Jump to content

Garantia la Auto Bavaria


fbdcnt

Recommended Posts

  • Replies 145
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

bine, bine, sunt consumabile dar si un bec are garantie, 30 de zile si tot are, daramite niste discuri de frana, despre care nu reamintesc care este functia lor principala, viata unui om consider ca e importanta si acel reper trebuie sa aiba o garantie... sau ai putea sa mergi si sa le zici ca a fost montat necorespunzator, bine asta da le-ai montat tot la ei. Deci ideea e ca e imposibil ca discul de frana sa nu aiba garantie, nu stiu ce zice legea din Romania la capitolul asta, poate e cineva care stie.
Link to comment
Share on other sites

mi-au zis cu zambetul pe buze... SUNT CONSUMABILE ! nu avem ce face... putem sa scriem o scrisoare... de carenta (sau asa ceva) la fabrica si sa asteptam raspunsul... probail daca faceam scandal rezolvam ceva... dar am preferat sa-mi bag **** !

 

acum oricum sta la garaj si din primavara ne vedem cu totii la SZEGED ! :blink:

 

LE: asa ca eu cred ca il intzeleg pe DORU cel mai bine...

Edited by bunilla
Link to comment
Share on other sites

Inteleg sa nu de vina un topic anti bmw dar cand spui anti AB ma gandesc ca ai un interes.[...[

PS: Masina cumparata din Germania are 25000 si probleme 0.Va las pe voi sa trageti concluziile si in special pe romulus pe care cu riscul de a ma bana ii recomand sa fie corect si sa vada lucrurile asa cum sunt.

158176[/snapback]

 

Ce sĂŁ-Ăži povestesc. ÂŞi Doru a spus acelaÂşi lucru, ca iau ÂşpagĂŁ de la Automobile Bavaria, dar spre dezamĂŁgirea tuturor, nu iau.

 

ÂŞi mi se pare cel puĂžin suspect ca tu le Âştii pe toate Âşi ca eu sunt incorect Âşi nu vĂŁd lucrurile aÂşa cum sunt. Un altul care se crede atoateÂştiutor. Eu mi-am expus pĂŁrerea Âşi suplimentar am atras atenĂžia ca aici pe forum NU permit denigrarea cuiva doar de dragul denigrĂŁrii. DacĂŁ cineva doreÂşte asta, poate s-o facĂŁ liber, dar nu prin intermediul nostru, cĂŁ-mi "taie Âşpaga" cei de la Bavaria.

 

Ce sa inteleg, daca critici esti impotriva nu?adica esti anti AB, eu nu zic asta, dar ca viitor client ma intereseaza ce se intampla pe acolo, nu mi-ar palcea deloc sa isi bata joc aia de mine.

[...]

158177[/snapback]

 

Pai eu sunt mulĂžumit de Automobile Bavaria, Doru spune ca da, deÂşi din topicurile sale se deduce altceva. Bunilla nu e mulĂžumit, alĂžii sunt. Decide singur cine e credibil Âşi cine nu. Poate sunt toĂži, poate niciunul.

 

Înseamnã asta cã nu încape mai bine? Nici poveste, sunt multe de fãcut ºi eu asta încerc sã schimb ce trebuie schimbat. Dar dacã faci pe cineva hoþ sau cretin, dialogul s-a terminat. Dacã aduci argumente ºi se vede voinþa de a corecta lucrurile, dacã te plângi la BMW oficial, sunt convins cã lucrurile se schimbã. De fiecare data când, am sunat la BMW Munchen, ºi am sunat de multe ori, au fost foarte curtenitori ºi mi-au rezolvat imediat cererea. Oricând aº fi nemulþumit, ÎNAINTE de a urla pe forumuri ca cineva e HOÞ, aº epuiza toate mijloacele CIVILIZATE de rezolvare a problemei. ªi abia atunci mi-aº permite sã fac pe cineva hoþ.

 

Dar dupã cum se poate vedea, e mai uºor sa urli ºi sã acuzi, decât sã incerci sã faci ceva constructiv ºi civilizat. Probabil ne meritãm soarta de Þarã din aproape lumea a treia.

