Jump to content

Am cumparat un power box


Mircea-Si

Recommended Posts

e posibil sa iti creeze ceva probleme.

nu am auyit pe nimeni care sa le monteze si masina sa nu scoata fum

in plus gandeste-te ca dispoyitivul nu face altceva decat sa transmita niste informatii (uneori eronate) calculatorului de bord ca sa il determine sa actioneye intr-un anumit mod altfel decat ar face-o in mod normal.

am un amic care l-a dat jos dupa vreo 4 luni ca incepuse masina sa mearga ca dracu, scotea mult fum, consuma de rupea, pornea freu etc.

poate ai noroc. eu unul as face o remapare, e mai sigura, daca tot vrei sa ii faci ceva, personal as lasa-o asa cum a fost ea facuta.

Link to comment
Share on other sites

Nici eu nu as monta asa ceva pe masina! Nu mi-a placut ideea nici de la AC Schnitzer, dar .... (si ei au un tip de power box). Forteaza motorul

PS. O remapare de calitate NU este 300 euro!

Dar cat? eu stiu de la Upsolute si dimsport si mai stiu ca de la skn e aproape 1000 euro da in anumite conditii o face de 245 cp

Link to comment
Share on other sites

mie mi se pare fix aceasi treaba cu o remapare.

Folosesc aia in vest de rup dinastea, ca le scot cand se duc la ravizii cu masinile in garantie ..

 

Mie inca nu mi-a desenat unul prin ce se deosebeste exact un powerbox de o remapare, dau toti din umeri.

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Mie inca nu mi-a desenat unul prin ce se deosebeste exact un powerbox de o remapare, dau toti din umeri.

Am desenat eu, putin...

Nu vreau sa generalizez, pot fi power-boaxe serioase, care chiar fac ceea ce se lauda. Insa, pe piata mai pot fi si tepe, adica conform pozelor de mai jos. Pentru necunoscatori, este vorba de o simpla rezistenta de 0.5 lei la pret de vanzare de multe ori peste 100 euro, introdusa in asa fel incat ECU sa creada ca motorul se afla la temperaturi mult mai joase decat in realitate, rezultatul fiind amestec carburant mai bogat, deci putere mai multa... cu consecintele de rigoare.

 

post-25893-0-69035600-1320443533_thumb.jpgpost-25893-0-66300800-1320443590_thumb.jpgpost-25893-0-64999800-1320443616_thumb.jpgpost-25893-0-32183000-1320443661_thumb.jpgpost-25893-0-54784700-1320443710_thumb.jpgpost-25893-0-96292900-1320443720_thumb.jpgpost-25893-0-72759100-1320443745_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

ma indoiesc ca asta e cazul aici, treaba asta se detecteaza in 2 sec.

Din ce stiu majoritatea maresc presiunea in rampa sau timpii de injectie, in functie de ce tip de diesel ai, si restul adaptarii o face ECU masinii.

adica fix ce face si o remapare facuta de cineva cu "harti de la un vestit tuner din Ungaria cu traditie de 15 ani in domeniu" sau ceva asemantor.

Eu sincer iti spun ca chiar am intrebat specialisti in tuning si nu m-a lamurit satisfacator nici unul, nu am descoperit vreo deosebire fundamentala.

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Powerbox difera radical de un chip tuning.

La chip tuning se pot modifica o gramada de parametri (avans, aprindere, injectie, vanos, axe cu came, etc) in functie de alti parametri - temperatura, turatie, sarcina, etc. Pot fi ajustate harile de injectie, se poate face absolut orice.

 

Powerboxul nefiind integrat in ECU nu are acces la harti si la alte fineturi, ci doar la niste semnale de intrare brute, pe care le deformeaza astfel incat sa mareasca grosolan cantitatea de combustibil sau presiunea turbo.

 

De fapt pacaleste ECU ca valorile de intrare sunt altele decat in realitate, astfel incat ECU sa modifice valorile de iesire, valori la care powerbox nu are acces si nici nu le poate controla direct.

