Jump to content

Garantia la Auto Bavaria


fbdcnt

Recommended Posts

  • Replies 145
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nu vreau sa supar pe nimeni, dar totusi.....bune ,...proaste, placutele de frana vechi (daca tot au fost facturate si platite ) ar fi fost normal sa ajunga la Doru, iar el hotara daca le arunca sau le lasa la AB. Nefacandu-se acest lucru va exista suspiciunea ca placutele cu pricina, bune fiind, ori nu au fost schimbate , or au ajuns la alta masina, pe post de "ciubuc" al unuia dintre mecanici.

PS Acum doi ani la Hyundai mi-au pus in portbagaj filtrele, placutele de frana si bujiile pe care le schimbasera cu ocazia reviziei.....mi se pare normal si de bun simt.

157868[/snapback]

 

Pe hartia care o semneaza ORICE client care lasa masina in service, se specifica daca doreste piesele inlocuite sau nu. Trebuie doar sa fii atent la ce semnezi. Pe de alta parte, piesele schimbate in garantie, NU le vei primi niciodata inapoi.

 

nu cred ca stii tu mai multe ca mine si ai patit ce am patit eu... chiar daca esti mai invarsta ca mine asta nu inseamna ca stii mai multe si am patit ce am patit eu cu masina cumparata de la AB...

[...]

157869[/snapback]

 

Eu n-am presupus nimic despre tine Alex. Tu ai presupus ca eu nu trec prin service, dar din pacate trec. Chiar vineri am fost 3 ore acolo.

 

Daca cineva este nemultumit de serviciile ofertite de o persoana juridica, poate alege sa se duca in alta parte. Iar daca sunteti nemultumiti de serviciile prestate, legislatia si ANPC-ul va ajuta. Cand ati depus o plangere acolo, veniti si discutam.

 

avertisment: chiar daca esti nemultumit, cuvantul "hoti", fara nici un fel de dovada, nu are ce cauta aici.

Link to comment
Share on other sites

eu nu inteleg de ce te tot oftici tu cand zice cineva ceva de AB !!??!? sunt hoti care este problema asta e adevarul, am fost prost ca nu m-am dus pana la sfrasit cand am vrut sa ii dau in judecata :blink: , numai spune tu ca totul este roz la AB ca nu este asa habar nu au sa lucreze, de la caruta la bmw este cale lunga ...
Link to comment
Share on other sites

Vis-a-vis de tratamentul AB fata de clienti.....ma simt indreptatit sa va impartasesc niste lucruri hazlii intamplate chiar mie

 

 

1) acum 2 ani de zile mi-am acihzitionat un e39 m5 de la dragii nostrii AB....second hand....circa 30k km.....48 de mii euro leasing 1 an. Nu trece jumatate de ora dupa ce ridic masina ca imi moare ambreiajul . Ca sa vezi surpriza, it just so happened ca au avut un kit complet de ambreiaj pt e39 m5 pe stoc....schimbat...peste o saptamana...pica iar...folosit in conditii normale de mers....in fine....trecem peste...la ceva timp dupa....un idiot sinistru mi-a accidentat masina frontal...a durat 6 luni de zile reparatia la masina mea datorita faptului ca sunt niste imcompetenti....respectiv au uitat sa imi comande piese....mi-au comandat spoiler de e39 normal in loc de m5 s.a.m.d.....am vrut sa ii dau in judecata dar....

 

2) de curand am achizitionat un x5 4.6 iS...tot second....35k km.....o groaza de probleme la masina....plus ca tot asa...am avut un accident tot din cauza unui cretin care a intrat in mine...si am sarit o bordura. Inteligentii de la AB au uitat sa-mi verifice caseta de directie si drept atare era sa ma infig in parapete la 140 la ora...

