Jump to content

Bmw 320d - problema


Recommended Posts

Salutari la toti membriii forumului. Am o problema la masina mea si aici pe forum inca nu i-am gasit rezolvare de aceea am postat.

masina: bmw 320d an 2000 136 cp

 

Am ajuns in Germania cu masina, toate bune si frumoase pana am observa ca imi curge motorina pe la pompa de injectie si baltea pe jos(picura doar dar lasa pete urate)imi luau nemtii masina pe sus daca ma prindeau.

Motorina curgea pe la valvula din partea de jos de pe pompa de injectie(bosch vp44). Am desfacut valvula, am schimbat garniturile, am montat-o la loc fara nici o dificultate, montat conducte, prins toate mufele la loc(mentionez ca nu am incurcat nimic pe acolo)si surpriza ce-a mare a fost cand am pus contactul mi-a urcat acul de la temperatura la motor la maxim drept fapt care imi blocheaza pompa de motorina din rezervor si nu se mai alimenteaza pompa de injectie cu motorina, deci masina nu mai porneste din cauza acestei erori. am schimbat si senzor de temperatura si degeaba.

Am postat cu ideea ca poate cineva a mai patit asa ceva si stie cauza.

Astept ceva pareri de la voi.

Mersi!

Link to comment
Share on other sites

Problema rezolvata cea cu acu de la temperatura. S-a ars o siguranta de 30A de langa calculatorul motor(este acolo un soclu cu 5 sigurante) doar una lucreaza si aceea a fost arsa.(pentru cei care mai patesc asa ceva)

 

Marea problema care a mai ramas si sper sa este ca masina nu vrea sa mai porneasca. Invarte electromotoru, scoate fum pe esapament dar nu vrea sa porneasca.

Maine verific si bujiile. Sper sa nu fi stricat eu ceva pe la pompa:((

Link to comment
Share on other sites

Schimbat bujii degeaba.

Masina nu porneste. Sigur am stricat ceva.

Pacat ca nu stiu ce:((

Nici un profesor in pompe de injectie pe aici? Ar fi bun un sfat.

 

vezi ca in torpedou sunt si niste relee. eu aveam probleme cu unul care comanda pompa de sub scaunul soferului . din cauza lui nu-mi pornea :(

Link to comment
Share on other sites

Posibil sa iti cada pompa de injectie[electronica],asa mi sa intamplat si mie la opel astra G.Modelul de pompe din anul 1998 pana 2001 au fost montate pe bmw,audi,opel si au fost destul de proaste,asa mi-au spus cei de la Bosch unde am fost cu pompa de injectie.
Link to comment
Share on other sites

De amorsat am amorsat pompa.Am desfacut fiecare surub in parte din rampa de injectoare si am dat la automat pana a veniti motorina fara bule de aer.

 

Am schimbat doar garnitura de la electrovalva incercuita in poza(de la baza ei). Chiar asa sensibila electronica aia de pe pompa incat sa se strice? Toata operatiunea am facut-o cu bornele de la baterie scoase.

 

Masina nu da nici macar un semn ca ar vrea sa porneasca. Scoate fum pe evacuare..deci ma gandesc ca este ceva ardere acolo.

post-13177-0-41401000-1320747156_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Stie cineva ce impedante trebuie sa fie la cele 2 electrovalve?

Cand pun contactul se aude in carait mai lung(1 sec)(posibil scurt) in pompa de injectie.

\\din cate stiu eu ele au o impedanta foarte mica(0,3-0,2)

Poate cineva sa imi comfirme?

Mersi.

Link to comment
Share on other sites

Este normla ca aceasta elecrovalva sa aiba impedanta de 0 Ohm?

Afecteaza cumva calculatorul de injectie daca schimb aceasta valva?

Ori e in scurt ori are rezistenta mare. Din cate stiu aceasta valva regleaza avansul.

Inainte de a umbla la ea masina avea momente cand nu se accelera. De la simptoma asta ma face sa cred k e dusa de tot.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am reusit sa o aierisesc si sa o pornesc. Asta fiind ieri.