 

Cel mai bun exemplu este cu rezistenta care pacaleste ECU ca motorul merge la alta temperatura. Cam asa functioneaza un powerbox.

Link to comment
Share on other sites

L=am luat de pe okazii si vreau pareri repede inainte sa vina ca sa stiu daca il refuz sau nu.

foarte tare

inainte cumperi produsul ,si dupa aia ceri pareri daca produsul iti e de folos sau nu ? daca l-ai cumparat nu e cam nasol sa refuzi coletul ? :blush:

nu trebuia intai sa te informezi cu ce se mananca ? si eventual dupa aceea sa-l cumperi sau nu ?

ce vina are vanzatorul ?

Fereasca-ma Domnu' de asemenea clienti :thumbsdown: si eu vand de ani de zile pe Okazii ,nu as vrea sa dau peste asa ceva. :no:

Link to comment
Share on other sites

mie mi se pare fix aceasi treaba cu o remapare.

Folosesc aia in vest de rup dinastea, ca le scot cand se duc la ravizii cu masinile in garantie ..

Mie inca nu mi-a desenat unul prin ce se deosebeste exact un powerbox de o remapare, dau toti din umeri.

 

Alea scumpe nu sunt cutii cu rezistente in ele, sunt de obicei device-uri numite piggy-back, care e de fapt un mini-computer stand alone (cu procesoare RISC la 400-500 mhz si tot tacamul) si ala evident ca face ce promite, au mai multe setari pe care le schimbi din telecomanda, pot comanda turbine, NOS, etc. Dar cred ca e alta mancare de peste cu respectivele.

Link to comment
Share on other sites

pai din am inteles eu d, ECU se adapteaza automat la ce valori primeste de la senzori in anumite limite. powerbox ala mareste presiunea in rampa sa zicem, amestecul e mai bogat, ECU vede asta si ajusteaza tot sa functioneze cum trebuie, isi schimba singur timpi de aprindere, unghi, deschide turbina mai mult daca e cu geometrie variabila ma rog.,. in functie de ce il minte powerbox . DIn cauza ca desi ECU e destul de flexibil si adaptabil, are niste limite , nu poti impinge motorul la fel de mult ca o remapare agresiva, dar altfel functioneaza ok.. si rezultatul per total, inclusiv relatiile intre diversi parametri sunt similari cu o alta harta. E si logic, schimbi un parametru in ecutie .. se schimba tot sirul care urmeaza dupa..

 

 

 

SI daca e acelasi efect cu alta harta care e deosebirea ?

EU personal nu sesisez nimic fundamental diferit, poate ma insel..

 

 

Plus ca poate fi intradevar varianta cu piggy back ECU cum zice DSF care modifica datele in ambele sensuri , dar ma rog ala e deja o chestie foarte costisitoare si mai complexa..

Dar sa il lasam pe ala, sa vorbim de varianta rudimentara, care doar doar mareste presiunea in rampa de exemplu la un diesel mai vechiut..

 

 

 

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

in tarile mai dezvoltate este foarte folosit.DOMI si DSF au inteles cum functioneaza un powerbox , restul vorbind din auzite.Nu stiu cati au observat dar in vest powerboxurile aceastea au aceleasi preturi ca si chiptuningul (700 euro ceva serios).Sunt si cazuri unde multi spera ca un produs de 100 euro va face mare branza.
Link to comment
Share on other sites

Power box-urile astea la 50 euro cu tot cu transport , sunt din prima golanii, chiar daca au si ceva electronica in ele. Nu mai merge la motoarele noi sa pui o rezistenta pentru ca semnalele spre pompe sau alte componente sunt digitale (modulate in aplitudine / frecventa, etc) si iti trebuie macar un circuit integrat cu ceva amplificatoare/ porti sa il poti modifica dar tot acelasi lucru face ca si cel cu rezistenta.