 

Deci ce sa mai de la deal la vale....."meseriasii" de la AB sunt (cenzurat).... referitor la fiabilitatea BMW...nu mai exista ...si asta datorita faptului ca masinile sunt facute de prisos...iar servisarea e iarasi de (cenzurat)

 

 

 

LATER EDIT : cand ne-am cunoscut eu tu alex_55 si doru la invitatia voastra in pipera am simtit ca esti un baiat valabil.....ma scuzi dar esti rasplatit de AB in vreun fel? nu inteleg pentru ce mi-ai editat postul mai ales unde am scris ca cei de la AB sunt INCOMPETENTI ? Sunt concluziile mele, forumul e de natura publica si parerea mea e ca aici trebuie sa ne exprimam parerile...Sau e forumul intern al AB si trebuie sa ii pupam in (_|_) ? Vezi ca atata timp cat pui un forum public si iti faci trafic cu el plus alte beneficii intrii sub legislatia bunului simt...asa ca lasa posturile needitate ca nu erau tendentioase...pur si simplu reflecta realitatea

Edited by Blaze
Link to comment
Share on other sites

EU chiar sunt HOTARAT...

 

peste 2 ani cand vand ///M-u trec pe japoneze... in acest fel voi scapa si de fiabiliatea redusa, care tinde spre 0 (zero) cu cat e mai nou modelul, si de SERVICE...

 

o sa-i mai vad mecanici la schimbul de ulei... poate nici atunci... :)

157883[/snapback]

 

Eu nu cred ca asta e solutia dar deja suntem :blink: , insa totusi nu am o parere prea buna despre fiabilitatea orientala. Am studiat mult, problema asta am vrut sa-mi iau ba un Subaru WRX Sti, sau un EVO, dar totusi mi-am luat M3 care a fost si mai scump.....

Iar personal am avut si experiente placute si neplacute cu AB, dar ...nimeni nu-i perfect. Per total balanta se inclina spre pozitiv :)

Link to comment
Share on other sites

Eu nu cred ca asta e solutia dar deja suntem :blink: , insa totusi nu am o parere prea buna despre fiabilitatea orientala. Am studiat mult, problema asta am vrut sa-mi iau ba un Subaru WRX Sti, sau un EVO, dar totusi mi-am luat M3 care a fost si mai scump.....

Iar personal am avut si experiente placute si neplacute cu AB, dar ...nimeni nu-i perfect. Per total balanta se inclina spre pozitiv :)

157889[/snapback]

 

zi adevarul ...

Link to comment
Share on other sites

eu cred ca eram ONtopic: mergand pe ideea "mai bine sa previi decat sa repari" iti iei o masina care nu se strica... :) (japoneza) si atunci nu o sa mai fie topicuri cu "hotii" si alte prostii...

 

OFFt: am prieteni cu HONDA, TOYOTA, care isi BAT JOC de masinile lor... si nu se strica... eram total impotriva JAP, dar am inceput sa ma conving... + ca fac si misto de mine ca am dat 500 euro pe discurile fata (s-au ovalizat dupa 7000 km... :blink: ) si ei nu au bagat 500 euro in masina in 2 ani... (consumabile)

Link to comment
Share on other sites

@alex_55: esti off-topic si nu vreau sa iau masuri. Nu imping pe nimeni sa faca nimic si incerc sa fac ca acest forum sa mearga in directia in care o doresc, limitand limbajul necivilizat si acuzatiile fara argumentatie. In rest nu sunt dator cu nici un fel de explicatii, dar oricum tie ti-am dat deja multe.
Link to comment
Share on other sites

Am un singur lucru de spus referitor la garantie si consumabile.

 

Daca un consumabil NOU s-a 'consumat' prematur DIN CAUZA unei alte piese acoperita de garantie ar fi normal ca acel consumabil sa fie si el acoperit de garantie - PENTRU ca posesorul masinii a pierdut o suma de bani prin nefolosirea completa si NU e vina lui. E o chestie de bun simt indiferent de statutul acelor consumabile in contractul de garantie.

 

Suma poate fi determinata calculand perioada de folosire pierduta. Daca acele placute aveau o viata normala de 30k si s-au schimbat la 8k Doru trebuia sa plateasca doar 27% din pretul celor noi.

 

Odata estimata suma pe care trebuie sa o plateasca clientul, mai intervin si respectul fata de client + abilitatea de a gandi pe termen lung.

 

Daca suma nu e mare si/sau vrei sa faci un client multumit (unul despre care am inteles ca lasa destul de multi bani acolo) poti decide sa acoperi si partea lui din pret (adica uzura normala).