Azi dimineata cand i-am dat cheie a pornit pentru 3 secunde si s-a oprit.

Am incercat de vreo 20 de ori la automat si acelasi lucru. Porneste staa 3 sec la relanti si gata.

Stie careva ce sa mai verific in cazul asta? Mersi

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Am revenit cu teste facute cu inpa.

Primul lucru vreau sa schimb debitmetru. are valoarea 40 din 16 Maxim

Restul erorilor nu le prea inteleg dar am sa ma informez eu.

 

 

 

1 Synchronicity the Speed (rpm) sensor

Error frequency : 50

Engine speed 752.00 [1/min] Fuel temperature Injection pump 47.00 [Grad C] Betriebstundenzaehler 0.00 h Engine speed 0.00 [1/min] Fuel temperature Injection pump 0.00 [Grad C] Betriebstundenzaehler 0.00 h

Speed (rpm) sensor Crankshaft and Injection pump not synchron against Error currently available

Errorcode: 47 48 32 20 57 BE F1 00 00 00 00 75 5B BE F1 47 48 32 20 57 BE F1 00 00 00 00 0A 48 33 56 28 BE F1 57 28 BE F1 EC-------------------------------------------------------------

10 Controller Start-of-injection

Error frequency : 51

Engine speed 2021.00 [1/min] Einspritzmenge 15.69 [mg/Hub] Betriebstundenzaehler 0.00 h Engine speed 2044.50 [1/min] Einspritzmenge 15.69 [mg/Hub] Betriebstundenzaehler 0.00 h

Positive control deviation / Start-of-injection is more than 2 Grad KW to early Error currently available

Link to comment
Share on other sites

Nu umbla la debitmetru pt ca il schimbi degeaba!

Cred ca problema este la pompa de injectie, mai exact senzorul, din interiorul ei, care are doua functii:

1 arata ECU-ului pozitia axului pompei, si indirect al axei cu came;

2 masoara temperatura pompei/motorinei. Senzorul este cel legat de banda: http://forum.mopar1973man.com/attachment.php?attachmentid=2325&d=1326819238 http://i298.photobucket.com/albums/mm250/adamlhall2008/vp44/HPIM0774.jpg

Mai verifica mufa de la pompa de injectie, poate nu e bine bagata sau nu face contact ( am inteles ca ai umblat pe acolo ).

 

Ai zis ca sta 3-4s la relanti... daca o ti accelerata, se mai opreste? Cand se accelereaza, ce fum scoate? Rapaie pompa?

 

Din ce vad eu, din diagnoza, temperatura este zero iar avansul nu poate fi citit.

Din cauza la senzorul ala nu-ti tzine nici relantiul pt ca nu stie ce avans de injectie sa realizeze. Pt ca avansul nu este precis, egr-ul nu functioneaza si atunci apare valoare mare pe debitmetru, gen 40-42... in mod normal ar trebui sa fie intre 24-26.

 

Si in cazul in care injectorul cu fir nu da nici un fel de semnal catre ecu, egr-ul nu functioneaza.

Tot timpul cand egr-ul nu merge sau este deconectat, apare valoare mai mare pe debitmetru si atunci multa lume il schimba degeaba.

 

 

Daca se defecta electronica, sigur nu mai pornea...deci, eu cred ca, ori s-a dus senzorul de care am vb mai sus, ori ai probleme cu electrovalva la care ai umblat, ori este blocat pistonashul de avans.

Edited by BeMWeistul
Link to comment
Share on other sites

Nu umbla la debitmetru pt ca il schimbi degeaba!

Cred ca problema este la pompa de injectie, mai exact senzorul, din interiorul ei, care are doua functii:

1 arata ECU-ului pozitia axului pompei, si indirect al axei cu came;

2 masoara temperatura pompei/motorinei. Senzorul este cel legat de banda: http://forum.mopar1973man.com/attachment.php?attachmentid=2325&d=1326819238 http://i298.photobucket.com/albums/mm250/adamlhall2008/vp44/HPIM0774.jpg

Mai verifica mufa de la pompa de injectie, poate nu e bine bagata sau nu face contact ( am inteles ca ai umblat pe acolo ).