 

LE ªi ca sã lãmuresc ºi intrebarea ta... Dacã critici, e normal. Dacã critici constructiv e perfect. Dacã arunci cu rahat n-ai ce cãuta aici. ªi dacã arunci cu rahat doar pentru cã "i-a spus lu' tata un om", atunci pe lângã ca nu ai ce cãuta aici, ÎÞi meriÞi soarta.

Link to comment
Share on other sites

Ce sĂŁ-Ăži povestesc. ÂŞi Doru a spus acelaÂşi lucru, ca iau ÂşpagĂŁ de la Automobile Bavaria, dar spre dezamĂŁgirea tuturor, nu iau.

 

ÂŞi mi se pare cel puĂžin suspect ca tu le Âştii pe toate Âşi ca eu sunt incorect Âşi nu vĂŁd lucrurile aÂşa cum sunt. Un altul care se crede atoateÂştiutor. Eu mi-am expus pĂŁrerea Âşi suplimentar am atras atenĂžia ca aici pe forum NU permit denigrarea cuiva doar de dragul denigrĂŁrii. DacĂŁ cineva doreÂşte asta, poate s-o facĂŁ liber, dar nu prin intermediul nostru, cĂŁ-mi "taie Âşpaga" cei de la Bavaria.

Pai eu sunt mulĂžumit de Automobile Bavaria, Doru spune ca da, deÂşi din topicurile sale se deduce altceva. Bunilla nu e mulĂžumit, alĂžii sunt. Decide singur cine e credibil Âşi cine nu. Poate sunt toĂži, poate niciunul.

 

ĂnseamnĂŁ asta cĂŁ nu ĂŽncape mai bine? Nici poveste, sunt multe de fĂŁcut Âşi eu asta ĂŽncerc sĂŁ schimb ce trebuie schimbat. Dar dacĂŁ faci pe cineva hoĂž sau cretin, dialogul s-a terminat. DacĂŁ aduci argumente Âşi se vede voinĂža de a corecta lucrurile, dacĂŁ te plângi la BMW oficial, sunt convins cĂŁ lucrurile se schimbĂŁ. De fiecare data când, am sunat la BMW Munchen, Âşi am sunat de multe ori, au fost foarte curtenitori Âşi mi-au rezolvat imediat cererea. Oricând aÂş fi nemulĂžumit, ĂNAINTE de a urla pe forumuri ca cineva e HOĂ, aÂş epuiza toate mijloacele CIVILIZATE de rezolvare a problemei. ÂŞi abia atunci mi-aÂş permite sĂŁ fac pe cineva hoĂž.

 

Dar dupã cum se poate vedea, e mai uºor sa urli ºi sã acuzi, decât sã incerci sã faci ceva constructiv ºi civilizat. Probabil ne meritãm soarta de Þarã din aproape lumea a treia.

 

LE ªi ca sã lãmuresc ºi intrebarea ta... Dacã critici, e normal. Dacã critici constructiv e perfect. Dacã arunci cu (cenzurat) n-ai ce cãuta aici. ªi dacã arunci cu (cenzurat) doar pentru cã "i-a spus lu' tata un om", atunci pe lângã ca nu ai ce cãuta aici, ÎÞi meriÞi soarta.

158200[/snapback]

 

O sa vina o zi cand o sa ramai tu si cu forumul tau.Faptul ca am relatat niste adevaruri nu inseamna ca sunt atotstiutor.In fond chiar nu ma intereseaza parerea ta, prin posturile tale nu faci decat sa intaresti ceea ce am spus anterior.

Este frustrant atunci cand platesti multe zeci de mii de euro sa fii tratat cu sictir de marii domni de la AB, sa lasi masina in service si sa o iei cu piese schimbate si zgariata si nereparata, sa vad ca incerci sa convingi pe toata lumea sa nu denigreze AB.Pacat de numele BMW ca este eprezentat in RO de aceasta companie de 2 lei.Nu sunt un tip conflictual si nu vreau sa mai discut pe aceasta tema de acum incolo, eu am cam spus cam ce am avut de spus referitor la aceasta problema.Parerea mea este de mult timp formata, nu am auzit lucrurile acestea, le-am trait pe pielea mea, as ca nu o sa reusesca nimeni sa mi-o schimbe prin 2 randuri scrise dintr-un interes neinteles de mine.Succes in continuare si cumparati-va BMW, este un spirit ce nu poate fii inlocuit de niste probleme create de amatorii de la AB.