 

Daca nu iti permiti asta, ii propui sa plateasca partea lui din pret ceea ce un client rezonabil ar trebui sa accepte fara probleme avand in vedere ca este un calcul logic.

 

Daca vrei sa-l enervezi ii arati ce scrie in garantie si te faci ca nu intelegi unde e problema. Il pui sa plateasca tot si dormi linistit fara sa te gandesti ca la anul isi va lua un Mercedes. Si ce conteaza ca va spune tuturor prietenilor lui (probabil tot cu bani) sa evite AB...

 

Din pacate asta e genul de mentalitate de angajat de multinationala - care vine insa TOT de la varf pentru ca sefii de acolo fie gandesc asa fie nu fac suficient de mult efort ca sa isi instruiasca angajatii sa gandeasca altfel. Ma gandesc daca in Germania ar fi procedat la fel...

Link to comment
Share on other sites

Eu unul cred ca fiecare are dreptul la opinie in mod civilizat,sigur gusturile sunt diferite iar multi am tot citit sunt nemultumiti de BMW eu unul nu va pot ajuta dar la japoneze nu o sa trec numai daca imi cumpar ceva mica de teren sa ma plimb pe munti.AB sa nu uitam nu are nimic de a face cu BMW Group este un dealer autorizat care pote face si garantia si post garantia problema e a vostra ca mai merge-ti acolo la service eu unul sau ma duc la altul sau daca nu exista schimb marca caci altfel nu se poate,poate ar fii bine de reclamat si la BMW Group direct eu va inteleg f f bine dar nu cred ca este BMW de vina.Cu fiabilitatea marcilor nu e chiar asa doar ma uit des ce fac si altii ma refer la constructori si chiar asa rai nu suntem inca si nici probleme masive nu prea vad.E o problema mai mult locala.
Link to comment
Share on other sites

desi eu am fost la AB de citeva ori pot sa va spun ca ei sunt mai slab calificati decit oricare mecanic sau tinichigiu din alt service. am fost la ei cu 3 probleme minore a trebuit sa astept 4 ore sa se rezolve partial 1 si sa-mi dea buleala la celelalte 2 si sa-mi strice altceva.

cu alte cuvinte cred ca daca ma duc la service-ul din colt imi rezolv problemele mai repede si mai ieftin(ora de manopera 35 euro fara tva la AB).

cred cu tarie daca s-ar face un sondaj cei de la AB ar iesi cam patati din asta.

Link to comment
Share on other sites

@Romulus, nu sunt deloc de acord cu tine cu privire la consumabile, ti-a dat suficiente indicii antepostatorul meu @mihaig, e chestie de logica si bun simt comercial dar in fine, cat despre ceea ce ai patit tu cu bujiile, hmm daca pateam asta si trebuia sa platesc eu... atunci marca asta de masini e prea scumpa pentru mine si pentru logica mea financiara si probabil ca ar trebui sa ma gandesc la Audi sau la Mercedes (e o gluma) :blink: .

Turbo-Mann are dreptate,nu judecam BMW ca marca. Atentie, nu am nimic cu marca BMW ci cu modul de a pune problema al celor de la AB, din pacate chiar tu Romulus ziceai ca daca nu convine cuiva de AB sa schimbe service-ul... cu ce? de unde altul?

Parerea mea generala e ca oricum in Ro, drumurile sunt proaste, garantia este cu dus si intors, profesionalismul lucratorilor din service este deseori sub orice critica, relatia service-client este dura si de pe pozitii arogante din partea service-ului, ma refer la toate marcile de masini, nu numai la BMW, cel putin asta am observat eu.

Nu stiu de ce dar am impresia ca marca BMW este o palarie cam mare pentru Automobile Bavaria, cred ca, chiar daca acestia din urma ar vrea sa satisfaca clientii si sa ofere niste servicii la nivelul marcii BMW tot nu ar putea pentru ca se pare ca in mecanismul lor de functionare este ceva care scartaie cam tare... sper sa vina BMW AG in Ro si poate atunci si serviciile vor fi la nivelul marcii, din pacate la orizont nu se vede nimic, doar cateva zvonuri. Pacat.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.