Jump to content

Fum motor - zona capotei


Recommended Posts

salut. de vreo 2 saptamani am o problema ce poate avea urmari foarte grave. Cateodata .... imi iese fum de sub capota. Am observat ca vine din zona alternatorului si din ce am observat se intampla cand sunt consumatori ( scaune incalzite.. faruri..ventilatie ), dar nu sunt sigur de asta. Precizez ca am patit asta doar cand eram oprit, cu motorul la relanti. Am verificat de scurgeri de ulei si alte lichide, dar nu am observat nimic in zona aceea.

A mai patit cineva asta? poate alternatorul sa scoata fum ? daca da.. de ce doar uneori?

Link to comment
Share on other sites

in ultimii 2 ani, am avut 2 BMW-uri cu aceleasi simptome, si in ambele cazuri s-a dovedit a fi garnitura capac tacheti. ce e drept erau ambele pe benzina, dar nu vad de ce nu s-ar putea intampla si la diesel.

 

reparatie usoara, in jur de 150 lei garnitura, si iti recomand sa o iei de la BMW, la mine au picat la fix, de se mirau mecanicii, si cam 100 lei manopera.

miroase a ulei ars? ale mele erau impuscate in partea dinspre habitaclu si se prelingea ulei pe serpii de evacuare, rezultat: fum si miros.

Link to comment
Share on other sites

nu iese mereu ... chiar daca merg o ora cu ea... si ma opresc .. nu iese. doar cand vrea ea :) am verificat ieri si imi pierde ulei de servo pe la fulia pompei de servo, care pica peste alternator. tind sa cred ca de la asta era. sper sa nu fi daunat alternatorului...
Link to comment
Share on other sites

inclin sa cred ca din cauza pierderilor de antigel iese fumul acela. azi de dimineata... dupa 5 minute de mers cu ea.. abia incepuse sa se incalzeasca motorul.. a inceput sa fumege... ridic repede capota sa vad de unde vine fumul.. si in 5 secunde se opreste din fumegat ( motorul fiind pornit). Dupa amiaza am demontat tot in zona alternatorului, dar tot nu am vazut de unde ar iesii. :( Edited by florinkx
Link to comment
Share on other sites

din ce zici tu cam simptom de antigel evaporat ai :)

 

inseamna ca pierzi antigel /lichid instalatie pe undeva...ai schimbat recent termostate ceva ?! :)

pentru ca nivelul lichidului din radiator era foarte scazut; pe langa alternator sunt niste zone umede destul de mari... care daca ar fi lichid de servodirectie mi-ar fi golit bidonasul de mult... iar nivelul lichidului de servodirectie este relativ acelasi ( si pompa de servodirectie cred ca mai supureaza, dar nu atat de mult). Nu am umblat la instalatia de racire de vreo 2 ani.. cand mi-am inlocuit antigelul :)

Edited by florinkx
Link to comment
Share on other sites

atunci verifica cu atentie vasul de expansiune ,caci cam sunt cu capu acestea si se crapa cand li se pare lor ca ar fi mai frumos dry.gif ..

 

bine , n-ar strica sa te uiti atent si pe la furtunuri si coturile de plastic din zona respectiva, este clar ca daca ai nivelul scazut in vas e clar de la treaba asta ai fumul

Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

atunci verifica cu atentie vasul de expansiune ,caci cam sunt cu capu acestea si se crapa cand li se pare lor ca ar fi mai frumos dry.gif ..

 

bine , n-ar strica sa te uiti atent si pe la furtunuri si coturile de plastic din zona respectiva, este clar ca daca ai nivelul scazut in vas e clar de la treaba asta ai fumul

crede-ma ca am verificat azi tot ce se putea in zona aia si nu numai. si vasul de expansiune... si conductele... si mufele... dar degeaba :( nici la mecanic nu ma pot duce sa ii zic ca fumega cateodata :)

Link to comment
Share on other sites

iti spun eu ce sa faci ,cand pornesti masina dimineata si e motorul rece , dai capacul jos de la motor si te benoclezi bine , ca atunci se vede clar de unde e problema, cand e motorul cald nu ai ce sa vezi pt ca se evapora..

am sa mai incerc si asta, cu toate ca azi intre momentul in care am oprit motorul si pana l-am pornit din nou au trecut mai mult de 3 ore ( timp in care am demontat si montat alea la loc); si tot nu am vazut nimic

Link to comment
Share on other sites

cand face asa , inspectezi problema pe jos , adica scut jos , masina pe rampa si sigur vei gasi sursa fumului .

am incercat si asa dar nu am vazut nimic. cred ca in momentul cand e dat scutul jos, e mai aerisit motorul, se face curent.. si nu se mai vede;

sau.. nu scotea fum in momentul ala (ca nu face mereu)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.