Nu e o garantie daca il desfaci si vezi ca arata ca "placa de baza de la calculator".

 

Acum ultimul trend e ca firma de tuning sa trimita un dispozitiv care se conecteaza pe portul ODB si face flash direct la ECU, fara laptop si alte smecherii. Cutiile alea pastreaza softul orginal si 2-3 versiuni de mape si le schimbi din buton. Nu mai trebuie desfacut ECU-ul , sau conectare by-pass intre mufe.

Link to comment
Share on other sites

Un lucru e clar insa. Un powerbox este total diferit de un chip tuning si nu poate avea niciodata performantele celui din urma. Asta deoarece nu are acces la rutinele din ECU si functionarea se bazeaza pe furnizarea de informatii false catre ECU, incercand sa-l determine pe acesta sa modifice parametri de iesire in sensul dorit.

 

Nu cred ca exista vreun device de tuning care sa se bazeze pe programarea si pe reprogramarea vreunui flash din ECU, astfel incat sa poti schimba hartile dintr-un buton.

Link to comment
Share on other sites

foarte tare

inainte cumperi produsul ,si dupa aia ceri pareri daca produsul iti e de folos sau nu ? daca l-ai cumparat nu e cam nasol sa refuzi coletul ? :blush:

nu trebuia intai sa te informezi cu ce se mananca ? si eventual dupa aceea sa-l cumperi sau nu ?

ce vina are vanzatorul ?

Fereasca-ma Domnu' de asemenea clienti :thumbsdown: si eu vand de ani de zile pe Okazii ,nu as vrea sa dau peste asa ceva. :no:

Stii proverbul ala "Cainele moare de drum lung....." ai postat degeaba....

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu proverbul ala, insa stiu ca daca esti magar pleci de pe forum.

Ti s-a vorbit frumos si ti s-a atras atentia ca nu ai un comportament corect. In loc sa-ti faci mea cupla, incepi cu magarii.

Sincer sa fiu, membri asemeni tie nu fac cinste comunitatii, si ne lipsim bucurosi de ei!

Link to comment
Share on other sites

am avut o porcarie din asta pe un golf 4 diesel 1.9 am mers cu el 40.000 de km masina tragea mai bine si consuma mai putin,nu scotea fum era ok,cand l-am scos am constatat un consum marit,si statea la 1000 de ture in loc de 800,oricu acum nu mi-as mai pune e mult mai sigura remaparea,o remapare de calitate nu dauneaza de loc motorului in schimb in rahaturile astea de powerbox nu o sa mai am niciodata incredere
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu proverbul ala, insa stiu ca daca esti magar pleci de pe forum.

Ti s-a vorbit frumos si ti s-a atras atentia ca nu ai un comportament corect. In loc sa-ti faci mea cupla, incepi cu magarii.

Sincer sa fiu, membri asemeni tie nu fac cinste comunitatii, si ne lipsim bucurosi de ei!

Sincer sa fiu nici nu stiu ce sa iti raspund....peace man!

 

Vali23b multumesc pentru raspuns...de asa ceva aveam nevoie!

BAfta

Edited by Mircea-Si
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu proverbul ala, insa stiu ca daca esti magar pleci de pe forum.

Ti s-a vorbit frumos si ti s-a atras atentia ca nu ai un comportament corect. In loc sa-ti faci mea cupla, incepi cu magarii.

Sincer sa fiu, membri asemeni tie nu fac cinste comunitatii, si ne lipsim bucurosi de ei!

Paul proverbul ii era adresat lui dee-low. Ati incurcat conturile?

in plus poti sa te sanctionezi singur pentru jigniri? Sau n-ai supermod?

 

 

on: am pe cineva cu un mondeo de are o astel de cutiuta si din ce am vazut fuge de rupe. Are 9 nivele de setare. tipul o tine la 2. Acum nu stiu cat de daunatoare e. time will tell!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.