 

Ai zis ca sta 3-4s la relanti... daca o ti accelerata, se mai opreste? Cand se accelereaza, ce fum scoate? Rapaie pompa?

 

Din ce vad eu, din diagnoza, temperatura este zero iar avansul nu poate fi citit.

Din cauza la senzorul ala nu-ti tzine nici relantiul pt ca nu stie ce avans de injectie sa realizeze. Pt ca avansul nu este precis, egr-ul nu functioneaza si atunci apare valoare mare pe debitmetru, gen 40-42... in mod normal ar trebui sa fie intre 24-26.

 

Si in cazul in care injectorul cu fir nu da nici un fel de semnal catre ecu, egr-ul nu functioneaza.

Tot timpul cand egr-ul nu merge sau este deconectat, apare valoare mai mare pe debitmetru si atunci multa lume il schimba degeaba.

 

 

Daca se defecta electronica, sigur nu mai pornea...deci, eu cred ca, ori s-a dus senzorul de care am vb mai sus, ori ai probleme cu electrovalva la care ai umblat, ori este blocat pistonashul de avans.

 

Daca accelerez imdediat dupa ce opornesc se accelereaza. Daca las acceleratia usor...foarte usor sta si la relanti.

Daca las motoru sa mearga pana ce se incalzeste un pic o opres si pornesc iara atunci poate ramane in relanti si nu mai moare. dar aici iare intervine problema ca nu trage nici cat o dacie rea:)

 

Spunemi mai multe despre pistonasul de avans.

Nu am umblat deloc la senzoru care mi-i lai aratat in poza.

Am umblat doar la pistonas(schimbat fire pt ca izolatia era foarte coapta si o garnitura) practic de atunci am probleme.

inpa xps

inpa1 xps

inpa2 xps

Edited by Potzoc
Link to comment
Share on other sites

Incearca sa faci testul din DIS in care se verifica daca electrovalva( solenoid valve ) lucreaza, sau daca pistonasul de avans isi face cursa completa: de la min 2.22

Cu DIS-ul se pot face mai multe teste pe motor, cauta pe cineva care se pricepe sa faca o diagnoza d-asta.

Link to comment
Share on other sites

Am o problema la E46 320D 136cp...

 

Incepe prin a-mi face presiune mare pe instalatia de racire...apoi imi scoate aburi pe toba, imi urca temperatura apei in bord si mi se aprinde martorul galbe ce seamana cu un radiator.....toate astea se intampla una dupa alta la fiecare 15min de mers.

 

Daca desfac busonul de la vasul de expansiune sa eliberez presiunea, se stinge martorul, coboara temperatura si nu mai scoate aburi pe toba....dupa 15 min, iarasi incepe.

 

 

Ce sa fie?

 

PS: Nivelul la ulei e constant..nici nu creste nici nu scade.

Edited by Andu'
Link to comment
Share on other sites

Sigur e din pompa?

 

Problema e ca imi si fierbe apa

 

Un mecanic mi-a spus ca e garnitura de chiulasa arsa sau chiulasa sparta si baga toata compresia din motor in instalatia de racire.

 

E posibil?

Link to comment
Share on other sites

Sigur e din pompa?

 

Problema e ca imi si fierbe apa

 

Un mecanic mi-a spus ca e garnitura de chiulasa arsa sau chiulasa sparta si baga toata compresia din motor in instalatia de racire.

 

E posibil?

 

Raspunsul nu era pt tine ci pentru initiatorul topicului.

Tu pur si simplu ai sabotat topicul lui.

Revenind la intrebarea ta: da, ai cele mai mare sanse sa fie garnitura de chiulasa avand in vedere cele spuse. De fapt e cam la sigur dar speranta moare ultima. Inca ceva, lasa naibii masina si nu te mai "juca" cu ea ca iti omori motorul de tot.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.