Jump to content

Review suspensii aftermarket


alex230ro

Recommended Posts

Eu le-am cam testat pe toate live pe masinile care le-am avut. Cele mai bune sunt fie bilstein b8 cu arcuri eibach sau h&r ( h&r sunt putin mai comfortabile ) fie arcuri standard cu sachs advantage. Oricare e, daca n-ai double wishbone nu obtii mare lucru, pacat de bmw.

pai E90 nu are?altfel e corect ce zici.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
a avut cineva pe E46 eibach sportline si H&R cup kit?sunt curios de diferenta-ca si rigiditate zic,am inceput sa merg zilnic cu masina si ma cam seaca de nervi suspensia-mai ales in Bucuresti,iar faptul ca am si vreo cateva bumpere in drum nu ajuta deloc. Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Pe site scrie ca sunt la aceeasi lungime cu b4 (adica la fel ca cea stock), dar mai dure. Si ca asa s-ar face combinatia intre ele si sunt aproape sigur ca asa e. Eram curios insa ce diferenta se simte fata de cele oem. Desi, mai cautand pe net si citind ce s-a discutat aici, am ajuns la concluzia ca cea mai buna potrivire ar fi intre arcuri eibach cu amortizoare bilstein. Si nu stiu cu care ar merge mai bine, daca ar fi sa schimb si arcurile. B6 si B8 au aceeasi duritate, diferenta fiind ca b8 au tija mai scurta. Si cum arcurile astea dau un drop cam de 30mm, nu stiu ce e mai ok. Cele mai lungi, sau mai scurte? Eroarea in mintea mea provine tot de pe net pentru ca la arcuri scrie ca se potrivesc cu orice fel de amortizor sock sau sport, iar la amortizoare la b8 zic ca se asociaza doar cu arcuri stock. Deci ar ramane eibach cu bilstein b8. Insa mi-e sa nu coboare prea mult si sa devina prea rigida cu specificatia asta. Ce ziceti? Edited by SCM
Link to comment
Share on other sites

Nu numai arcurile EIbach sunt bune. Si cele H&R sunt recomandate.

 

Poti lua orice combinatie intre arcuri EIbach Pro Kit / H&R Sport 35/20mm cu amortizoare Bilstein B4 M tech/B6/B8. B8 sunt cele mai dure, B6 undeva intre ele.

 

Cu arcuri stock merg doar amortizoarele Bilstein B4.

 

 

 

Cu Eibach Pro Kit nu coboara semnificativ pt ca arcurile tale oricum sunt obosite deja si nu mai stau la inaltimea initiala, dar cu H&R va arata mai bine, va fi putin mai jos decat EIbach si va sta mai bine pe drum decat cu EIbach.

 

Eu am ales varianta cu arcuri H&R si sunt foarte multumit. Nu regret alegerea.

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Pai cu H&R, distanta dintre aripa si roata e egala fata-spate. Cu Eibach pe spate e mai mica distanta decat pe fata.

 

 

Si chiar daca H&R sunt putin mai scumpe, merita diferenta aia de max 100RON.

 

Acum, e alegerea ta dar nimeni nu a regretat ca a lua H&R, in schimb unora le-a parut rau ca au mers pe Eibach in loc de H&R. :pardon:

 

LE: Iar Eibach nu coboara cat sustin,in schimb H&R da.

A nu se intelege ca Eibach sunt proaste sau ca am ceva cu ele, doar ca prefer H&R.

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

BIlstein B6 nu merg cu arcuri stock. Iti trebuie arcuri sport care sa coboare putin garda masinii pt ca aceste amortizoare au tija mai scurta.

B6 pot fi folosite cu arcurile stock, am pus eu azi. B8-ul e versiunea scurta a lui B6 si se foloseste cu arcuri sport/scurte.

B6 -> arcuri stock sau maxim drop 30mm

B8 -> drop >30mm

Edited by Edi91
Link to comment
Share on other sites

Am avut si eu dilema asta la e46, cand am vrut sa schimb amortizoarele.

 

Ma gandeam ori sa pun B8-uri cu niste arcuri Eibach sau HR mai scurte, ori B6 cu arcurile mele stock (duritatea e aceeasi, difera doar garda la sol). Pana la urma un compromis bun la mine ar fi fost B6 cu arcurile stock, pentru ca oricum aveam suspensia sport, deci arcurile erau cam cu 1.5cm mai scurte decat la suspensia normala.

 

Depinde acum si de tine, daca iti place sa fie masina mai coborata, daca te descurci cu gropi / denivelari / sleauri de zapada iarna prin zona in care stai...

 

Daca ai nevoie de garda mai inalta, mergi fara frica pe B6 cu arcurile stock...o sa se simta categoric diferenta. Masina o sa fie mai stabila si ferma pe sosea.

 

Am mers mai demult cu un Opel Vectra cu arcuri sport, nu mai stiu ce model oricum era coborata rau + amortizoare B8...ca senzatie de circuit era fain, dar un drum Constanta Bucuresti mi-a rupt ficatii (pe drumul vechi la vremea aia ca nu era autostrada) :)

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

H&R(Koni) vs Eibach Sportline pt E46 spate. Cele de fata aveau cam aceeasi inaltime, insa ce nu-mi place la H&R e stance-ul raked pe care il ofera masinii. Intotdeauna.

 

http://s28.postimg.org/50c7frdq1/07062014042_Large.jpg

 

Eibach-urile sunt liniare pe fata si progresive pe spate, H&R sunt progresive pe ambele punti. Asta inseamna confort mai ridicat cu Eibach.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

H&R(Koni) vs Eibach Sportline pt E46 spate. Cele de fata aveau cam aceeasi inaltime, insa ce nu-mi place la H&R e stance-ul raked pe care il ofera masinii. Intotdeauna.

 

http://s28.postimg.org/50c7frdq1/07062014042_Large.jpg

 

Eibach-urile sunt liniare pe fata si progresive pe spate, H&R sunt progresive pe ambele punti. Asta inseamna confort mai ridicat cu Eibach.

 

Sa inteleg ca la arcurile H&R spatele sta mai ridicat fata de Eibach ?

Eu am un e46 touring si as vrea sa schimb suspensia ca este uzata. Cand trec peste anumite praguri parca se lasa prea mult si uneori imi atinge dedesupt, iar la viraje stranse imi atinge pragul lateral asfaltul. Are amortizoare Sachs sport, cu arcuri negre cu dungi rosii pe fata si cu dungi albastre pe spate.

 

Merg arcurile Eibach Prokit cu Bilstein B4 M-Tech pe e46 touring ?

Ma gandesc ca daca ar sta cu H&R mai ridicata de spate putin ar fi mai ok ca poate se intampla sa am greutate in portbagaj.

 

Sau ar fi mai indicat sa le schimb tot cu OEM ?

Edited by Slimy
Link to comment
Share on other sites

Slimy: niciodata nu o sa fie mai inalta masina cu suspensii gen H&R menite sa o coboare. Eu ma refeream la faptul ca setul de la H&R coboara masina, dar coboara fata mai mult ca spatele, astfel incat ai impresia ca sta in bot. Asta e accentuata la sedan, cu atat mai mult cu cat linia caroseriei are deja tenta de infipt-in-bot, spre deosebire de coupe-uri, de exemplu.
Link to comment
Share on other sites

Am aceeasi configuratie pe masina, adica amortizoare Sachs cu arcuri negre si 3 dungi rosii. Asta vrea sa insemne ca este suspensie sport? Pentru ca la decodarea ultimelor VIN-ului nu apare asa ceva.

 

Scrie pe amortizoare Sachs Sport.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.