu si o parere a cuiva care a beneficiat de operatiunea asta.

Link to comment
Share on other sites

DPF-ul, l-am "curatat" sub forma : dat jos, pus detratant in filtru (aproximatix 7-8 litri), lasat cam o ora, legat la un hidrant si spalat bine, operatiune repetata de 2 ori. Dupa ce l-am repus pe masina totul este perfect, dar tot se afuma teava de esapament. Stiu ca este doar o prelungire a bolii, dar dupa 1500 Euro costurile totale ale turbinii ... nu am mai avut bani sa iau si DPF nou.
Link to comment
Share on other sites

ba scot un mic puf de fum in blana , dar probabil ca nu-l observi tu..

 

depinde in ce turatii mergi cu masina...eu merg sport...si la blana nu imi scoate fum! Am pus pe cineva in spatele masinii sa vada! Fum scoate daca merg numai in aglomeratie...si dupa aia ii dau jar sa se curete turbina!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Multumesc, din pacate imi trbuia repede si am luat una noua la 4500 Ron. Asa ca am ramas cu cea veche pe stoc, daca stie cineva ca poate sa o reconditioneze... sa ma caute.

salutare ! am aceeasi pb ca tine. am vrut sa rec turbina dar din pacate s-a spart o elice din ea si mi-a distrus corpul(carcasa) si nu am mai putut. Second nu se gaseste , am dat 20 tel ... nimic . de unde ai luat turbina noua cu 4500 ron?

Link to comment
Share on other sites

salutare ! am aceeasi pb ca tine. am vrut sa rec turbina dar din pacate s-a spart o elice din ea si mi-a distrus corpul(carcasa) si nu am mai putut. Second nu se gaseste , am dat 20 tel ... nimic . de unde ai luat turbina noua cu 4500 ron?

iti ofer eu la 4500 lei noua/original +turbina veche la schimb

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.