Jump to content
Intalnire BMW Club 2025 ×

E30: Probleme frana si altele


Recommended Posts

Salut, recent am cumparat un E30 316i, m40 cu catalizator, din 10/1990, la care am o serie de probleme:

1. Frana. Mai exact prinde foarte jos, cand apas frana initial se simte ca prinde dar fooarte putin. Pentru a opri masina trebuie sa apas frana aproape pana in podea. Apoi daca pompez frana cu motorul oprit NU se intareste cum ar fi normal, de exemplu dupa 10 aplicari de frana cu motorul oprit tot pot sa apas pedala aproape pana in podea. Mentionez ca am aerisit franele. Din ce mi-a spus fostul propietar a schimbat lichidul de frana si trebuie aerisit si de aceea nu tine frana normal, eu inclin sa cred ca e o alta problema in afara de aerisire. Apropo cam cat lichid de frana se folosete la o aerisire normala?

2. Ambreiajul prinde cam sus, ma gandesc ca ar trebui aerisit si asta.

3. La schimbarea de viteza daca nu fac egalizarea turelor absolut perfect se simte o smucitura, fostul propietar zice ca nu are destul lichid diferentialul.

 

Multumesc pentru raspunsuri.

Link to comment
Share on other sites

Salut, recent am cumparat un E30 316i, m40 cu catalizator, din 10/1990, la care am o serie de probleme:

1. Frana. Mai exact prinde foarte jos, cand apas frana initial se simte ca prinde dar fooarte putin. Pentru a opri masina trebuie sa apas frana aproape pana in podea. Apoi daca pompez frana cu motorul oprit NU se intareste cum ar fi normal, de exemplu dupa 10 aplicari de frana cu motorul oprit tot pot sa apas pedala aproape pana in podea. Mentionez ca am aerisit franele. Din ce mi-a spus fostul propietar a schimbat lichidul de frana si trebuie aerisit si de aceea nu tine frana normal, eu inclin sa cred ca e o alta problema in afara de aerisire. Apropo cam cat lichid de frana se folosete la o aerisire normala?

2. Ambreiajul prinde cam sus, ma gandesc ca ar trebui aerisit si asta.

3. La schimbarea de viteza daca nu fac egalizarea turelor absolut perfect se simte o smucitura, fostul propietar zice ca nu are destul lichid diferentialul.

 

Multumesc pentru raspunsuri.

1.Verifica cilindrii receptori de pe spate Daca nu ai ABS ,banuiesc ca ai tamburi ,n-ai discuri...Asa ca verifica cilindrii (pistonasele) de la rotile spate..sa nu aiba pierderi...ca altfen nici nu tine frana ,nici nu poti aerisi corect...Lichidul de frana ,daca pui un tub din acela transparent pe capul niprului si il introduci intr-un vas transparent cu putin lichid,nu se pierde si cu ocazia asta vezi si bulbucii de aer...Trebuie sa ai grija sa fie rezervorul de lichid plin sa nu se goleasca si sa traga aer in timp ce aerisesti...

verifica flectorul de cauciuc de unde se prinde cardanul de cutia de viteze si suportii motor ,cutie de viteze si diferential

Edited by Kristomis
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.