Link to comment
Share on other sites

O sa vina o zi cand o sa ramai tu si cu forumul tau.Faptul ca am relatat niste adevaruri nu inseamna ca sunt atotstiutor.

[...]

158234[/snapback]

 

Relativ la prima fraza... Ai citit regulamentul? Eu cred ca nu. Ai o zi suspendare.

 

Relativ la a doua... Adevaruri?

 

Va las pe voi sa trageti concluziile si in special pe romulus pe care cu riscul de a ma bana ii recomand sa fie corect si sa vada lucrurile asa cum sunt

 

Eu sunt incorect si nu vad lucrurile asa cum sunt? Ca spui tu, acest adevar?

Link to comment
Share on other sites

Relativ la prima fraza... Ai citit regulamentul? Eu cred ca nu. Ai o zi suspendare.

 

Relativ la a doua... Adevaruri?

 

Va las pe voi sa trageti concluziile si in special pe romulus pe care cu riscul de a ma bana ii recomand sa fie corect si sa vada lucrurile asa cum sunt

 

Eu sunt incorect si nu vad lucrurile asa cum sunt? Ca spui tu, acest adevar?

158238[/snapback]

 

Te comporti foarte suspect

 

PS Vezi ca sunt niste probleme cu siteul

Edited by cbog77
Link to comment
Share on other sites

ca "sunt si ei romani' inteleg, dar de ce nu auzim de astfel de scandaluri la casa auto sau porsche romania? ma rog, la porsche romania e doar celebra problema de service cu programare cu 2 luni inainte, dar cam atat... si aia tot romani sunt, si nu cred ca doar sunt mai carcotasi posesorii de BMW si le place sa exagereze si sa faca pe victimele.
Link to comment
Share on other sites

Da,din pacate adevarul supara,sigur pe un forum nu are rost sa ne certam dar daca puteti sa lutai legatura cu BMW Group in MĂźnchen ar fii minunat nu de altceva dar aici se vorbeste numai de bine de AB si ce nivel au.Eu personal va inteleg cred ca la asa service as merge sau as fugii de rup pamantul fie la Seged sau oriunde pe planeta asta numai la AB nu.Cateodata ma intreb oare ce invata sau unde invata meserie cei de la AB.Dar cum critica din partea mea nu e buna mai bine o lasam si facem ce putem.
Link to comment
Share on other sites

Momentan nu am avut decat o interventie in garantie,la plafonul masinii.a durat putin,s-a rezolvat .m-am programat la contempo bv pt lunea viitoare pt k se aude un zgomot metalic la plecarea d p loc si mers inapoi.asta timp d o secunda la plecare.si cand iau viraj in tr doi sau 1 si accelerez.zgmtul e din zona cardanului spate.am constatat cu ei ca e vb de o pr6blema
Link to comment
Share on other sites

Au zis k trebuie date jos toba,scuturile pt a ajunge la cardan.au fost comici dar seriosi zicand ca daca e ceva grav schimba tot de pe masina ca e in garantie.si sa nu imi fac probleme.era full k se apucau de ea atunci.sper sa fie profesionisti si sa nu am surprize.revin luni seara cu detalii.cred ca de multe ori e d vina clientul pt k nu stie sa comunice si se lasa calcat in picioare de dealer.
Link to comment
Share on other sites

Domnilor de la AB, daca cititi careve pe aici, se pare ca multa lume e nemultumita de serviciile voastre. Chiar daca unii care au votat in poll isi fac reviziile si (post)garantia in alta parte, multi dintre cei de acolo foarte probabil ca o fac la AB. La fel, probabil ca in multe cazuri nu serviciile sint o problema ci... pur si simplu nu s-a reusit o comunicare optima si/sau epuizarea tuturor posibilitatilor de a rezolva probmele in mod amiabil. Poate doriti sa luati masuri! Si in ceea ce priveste serviciile tehnice, si in ceea ce priveste comunicarea cu clientii. Sper sa se inteleaga ca se vrea ceva constructiv aici, chiar daca uneori ne certam ca si chiorii... :blink: Edited by Thebe
Link to comment
Share on other sites

daca ne mintim singuri ca totul e roz la AB niciodata nu se vor imbunatati serviciile. defectele trebuiesc scoase in evidenta si reclamate chiar si cand per total situatia e mai buna decat cea de fata.

