Jump to content

BMW e90 facelift 320d xdrive automatic


crisjohn

Recommended Posts

Si uite asa am ajuns la al 3-lea BMW... Dragostea pentru ele a plecat de la un e46 316i care m-a facut sa am si user pe acest forum acum multi ani. Am trecut apoi la un e90 facelift 318i. De data asta am facut o schimbare radicala din mai multe puncte de vedere. In primul rand e prima data cand am o masina cu motor diesel. In al doilea rand e prima mea masina cu tractiune pe toate 4 rotile si nu in ultimul rand am cutie automata... A, si cel mai important, e argintie cu tapiterie neagra pentru ca vechiul e90 negru cu crem m-a scos din minti... Eram clientul spalatoriilor sau tinta glumelor prietenilor (ce ma, nu mai ai bani de spalat masina dupa ce ti-ai luat-o? :) )... Am ales automata si diesel pentru ca daca era ceva ce nu imi placea la diesel era sa schimb vitezele ca nebunul mereu si la automata nu imi place pusa pe motoare pe benzina mici... imi da senzatia de tramvai... nu e cazul acum pentru ca te baga in scaun direct si acolo te tine...

Ca sa trec la fapte deja am adunat 850 de kilometrii cu ea in 10 zile si pot spune ca sunt foarte multumit de ea... Motorul este foarte silentios si nu suna deloc a diesel... din punctul meu de vedere zgomotul de la benzinara era mai slab relanti dar in mers dieselul e mai linistit... Nu e doar parerea mea dar am mai mers cu cateva persoane si toti imi spun ca e mai silentioasa... La mers insa diferenta e senzationala pentru ca am motorul de 184 CP si 380 Nm si chiar daca sunt in rodaj si incerc sa stau sub 2500-3000 de ture masina trage in dementa si te baga in scaun indiferent de turatie... Deasemenea aderenta e de milioane... am incercat sa fortez unele viraje pentru a vedea cum se descurca si a stat masina pe trasa perfect... Nu fuge nimic in lateral si nu are nimic dramatic, pur si simplu isi face treaba... Consumul e in jur de 9 la suta dar o sa mai scada pentru ca motorul e nou... Am pe ea roti de 17 inch 225/45/17 de iarna si abia astept si putina zapada sa vad cum o sa mearga jucaria...

La partea de audio am sistemul Alpine pe ea si mi-am luat si navigatia mobila/ portabila care arata foarte bine fiind integrata cu bordul plus ca am volanul sport pe ea... Tapiteria e stofa cu piele neagra...

Cam asta e primul raport si o sa adaug si niste poze cat de curand ;) Deocamdata sunt foarte incantat de ea si de decizia luata... Recunosc ca in primul moment cand m-am urcat in ea venind tot dintr-un e90 facelift am avut un moment destul de aiurea (masina noua dar la fel :D ) dar dupa ce am mers cu ea deja mi-am dat seama ca e un alt animal... As spune ca 318i era mai golnesc in exprimare avand doar tractiune spate si motorul benzinar aspirat... Urca in ture in draci si ma distram bine de tot cu el insa te pedepsea rapid... Noua masina e ceva mai rafinata si cred ca si suspensia e mai rafinata poate datorita xdriveului sau rotilor mai mari... Masina nu mai e asa de rigida ca cea veche desi nu pare sa fi pierdut ceva din vechile caracteristici de pe 318i... Parca directia e ceva mai grea dar si rotile sunt mai mari... Cam asta e ;)

Edited by crisjohn
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Felicitari ,am mers ceva km in tandem cu o masina ca a ta si pot spune ca m-a surprins placut,pe viraje nu se putea tine dupa mine dar la reprize 80-140 era cam la fel.Oricum o combinatie ideala pt romania 4x4 + dizel + motor de 2000

 

 

Multumesc... Recunosc ca si acel timp de 0-100 de 8 secunde m-a lamurit ca totusi nu e o masina lenta... desigur, eu nu am avut inca un BMW de peste 200 de cai dar nici nu imi trebuie pentru ca merg foarte mult in oras... Cel mai haios cu noua masina a fost ca in sfarsit a facut si sotia mea o depasire fara emotii :) E al naibii de usor de condus si asta imi place pentru ca am o groaza de maini libere in trafic :) nu prea ai surprize cu ea si de fapt asta imi doream... o masina sigura suficient de rapida si usor de condus cu un consum decent ;) cam asa e asta ;)

Edited by crisjohn
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Felicitari pentru achizitie , asteptam pozele :D

 

Multumesc... O sa am si poze cat de curand dar acum e deja prafuita :) Saptamana urmatoare o s-o duc la BMW sa imi regleze farurile pentru ca am impresia ca sunt setate pentru Marea Britanie si deja m-a oprit politia odata din cauza asta :)

 

Sa o stapanesti sanatos!

Asteptam poze :)

 

 

Multumesc Florin ;) sa stii ca atunci cand am luat-o m-am gandit si la tine :) iti stiam vechea masina (ne-am vazut odata pe la Ambasada Chinei) si am zis ca merita incercat ;) rau nu are cum sa imi para si peste 3 ani vad eu ce o fi... As fi luat noul model dar se livra abia in martie si nu aveam chef de asteptare... suplimentar la noile modele motorizarile erau prohibitive si discountul relativ mic avand in vedere ca era un model nou... deci as fi avut o caroserie noua dar cam golasa...

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Bat spre dreapta, in loc sa bata spre stanga. Cam asta ar fi marea diferenta :thumbsup:

Edit: Am scris in acelasi timp cu Alex, explicatia e cam aceeasi! :frantics:

la noi farul din dreapta bate putin spre dreapta....la ei farul din stanga bate spre stanga....mi se pare ca si farurile sunt altfel la ei...adica fasciculul de lumina este proiectat tocami invers...dar nu stiu asta sigur

Link to comment
Share on other sites

Din ce stiu eu cele 2 faruri nu lumineaza la fel in general... Ideea e ca farul din stanga lumineaza drumul dar nu arunca prea multa lumina pe contrasens... Automat e reglat sa bata mai in jos tocmai pentru a nu deranja... Farul din dreapta lumineaza in asa fel incat sa vezi pietonii pe langa drumul in sine deci automat lumineaza mai sus... La mine am impresia ca e invers, lumina stanga e putin mai sus si aia dreapta mai jos... Asa ar fi Ok in Marea Britanie... Daca ma duc la un zid de la 2 metri deja lumina stanga e mai sus ca cea dreapta cu vreo 5 centimetri... la vechiul model nu era asa... problema e ca la xenoane nu ai reglaj de faruri, el este automat si se poate face doar in service... Deja sunt programat pentru marti si se va rezolva... M-am saturat cate flashuri imi iau in trafic pe chestia asta pentru ca ii orbesc pe ceilalti desigur, fara intentie :) Edited by crisjohn
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Am reglat farurile singur chiar acum... Sunt 2 capete de surub (ca sa le zic asa) si cu o surubelnita cruce se poate regla nivelul foarte usor... Nu e profesionist reglat dar cu siguranta nu mai bat farurile in stele :) abia astept sa se intunece sa vad rezultatul :)
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Farurile le-am reglat bine si in sfarsit in seara asta nu mi-am mai luat flashuri :) Apropos, nu am nici un indicativ pe masina adica nu scrie nici 320d in spate si nici xdrive pe lateral sub semnalizatorul de pe aripa ;) ca sa zic asa daca vrea vreunul sa se dea la mine habar nu are ce l-a lovit :D teava de esapamanet e la fel ca la 318d sau i :) cu alte cuvinte, ceata totala :) poze o sa bag pe miercuri seara ptr ca mai am de montat pachetul Alpine deci interiorul nu e gata ;) raport complet, audio cu navigatie, etc, joi dimineata ;)
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Farurile le-am reglat bine si in sfarsit in seara asta nu mi-am mai luat flashuri :) Apropos, nu am nici un indicativ pe masina adica nu scrie nici 320d in spate si nici xdrive pe lateral sub semnalizatorul de pe aripa ;) ca sa zic asa daca vrea vreunul sa se dea la mine habar nu are ce l-a lovit :D teava de esapamanet e la fel ca la 318d sau i :) cu alte cuvinte, ceata totala :) poze o sa bag pe miercuri seara ptr ca mai am de montat pachetul Alpine deci interiorul nu e gata ;) raport complet, audio cu navigatie, etc, joi dimineata ;)

Depinde de ce masina are cel care vrea sa se dea la tine. Nu te gandi ca ai cea mai potenta masina. Iti dau un exemplu intalnit de mine: plecat de la semafor primul langa un Renault 5. Masina foarte usoara, nu-i trebuie cine stie ce motor. S-a distantat in ultimul hal.

Link to comment
Share on other sites

Depinde de ce masina are cel care vrea sa se dea la tine. Nu te gandi ca ai cea mai potenta masina. Iti dau un exemplu intalnit de mine: plecat de la semafor primul langa un Renault 5. Masina foarte usoara, nu-i trebuie cine stie ce motor. S-a distantat in ultimul hal.

nici o problema... nu sunt vitezoman si nici cu liniutele nu ma omor... totusi sunt multi care se uita dupa model si la mine nu tradeaza nimic ce e sub capota... cam asta doream sa spun... personal iubesc mai mult mersul sportiv pe drumuri virajate decat plecari in tromba de la semafor ;)

 

apropos de Renault 5, pot spune ca stiu ce poate jucaria pentru ca avea acum vreo 18 ani o colega de serviciu asa ceva... era albastru si mi se parea o nebunie de masina... se infigea in draci si era super agila fiind foarte usoara si cu rotile aproape de colturile caroseriei... o jucarie de masina cum nu se mai face din pacate...

Edited by crisjohn
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nici eu nu sunt genul. Oricum sa stii ca plecarile de genul liniute nu fac bine cutiilor automate.

Intr-adevar, mersul pe drum cu viraje e o placere cu masinile pe care le avem. Mai ales la tine. Si eu am ramas putin surprins de Renault-ul 5, cei drept am fost mai mult curios pana in 100km/h cum se comporta, dupa aia am decelerat.

Una peste alta felicitari pentru achizitie! E o masina ce imbina toate plusurile: cilindree optima, puterea arhi-suficienta pentru tara noastra, taxe mici, tractiune xDrive, sportivitate etc.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.