158466[/snapback]

 

Teddy, niciodata nu am spus sa ascundem partile rele. Dar ca sa putem sa le facem publice, trebuie indeplinite niste conditii, fara de care suntem ca un tabloid de scandal. Probleme sunt, fara doar si poate si sunt convins ca cei cu putere de decizie vor fi fericiti sa le asculte, dar nu in public. Daca nu au fost receptivi la discutia in privat se poate trece in public.

 

Din punctul meu de vedere, ar trebui sa fie indeplinite urmatoarele premise...

 

0. Cel care se plange sa fie cel vizat direct de problema. Nu un prieten, nu o ruda ci posesorul direct al masinii.

1. Trebuie ca serviceul sa fi refuzat in totalitate rezolvarea problemei spre satisfactia acceptabila a clientului. Asta presupune printre multe altele si discutia cu seful de service, care intamplator STIU ca este foarte interesat de rezolvarea unor situatii de genul acesta..

2. Daca pasul 1 esueaza, trebuie intreprins un demers de semnalare a problemei catre BMW AG. Si e foarte usor, nu ne putem ascunde dupa "eu n-am timp". Daca n-ai timp, nu te plange. Cine e interesat, pot pune la dispozitie un numar de telefon, o adresa de email, sau o adresa fizica pentru posta.

3. Abia daca toti acesti pasi sunt indepliniti, consider ca se poate expune o problema in public (forum, tv, ziar, etc).

 

Asa consider eu ca se poate civilizat construi ceva si factorii de decizie din service - care deja sunt interesati de cresterea calitatii serviciilor - sa fie receptivi.

 

Altfel, oricine are de platit o polita oarecare, isi poate face un user si poate ataca imaginea unui service, fara nici un fel de baza reala. Orice critica constructiva va fi apreciata si de factorii de decizie de la Automobile Bavaria - eu sunt convins de acest lucru, pentru ca ii cunosc pe cei implicati de acolo.

Link to comment
Share on other sites

Romulus, nu pot sa fiu de acord cu tine, sunt lucruri si probleme mult prea simplu de judecat iar unii de la service se fac ca nu inteleg, daca se ajunge sa discuti cu BMW AG atunci e clar ca aici in Ro e o mare problema, "din auzite" sunt cativa care au facut asta si mai stiu pe unul care va face demersuri catre BMW AG, asta confirma ca aici in Ro sunt mari probleme si PUNCT.

Spune-mi si mie ce interes are cineva ca sa isi faca un user si sa jigneasca sau sa atace personalul sau service-ul de la AB? Mi se pare puerila afirmatia si consider ca doar un copil poate face asta, sa creada ca daca vorba ta arunca cu (cenzurat) in AB va obtine ceva, hai sa fim seriosi, eu cred cu putere ca toti cei de aici avem intentia sa facem ceva constructiv si vrem cu adevarat ca lucrurile sa se schimbe in bine.

Pe mine m-ati atacat ca sunt cel mai bun exemplu de bagator in seama iar in posturile ulterioare, cei ce m-ati catalogat asa ati avut exact aceeasi logica ca si mine si ati spus acelasi lucru, dar in fine, un vreau sa mai reluam.

Thebe spunea ca cei de la AB poate vad poll-ul respectiv, poate ca ar fi mai bine daca insasi AB ar pune la punct un sistem de verficare al satisfactiei clientului, cred ca le-ar folosi foarte mult, iar tind sa ma faceti bagator in seama si va spun ca cei de la Renault Braila, m-au sunat de mai multe ori sa ma intrebe daca sunt multumit de calitatea service-ului, le-am zis si de bine si de mai putin bine si culmea, au recunoscut ca nu sunt singurul care am reclamat acele mici deficiente din programul de servisare al masinilor. Daca la altii se poate, de ce nu si aici?, insa stau si ma intreb cine suntem noi la o adica sa ne dam cu parerea... suntem aia care dam bani pe aceste masini care tresc pasiuni mari pentru unii.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.